Материалдар / Информатика 10 сынып ЖБ 1-тоқсан БЖБ2 жауаптары

Информатика 10 сынып ЖБ 1-тоқсан БЖБ2 жауаптары

Материал туралы қысқаша түсінік
Информатика 10 сынып ЖБ 1-тоқсан БЖБ2 жауаптары
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
15 Қазан 2024
271
0 рет жүктелген
450 ₸
Бүгін алсаңыз
+23 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +23 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

10 сыныпқа арналған

«Деректерді ұсыну» бөлімі бойынша БЖБ

1-нұсқа

Оқу мақсаты:


10.2.1.1 логикалық операцияларды қолдану (дизъюнкция, конъюнкция, инверсия);

10.2.2.2 берілген логикалық элементтер үшін ақиқат кестесін құру;

10.2.2.4 логикалық өрнекті логикалық сызбаға өзгерту немесе керісінше;

Бағалау критерийі:



Білім алушы:

  • Сандарды ондық санау жүйесінен екілік, сегіздік, он алтылық санау жүйесіне аударады;

  • сандарды екілік, сегіздік, он алтылық санау жүйесінен ондық санау жүйесіне аударады;

  • берілген логикалық элементтер үшін ақиқат кестесін құрады;

  • логикалық өрнекті логикалық сызбаға өзгертеді немесе керісінше

Ойлау дағдыларының деңгейі:

Қолдану

Орындау уақыты:

30 минут


ТАПСЫРМАЛАР

1. Ондық санау жүйесінде берілген 57 санын екілік, сегіздік, он алтылық санау жүйесіне аудар, жауабын жаз:

[3]

2. 100011010112 санын ондық, сегіздік, он алтылық санау жүйесіне аудар. Шешуін және жауабын жаз.


[3]

3. 324510 санын он алтылық санау жүйесіне аудар.

[1]

4. Берілген логикалық өрнекке ақиқат кестесін толтыр:

(A(AB)D)B


А

В

D

AB

A(AB)

A(AB)D

(A(AB)D)B

0

0

0





0

0

1





0

1

0





0

1

1





1

0

0





1

0

1





1

1

0





1

1

1





[4]



5. Берілген логикалық сұлбаға логикалық өрнекті жаз:

[1]

6. Берілген логикалық өрнекке логикалық сұлба құр:

(AD)B

[1]


7. Арманның машинасы қызыл, Нұржанның машинасы қара емес, көк емес, көгілдір емес, Мақсаттың машинасы қара және көк түсті, Жомарттың кез – келген түсті машиналары бар (жоғарыда аталғандардан), Омардың ақ және көк түсті. Егер барлық ер балалардың машиналары әр түрлі түстерде болса, кімнің көлігі қандай түсті?

[1]



Бағалау критерийі

тапсырма

Дескриптор

Ұпай

Білім алушы

Сандарды ондық санау жүйесінен екілік, сегіздік, он алтылық санау жүйесіне аударады

1

Сандарды ондық санау жүйесінен екілік санау жүйесіне аударады

1

Сандарды ондық санау жүйесінен сегіздік санау жүйесіне аударады

1

Сандарды ондық санау жүйесінен он алтылық санау жүйесіне аударады

1

Сандарды екілік, сегіздік, он алтылық санау жүйесінен ондық санау жүйесіне аударады

2

Сандарды екілік санау жүйесінен ондық санау жүйесіне аударады

1

Сандарды екілік санау жүйесінен сегіздік санау жүйесіне аударады

1

Сандарды екілік санау жүйесінен он алтылық санау жүйесіне аударады

1

Сандарды ондық санау жүйесінен екілік, сегіздік, он алтылық санау жүйесіне аударады

3

Санды ондық санау жүйесінен он алтылық санау жүйесіне аударады

1

Берілген логикалық элементтер үшін ақиқат кестесін құрады

4

AB комбинациясының мәнін жазады;

1

A(AB) комбинациясының мәнін жазады;

1

A(AB)D комбинациясының мәнін жазады;

1

(A(AB)D)B комбинациясының мәнін жазады;

1

Логикалық өрнекті логикалық сызбаға өзгертеді немесе керісінше

5

логикалық сызбаны логикалық өрнекке өзгертеді;

1

6

логикалық өрнекті логикалық сызбаға өзгертеді

1

Логикалық есепті шешеді

7

логикалық есепті шешеді

1

Барлық ұпайлар:

14

10 сыныпқа арналған

«Деректерді ұсыну» бөлімі бойынша БЖБ

2-нұсқа

Оқу мақсаты:


10.2.1.1 логикалық операцияларды қолдану (дизъюнкция, конъюнкция, инверсия);

10.2.2.2 берілген логикалық элементтер үшін ақиқат кестесін құру;

10.2.2.4 логикалық өрнекті логикалық сызбаға өзгерту немесе керісінше;

Бағалау критерийі:



Білім алушы:

  • Сандарды ондық санау жүйесінен екілік, сегіздік, он алтылық санау жүйесіне аударады;

  • сандарды екілік, сегіздік, он алтылық санау жүйесінен ондық санау жүйесіне аударады;

  • берілген логикалық элементтер үшін ақиқат кестесін құрады;

  • логикалық өрнекті логикалық сызбаға өзгертеді немесе керісінше

Ойлау дағдыларының деңгейі:

Қолдану

Орындау уақыты:

30 минут


ТАПСЫРМАЛАР

1. Ондық санау жүйесінде берілген 69 санын екілік, сегіздік, он алтылық санау жүйесіне аудар, жауабын жаз:

[3]

2. 1110110112 санын ондық, сегіздік, он алтылық санау жүйесіне аудар. Шешуін және жауабын жаз.


[3]

3. 380210 санын он алтылық санау жүйесіне аудар

[1]

4. Берілген логикалық өрнекке ақиқат кестесін толтыр:

((AD)B)(AD)


А

В

D

AD

AD

(AD)B

(AD)B(AD)

0

0

0





0

0

1





0

1

0





0

1

1





1

0

0





1

0

1





1

1

0





1

1

1





[4]



5. Берілген логикалық сұлбаға логикалық өрнекті жаз.

[1]

6. Берілген логикалық өрнекке логикалық сұлба құр:

AB)

[1]


7. Үш дос қыз ақ, жасыл және көк көйлектер және аяқ киім киіп шықты. Тек Аружанның көйлегі мен аяқ киімінің түстері бірдей екені белгілі. Жанардың аяқ киімі де, көйлегі де ақ емес. Айжан жасыл аяқ киім киген. Әр қыздың көйлегі мен аяқ киімінің түстерін анықта.

[1]



Бағалау критерийі

тапсырма

Дескриптор

Ұпай

Білім алушы

Сандарды ондық санау жүйесінен екілік, сегіздік, он алтылық санау жүйесіне аударады

1

Сандарды ондық санау жүйесінен екілік санау жүйесіне аударады

1

Сандарды ондық санау жүйесінен сегіздік санау жүйесіне аударады

1

Сандарды ондық санау жүйесінен он алтылық санау жүйесіне аударады

1

Сандарды екілік, сегіздік, он алтылық санау жүйесінен ондық санау жүйесіне аударады

2

Сандарды екілік санау жүйесінен ондық санау жүйесіне аударады

1

Сандарды екілік санау жүйесінен сегіздік санау жүйесіне аударады

1

Сандарды екілік санау жүйесінен он алтылық санау жүйесіне аударады

1

Сандарды ондық санау жүйесінен екілік, сегіздік, он алтылық санау жүйесіне аударады

3

Санды ондық санау жүйесінен он алтылық санау жүйесіне аударады

1

Берілген логикалық элементтер үшін ақиқат кестесін құрады

4

AD комбинациясының мәнін жазады;

1

AD комбинациясының мәнін жазады;

1

(AD)B комбинациясының мәнін жазады;

1

(AD)B(AD) комбинациясының мәнін жазады;

1

Логикалық өрнекті логикалық сызбаға өзгертеді немесе керісінше

5

логикалық сызбаны логикалық өрнекке өзгертеді;

1

6

логикалық өрнекті логикалық сызбаға өзгертеді

1

Логикалық есепті шешеді

7

логикалық есепті шешеді

1

Барлық ұпайлар:

14






Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ