5-сынып
Бекітемін_____________
Қысқа мерзімді сабақ жоспары
|
Визуалды өнер |
Мектеп: : |
||||
|
Күні |
Мұғалімнің аты-жөні: |
||||
|
Қатысқан саны: |
Қатыспағандар: |
||||
|
Сабақтың тақырыбы |
Индустриалды пейзаж.Қала пейзажы. Сызықтық перспектива |
||||
|
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) |
5.1.1.1 - қоршаған ортаның ассоциативті мағынасы мен визуалды сипаттамасын зерделеу және анықтау (композиция, түс, пішін, фактура, тепе-теңдік) 5.2.1.1 - өз идеялары мен сезімдерін беру үшін қоршаған ортаның визуалды элементтері мен өнердің көркем тәсілдерін қолдану |
||||
|
|
|
||||
|
Сабақтың мақсаты |
Көрнекті суретшілердің таңдамалы картиналарын талдау. Пейзаж өнерінің жалпы белгілерін ерекшелеу, мұндай тұтастықтың мәнін түсіндіру. Қоршаған әлемнің ассоциативті мәні мен визуалды |
||||
|
Жетістік критерийлері |
Суретшілердің жұмысын біледі. Композициялық заңдылықтарын ұстанады. Қағаз бетіне дұрыс орналастыра алады. |
||||
|
Тілдік мақсаттар |
• Өнердің қайта өркендеуі, импрессионизм, экспрессионизм,заманауи өнер, кескіндеме, графика, мүсін, сәулет өнері,пейзаж, натюрморт, дақ, штрих, көлем, форма, кеңістік, түс, сызық. • Сіздің ойыңызша суретші не үшін… материалдарды қоладанады? • Сіз сипаттап бере аласыз ба? • Бұл техника сізге не үшін ұнады? • Суретші жұмысы сізді не үшін қызықтырды? • Өз жұмысыңызды қалай жақсартар едіңіз? |
||||
|
Құндылықтарды дарыту |
Басқалардың ойымен пікірін құрметтеу. Оқушылар арасында жақсы қарым-қатнас орнату. Оқушылар бір- бірін тыңдай біліп,басқалардың жұмыстарына құрметпен қарап,ойын жеткізе білу. Оқушыларға мәдени және эстетикалық тәрбиені қалыптастыру. |
||||
|
Пәнаралық байланыстар |
зерттеу барысында теориялық білімдерін география, геометрия, тарих, экономика, пәндерімен және өнермен байланыстыру. |
||||
|
АКТ қолдану дағдылары |
Оқушылардың жеке ізденіс жұмыстар жүргізу дағдысын дамыту. Дәлелдемелер мен дәйектемелер келтіруде нақты мәліметтерді салыстыра білу . |
||||
|
Бастапқы білім |
Еске түсіру, қайталау. Пәнге қатысты лексика мен терминология Өткен тапсырмаларды еске түсүру. |
||||
|
Сабақ барысы |
|||||
|
Сабақтың жоспарланған кезеңдері |
Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет |
Ресурстар |
|||
|
Сабақтың басы 1 кезең Сабақтың ортасы 2 кезең |
Бірінші тапсырма: (Қ)(Ж) Оқушылар өз пейзаждарын табиғаттың кез келген күйін пайдалану арқылы және алдыңғы сабақтарда алған білімдері негізінде орындайды. Оқушылар сарамандық жұмысты орындау барысында көркемдік материалдар мен орындалу техникасын таңдайды. Оқушылар материалдар мен құрал- жабдықтарды пайдалану кезінде жеке бас гигиенасы мен қауіпсіздік ережелерін сақтап отырады. (Т)(Ө) Оқушылар қаланың әртүрлі бұрыштарын (көшелерді, бұрышта орналасқан ғимарттарды, жолды, мектеп маңындағы саябақтарды) суретке түсіреді. Өздері түсірген фотосуреттерді жинақты қарастыру барысында, оқушылар сызықты перспектива заңдылықтарын талдайды Мұғалім жол, ағаш, үй,адам өлшемдерінің өзгерісі мен арақатынасы көрініп тұратын бір нүктеде түйісетін перспиктива суреттерін дайындайды. (Ө)(Қ) Меңгерген білімдері мен өздері түсірген фотосуреттері негізінде оқушылар сызықты перспективаны (желілік көрініс) салады, жол, ағаштар, әртүрлі заттар, үй немесе адамдарды қарапайым қарындашпен (нобай) салады. Оқушылар жаңа пәндік отырып, жұмыстарының таныстырылымын өткізеді |
Суретшілер жұмыстарының көшірмелері И.Айвазовский, И.Шишкин, И.Левитан, А. Куинджи, К.Коровин А.Саврасов, А.Пластов, Жорж Сера, К. моне, Уке Ажиев, М. Кенбаев, К. Бекмағанбетов,Ә. Қастеев, М. Тельжанов,С.Кульбеков, Н. Хлудов, Шарденов Ж.,Анар Абжанова Қазақстанның табиғаты бейнеленген картиналар / Nature of Kazakhstan https://www.youtube.com/watch?v=DWysE0u_kZ0 https://www.youtube.com/watch?v=YDRPEXGOtJU |
|||
|
Сабақтың соңы |
Қорытынды жасау үшін оқушылардың жұмыстарын әрқайсысына төмендегі сұрақтар арқылы бағалау. Оқушылар өздерінің шығармашылық жұмыстарын таныстырып, жұмыста қолданған материалды, техниканы және өз жұмысын бастауға себеп болған суретші туындысын түсіндіреді. |
|
|||
|
Сабақтың соңы 2-мин кері байланыс |
Сабақ соңында оқушылар рефлексия жүргізеді: - нені білдім, нені үйрендім - нені толық түсінбедім - немен жұмысты жалғастыру қажет |
|
|||
|
|
|||||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Индустриалды пейзаж.Қала пейзажы. Сызықтық перспектива
Индустриалды пейзаж.Қала пейзажы. Сызықтық перспектива
5-сынып
Бекітемін_____________
Қысқа мерзімді сабақ жоспары
|
Визуалды өнер |
Мектеп: : |
||||
|
Күні |
Мұғалімнің аты-жөні: |
||||
|
Қатысқан саны: |
Қатыспағандар: |
||||
|
Сабақтың тақырыбы |
Индустриалды пейзаж.Қала пейзажы. Сызықтық перспектива |
||||
|
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) |
5.1.1.1 - қоршаған ортаның ассоциативті мағынасы мен визуалды сипаттамасын зерделеу және анықтау (композиция, түс, пішін, фактура, тепе-теңдік) 5.2.1.1 - өз идеялары мен сезімдерін беру үшін қоршаған ортаның визуалды элементтері мен өнердің көркем тәсілдерін қолдану |
||||
|
|
|
||||
|
Сабақтың мақсаты |
Көрнекті суретшілердің таңдамалы картиналарын талдау. Пейзаж өнерінің жалпы белгілерін ерекшелеу, мұндай тұтастықтың мәнін түсіндіру. Қоршаған әлемнің ассоциативті мәні мен визуалды |
||||
|
Жетістік критерийлері |
Суретшілердің жұмысын біледі. Композициялық заңдылықтарын ұстанады. Қағаз бетіне дұрыс орналастыра алады. |
||||
|
Тілдік мақсаттар |
• Өнердің қайта өркендеуі, импрессионизм, экспрессионизм,заманауи өнер, кескіндеме, графика, мүсін, сәулет өнері,пейзаж, натюрморт, дақ, штрих, көлем, форма, кеңістік, түс, сызық. • Сіздің ойыңызша суретші не үшін… материалдарды қоладанады? • Сіз сипаттап бере аласыз ба? • Бұл техника сізге не үшін ұнады? • Суретші жұмысы сізді не үшін қызықтырды? • Өз жұмысыңызды қалай жақсартар едіңіз? |
||||
|
Құндылықтарды дарыту |
Басқалардың ойымен пікірін құрметтеу. Оқушылар арасында жақсы қарым-қатнас орнату. Оқушылар бір- бірін тыңдай біліп,басқалардың жұмыстарына құрметпен қарап,ойын жеткізе білу. Оқушыларға мәдени және эстетикалық тәрбиені қалыптастыру. |
||||
|
Пәнаралық байланыстар |
зерттеу барысында теориялық білімдерін география, геометрия, тарих, экономика, пәндерімен және өнермен байланыстыру. |
||||
|
АКТ қолдану дағдылары |
Оқушылардың жеке ізденіс жұмыстар жүргізу дағдысын дамыту. Дәлелдемелер мен дәйектемелер келтіруде нақты мәліметтерді салыстыра білу . |
||||
|
Бастапқы білім |
Еске түсіру, қайталау. Пәнге қатысты лексика мен терминология Өткен тапсырмаларды еске түсүру. |
||||
|
Сабақ барысы |
|||||
|
Сабақтың жоспарланған кезеңдері |
Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет |
Ресурстар |
|||
|
Сабақтың басы 1 кезең Сабақтың ортасы 2 кезең |
Бірінші тапсырма: (Қ)(Ж) Оқушылар өз пейзаждарын табиғаттың кез келген күйін пайдалану арқылы және алдыңғы сабақтарда алған білімдері негізінде орындайды. Оқушылар сарамандық жұмысты орындау барысында көркемдік материалдар мен орындалу техникасын таңдайды. Оқушылар материалдар мен құрал- жабдықтарды пайдалану кезінде жеке бас гигиенасы мен қауіпсіздік ережелерін сақтап отырады. (Т)(Ө) Оқушылар қаланың әртүрлі бұрыштарын (көшелерді, бұрышта орналасқан ғимарттарды, жолды, мектеп маңындағы саябақтарды) суретке түсіреді. Өздері түсірген фотосуреттерді жинақты қарастыру барысында, оқушылар сызықты перспектива заңдылықтарын талдайды Мұғалім жол, ағаш, үй,адам өлшемдерінің өзгерісі мен арақатынасы көрініп тұратын бір нүктеде түйісетін перспиктива суреттерін дайындайды. (Ө)(Қ) Меңгерген білімдері мен өздері түсірген фотосуреттері негізінде оқушылар сызықты перспективаны (желілік көрініс) салады, жол, ағаштар, әртүрлі заттар, үй немесе адамдарды қарапайым қарындашпен (нобай) салады. Оқушылар жаңа пәндік отырып, жұмыстарының таныстырылымын өткізеді |
Суретшілер жұмыстарының көшірмелері И.Айвазовский, И.Шишкин, И.Левитан, А. Куинджи, К.Коровин А.Саврасов, А.Пластов, Жорж Сера, К. моне, Уке Ажиев, М. Кенбаев, К. Бекмағанбетов,Ә. Қастеев, М. Тельжанов,С.Кульбеков, Н. Хлудов, Шарденов Ж.,Анар Абжанова Қазақстанның табиғаты бейнеленген картиналар / Nature of Kazakhstan https://www.youtube.com/watch?v=DWysE0u_kZ0 https://www.youtube.com/watch?v=YDRPEXGOtJU |
|||
|
Сабақтың соңы |
Қорытынды жасау үшін оқушылардың жұмыстарын әрқайсысына төмендегі сұрақтар арқылы бағалау. Оқушылар өздерінің шығармашылық жұмыстарын таныстырып, жұмыста қолданған материалды, техниканы және өз жұмысын бастауға себеп болған суретші туындысын түсіндіреді. |
|
|||
|
Сабақтың соңы 2-мин кері байланыс |
Сабақ соңында оқушылар рефлексия жүргізеді: - нені білдім, нені үйрендім - нені толық түсінбедім - немен жұмысты жалғастыру қажет |
|
|||
|
|
|||||
шағым қалдыра аласыз













