Индустриалды пейзаж.Қала пейзажы. Сызықтық перспектива

Тақырып бойынша 17 материал табылды

Индустриалды пейзаж.Қала пейзажы. Сызықтық перспектива

Материал туралы қысқаша түсінік
5.1.1.1-Қоршаған ортаның ассоциативті мағынасы мен визуалды сипаттамасын зерделеу және анықтау (композиция, түс, пішін, фактура, тепе-теңдік) 5.2.1.1-Өз идеялары мен сезімдерін беру үшін қоршаған ортаның визуалды элементтері мен өнердің көркем тәсілдерін қолдану • Табиғатты бейнелейтін суретшілердің жұмыстарымен таныстыру • Қала бейнесінің фотосуретін орындау Сызықтық перспективаны сақтай отырып эскиз орындау
Материалдың қысқаша нұсқасы

Кысқа мерзімді сабақ жоспары


Көркем еңбек

Мектеп: №25 орта мектеп

Күні: 03.10.2024

Оқытушының аты-жөні: Қожахметова А.К.

Сынып: 5 Ә,Ғ,Д.

Қатысушылар саны:

Қатыспағандар:

Бөлім:

Визуалды өнер

Сабақтың тақырыбы:

Индустриалды пейзаж.Қала пейзажы. Сызықтық перспектива

Сабақта меңгерілетін оқу мақсаттары

5.1.1.1-Қоршаған ортаның ассоциативті мағынасы мен визуалды сипаттамасын зерделеу және анықтау (композиция, түс, пішін, фактура, тепе-теңдік)

5.2.1.1-Өз идеялары мен сезімдерін беру үшін қоршаған ортаның визуалды элементтері мен өнердің көркем тәсілдерін қолдану


Сабақтың мақсаты:

  • Табиғатты бейнелейтін суретшілердің жұмыстарымен таныстыру

  • Қала бейнесінің фотосуретін орындау

Сызықтық перспективаны сақтай отырып эскиз орындау

Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңі/уақыт

Педагогтың әрекеті

Оқушылардың әрекеті

Бағалау


Ресурстар

Басталуы

















Ұйымдастыру кезеңі

Каллоборативты ортаны ұйымдастыру

Оқушылар алдында сабақтың мақсаты мен міндетін қою. Оқушылар сабақтың тақырыбы мен мақсатымен танысады.

Қазақстандық картиналардың көшірмелері (Әбілхан Қастеев «Турксиб») және әлемдік суретшілердің (Исаак Ильич Левитан «Осений день Сокольника») сызықтық перспектива негізінде салынғанжұмыстарын көрсету.

Оқушыларға төмендегідей сұрақтарға жауап беруін сұрау мәселен, сіздер қалай ойлайсыздар? Сызықты перспектива дегеніміз не? Картинадан не көріп тұрсыз? Көрерменнен әртүрлі қашықтықта тұрған бірдей нысандар бір бірінен қалай ерекшеленеді?

Көру бұрышы нысанды бейнелеуге каншалықты әсер етеді?

Бір нүктеден шығатын сызықты перспектива туралы оқушыларға тиянақты түсіндіру.



Тақта да сызықты перспективаның бір нүктеден келесі қиылысу нүктесіне дейін көрсету.






Оқушылар амандасып ,бір-біріне сәттілік тілейді.









Ойлану арқылы оқушылар қайталау сұрақтарына жауап береді















Қалыптастырушы бағалау: Бірін –бірі бағалау.





Пейзаждағы сызықты перспективалар

http://www.mir-kadrov.ru/?p=40

http://www.pinterest.com/ctllh/onion-domes/











Ортасы


Табиғаттың алуан түрлі болуы бейнелеу өнерінде пейзаждық жанрдың көптеген түрінің қалыптасуына ықпал етті. Пейзаж (фр. paysage – мекен, өлке) – белгілі бір жердің, мекеннің, табиғаттың көрінісі. Тақырыпты толығырақ ашу үшін Пейзаж кескіндеме жанрының басқа түрлерінде де (портрет, баталия жанры, т.б.) қолданылады. Пейзажда суретшінің сезімі, көңіл-күйі, түсінігі, табиғатқа деген эстетикалық, этикалық көзқарасы аңғарылады


Пейзаж түрлері:


Ауыл

Саябақ

Теңіз

Сәулет пейзажы, бірақ бүгін біздің 12арастыратымыз:


Индустриялық және қала пейзажы.


Қала пейзажында адамзат қолымен салынған биік ғимараттар, көшелер, даңғылдар, алаңдар, жағалаулар және басқа да көрікті жерлер бейнеленеді.


hello_html_m6c38e76e.jpg


Мәскеу суретші Алексей Шалаев




Индустриялық пейзажда суретші зауыттар мен фабрикаларды, бөгеттер мен электр бекеттерін, вокзалдар мен көпірлердің айшықты құрылымдарын, теміржол тораптарын салған жасампаз адамның рөлі мен маңызын көрсетуге тырысады.




hello_html_50aaf93e.jpg


Суретші Ерышев Индустриялық пейзаж


Тапсырма:


Оқушыларға топтасып өзіндік ізденіс жұмыстарын жүргізуді, суретке түсіруді тапсыру. Мысалы, қаланың әртүрлі бұрыштарын (көшелерді, бұрышта орналасқан ғимарттарды, жолды, мектеп маңындағы саябақтарды). Өздері үйден түсіріп, жинақтаған фотосуреттерді қарастырып, оқушылар сызықты перспектива заңдылықтарын талдайды. (2-3 минут).


Топтар сыныпта көрсетіп, түсіндіру үшін бірнеше фотосурет таңдап, орындалған жұмыс сипаты мен маңызын әңгімелейді.


Шығармашылық жұмыс:


Меңгерген білімдері мен өздері түсірген фотосуреттері негізінде оқушылар сызықты перспективаны (желілік көрініс) салады, жол, ағаштар, әртүрлі заттар, үйнемесе адамдарды қарапайым қарындашпен(нобай жасау) салады.

Оқушыларәр түрліжанрда сурет салады.

Орындау реттілігін сақтайды.




Алуан түрлі қағаздар мен картон қағаз т.


Аяқталуы











Кері байланыс

Смайлик арқылы

Shape1






  • Түсіндім

  • Сұрағым бар

  • Мүлдем түсінбедім




Оқушылар бүгінгі сабақты қандай деңгейде түсініп,білгендерін айтады

.



Оқушылардың айтқан жауаптарына пікір қалдыру.




Қосымша ақпарат

Сабақ бойынша рефлексия

Сабақ мақсаттары/оқыту мақсаттары жүзеге асырымды болды ма?

Бүгін оқушылар нені үйренді?

Оқыту ортасы қандай болды?

Менің бөліп оқытқаным өз мәнінде жүзеге асты ма?

Мен өз уақытымды ұтымды пайдалана алдым ба?

Мен жоспарыма қандай өзгерістер енгіздім және неліктен?







Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
27.03.2025
159
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі