10 сыныпқа
арналған
«Деректерді ұсыну» бөлімі
бойынша БЖБ
1-нұсқа
Оқу
мақсаты:
|
10.2.1.1 логикалық операцияларды қолдану
(дизъюнкция, конъюнкция, инверсия);
10.2.2.2 берілген логикалық элементтер үшін
ақиқат кестесін құру;
10.2.2.4 логикалық өрнекті логикалық сызбаға
өзгерту немесе керісінше;
|
Бағалау
критерийі:
|
Білім
алушы:
-
Сандарды ондық санау жүйесінен
екілік, сегіздік, он алтылық санау жүйесіне
аударады;
-
сандарды екілік, сегіздік, он
алтылық санау жүйесінен ондық санау жүйесіне
аударады;
-
берілген логикалық элементтер
үшін ақиқат кестесін
құрады;
-
логикалық өрнекті логикалық
сызбаға өзгертеді немесе
керісінше
|
Ойлау дағдыларының
деңгейі:
|
Қолдану
|
Орындау
уақыты:
|
30
минут
|
ТАПСЫРМАЛАР
1. Ондық санау жүйесінде
берілген 57 санын екілік, сегіздік, он алтылық санау жүйесіне
аудар, жауабын жаз:
Жауабы: 57=
1110012=718=3916
[3]
2.
100011010112
санын ондық, сегіздік, он
алтылық санау жүйесіне аудар. Шешуін және жауабын
жаз.
Жауабы:
100011010112=113110=21538=46В16
[3]
3.
324510
санын он алтылық санау
жүйесіне аудар.
Жауабы:
324510=CAD16
[1]
4. Берілген логикалық өрнекке
ақиқат кестесін толтыр:
(A(AB)D)B
А
|
В
|
D
|
AB
|
A(AB)
|
A(AB)D
|
(A(AB)D)B
|
0
|
0
|
0
|
0
|
0
|
0
|
0
|
0
|
0
|
1
|
0
|
0
|
0
|
0
|
0
|
1
|
0
|
1
|
0
|
0
|
1
|
0
|
1
|
1
|
1
|
0
|
0
|
1
|
1
|
0
|
0
|
1
|
1
|
0
|
0
|
1
|
0
|
1
|
1
|
1
|
1
|
1
|
1
|
1
|
0
|
1
|
1
|
0
|
1
|
1
|
1
|
1
|
1
|
1
|
1
|
1
|
[4]
5. Берілген логикалық сұлбаға
логикалық өрнекті жаз:
Жауабы: (A v B) &
C
[1]
6. Берілген логикалық өрнекке
логикалық сұлба құр:
(AD)B
Жауабы:
[1]
7. Арманның машинасы қызыл,
Нұржанның машинасы қара емес, көк емес, көгілдір емес, Мақсаттың
машинасы қара және көк түсті, Жомарттың кез – келген түсті
машиналары бар (жоғарыда аталғандардан), Омардың ақ және көк түсті.
Егер барлық ер балалардың машиналары әр түрлі түстерде болса,
кімнің көлігі қандай түсті?
Жауабы: Арманның машинасы
қызыл, Нұржанның машинасы ақ, Мақсаттың машинасы қара түсті,
Жомарттың машинасы көгілдір, Омардың машинасы көк
түсті.
[1]
Бағалау
критерийі
|
№ тапсырма
|
Дескриптор
|
Ұпай
|
Білім
алушы
|
Сандарды ондық санау жүйесінен
екілік, сегіздік, он алтылық санау жүйесіне
аударады
|
1
|
Сандарды ондық санау жүйесінен
екілік санау жүйесіне
аударады
|
1
|
Сандарды ондық санау жүйесінен
сегіздік санау жүйесіне
аударады
|
1
|
Сандарды ондық санау жүйесінен
он алтылық санау жүйесіне
аударады
|
1
|
Сандарды екілік, сегіздік, он
алтылық санау жүйесінен ондық санау жүйесіне
аударады
|
2
|
Сандарды екілік санау жүйесінен
ондық санау жүйесіне
аударады
|
1
|
Сандарды екілік санау жүйесінен
сегіздік санау жүйесіне
аударады
|
1
|
Сандарды екілік санау жүйесінен
он алтылық санау жүйесіне
аударады
|
1
|
Сандарды ондық санау жүйесінен
екілік, сегіздік, он алтылық санау жүйесіне
аударады
|
3
|
Санды ондық санау жүйесінен он
алтылық санау жүйесіне
аударады
|
1
|
Берілген логикалық элементтер
үшін ақиқат кестесін құрады
|
4
|
AB комбинациясының мәнін
жазады;
|
1
|
A(AB) комбинациясының мәнін
жазады;
|
1
|
A(AB)D комбинациясының мәнін
жазады;
|
1
|
(A(AB)D)B комбинациясының мәнін
жазады;
|
1
|
Логикалық өрнекті логикалық
сызбаға өзгертеді немесе
керісінше
|
5
|
логикалық сызбаны логикалық
өрнекке өзгертеді;
|
1
|
6
|
логикалық өрнекті логикалық
сызбаға өзгертеді
|
1
|
Логикалық есепті
шешеді
|
7
|
логикалық есепті
шешеді
|
1
|
Барлық
ұпайлар:
|
14
|
10 сыныпқа
арналған
«Деректерді ұсыну» бөлімі
бойынша БЖБ
2-нұсқа
Оқу
мақсаты:
|
10.2.1.1 логикалық операцияларды қолдану
(дизъюнкция, конъюнкция, инверсия);
10.2.2.2 берілген логикалық элементтер үшін
ақиқат кестесін құру;
10.2.2.4 логикалық өрнекті логикалық сызбаға
өзгерту немесе керісінше;
|
Бағалау
критерийі:
|
Білім
алушы:
-
Сандарды ондық санау жүйесінен
екілік, сегіздік, он алтылық санау жүйесіне
аударады;
-
сандарды екілік, сегіздік, он
алтылық санау жүйесінен ондық санау жүйесіне
аударады;
-
берілген логикалық элементтер
үшін ақиқат кестесін
құрады;
-
логикалық өрнекті логикалық
сызбаға өзгертеді немесе
керісінше
|
Ойлау дағдыларының
деңгейі:
|
Қолдану
|
Орындау
уақыты:
|
30
минут
|
ТАПСЫРМАЛАР
1. Ондық санау жүйесінде
берілген 69 санын екілік, сегіздік, он алтылық санау жүйесіне
аудар, жауабын жаз:
Жауабы: 69=
10001012=1058=4516
[3]
2.
1110110112
санын ондық, сегіздік, он
алтылық санау жүйесіне аудар. Шешуін және жауабын
жаз.
Жауабы:
1110110112=47510=7338=1DВ16
[3]
3.
380210
санын он алтылық санау
жүйесіне аудар
Жауабы:
380210=EDA16
[1]
4. Берілген логикалық өрнекке
ақиқат кестесін толтыр:
((AD)B)(AD)
А
|
В
|
D
|
AD
|
AD
|
(AD)B
|
(AD)B(AD)
|
0
|
0
|
0
|
0
|
0
|
0
|
0
|
0
|
0
|
1
|
0
|
1
|
0
|
0
|
0
|
1
|
0
|
0
|
0
|
1
|
0
|
0
|
1
|
1
|
0
|
1
|
1
|
1
|
1
|
0
|
0
|
0
|
1
|
0
|
0
|
1
|
0
|
1
|
1
|
1
|
1
|
1
|
1
|
1
|
0
|
0
|
1
|
1
|
1
|
1
|
1
|
1
|
1
|
1
|
1
|
1
|
[4]
5. Берілген логикалық сұлбаға
логикалық өрнекті жаз.
Ответ: (A
& B) v
С
[1]
6. Берілген логикалық өрнекке
логикалық сұлба құр:
A(СB)
Жауабы:
[1]
7. Үш
дос қыз ақ,
жасыл және көк көйлектер және
аяқ киім киіп
шықты. Тек Аружанның
көйлегі
мен аяқ киімінің
түстері бірдей
екені белгілі. Жанардың
аяқ киімі
де, көйлегі
де ақ
емес. Айжан
жасыл аяқ киім киген. Әр қыздың көйлегі мен аяқ
киімінің түстерін анықта.
Жауабы: Аружанның көйлегі мен
аяқ киімі ақ түсті, Жанардың аяқ киімі көк және көйлегі жасыл
түсті, Айжанның аяқ киімі жасыл және көйлегі көк
түсті.
[1]
Бағалау
критерийі
|
№ тапсырма
|
Дескриптор
|
Ұпай
|
Білім
алушы
|
Сандарды ондық санау жүйесінен
екілік, сегіздік, он алтылық санау жүйесіне
аударады
|
1
|
Сандарды ондық санау жүйесінен
екілік санау жүйесіне
аударады
|
1
|
Сандарды ондық санау жүйесінен
сегіздік санау жүйесіне
аударады
|
1
|
Сандарды ондық санау жүйесінен
он алтылық санау жүйесіне
аударады
|
1
|
Сандарды екілік, сегіздік, он
алтылық санау жүйесінен ондық санау жүйесіне
аударады
|
2
|
Сандарды екілік санау жүйесінен
ондық санау жүйесіне
аударады
|
1
|
Сандарды екілік санау жүйесінен
сегіздік санау жүйесіне
аударады
|
1
|
Сандарды екілік санау жүйесінен
он алтылық санау жүйесіне
аударады
|
1
|
Сандарды ондық санау жүйесінен
екілік, сегіздік, он алтылық санау жүйесіне
аударады
|
3
|
Санды ондық санау жүйесінен он
алтылық санау жүйесіне
аударады
|
1
|
Берілген логикалық элементтер
үшін ақиқат кестесін құрады
|
4
|
AD комбинациясының мәнін
жазады;
|
1
|
AD комбинациясының мәнін
жазады;
|
1
|
(AD)B комбинациясының мәнін
жазады;
|
1
|
(AD)B(AD) комбинациясының мәнін
жазады;
|
1
|
Логикалық өрнекті логикалық
сызбаға өзгертеді немесе керісінше
|
5
|
логикалық сызбаны логикалық
өрнекке өзгертеді;
|
1
|
6
|
логикалық өрнекті логикалық
сызбаға өзгертеді
|
1
|
Логикалық есепті
шешеді
|
7
|
логикалық есепті
шешеді
|
1
|
Барлық
ұпайлар:
|
14
|