|
Тәрбие сағаты |
Имандылық-адамгершілік пен ізгіліктің тірегі |
|
|
Күні |
17-21.02.2025ж |
|
|
Сынып жетекші: |
Аты -жөні |
|
|
Сынып |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны: |
|
Сабақтың мақсаты: |
Білімділік: Имандылықтың адамгершілік пен ізгілік негізіндегі мәнін түсіндіру, имандылықтың қоғамдағы рөлін және оның адам мінез-құлқына әсерін ашу. Дамытушылық: Оқушыларды имандылықтың маңыздылығын түсінуге және өз өмірінде қолдануға үйрету, ой-өрісін кеңейту. Тәрбиелік: Оқушыларды адамгершілікке, ізгілікке және имандылыққа тәрбиелеу, оларды өзара сыйластық пен адалдыққа баулу. |
|
|
Құндылықтарды дарыту |
Имандылықтың құндылығы қоғамның, жеке тұлғаның және жалпы адамзаттың рухани дамуы мен тіршілігіндегі басты негіз болып табылады. Ол әр адамды өз ішкі дүниесін тазартуға, өз әрекеттерін, ойларын және сөздерін жоғары адамгершілікке сай етуді талап етеді. |
|
|
Апта дәйексөзі |
Ақпан – жасампаздық және жаңашылдық Өнерлі бала - өрге жүзер
|
|
|
Сабақтың барысы |
||
|
Сабақтың кезеңі/ уақыт |
Мұғалім әрекеті |
Оқушы әрекеті |
Ресурстар
|
|
Ұйымдастыру кезеңі (17 мин)
|
Оқушылармен амандасу.Сабаққа дайындықтарын тексеру.Оқушылардың назарын сабаққа аудару. Оқушылармен жақсы қарым-қатынас орнату.Сабақтың мақсаттарын ашық және түсінікті түрде жеткізу. Мұғалім сөзі:Құрметті оқушылар, бүгінгі сабағымыздың тақырыбы — «Имандылық – адамгершілік пен ізгіліктің тірегі». Бұл тақырып біздің өмірімізде өте маңызды орын алады. Себебі, имандылық пен адамгершілік қоғамдағы тыныштық пен үйлесімділікті сақтаудың негізгі шарттары болып табылады.Әрқайсымыз өзімізді адам ретінде танып, сол адамның ішкі құндылықтары мен ұстанымдарына сай өмір сүруіміз керек. Ал имандылық — бұл әр адамның жан дүниесінің тазалығы, дұрыс ойлау, адалдық, әділдік пен жауапкершілік. Егер біз имандылықты жүрегімізде ұстанатын болсақ, біз айналамызға жақсылық жасай аламыз. Өзіміздің адами қасиеттерімізді шыңдай отырып, қоғамды да жақсы жағынан өзгертуге үлес қосамыз. Топтық жұмыс:Оқушыларды топтарға бөлу және әр топқа имандылық, адамгершілік және ізгілік туралы нақты сұрақтар беру. Топтарға өз ойларын бірлесе отырып талқылауға уақыт беру. Әр топ өз пікірлерін сыныпқа ұсыну үшін дайындалуға мүмкіндік беру. Мұғалім әрекеті: Оқушыларға сұрақтар беріп, топтарға бөлінуін қадағалау. Топтардың талқылау уақытын тиімді ұйымдастыру. Оқушылардың өзара пікір алмасуына жағдай жасап, қажет болған жағдайда қосымша сұрақтар қою арқылы ойларын тереңдету.
|
Сабаққа уақытында келіп, оқу құралдарын (дәптер, қалам, слайдтар) дайындау. Сабақтың тақырыбын алдын ала біліп, өткен материалды еске түсіру. Сабаққа көңіл бөле отырып, дайындалып келу. Сабақтың тақырыбы мен мақсаттарын түсініп, оған дайын болу.
Топтық жұмысқа қатысу: Топ ішінде белсенді пікірлесіп, сұрақтар мен жауаптар арқылы ой бөлісу. Топтық талқылауға қатысып, басқа оқушылардың пікірлеріне құрметпен қарау. Өзінің пікірін дәлелдеп, топтың жұмысын үйлестіруге атсалысу. Топ ішінде басқа оқушылармен бірге жұмыс жасайды. Әріптестерінің ойларын тыңдап, өз пікірін қосады. Талқылауларға белсене араласып, нәтижеге жетуге үлес қосады.
|
Плакаттар Бейнемазмұн Тақырыптық слайдтар
|
|
Сабақ ортасы (10 мин)
|
Қауіпсіздік сабағы. Қауіпсіздік сабағы. «СІЗДІҢ ӘРЕКЕТТЕРІҢІЗ ҮШІН ЖАУАПКЕРШІЛІКТІ ҚАЛАЙ ҚАБЫЛДАУҒА ЖӘНЕ МЕКТЕПТЕГІ ҚАУІПСІЗ ОРТАНЫ САҚТАУҒА БОЛАДЫ? Сабақтың мақсаты: білім беру мекемесінде қауіпсіз орта қалыптастыра отырып, білім алушылардың жан-жақты дамуына жағдай туғызу. Әр іске жауапкершілікпен қарауға дағдыландыру. Негізгі міндеттері: -жоғары сынып оқушыларымен бірлесе отырып бастауыш сынып, орта буын білім алушылардың қауіпсіз ортасын қалыптастырудың алғышартын құру; -жеке бас қауіпсіздігін сақтай алатындай азамат болуға тәрбиелеу; -әр іске жауапкершілікпен қарайтын ұқыпты, жауапты тұлға қалыптастыру. Материалдар мен ресурстар: ватмандар, маркерлер, стикерлер, желім. Сабақтың барысы 1.Кіріспе (2 мин) Қауіпсіздік адам баласы үшін әрқашанда керек. Қауіпсіздік аясындағы мектептің қызметі – оқу және еңбек қызметі кезіндегі күтпеген жерден туындайтын ықтимал жайттардан (өрттен, апаттан) оқушылар мен қызметкерлердің өмірін сақтау және денсаулығын қорғауға бағытталған заманауи технологияларды қолдана отырып, оқушыларды сабақ қызметі кезінде қорғау. 2.Негізгі бөлім (6 мин) Үзіліс кезінде мектептегі қауіпсіз мінез-құлық: -дәліздер мен баспалдақтар арқылы қадам жасаңыз, жүгірмеңіз, айналаңыздағыларды итермеңіз; -қарама-қарсы жаққа тап болмас үшін оң жағымен жүріңіз; -баспалдақтағы қоршауды ұстаңыз, олармен жүрмеңіз, баспалдақтан секірмеңіз; -кезекші жоғары сынып оқушылары мен педагогтердің талаптарын орындау; -сабақта оқу заттары мен жиһаздарды ұқыпты ұстаңыз; -қарындаштарды ұштауда қауіпсіз ұштағыштарды қолданыңыз; -сыныпқа кіру немесе шығу, кенеттен есікті ашпаңыз немесе тарсылдатпаңыз. -физика, химия және биология сабақтарында зертханалық жұмыстарды орындау кезінде ерекше күтім қажет. Оқу шеберханаларындағы сабақтар туралы да айтуға болады. Аспаптар, химиялық реактивтер, ағаш ұстасы және дәнекер құралдары қауіпсіздік ережелерін қатаң сақтауды және белгілі бір пайдалану дағдыларын қажет етеді. 3.Қорытынды Пайдалы сілтемелер: https://youtu.be/NHWYVHBHch4?si=zdCOob9ZZJzKBg_p https://youtu.be/DycscArvAYw?si=uBpUSdWzZB9_-fYc https://youtu.be/eAuWMVuaBbU?si=f7Bu5Hev8Xii7u9 |
Келесі ережелерді сақтау қажет: -жұмыс басталар алдында педагогтің қауіпсіздік туралы нұсқаулығын тыңдаңыз; -жұмыс кезінде нұсқауларды дәл орындаңыз; -жұмыстарды орындау немесе жұмысшылардың жанында болу кезінде еркелікке немесе немқұрайдылыққа жол бермеу; -жабдықтар мен реактивтерді мақсатсыз пайдалануға болмайды. Дене шынықтыру сабақтарында спортзалдың немесе мектеп стадионының жабдықтары да, мектеп оқушыларының мінез-құлқы да қауіпті болуы мүмкін. Дене шынықтыру сабағын көптеген адамдар разряд, қозғалыссыз отырған сабақтар кезіндегі жинақталған энергияны босату мүмкіндігі ретінде қабылдайды. Еңбекке баулу сабақтарында жарақат алу мүмкіндігі жоғары. Ағаш ұстасы, дәнекер және басқа құралдармен жұмыс істеудің қарапайым дағдыларын игеру, станоктарда және электромеханизмдерде жұмыс істеу. Мектептегі сабақ кезінде мектеп ғимаратынан тез кетуді қажет ететін жағдай туындауы мүмкін, мысалы, өрт. Әдетте дүрбелең пайда болады, балалар терезеден секіріп, жарақат алып, тіпті қайтыс болуы мүмкін. Бұған жол бермеу үшін педагогтер де, оқушылар да үнемі бір-біріне кедергі келтірмей, мектеп ғимаратынан ұйымдасқан түрде шығуға жаттығады. Кешенді қауіпсіздік жүйесі білім беру мекемесінің қауіпсіз жұмыс істеуін қамтамасыз ететін әлеуметтік, техногендік және табиғи сипаттағы нақты және болжамды қауіптерден қорғалу жағдайын білдіреді. Оқушылар қауіпсіздік ережелерін біліп, оларды сақтауға міндетті.
«Мұнара» жаттығуы Алдарыңызға А4 қағаздары мен маркер, желім берілді. Сіздерге тапсырма «Мектептебілім алушылардың қауіпсіз ортасынқалай қалыптастырамыз?». Сұрақты жан-жақты зерттеп, әр қабырғасына мектептегі қауіпсіздік шарасын күшейтуге қажет ресурстар мен қажет дағдылар туралы жазып шығыңыздар.
|
|
|
Ортасы (15 мин)
|
Мұғалім: Имандылық пен адамгершілік тек сыртқы әрекеттерден ғана емес, ішкі дүниемізден де көрінеді. Біз бір-бірімізді құрметтеп, көмекке мұқтаж адамдарға қол ұшын беріп, өзіміздің іс-әрекеттерімізбен ізгілік пен адалдықты көрсетуіміз керек. Бұл — біздің адам ретінде дамып, жетілуіміздің негізі. Сонымен қатар, ізгілік дегеніміз – жақсы істер жасау, жақсылыққа ұмтылу, өзімізді ғана емес, өзгелерді де бақытты ету. Ізгілікке толы қоғамда әркім өз орнын табады, әркім бір-біріне көмек береді, қолдау көрсетеді. Ізгілік пен имандылық — бұл тек сөзде ғана емес, ісімізде де көрініс табуы тиіс. Ендеше, осыны ескеріп, өзіміздің өмірімізде имандылық пен адамгершілік құндылықтарын қалай көрсету керектігін, бұл құндылықтардың қоғамдағы маңыздылығын терең түсінуге тырысайық. Сабақ барысында өз ойларыңызбен бөлісіп, талқылауларға белсене қатысуыңызды сұраймын.Өзіміздің әрбір іс-әрекетіміз бен сөзіміз арқылы қоғамға оң ықпал ете білейік, жақсы адам болу жолында бірге жүрейік! Дебат (талқылау):Оқушыларды екі топқа бөліп, оларды имандылықтың маңызы туралы пікірталасқа қатыстыру. Топтар өз пікірлерін қорғап, қарсы аргументтерді тыңдайды. Мұғалім әрекеті: Тақырыпты ашуға көмектесу үшін қажетті бағыт-бағдар беру. Оқушыларға өз пікірлерін толық ашуға мүмкіндік беру, пікірталас кезінде әділ болу. Сабақ барысында тұжырымдамалардың нақты және дәл болуын қадағалау. |
Дебатқа қатысу (талқылау): Өз пікірін жинақтап, дәлелді түрде ұсыну. Басқа топтың пікіріне құрметпен қарау және қарсы аргументтерді тыңдау. Тақырып бойынша ойлау қабілетін көрсету. Оқушының әрекеті: Өз пікірін нақты және тұжырымды түрде білдіру. Басқа топтардың көзқарасымен салыстырғанда өз пікірін қорғауға дайын болу. Сыни тұрғыдан ойланып, аргументтер мен мысалдар келтіре отырып сөйлейді.
Мұғалімнің қойған сұрақтарына жауап беріп, тақырып бойынша өз білімін көрсетеді. Тақырыпқа қатысты ойларын ұсынуға тырысады. Оқушының әрекеті: Сабақ барысында мұғалімнің сұрақтарына жауап беріп, ой қосады. Өзінің ойы мен түсінігін қысқаша әрі нақты түрде жеткізеді. . |
Плакаттар Бейнемазмұн Тақырыптық слайдтар |
|
Соңы 3 мин
|
Сабақ соңында оқушылардың сабақтан алған негізгі ойларын жинақтап, сабақтың мақсатына жеткенін тексеру. Оқушылардың жеке пікірлері мен сабаққа деген көзқарастарын тыңдау. Сабақтың маңызды тұстарын қайталап, түйінді ойларды қорытындылау. Мұғалім әрекеті: Оқушылардың сабақтан алған білімін бекіту үшін сұрақтар қою. Оқушылардың пікірлерін тыңдап, әрқайсысына құрметпен қарау. Сабақтың қорытындысын шығарып, оқушылардың ойларын жинақтап, сабақтың тиімділігін бағалау.
|
Сабақтың соңында өз түсініктерін жинақтап, сабақтан алған білімін қорытындылау. Сабақтан кейін өз пікірін бөлісіп, алған білімін өмірде қолдану туралы ойлану. Сабақтың қорытындысында не ұққандарын, не үйренгендерін айтып, сабақтан алған әсерін бөліседі. Өзінің әрекеттеріне және сабаққа деген көзқарасына рефлексия жасайды.
Үй тапсырмасын жауапкершілікпен орындау. Тапсырманы орындау кезінде тақырып бойынша қосымша ойлар мен идеялар ұсыну. |
Плакаттар Бейнемазмұн Тақырыптық слайдтар |
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Имандылық-адамгершілік пен ізгіліктің тірегі 11-сынып
Имандылық-адамгершілік пен ізгіліктің тірегі 11-сынып
|
Тәрбие сағаты |
Имандылық-адамгершілік пен ізгіліктің тірегі |
|
|
Күні |
17-21.02.2025ж |
|
|
Сынып жетекші: |
Аты -жөні |
|
|
Сынып |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны: |
|
Сабақтың мақсаты: |
Білімділік: Имандылықтың адамгершілік пен ізгілік негізіндегі мәнін түсіндіру, имандылықтың қоғамдағы рөлін және оның адам мінез-құлқына әсерін ашу. Дамытушылық: Оқушыларды имандылықтың маңыздылығын түсінуге және өз өмірінде қолдануға үйрету, ой-өрісін кеңейту. Тәрбиелік: Оқушыларды адамгершілікке, ізгілікке және имандылыққа тәрбиелеу, оларды өзара сыйластық пен адалдыққа баулу. |
|
|
Құндылықтарды дарыту |
Имандылықтың құндылығы қоғамның, жеке тұлғаның және жалпы адамзаттың рухани дамуы мен тіршілігіндегі басты негіз болып табылады. Ол әр адамды өз ішкі дүниесін тазартуға, өз әрекеттерін, ойларын және сөздерін жоғары адамгершілікке сай етуді талап етеді. |
|
|
Апта дәйексөзі |
Ақпан – жасампаздық және жаңашылдық Өнерлі бала - өрге жүзер
|
|
|
Сабақтың барысы |
||
|
Сабақтың кезеңі/ уақыт |
Мұғалім әрекеті |
Оқушы әрекеті |
Ресурстар
|
|
Ұйымдастыру кезеңі (17 мин)
|
Оқушылармен амандасу.Сабаққа дайындықтарын тексеру.Оқушылардың назарын сабаққа аудару. Оқушылармен жақсы қарым-қатынас орнату.Сабақтың мақсаттарын ашық және түсінікті түрде жеткізу. Мұғалім сөзі:Құрметті оқушылар, бүгінгі сабағымыздың тақырыбы — «Имандылық – адамгершілік пен ізгіліктің тірегі». Бұл тақырып біздің өмірімізде өте маңызды орын алады. Себебі, имандылық пен адамгершілік қоғамдағы тыныштық пен үйлесімділікті сақтаудың негізгі шарттары болып табылады.Әрқайсымыз өзімізді адам ретінде танып, сол адамның ішкі құндылықтары мен ұстанымдарына сай өмір сүруіміз керек. Ал имандылық — бұл әр адамның жан дүниесінің тазалығы, дұрыс ойлау, адалдық, әділдік пен жауапкершілік. Егер біз имандылықты жүрегімізде ұстанатын болсақ, біз айналамызға жақсылық жасай аламыз. Өзіміздің адами қасиеттерімізді шыңдай отырып, қоғамды да жақсы жағынан өзгертуге үлес қосамыз. Топтық жұмыс:Оқушыларды топтарға бөлу және әр топқа имандылық, адамгершілік және ізгілік туралы нақты сұрақтар беру. Топтарға өз ойларын бірлесе отырып талқылауға уақыт беру. Әр топ өз пікірлерін сыныпқа ұсыну үшін дайындалуға мүмкіндік беру. Мұғалім әрекеті: Оқушыларға сұрақтар беріп, топтарға бөлінуін қадағалау. Топтардың талқылау уақытын тиімді ұйымдастыру. Оқушылардың өзара пікір алмасуына жағдай жасап, қажет болған жағдайда қосымша сұрақтар қою арқылы ойларын тереңдету.
|
Сабаққа уақытында келіп, оқу құралдарын (дәптер, қалам, слайдтар) дайындау. Сабақтың тақырыбын алдын ала біліп, өткен материалды еске түсіру. Сабаққа көңіл бөле отырып, дайындалып келу. Сабақтың тақырыбы мен мақсаттарын түсініп, оған дайын болу.
Топтық жұмысқа қатысу: Топ ішінде белсенді пікірлесіп, сұрақтар мен жауаптар арқылы ой бөлісу. Топтық талқылауға қатысып, басқа оқушылардың пікірлеріне құрметпен қарау. Өзінің пікірін дәлелдеп, топтың жұмысын үйлестіруге атсалысу. Топ ішінде басқа оқушылармен бірге жұмыс жасайды. Әріптестерінің ойларын тыңдап, өз пікірін қосады. Талқылауларға белсене араласып, нәтижеге жетуге үлес қосады.
|
Плакаттар Бейнемазмұн Тақырыптық слайдтар
|
|
Сабақ ортасы (10 мин)
|
Қауіпсіздік сабағы. Қауіпсіздік сабағы. «СІЗДІҢ ӘРЕКЕТТЕРІҢІЗ ҮШІН ЖАУАПКЕРШІЛІКТІ ҚАЛАЙ ҚАБЫЛДАУҒА ЖӘНЕ МЕКТЕПТЕГІ ҚАУІПСІЗ ОРТАНЫ САҚТАУҒА БОЛАДЫ? Сабақтың мақсаты: білім беру мекемесінде қауіпсіз орта қалыптастыра отырып, білім алушылардың жан-жақты дамуына жағдай туғызу. Әр іске жауапкершілікпен қарауға дағдыландыру. Негізгі міндеттері: -жоғары сынып оқушыларымен бірлесе отырып бастауыш сынып, орта буын білім алушылардың қауіпсіз ортасын қалыптастырудың алғышартын құру; -жеке бас қауіпсіздігін сақтай алатындай азамат болуға тәрбиелеу; -әр іске жауапкершілікпен қарайтын ұқыпты, жауапты тұлға қалыптастыру. Материалдар мен ресурстар: ватмандар, маркерлер, стикерлер, желім. Сабақтың барысы 1.Кіріспе (2 мин) Қауіпсіздік адам баласы үшін әрқашанда керек. Қауіпсіздік аясындағы мектептің қызметі – оқу және еңбек қызметі кезіндегі күтпеген жерден туындайтын ықтимал жайттардан (өрттен, апаттан) оқушылар мен қызметкерлердің өмірін сақтау және денсаулығын қорғауға бағытталған заманауи технологияларды қолдана отырып, оқушыларды сабақ қызметі кезінде қорғау. 2.Негізгі бөлім (6 мин) Үзіліс кезінде мектептегі қауіпсіз мінез-құлық: -дәліздер мен баспалдақтар арқылы қадам жасаңыз, жүгірмеңіз, айналаңыздағыларды итермеңіз; -қарама-қарсы жаққа тап болмас үшін оң жағымен жүріңіз; -баспалдақтағы қоршауды ұстаңыз, олармен жүрмеңіз, баспалдақтан секірмеңіз; -кезекші жоғары сынып оқушылары мен педагогтердің талаптарын орындау; -сабақта оқу заттары мен жиһаздарды ұқыпты ұстаңыз; -қарындаштарды ұштауда қауіпсіз ұштағыштарды қолданыңыз; -сыныпқа кіру немесе шығу, кенеттен есікті ашпаңыз немесе тарсылдатпаңыз. -физика, химия және биология сабақтарында зертханалық жұмыстарды орындау кезінде ерекше күтім қажет. Оқу шеберханаларындағы сабақтар туралы да айтуға болады. Аспаптар, химиялық реактивтер, ағаш ұстасы және дәнекер құралдары қауіпсіздік ережелерін қатаң сақтауды және белгілі бір пайдалану дағдыларын қажет етеді. 3.Қорытынды Пайдалы сілтемелер: https://youtu.be/NHWYVHBHch4?si=zdCOob9ZZJzKBg_p https://youtu.be/DycscArvAYw?si=uBpUSdWzZB9_-fYc https://youtu.be/eAuWMVuaBbU?si=f7Bu5Hev8Xii7u9 |
Келесі ережелерді сақтау қажет: -жұмыс басталар алдында педагогтің қауіпсіздік туралы нұсқаулығын тыңдаңыз; -жұмыс кезінде нұсқауларды дәл орындаңыз; -жұмыстарды орындау немесе жұмысшылардың жанында болу кезінде еркелікке немесе немқұрайдылыққа жол бермеу; -жабдықтар мен реактивтерді мақсатсыз пайдалануға болмайды. Дене шынықтыру сабақтарында спортзалдың немесе мектеп стадионының жабдықтары да, мектеп оқушыларының мінез-құлқы да қауіпті болуы мүмкін. Дене шынықтыру сабағын көптеген адамдар разряд, қозғалыссыз отырған сабақтар кезіндегі жинақталған энергияны босату мүмкіндігі ретінде қабылдайды. Еңбекке баулу сабақтарында жарақат алу мүмкіндігі жоғары. Ағаш ұстасы, дәнекер және басқа құралдармен жұмыс істеудің қарапайым дағдыларын игеру, станоктарда және электромеханизмдерде жұмыс істеу. Мектептегі сабақ кезінде мектеп ғимаратынан тез кетуді қажет ететін жағдай туындауы мүмкін, мысалы, өрт. Әдетте дүрбелең пайда болады, балалар терезеден секіріп, жарақат алып, тіпті қайтыс болуы мүмкін. Бұған жол бермеу үшін педагогтер де, оқушылар да үнемі бір-біріне кедергі келтірмей, мектеп ғимаратынан ұйымдасқан түрде шығуға жаттығады. Кешенді қауіпсіздік жүйесі білім беру мекемесінің қауіпсіз жұмыс істеуін қамтамасыз ететін әлеуметтік, техногендік және табиғи сипаттағы нақты және болжамды қауіптерден қорғалу жағдайын білдіреді. Оқушылар қауіпсіздік ережелерін біліп, оларды сақтауға міндетті.
«Мұнара» жаттығуы Алдарыңызға А4 қағаздары мен маркер, желім берілді. Сіздерге тапсырма «Мектептебілім алушылардың қауіпсіз ортасынқалай қалыптастырамыз?». Сұрақты жан-жақты зерттеп, әр қабырғасына мектептегі қауіпсіздік шарасын күшейтуге қажет ресурстар мен қажет дағдылар туралы жазып шығыңыздар.
|
|
|
Ортасы (15 мин)
|
Мұғалім: Имандылық пен адамгершілік тек сыртқы әрекеттерден ғана емес, ішкі дүниемізден де көрінеді. Біз бір-бірімізді құрметтеп, көмекке мұқтаж адамдарға қол ұшын беріп, өзіміздің іс-әрекеттерімізбен ізгілік пен адалдықты көрсетуіміз керек. Бұл — біздің адам ретінде дамып, жетілуіміздің негізі. Сонымен қатар, ізгілік дегеніміз – жақсы істер жасау, жақсылыққа ұмтылу, өзімізді ғана емес, өзгелерді де бақытты ету. Ізгілікке толы қоғамда әркім өз орнын табады, әркім бір-біріне көмек береді, қолдау көрсетеді. Ізгілік пен имандылық — бұл тек сөзде ғана емес, ісімізде де көрініс табуы тиіс. Ендеше, осыны ескеріп, өзіміздің өмірімізде имандылық пен адамгершілік құндылықтарын қалай көрсету керектігін, бұл құндылықтардың қоғамдағы маңыздылығын терең түсінуге тырысайық. Сабақ барысында өз ойларыңызбен бөлісіп, талқылауларға белсене қатысуыңызды сұраймын.Өзіміздің әрбір іс-әрекетіміз бен сөзіміз арқылы қоғамға оң ықпал ете білейік, жақсы адам болу жолында бірге жүрейік! Дебат (талқылау):Оқушыларды екі топқа бөліп, оларды имандылықтың маңызы туралы пікірталасқа қатыстыру. Топтар өз пікірлерін қорғап, қарсы аргументтерді тыңдайды. Мұғалім әрекеті: Тақырыпты ашуға көмектесу үшін қажетті бағыт-бағдар беру. Оқушыларға өз пікірлерін толық ашуға мүмкіндік беру, пікірталас кезінде әділ болу. Сабақ барысында тұжырымдамалардың нақты және дәл болуын қадағалау. |
Дебатқа қатысу (талқылау): Өз пікірін жинақтап, дәлелді түрде ұсыну. Басқа топтың пікіріне құрметпен қарау және қарсы аргументтерді тыңдау. Тақырып бойынша ойлау қабілетін көрсету. Оқушының әрекеті: Өз пікірін нақты және тұжырымды түрде білдіру. Басқа топтардың көзқарасымен салыстырғанда өз пікірін қорғауға дайын болу. Сыни тұрғыдан ойланып, аргументтер мен мысалдар келтіре отырып сөйлейді.
Мұғалімнің қойған сұрақтарына жауап беріп, тақырып бойынша өз білімін көрсетеді. Тақырыпқа қатысты ойларын ұсынуға тырысады. Оқушының әрекеті: Сабақ барысында мұғалімнің сұрақтарына жауап беріп, ой қосады. Өзінің ойы мен түсінігін қысқаша әрі нақты түрде жеткізеді. . |
Плакаттар Бейнемазмұн Тақырыптық слайдтар |
|
Соңы 3 мин
|
Сабақ соңында оқушылардың сабақтан алған негізгі ойларын жинақтап, сабақтың мақсатына жеткенін тексеру. Оқушылардың жеке пікірлері мен сабаққа деген көзқарастарын тыңдау. Сабақтың маңызды тұстарын қайталап, түйінді ойларды қорытындылау. Мұғалім әрекеті: Оқушылардың сабақтан алған білімін бекіту үшін сұрақтар қою. Оқушылардың пікірлерін тыңдап, әрқайсысына құрметпен қарау. Сабақтың қорытындысын шығарып, оқушылардың ойларын жинақтап, сабақтың тиімділігін бағалау.
|
Сабақтың соңында өз түсініктерін жинақтап, сабақтан алған білімін қорытындылау. Сабақтан кейін өз пікірін бөлісіп, алған білімін өмірде қолдану туралы ойлану. Сабақтың қорытындысында не ұққандарын, не үйренгендерін айтып, сабақтан алған әсерін бөліседі. Өзінің әрекеттеріне және сабаққа деген көзқарасына рефлексия жасайды.
Үй тапсырмасын жауапкершілікпен орындау. Тапсырманы орындау кезінде тақырып бойынша қосымша ойлар мен идеялар ұсыну. |
Плакаттар Бейнемазмұн Тақырыптық слайдтар |
шағым қалдыра аласыз














