Оқушылардың
зейінін сабаққа шоғырландыру мақсатында бағалау сыйлықтары
таратылады.

ДК және олардың
құрылғылары туралы еске түсіріледі.
(2
мин)
Тақырыпты
ашу: «Ой
қозғау» әдісі
(5
мин)
Мақсаты: Алдыңғы білімге сүйене отырып,
жаңа білімді ұштастыруда қызығушылықты
ояту
Нұсқау:
Интербелсенді тақтада сұрақтар
беріліп, жауаптар алынады.
-
Операциялылық жүйе дегенді қалай
түсінесіндер?
-
Windows деген қандай мағына
береді?
-
ОЖ бізге қаншалықты қажет деп
ойласындар?
Жетелеу сұрақтары негізінде ашылған сабақ
тақырыбы және күннің жады тақтаға және дәптерге
жазылады.
Әр топқа мазмұнды
сызбамен жұмыс жасау тапсырылады. (10мин)
І
топ: Жүйелік программалық
жабдықтама
ІІ
топ: Қолданбалы программалық
жабдықтама
ІІІ
топ: Операциялық
жүйе
Постер
қорғайды. (топтық жұмыс арқылы
«білу», «түсіну» тапсырмаларына қорытынды жасап оқылым, жазылым,
айтылым, тыңдалым дағдылары қалыптасады.)
Топтар бір-бірін :
«Аспан.
Жер. Су» ойын тәсілі
арқылы
бағалайды.
Аспан –
түсінікті
Су- толықтыруды қажет
етеді
Жер- түсініксіз тұстары
басым
Білім
алушы: Программа,
ПЖ,ОЖ,
утилиттер, драйвер ұғымдары туралы түсінік
қалыптастырады
«Жеке –
Жұптық -Топтық» тапсырмалар
беріледі: (5
мин)
1. Анықтама беріңіз.
Бағдарламалық қамтамасыз
ету–бұл_____________________
___________________________________________________

3. Оқушылар өздігінен
және басқа топтардан үйренгендері бойынша компьютерде мына
тапсырмаларды орындайды: компьютердегі жұмыс столында не турғанын
және компьютерде қандай программа қондырылғандығын
айтады.
«Жеке –
Жұптық -Топтық» тапсырмаларды
орындауда
оқи отырып
оқыту тәсілі негізінде өзін-өзі таныту,
басқаларды
бақылау және хабардар болу дағдылары
қалыптасады
Бағалау: Өз
білімдерін саусақ әдісі арқылы
бағалайды. Басбармақтың жоғары
бағытталуы – Маған бәрі түсінікті болды. Басбармақтың көлденең
бағытталуы - Маған қиындық тудырған сұрақтар болды. Басбармақтың
төмен бағытталуы – Маған тапсырма түсініксіз
болды
Білім
алушы:
- ПЖ-ға
анықтама бере алады
-
Программалық жабдықтама түрлерін таниды.
- Компьютердегі ПЖ туралы
біледі
Деңгейлік
саралау тапсырмалары: (8 мин)
Мақсаты: Оқушылардың оқу
материалын меңгеру мүмкіндігі және қабылдау қабілетіне сәйкес
тапсырмалар беру арқылы мақсатқа жету жолында
ынталандыру
I
деңгей тапсырмалары Бос орынға тисті
сөздерді жаз.
(2 балл)
-
Программа – нұсқаулар
тізбегі, оларды орындау барысында
...........................жасайды.
(компьютер белгілі
бір әрекеттер немесе деректерді
өңдейді)
-
.............. компьютердің
қондырғылары мен программалық жабдықтамаларының жұмысын басқарады.
(операциялық жүйе)
-
..................... адам мен
компьютер арасындағы қарым-қатынас (интерфейс)
-
Утилиттер - ........ қызметтер
көрсететін шағын программа (мұрағаттау, файлдарды
іздеу,)
II
деңгей
тапсырмалары (3
балл)
Себебін
анықта:
-
Компьютерде операциялық жүйе не үшін
қолданамыз?
-
Компьютердегі программаларды неліктен 3
топқа бөлеміз?
-
Неліктен қолданбалы программалық
жабдықтаманы екі топқа бөлеміз?
III
деңгей тапсырмалары (4
балл)
Дұрыс жауаптарды
белгіле.
1.Программалық жабдықтама деген не
?
А. Компьютер тобы. Ә.
Компьютерде сақталатын барлық программалар жиынтығы. Б. Операциялық
жүйе
2.
Опреациялық жүйе дегеніміз не?
А. Компьютердің қосымша
құрылғыларын басқарды
Ә.вирустық
программалар
3. Интерфейс
дегеніміз не?
А. Компьютердегі қосымша
құрылғылар
Ә. Қолдану мақсатына қарай
қолданылатын программалар
Б. Адам мен
компьютер арасындағы қарым- қатынас
«Сөздік
бағалау» (ауызша кері байланыс)
әдісі
Оқушыны тапсырмаларды жақсы орындағаны үшін
мақтап-мадақтай отырып, толық нұсқада орындалмаған тапсырмаларға
бағыт-бағдар беріледі осылайша ауызша кері байланыс
орнатылады.
Білім
алушы:
-
ПЖ-ға
анықтама бере алады
-
Программасыз кез-келген ақпараттық
технология ешқандай қызмет атқармайтындығын түсінеді
-
Программалық жабдықтама түрлерін
таниды.
-
интерфейсі
құрамына анықтама беруді
біледі
-
windows
ОЖ-ның іске қосуды меңгереді
-
операциялық жүйенің
басты қызметін сипаттайды
Информатика пәнінен
5-сыныпқа
арналған «Қалыптастырушы бағалауға арналған
тапсырмалар»
жинағы (17
бет)
|