Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Қысқа мерзімді жоспар

    1-бөлім. Ақпаратты ұсыну

      1. Біздің айналамыздағы ақпарат

    Мектеп:


    Күні:


    Мұғалімнің аты-жөні:

    Сынып:

    Қатысқандар саны:

    Қатыспағандар саны:

    Оқу мақсаттары

    5.2.1.1 әртүрлі ақпараттың мысалдарын келтіру және ақпаратты әртүрлі объектілерде ұсыну.

    Сабақтың мақсаттары

    Барлық оқушылар:

    • ақпарат ұғымы мен түрлерін анықтайды.

    Көптеген оқушылар:

    • ақпарат түрлерін салыстырады.

    Кейбір оқушылар:

    • ақпарат түрлерін дұрыс қолданудың маңыздылығын сипаттайды.

    Тілдік мақсаттар

    Пәндік лексика және терминология:

    Қазақ тілі

    Орыс тілі

    Ағылшын тілі

    хабар

    cообщение

    message

    таңба

    знак

    sign


    Диалог/жазбаша жұмысқа қажетті пайдалы фразалар топтамасы

    Талқылау.

    • «Ақпарат» сөзін қалай түсінесің?

    • Адам ақпаратты қайдан алады?

    • Ақпаратты қандай түрлерге бөлесің?

    • Адам қабылдаған ақпаратты қалай ұсынуы мүмкін? Ойлан!

    • Адамның ақпаратты қабылдауының қандай түрлерін айта аласың? Ойыңмен бөліс!

    • Адам, хайуанаттар және өсімдіктердің қоршаған ортадан ақпаратты қалай қабылдайтыны жайлы не айта аласың?

    Жазу.

    Қабылдау тәсілі бойынша ақпарат түрлерін жазу.

    Ұсыну тәсілі бойынша ақпарат түрлерін жазу.

    Алдыңғы алған білімі

    Ақпарат іздеу, ақпарат алмасу (3- сынып).

    Пәнаралық байланыс

    Математика, Көркем еңбек.

    Құндылықтарға баулу

    «Мәңгілік ел» ұлттық идеология құндылықтарын іске асыру.

    Жоспар

    Сабақтың басы

    5 мин

    Ұйымдастыру кезеңі:

    Сәлемдесу, түгендеу.

    Сыныпта көңілді ахуал орнату.


    Оқушылар сурет бойынша: «Адам естиді, көреді, дәм сезеді, иіс сезеді, сипап сезеді»,– деп жауап берулері керек.

    Балалар осы процестерді орындай отырып, адам өзіне ақпарат алады деп, сабақтың тақырыбын жазады.

    Оқушылардың сабаққа қатысу белсенділігіне қарай 1-10 баллдық жүйе бойынша қалыптастырушы бағалау жүйесі бойынша бағаланады.

    Тапсырма орындауға қажетті құралдар.

    Сабақтың ортасы

    35 мин

    Жаңа тақырып туралы білім деңгейлерін анықтау үшін ынталандыру сұрақтарын қою

    • «Ақпарат» сөзін қалай түсінесің?

    • Адам ақпаратты қайдан алады?

    • Ақпаратты қандай түрлерге бөлесің?

    • Адам қабылдаған ақпаратты қалай ұсынуы мүмкін? Ойлан!

    • Адамның ақпаратты қабылдауының қандай түрлерін айта аласың? Ойыңмен бөліс!

    Адам, хайуанаттар және өсімдіктердің қоршаған ортадан ақпаратты қалай қабылдайтыны жайлы не айта аласың?

    Оқулықпен жұмыс: Оқушылар оқулықтағы мәліметтермен танысады. Мұғалім балаларды жаңа ақпаратпен таныстырады, бірге талдайды (бейнежазба, презентация, флипчарт қолдануға болады).


    Топтық жұмыс:

    1. Айналаларыңнан екі затты таңдап алыңдар. Қабылдаудың 5 түрі бойынша салыстырып, талдаңдар. Бұл заттар туралы ақпарат алу үшін қайсы сезім мүшелері көбірек қызмет етеді? Неліктен?

    2. 4-сурет қандай ақпарат түрлері арқылы ұсынылған? Түсінктеме беріңдер.


    Жеке тапсырмалар орындау

    1-тапсырма. Суреттегі кейіпкерлер қоршаған ортадан қандай ақпарат алады? Ол үшін ақпаратты қабылдаудың қандай түрлері көмектеседі?

    Дескриптор:

    • қабылдау тәсілі бойынша ақпарат түрлерін анықтайды;

    • ұсыну тәсілі бойынша ақпарат түрлерін анықтайды.

    2-тапсырма

    5- суреттегі кез келген заттың атауын төмендегі кестеге жаз. Суреттегі кейіпкерлердің ол затты қабылдауына кестеде берілген сезім мүшелерінің қайсысы қатысады? Тиісті бағандарға (+) таңбасын қой.


    Заттың

    атауы

    Көру

    Есту

    Дәм

    сезу

    Иіс сезу

    Сипап сезу



















    Дескриптор:

    • ақпарат көзін анықтайды;

    • ақпарат түрлерін анықтайды.

    Жұптық жұмыс

    Ақпараттың ұсыну түріне қарай бөлінуі бойынша күнделікті өмірден 2 мысалдан келтіріңдер. Маңыздылығын бағалаңдар.


    Дескриптор:

    • ақпарат түрлеріне өмірден мысал келтіреді;

    ақпарат түрлерінің маңыздылығын анықтайды.

    Оқушылардың сабаққа қатысу белсенділігіне қарай 1-10 баллдық жүйе бойынша қалыптастырушы бағалау жүйесі бойынша бағаланады.

    Тапсырма орындауға қажетті құралдар.

    Сабақтың соңы

    5 мин

    Мәліметтерді сәйкестендіріңдер.

    Қайсар өзенде шомылып жатыр. көру иіскеу

    Лаура алма шырынын ішті. дәм сезу есту

    Арман жаңа піскен тоқаш жеді. сипап сезу

    Рефлексия:

    - Сабақтағы көңіл күйім қандай болды?

    - Бүгін қандай ақпарат алдым?

    - Алған ақпаратты кімдермен бөлісемін?

    Оқушылардың сабаққа қатысу белсенділігіне қарай 1-10 баллдық жүйе бойынша қалыптастырушы бағалау жүйесі бойынша бағаланады.

    Тапсырма орындауға қажетті құралдар.





    1-бөлім. Ақпаратты ұсыну.

    1.2. Ақпарат беру

    Мектеп:


    Күні:


    Мұғалімнің аты-жөні:

    Сынып:

    Қатысқандар саны:

    Қатыспағандар саны:

    Оқу мақсаттары

    5.2.1.2 байланыс арналары, ақпарат көздері және қабылдағыштарға мысал келтіру.

    Сабақтың мақсаттары

    Барлық оқушылар:

    • байланыс арналары, ақпарат көздері мен ақпарат қабылдаушыларды анықтайды.

    Көптеген оқушылар:

    • байланыс арналары, ақпарат көздері мен ақпарат қабылдаушыларды салыстырады.

    Кейбір оқушылар:

    • байланыс арналары, ақпарат қабылдаушылар мен ақпарат көздері қызметінің маңыздылығын бағалайды, тұжырымдайды.

    Тілдік мақсаттар

    Пәндік лексика және терминология

    Қазақ тілі

    Орыс тілі

    Ағылшын тілі

    ақпарат көзі

    источник информации

    information source

    ақпарат қабылдаушы

    приемник информации

    information receiver


    Диалог/жазбаша жұмысқа қажетті пайдалы фразалар топтамасы

    Талқылау.

    • Ертеде адамдар бір-біріне ақпаратты қалай жеткізген? Әңгімеле.

    • Бүгінгі таңда адамдар ақпарат алмасу үшін қандай құралдарды қолданады?

    • «Ақпарат көзі» деген ұғымды қалай түсінесің?

    Жазу.

    Байланыс арналарын жазыңдар.

    Ақпарат беру сұлбасын сызыңдар.

    Алдыңғы алған білімі

    Біздің айналамыздағы ақпарат.

    Пәнаралық байланыс

    Тарих, Жаратылыстану.

    Құндылықтарға баулу

    «Мәңгілік ел» ұлттық идеология құндылықтарын іске асыру.

    Жоспар


    Сабақ кезеңдері

    Мұғалім әрекеті

    Оқушы әрекеті

    Бағалау

    Ресурс

    Сабақтың бас

    5 мин

    Ұйымдастыру кезеңі

    Сәлемдесу, түгендеу.

    Сыныпта көңілді ахуал орнату.

    Үй тапсырмасын тексеру


    Өткен сабақты пысықтау мақсатында суреттер мен кестені пайдаланған ыңғайлы. Суреттер мен кестелерді оқушылар сәйкесінше жапсырулары керек.

    Қабылдау түріне қарай ақпарат түрлері

    Ұсыну түріне қарай


    Ауызша мадақтау, қолдау көрсету.

    Оқушылардың сабаққа қатысу белсенділігіне қарай 1-10 баллдық жүйе бойынша қалыптастырушы бағалау жүйесі бойынша бағаланады.

    Тапсырма орындауға қажетті құралдар.

    Сабақтың ортасы

    35 мин

    Жаңа тақырып туралы білім деңгейлерін анықтау үшін ынталандыру сұрақтарын қою

    • Ертеде адамдар бір-біріне ақпаратты қалай жеткізген? Әңгімелеңдер.

    • Бүгінгі таңда адамдар ақпарат алмасу үшін қандай құралдарды қолданады?

    • «Ақпарат көзі» дегенді қалай түсінесің?

    Оқулықпен жұмыс:

    Оқушылар оқулықтағы мәліметтермен танысады. Мұғалім оқушыларды жаңа ақпаратпен таныстырып, оны бірге талдайды (бейнежазба, презентация, флипчарт қолдануға болады).

    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Айгерим
    04 Ақпан 2024
    306
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    Информатика. 5-сынып. 1-тоқсан. №130 бұйрықтың талаптарына сай жазылған

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    Информатика. 5-сынып. 1-тоқсан. №130 бұйрықтың талаптарына сай жазылған

    Материал туралы қысқаша түсінік
    Информатика. 5-сынып. 1-тоқсан. №130 бұйрықтың талаптарына сай жазылған
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Қысқа мерзімді жоспар

    1-бөлім. Ақпаратты ұсыну

      1. Біздің айналамыздағы ақпарат

    Мектеп:


    Күні:


    Мұғалімнің аты-жөні:

    Сынып:

    Қатысқандар саны:

    Қатыспағандар саны:

    Оқу мақсаттары

    5.2.1.1 әртүрлі ақпараттың мысалдарын келтіру және ақпаратты әртүрлі объектілерде ұсыну.

    Сабақтың мақсаттары

    Барлық оқушылар:

    • ақпарат ұғымы мен түрлерін анықтайды.

    Көптеген оқушылар:

    • ақпарат түрлерін салыстырады.

    Кейбір оқушылар:

    • ақпарат түрлерін дұрыс қолданудың маңыздылығын сипаттайды.

    Тілдік мақсаттар

    Пәндік лексика және терминология:

    Қазақ тілі

    Орыс тілі

    Ағылшын тілі

    хабар

    cообщение

    message

    таңба

    знак

    sign


    Диалог/жазбаша жұмысқа қажетті пайдалы фразалар топтамасы

    Талқылау.

    • «Ақпарат» сөзін қалай түсінесің?

    • Адам ақпаратты қайдан алады?

    • Ақпаратты қандай түрлерге бөлесің?

    • Адам қабылдаған ақпаратты қалай ұсынуы мүмкін? Ойлан!

    • Адамның ақпаратты қабылдауының қандай түрлерін айта аласың? Ойыңмен бөліс!

    • Адам, хайуанаттар және өсімдіктердің қоршаған ортадан ақпаратты қалай қабылдайтыны жайлы не айта аласың?

    Жазу.

    Қабылдау тәсілі бойынша ақпарат түрлерін жазу.

    Ұсыну тәсілі бойынша ақпарат түрлерін жазу.

    Алдыңғы алған білімі

    Ақпарат іздеу, ақпарат алмасу (3- сынып).

    Пәнаралық байланыс

    Математика, Көркем еңбек.

    Құндылықтарға баулу

    «Мәңгілік ел» ұлттық идеология құндылықтарын іске асыру.

    Жоспар

    Сабақтың басы

    5 мин

    Ұйымдастыру кезеңі:

    Сәлемдесу, түгендеу.

    Сыныпта көңілді ахуал орнату.


    Оқушылар сурет бойынша: «Адам естиді, көреді, дәм сезеді, иіс сезеді, сипап сезеді»,– деп жауап берулері керек.

    Балалар осы процестерді орындай отырып, адам өзіне ақпарат алады деп, сабақтың тақырыбын жазады.

    Оқушылардың сабаққа қатысу белсенділігіне қарай 1-10 баллдық жүйе бойынша қалыптастырушы бағалау жүйесі бойынша бағаланады.

    Тапсырма орындауға қажетті құралдар.

    Сабақтың ортасы

    35 мин

    Жаңа тақырып туралы білім деңгейлерін анықтау үшін ынталандыру сұрақтарын қою

    • «Ақпарат» сөзін қалай түсінесің?

    • Адам ақпаратты қайдан алады?

    • Ақпаратты қандай түрлерге бөлесің?

    • Адам қабылдаған ақпаратты қалай ұсынуы мүмкін? Ойлан!

    • Адамның ақпаратты қабылдауының қандай түрлерін айта аласың? Ойыңмен бөліс!

    Адам, хайуанаттар және өсімдіктердің қоршаған ортадан ақпаратты қалай қабылдайтыны жайлы не айта аласың?

    Оқулықпен жұмыс: Оқушылар оқулықтағы мәліметтермен танысады. Мұғалім балаларды жаңа ақпаратпен таныстырады, бірге талдайды (бейнежазба, презентация, флипчарт қолдануға болады).


    Топтық жұмыс:

    1. Айналаларыңнан екі затты таңдап алыңдар. Қабылдаудың 5 түрі бойынша салыстырып, талдаңдар. Бұл заттар туралы ақпарат алу үшін қайсы сезім мүшелері көбірек қызмет етеді? Неліктен?

    2. 4-сурет қандай ақпарат түрлері арқылы ұсынылған? Түсінктеме беріңдер.


    Жеке тапсырмалар орындау

    1-тапсырма. Суреттегі кейіпкерлер қоршаған ортадан қандай ақпарат алады? Ол үшін ақпаратты қабылдаудың қандай түрлері көмектеседі?

    Дескриптор:

    • қабылдау тәсілі бойынша ақпарат түрлерін анықтайды;

    • ұсыну тәсілі бойынша ақпарат түрлерін анықтайды.

    2-тапсырма

    5- суреттегі кез келген заттың атауын төмендегі кестеге жаз. Суреттегі кейіпкерлердің ол затты қабылдауына кестеде берілген сезім мүшелерінің қайсысы қатысады? Тиісті бағандарға (+) таңбасын қой.


    Заттың

    атауы

    Көру

    Есту

    Дәм

    сезу

    Иіс сезу

    Сипап сезу



















    Дескриптор:

    • ақпарат көзін анықтайды;

    • ақпарат түрлерін анықтайды.

    Жұптық жұмыс

    Ақпараттың ұсыну түріне қарай бөлінуі бойынша күнделікті өмірден 2 мысалдан келтіріңдер. Маңыздылығын бағалаңдар.


    Дескриптор:

    • ақпарат түрлеріне өмірден мысал келтіреді;

    ақпарат түрлерінің маңыздылығын анықтайды.

    Оқушылардың сабаққа қатысу белсенділігіне қарай 1-10 баллдық жүйе бойынша қалыптастырушы бағалау жүйесі бойынша бағаланады.

    Тапсырма орындауға қажетті құралдар.

    Сабақтың соңы

    5 мин

    Мәліметтерді сәйкестендіріңдер.

    Қайсар өзенде шомылып жатыр. көру иіскеу

    Лаура алма шырынын ішті. дәм сезу есту

    Арман жаңа піскен тоқаш жеді. сипап сезу

    Рефлексия:

    - Сабақтағы көңіл күйім қандай болды?

    - Бүгін қандай ақпарат алдым?

    - Алған ақпаратты кімдермен бөлісемін?

    Оқушылардың сабаққа қатысу белсенділігіне қарай 1-10 баллдық жүйе бойынша қалыптастырушы бағалау жүйесі бойынша бағаланады.

    Тапсырма орындауға қажетті құралдар.





    1-бөлім. Ақпаратты ұсыну.

    1.2. Ақпарат беру

    Мектеп:


    Күні:


    Мұғалімнің аты-жөні:

    Сынып:

    Қатысқандар саны:

    Қатыспағандар саны:

    Оқу мақсаттары

    5.2.1.2 байланыс арналары, ақпарат көздері және қабылдағыштарға мысал келтіру.

    Сабақтың мақсаттары

    Барлық оқушылар:

    • байланыс арналары, ақпарат көздері мен ақпарат қабылдаушыларды анықтайды.

    Көптеген оқушылар:

    • байланыс арналары, ақпарат көздері мен ақпарат қабылдаушыларды салыстырады.

    Кейбір оқушылар:

    • байланыс арналары, ақпарат қабылдаушылар мен ақпарат көздері қызметінің маңыздылығын бағалайды, тұжырымдайды.

    Тілдік мақсаттар

    Пәндік лексика және терминология

    Қазақ тілі

    Орыс тілі

    Ағылшын тілі

    ақпарат көзі

    источник информации

    information source

    ақпарат қабылдаушы

    приемник информации

    information receiver


    Диалог/жазбаша жұмысқа қажетті пайдалы фразалар топтамасы

    Талқылау.

    • Ертеде адамдар бір-біріне ақпаратты қалай жеткізген? Әңгімеле.

    • Бүгінгі таңда адамдар ақпарат алмасу үшін қандай құралдарды қолданады?

    • «Ақпарат көзі» деген ұғымды қалай түсінесің?

    Жазу.

    Байланыс арналарын жазыңдар.

    Ақпарат беру сұлбасын сызыңдар.

    Алдыңғы алған білімі

    Біздің айналамыздағы ақпарат.

    Пәнаралық байланыс

    Тарих, Жаратылыстану.

    Құндылықтарға баулу

    «Мәңгілік ел» ұлттық идеология құндылықтарын іске асыру.

    Жоспар


    Сабақ кезеңдері

    Мұғалім әрекеті

    Оқушы әрекеті

    Бағалау

    Ресурс

    Сабақтың бас

    5 мин

    Ұйымдастыру кезеңі

    Сәлемдесу, түгендеу.

    Сыныпта көңілді ахуал орнату.

    Үй тапсырмасын тексеру


    Өткен сабақты пысықтау мақсатында суреттер мен кестені пайдаланған ыңғайлы. Суреттер мен кестелерді оқушылар сәйкесінше жапсырулары керек.

    Қабылдау түріне қарай ақпарат түрлері

    Ұсыну түріне қарай


    Ауызша мадақтау, қолдау көрсету.

    Оқушылардың сабаққа қатысу белсенділігіне қарай 1-10 баллдық жүйе бойынша қалыптастырушы бағалау жүйесі бойынша бағаланады.

    Тапсырма орындауға қажетті құралдар.

    Сабақтың ортасы

    35 мин

    Жаңа тақырып туралы білім деңгейлерін анықтау үшін ынталандыру сұрақтарын қою

    • Ертеде адамдар бір-біріне ақпаратты қалай жеткізген? Әңгімелеңдер.

    • Бүгінгі таңда адамдар ақпарат алмасу үшін қандай құралдарды қолданады?

    • «Ақпарат көзі» дегенді қалай түсінесің?

    Оқулықпен жұмыс:

    Оқушылар оқулықтағы мәліметтермен танысады. Мұғалім оқушыларды жаңа ақпаратпен таныстырып, оны бірге талдайды (бейнежазба, презентация, флипчарт қолдануға болады).

    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    Информатика Сабақ жоспары 5 сынып
    04.02.2024
    306
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Айгерим
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации