Имандылық-адамгершілікмпен ізгіліктің тірегі 9-сынып

Тақырып бойынша 28 материал табылды

Имандылық-адамгершілікмпен ізгіліктің тірегі 9-сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Қысқа мерзімді жоспар біртұтас тәрбие бағдарламасына сәйкестендіріліп жасалған.ҚМЖ-ға құндылықтар мен қауіпсіз сабақтар кіріктірілген.
Материалдың қысқаша нұсқасы


Тәрбие сағаты

Имандылық-адамгершілік пен ізгіліктің тірегі

Күні

17-21.02.2025ж

Сынып жетекші:

Аты -жөні

Сынып

Қатысушылар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақтың мақсаты:

Білімділік: Имандылықтың адамгершілік пен ізгілік негізіндегі мәнін түсіндіру, имандылықтың қоғамдағы рөлін және оның адам мінез-құлқына әсерін ашу.

Дамытушылық: Оқушыларды имандылықтың маңыздылығын түсінуге және өз өмірінде қолдануға үйрету, ой-өрісін кеңейту.

Тәрбиелік: Оқушыларды адамгершілікке, ізгілікке және имандылыққа тәрбиелеу, оларды өзара сыйластық пен адалдыққа баулу.

Құндылықтарды дарыту

Имандылықтың құндылығы қоғамның, жеке тұлғаның және жалпы адамзаттың рухани дамуы мен тіршілігіндегі басты негіз болып табылады. Ол әр адамды өз ішкі дүниесін тазартуға, өз әрекеттерін, ойларын және сөздерін жоғары адамгершілікке сай етуді талап етеді.

Апта дәйексөзі

Ақпан – жасампаздық және жаңашылдық

Өнерлі бала - өрге жүзер


Сабақтың барысы


Сабақтың кезеңі/ уақыт

Мұғалім әрекеті


Оқушы әрекеті

Ресурстар


Ұйымдастыру кезеңі (17 мин)


Оқушылармен амандасу.Сабаққа дайындықтарын тексеру.Оқушылардың назарын сабаққа аудару. Оқушылармен жақсы қарым-қатынас орнату.Сабақтың мақсаттарын ашық және түсінікті түрде жеткізу.

Мұғалім сөзі:Құрметті оқушылар, бүгінгі сабағымыздың тақырыбы — «Имандылық – адамгершілік пен ізгіліктің тірегі». Бұл тақырып біздің өмірімізде өте маңызды орын алады. Себебі, имандылық пен адамгершілік қоғамдағы тыныштық пен үйлесімділікті сақтаудың негізгі шарттары болып табылады.Әрқайсымыз өзімізді адам ретінде танып, сол адамның ішкі құндылықтары мен ұстанымдарына сай өмір сүруіміз керек. Ал имандылық — бұл әр адамның жан дүниесінің тазалығы, дұрыс ойлау, адалдық, әділдік пен жауапкершілік. Егер біз имандылықты жүрегімізде ұстанатын болсақ, біз айналамызға жақсылық жасай аламыз. Өзіміздің адами қасиеттерімізді шыңдай отырып, қоғамды да жақсы жағынан өзгертуге үлес қосамыз.

Топтық жұмыс:

Оқушыларды топтарға бөлу және әр топқа имандылық, адамгершілік және ізгілік туралы нақты сұрақтар беру.

Топтарға өз ойларын бірлесе отырып талқылауға уақыт беру.

Әр топ өз пікірлерін сыныпқа ұсыну үшін дайындалуға мүмкіндік беру. Мұғалім әрекеті:

Оқушыларға сұрақтар беріп, топтарға бөлінуін қадағалау.

Топтардың талқылау уақытын тиімді ұйымдастыру.

Оқушылардың өзара пікір алмасуына жағдай жасап, қажет болған жағдайда қосымша сұрақтар қою арқылы ойларын тереңдету.




Сабаққа уақытында келіп, оқу құралдарын (дәптер, қалам, слайдтар) дайындау.

Сабақтың тақырыбын алдын ала біліп, өткен материалды еске түсіру.

Сабаққа көңіл бөле отырып, дайындалып келу.

Сабақтың тақырыбы мен мақсаттарын түсініп, оған дайын болу.




Топтық жұмысқа қатысу:

Топ ішінде белсенді пікірлесіп, сұрақтар мен жауаптар арқылы ой бөлісу.

Топтық талқылауға қатысып, басқа оқушылардың пікірлеріне құрметпен қарау.

Өзінің пікірін дәлелдеп, топтың жұмысын үйлестіруге атсалысу.

Топ ішінде басқа оқушылармен бірге жұмыс жасайды.

Әріптестерінің ойларын тыңдап, өз пікірін қосады.

Талқылауларға белсене араласып, нәтижеге жетуге үлес қосады.







Плакаттар

Бейнемазмұн

Тақырыптық слайдтар










Сабақ ортасы (10 мин)







Қауіпсіздік сабағы.

Қауіпсіздік сабағы.

«ҚАУІПТІ ХОББИ ЖӘНЕ СЕРУЕНДЕУ ОРЫНДАРЫ»


Сабақтың мақсаты: мектеп оқушыларының серуендеу кезінде болуы мүмкін қауіптер туралы хабардарлығын арттыру және қауіпті жағдайлардан аулақ болуға үйрету.

Негізгі міндеттер:

1.Серуендеу кезінде жиі кездесетін қауіпті хоббиді талқылаңыз.

2.Мұндай хоббидің салдарын түсіндіріңіз.

3.Көшеде қауіпсіз мінез-құлықты үйрету.

Материалдар мен ресурстар:

-Қауіпті хобби мысалдарымен таныстыру.

-Қауіпсіз жүріс-тұрыс ережелері бар үлестірме материал (жадынама).

Сабақтың барысы

1.Кіріспе (2 минутқа дейін)

-Серуендеу кезінде оқушылардың әдеттерін талқылау.

-Неліктен кейбір хобби қауіпті болуы мүмкін.

2.Негізгі бөлім (6 минутқа дейін)

-Презентация: жалпы қауіпті хобби (жол бойындағы ойындар, қоршауларға өрмелеу, қараусыз қалған ғимараттар және т.б.).

-Нақты жағдайларды талдау: егер дос қауіпті хобби ұсынса не істеу керек (бас тарту және оның себептерін түсіндіру, қауіпсіз балама ұсыну,

Сенімді ересек адамның көмегіне жүгіну, сенімдерін

ұстану, қысымға берілмеу, салдары туралы ойлау).


3.Қорытынды

-Сабақты қорытындылау.

-Көшеде қауіпсіз жүріс-тұрыс ережелері бар жадынамалар тарату.

Пайдалы сілтеме: https://drive.google.com/file/d/1alWN8U2OxJLUEaa3zxdD0Ls94PpziMof/view https://drive.google.com/file/d/1rJTUrgLk4rS4sPyqdBCOEbG94uh58A77/view


-Қазіргі уақытта әртүрлі жастағы кәмелетке толмағандар арасында жасөспірімдердің өмірге қауіп төндіретін хоббиі жиі кездеседі - көп қабатты үйлердің төбесіндегі селфи, руфинг, үйлердің төбесінде серуендеу және т.б.

-Бұл формалар балалардың өмірі мен денсаулығына қауіпті және балаға ата-аналар назар аударып және бақылау қажет, жасөспірім өзінің жетілуі мен тәуелсіздігінің көріністерінің салдарын түсіндіруді қажет етеді. Көбінесе жастардың құмарлығы жасөспірімдердің мінез-құлқының девиантты түрінде көрінеді, әкімшілік құқық бұзушылық белгілерін қамтиды. Салынып жатқан немесе жабық нысанға барып, өте биік жерде, суретке түсіп, оны желіге салған кезде, оны қарайтындар көп болады. Бұл нысандарға бару заңсыз, бұл құқық бұзушылық.

-(Кәмелетке толмағандар арасындағы құқық бұзушылықтардың алдын алу және балалардың қадағалаусыз және панасыз қалуының алдын алу туралы Қазақстан Республикасының 2004 жылғы 9 шілдедегі № 591 Заңы, Қазақстан Республикасының 2002 жылғы 8 тамыздағы №345 «Қазақстан Республикасындағы Бала құқықтары туралы» Заңы). Мұндай объектілерге жиі ену әрдайым заңды түрде бола бермейді. Мұндай нысандарда кәмелетке толмағандардың болуы олардың өмірі мен денсаулығына қауіп төндіреді, балалардың мертігуіне және өліміне әкелуі мүмкін. Егер сіз балаларыңыздың немесе көрші үйдің төбесінде жүргенін байқасаңыз, бұл туралы полицияға хабарлаңыз.










Ортасы (15 мин)


Мұғалім: Имандылық пен адамгершілік тек сыртқы әрекеттерден ғана емес, ішкі дүниемізден де көрінеді. Біз бір-бірімізді құрметтеп, көмекке мұқтаж адамдарға қол ұшын беріп, өзіміздің іс-әрекеттерімізбен ізгілік пен адалдықты көрсетуіміз керек. Бұл — біздің адам ретінде дамып, жетілуіміздің негізі.

Сонымен қатар, ізгілік дегеніміз – жақсы істер жасау, жақсылыққа ұмтылу, өзімізді ғана емес, өзгелерді де бақытты ету. Ізгілікке толы қоғамда әркім өз орнын табады, әркім бір-біріне көмек береді, қолдау көрсетеді. Ізгілік пен имандылық — бұл тек сөзде ғана емес, ісімізде де көрініс табуы тиіс.

Ендеше, осыны ескеріп, өзіміздің өмірімізде имандылық пен адамгершілік құндылықтарын қалай көрсету керектігін, бұл құндылықтардың қоғамдағы маңыздылығын терең түсінуге тырысайық. Сабақ барысында өз ойларыңызбен бөлісіп, талқылауларға белсене қатысуыңызды сұраймын.Өзіміздің әрбір іс-әрекетіміз бен сөзіміз арқылы қоғамға оң ықпал ете білейік, жақсы адам болу жолында бірге жүрейік!

Дебат (талқылау):

Оқушыларды екі топқа бөліп, оларды имандылықтың маңызы туралы пікірталасқа қатыстыру.

Топтар өз пікірлерін қорғап, қарсы аргументтерді тыңдайды.

Мұғалім әрекеті:

Тақырыпты ашуға көмектесу үшін қажетті бағыт-бағдар беру.

Оқушыларға өз пікірлерін толық ашуға мүмкіндік беру, пікірталас кезінде әділ болу.

Сабақ барысында тұжырымдамалардың нақты және дәл болуын қадағалау.

Дебатқа қатысу (талқылау):

Өз пікірін жинақтап, дәлелді түрде ұсыну.

Басқа топтың пікіріне құрметпен қарау және қарсы аргументтерді тыңдау.

Тақырып бойынша ойлау қабілетін көрсету. Оқушының әрекеті:

Өз пікірін нақты және тұжырымды түрде білдіру.

Басқа топтардың көзқарасымен салыстырғанда өз пікірін қорғауға дайын болу.

Сыни тұрғыдан ойланып, аргументтер мен мысалдар келтіре отырып сөйлейді.


Мұғалімнің қойған сұрақтарына жауап беріп, тақырып бойынша өз білімін көрсетеді.

Тақырыпқа қатысты ойларын ұсынуға тырысады. Оқушының әрекеті:

Сабақ барысында мұғалімнің сұрақтарына жауап беріп, ой қосады.

Өзінің ойы мен түсінігін қысқаша әрі нақты түрде жеткізеді.

.

Плакаттар

Бейнемазмұн

Тақырыптық слайдтар


Соңы

3 мин


Сабақ соңында оқушылардың сабақтан алған негізгі ойларын жинақтап, сабақтың мақсатына жеткенін тексеру.

Оқушылардың жеке пікірлері мен сабаққа деген көзқарастарын тыңдау.

Сабақтың маңызды тұстарын қайталап, түйінді ойларды қорытындылау.

Мұғалім әрекеті:

Оқушылардың сабақтан алған білімін бекіту үшін сұрақтар қою.

Оқушылардың пікірлерін тыңдап, әрқайсысына құрметпен қарау.

Сабақтың қорытындысын шығарып, оқушылардың ойларын жинақтап, сабақтың тиімділігін бағалау.



Сабақтың соңында өз түсініктерін жинақтап, сабақтан алған білімін қорытындылау.

Сабақтан кейін өз пікірін бөлісіп, алған білімін өмірде қолдану туралы ойлану.

Сабақтың қорытындысында не ұққандарын, не үйренгендерін айтып, сабақтан алған әсерін бөліседі.

Өзінің әрекеттеріне және сабаққа деген көзқарасына рефлексия жасайды.


Үй тапсырмасын жауапкершілікпен орындау.

Тапсырманы орындау кезінде тақырып бойынша қосымша ойлар мен идеялар ұсыну.

Плакаттар

Бейнемазмұн

Тақырыптық слайдтар



Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
doc
16.02.2025
464
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Жариялаған:
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі