Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    5-бөлім. Компьютер және қауіпсіздік

      1. Компьютерде өзіңе зиян келтірмей қалай жұмыс істеуге болады?


    Мектеп:


    Күні:


    Мұғалімнің аты-жөні:

    Сынып:

    Қатысқандар саны:

    Қатыспағандар саны:

    Оқу мақсаттары

    5.4.1.1 қауіпсіздік ережелерін бұзу салдары туралы талдау.

    Сабақтың

    мақсаттары

    Барлық оқушылар:

    • компьютермен жұмыс кезінде адам ағзасына келтіретін зиян түрлерін анықтайды.

    Көптеген оқушылар:

    • компьютердің адам ағзасына келтіретін зиян түрлерін салыстырады.

    Кейбір оқушылар:

    • компьютермен жұмыс кезінде қауіпсіздік ережесін сақтаудың маңыздылығын тұжырымдайды.

    Тілдік мақсаттар

    Пәндік лексика және терминология.

    Сабақта қолданылатын темин сөздер.

    Қазақ тілі

    Орыс тілі

    Ағылшын тілі

    шаршау

    усталость

    fatigue

    жүйке

    нерв

    nerve


    Диалог/жазбаша жұмысқа қажетті пайдалы фразалар топтамасы

    • Компьютерде жұмыс істеу кезінде қандай қауіпсіздік ережелерін сақтау керек? Есіңе түсір.

    • Қауіпсіздік ережелерін бұзу, орындамау компютерді пайдаланушы үшін қандай зияндар тигізеді деп ойлайсыңдар? Ойларыңмен бөлісіңдер.

    Жазу.

    Компьютердің адамға зиянды жақтарын жазыңдар.

    Алдыңғы алған білімі

    Техникалық қауіпсіздік ережесі 3- сынып.

    Сабақ кезеңі

    Педагог әрекеті

    Оқушы әрекеті

    Бағалау

    Ресурстар

    Сабақтың басы

    3 мин



    10 мин


    Ұйымдастыру кезеңі

    Сәлемдесу, түгендеу.

    Сыныпта көңілді ахуал орнату.


    Өткен сабақты пысықтау

    «Сынған вагон» ойыны. Оқушылар арасынан төрт сарапшы тағайындалады. Оқушылар нөмірленеді. Нөмірленген оқушылар вагон болып саналады. Сарапшылар нөмір бойынша вагондарды шақырады. Вагондар тараудың басынан білгендерін айтады, сарапшылар тоқтатып сұрақ қояды. Сұраққа жауап бере алмаған оқушы сынық вагон болып табылады. Ол оқушыға соңына дейін жөнделуге мүмкіндік беріледі. Барлық сұрақтарға жауап берген вагон рельске қосылады.

    Ауызша мадақтау, қолдау көрсету.

    Жаңа тақырып туралы білім деңгейлерін анықтау үшін ынталандыру сұрақтарын қою

    • Компьютерде жұмыс істегенде қандай қауіпсіздік ережелерін сақтау керек? Естеріңе түсіріңдер.

    • Қауіпсіздік ережелерін бұзу, орындамау компьютерді пайдаланушы үшін қандай зияндарын тигізеді деп ойлайсыңдар? Ойларыңмен бөлісіңдер.

    «Иә және жоқ» ойыны. Оқушылар «Иә» немесе «Жоқ» деп жауап береді.

    1. Компьютермен қанша уақыт болса да жұмыс жасай беруге болады. (Жоқ)

    2. Компьютердің алдында сусын ішіп, тамақтануға болады. (Жоқ)

    3. Компьютер құрылғылары электр тогымен жұмыс істейді. (Иә)

    4. Кабинетте техникалық қауіпсіздік ережесі бар ма? (Иә)

    Оқушылар сабаққа қатысу белсенділігіне қарай қалыптастырушы бағалау арқылы бағаланады.

    Тапсырма орындауға қажетті, қолжетімді құралдар.

    Сабақтың ортасы

    3 мин


    Оқулықпен жұмыс

    Оқушылар оқулықтағы мәліметтермен танысады. Мұғалім оларды жаңа ақпаратпен таныстырады, бірге талдайды (бейнежазба, презентация, флипчарт қолдануға болады).


    Топтық жұмыс

    Бүгінгі таңда балаларды компьютер алдында тапжылмай отыруға тәуелді ететін қандай программалар бар (ойын, әлеуметтік желі және т.б)? Талдаңдар. Себебін түсіндіріңдер.

    Дескриптор:

    • компьютерге тәуелділік себептерін анықтайды;

    • компьютерге тәуелділік түрлерін салыстырады.

    Жұптық жұмыс

    Оқушылардың білімдерін жинақтау үшін қолданылады.

    Төмендегі сұрақтарға өз жауаптарыңды ұсыныңдар:

    • Компьютерде жұмыс істегенде нені істеуге болмайды?

    • Компьютерде жұмыс істеудің қауіпсіздік ережелерін бұзу

    адамға қалай әсер етеді?

    • Компьютердің зиянды әсерінен қалай қорғану керек?

    Дескриптор:

    • компьютермен жұмыс кезіндегі қауіпсіздік ережелерін анықтайды;

    • қауіпсіздік ережелерін бұзудың салдарын анықтайды;

    зиянды әсерлерден қорғану жолын анықтайды.

    Оқушылар сабаққа қатысу белсенділігіне қарай қалыптастырушы бағалау арқылы бағаланады.

    Тапсырма орындауға қажетті, қолжетімді құралдар.

    Сабақтың соңы

    5 мин


    Жеке жұмыс

    Өзіңнің компьютер алдында бір күнде, бір аптада, бір айда өткізетін уақытыңды есепте. Компьютерді пайдалану уақытың компьютерді пайдаланудың қауіпсіздік ережесіне қайшы келмей ме? Бағала.

    Kahoot, plickers программалармен тест дайындап орындату.

    «Тазалық» әдісі. Оқушылар өте қажет ақпараттарды чемоданға, ойланатын ақпараттарды еттартқышқа, қажет емес ақпараттарды қоқысқа салады.


    Оқушылар сабаққа қатысу белсенділігіне қарай қалыптастырушы бағалау арқылы бағаланады.

    Тапсырма орындауға қажетті, қолжетімді құралдар.



    5-бөлім. Компьютер және қауіпсіздік

      1. Ақпаратты цифрлық тасымалдағыштар


    Мектеп:




    Күні:


    Мұғалімнің аты-жөні:



    Сынып:

    Қатысқандар саны:

    Қатыспағандар саны:



    Оқу мақсаттары

    5.1.1.1 сандық ақпараттың цифрлық тасымалдау құралдарын сипаттау;



    Сабақтың мақсаттары

    Барлық оқушылар:

    • цифрлық құрылғылар мен ақпарат тасымалдаушыларды анықтайды.



    Көптеген оқушылар:

    • цифрлық құрылғылар мен ақпарат тасымалдаушыларды салыстырады.



    Кейбір оқушылар:

    • цифрлық құрылғыларды қолданудың маңыздылығын сипаттайды.





    Тілдік мақсаттар

    Cабақта қолданылатын термин сөздер.

    Цифрлық құрылғы - цифровое устройство - digital device

    жад карталары

    цифрлық құрылғы

    карты памяти

    цифровое устройство

    memory cards

    digital device


    Цифровое устройство

    Digital device


    Жазу.

    Заманауи цифрлық құрылғыларды жазыңдар.





    Алдыңғы алған білімі

    Компьютерде жұмыс істеген кезде өзіңе қалай зиян келтірмеуге болады?







    Пәнаралық байланыс

    Орыс тілі, Ағылшын тілі.





    Құндылықтарға баулу

    «Мәңгілік ел» ұлттық идеология құндылықтарын іске асыру.





    Сабақ кезеңі

    Педагог әрекеті

    Оқушы әрекеті

    Бағалау

    Ресурстар





    Сабақтың басы

    3 мин



    7 мин


    Ұйымдастыру кезеңі:

    Сәлемдесу, түгендеу.

    Сыныпта көңілді ахуал орнату.


    Өткен сабақты пысықтау: «Кілтті сөздер» әдісі.

    Техникалық диктант

    Копьютерде орындаңдар.

    1. Компьютермен жұмыс істеу кезіндегі қауіпсіздік ережелерін толықтырыңдар.

    • Экранның ортасы мен оқушының көзінің арақашықтығы….. см-ден кем болмауы тиіс.

    • Копьютерде жасалатын үзіліссіз жұмыс …. минуттан артық болмауы тиіс, одан кейін міндетті түрде жаттығу жасауға үзіліс болуы керек.

    • Компьютермен жүмыс істеу кезінде .... болмайды.

    2. Информатика кабинетіндегі оқушы мынаны орындауға міндетті:

    • Тәртіп пен тазалықты, қауіпсіздік техникасы ережелерін ... керек.

    • Жұмыс орнына мұғалімнің нұсқаулығымен отырып, өздігінен орын .... керек.

    • Құрылғының кез келген ақауы білінгенде немесе программаның дұрыс жұмыс істемей тұрғанын көргенде жылдам .... керек.

    • Кабинетте алынған кез келген жарақат кезінде, әсіресе электр тогына түскенде міндетті түрде....керек.

    3. Тыйым салынады:

    1) … . 3) ... .

    2) … . 4) … .

    Ауызша мадақтау, қолдау көрсету.

    Жаңа тақырып туралы білім деңгейлерін анықтау үшін ынталандыру сұрақтарын қою.

    • Дербес компьютерден басқа қандай цифрлық құрылғыларды білесіңдер?

    • Цифрлық құрылғылардың қайсысын жиі пайдаланасыңдар?

    • Цифрлық құрылғылардағы ақпаратты қалай сақтап, тасымалдауға болады?

    Оқулықпен жұмыс.

    Оқушылар оқулықтағы мәліметтермен танысады. Мұғалім оларды жаңа ақпаратпен таныстырады, бірге талдайды. (Бейнежазба, презентация, флипчарт қолдануға болады.)


    Оқушылар сабаққа қатысу белсенділігіне қарай қалыптастырушы бағалау арқылы бағаланады.

    Тапсырма орындауға қажетті, қолжетімді құралдар.





    Сабақтың ортасы

    3 мин


    Жеке практикалық жұмыс.

    1- тапсырма

    1. Жұмыс үстеліндегі Компьютер батырмасын тышқанның оң жақ батырмасымен шерт.

    2. Пайда болған терезедегі Свойства батырмасын тышқанның сол жақ батырмасымен шертіп, өзің жұмыс жасап жатқан компютердің жадының көлемін анықта.

    3. Компьютер батырмасын тышқанның сол жақ батырмасымен шерт. Дискжетекке салынған оптикалық дисктің көлемін анықтаңдар.

    2- тапсырма

    1. Мұғалім берген флеш-жадты компьютердің USB портына орналастырыңдар.

    2. Компьютер батырмасын басып, шыққан сұхбат терезесінен флеш-жадты табыңдар.

    3. Флеш-жадты тышқанның оң жақ батырмасы көмегімен шертіп, Свойства терезесінен оның көлемін анықтаңдар.

    Өзің пайдаланып отырған компьютердегі қатты диск флеш-жадтан неше есе үлкен екенін анықтаңдар.

    Дескриптор:

    • компьютер жадының көлемін анықтайды;

    • оптикалық дискі көлемін анықтайды;

    • флеш-жадтың көлемін анықтайды;

    • ақпарат тасымалдаушылардың көлемін салыстырады.

    Жеке жұмыс

    Сені басқа қалада оқушылар арасында өтетін жобалар жарысына қатысуға таңдады. Жоба презентациясы, қосымша графиктік және бейнефайлдардың жалпы көлемі – 1 Гб. Осы ақпаратты қандай тасымалдаушымен алып жүрген дұрыс? Ақпаратты қай тасымалдаушымен алып жүрсек, оның жойылып кетпеуіне сенімдірек боламыз. Не себепті? Өз тұжырымдарыңды ұсыныңдар.

    Дескриптор:

    • ақпарат тасымалдаушылардың көлемін анықтайды;

    • ақпарат тасымалдаушылардың сенімділігін салыстырады.


    Топтық жұмыс. «Кластер» әдісі.

    • Цифрлық құрылғылар біздің өмірімізге қалай ықпал етті? Талдаңдар.

    Заманауи цифрлық құрылғыларды ортақ ұқсастықтарына қарай топтастырыңдар.

    Дескриптор:

    • цифрлық құрылғылардың қызметін анықтайды;

    • цифрлық құрылғыларды салыстырады;

    цифрлық құрылғыларды қолданудың маңыздылығын тұжырымдайды.

    Оқушылар сабаққа қатысу белсенділігіне қарай қалыптастырушы бағалау арқылы бағаланады.

    Тапсырма орындауға қажетті, қолжетімді құралдар.





    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Айгерим
    04 Ақпан 2024
    382
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    Информатика. 5-сынып. 4-тоқсан. №130 бұйрықтың талаптарына сай жазылған

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    Информатика. 5-сынып. 4-тоқсан. №130 бұйрықтың талаптарына сай жазылған

    Материал туралы қысқаша түсінік
    Информатика. 5-сынып. 4-тоқсан. №130 бұйрықтың талаптарына сай жазылған
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    5-бөлім. Компьютер және қауіпсіздік

      1. Компьютерде өзіңе зиян келтірмей қалай жұмыс істеуге болады?


    Мектеп:


    Күні:


    Мұғалімнің аты-жөні:

    Сынып:

    Қатысқандар саны:

    Қатыспағандар саны:

    Оқу мақсаттары

    5.4.1.1 қауіпсіздік ережелерін бұзу салдары туралы талдау.

    Сабақтың

    мақсаттары

    Барлық оқушылар:

    • компьютермен жұмыс кезінде адам ағзасына келтіретін зиян түрлерін анықтайды.

    Көптеген оқушылар:

    • компьютердің адам ағзасына келтіретін зиян түрлерін салыстырады.

    Кейбір оқушылар:

    • компьютермен жұмыс кезінде қауіпсіздік ережесін сақтаудың маңыздылығын тұжырымдайды.

    Тілдік мақсаттар

    Пәндік лексика және терминология.

    Сабақта қолданылатын темин сөздер.

    Қазақ тілі

    Орыс тілі

    Ағылшын тілі

    шаршау

    усталость

    fatigue

    жүйке

    нерв

    nerve


    Диалог/жазбаша жұмысқа қажетті пайдалы фразалар топтамасы

    • Компьютерде жұмыс істеу кезінде қандай қауіпсіздік ережелерін сақтау керек? Есіңе түсір.

    • Қауіпсіздік ережелерін бұзу, орындамау компютерді пайдаланушы үшін қандай зияндар тигізеді деп ойлайсыңдар? Ойларыңмен бөлісіңдер.

    Жазу.

    Компьютердің адамға зиянды жақтарын жазыңдар.

    Алдыңғы алған білімі

    Техникалық қауіпсіздік ережесі 3- сынып.

    Сабақ кезеңі

    Педагог әрекеті

    Оқушы әрекеті

    Бағалау

    Ресурстар

    Сабақтың басы

    3 мин



    10 мин


    Ұйымдастыру кезеңі

    Сәлемдесу, түгендеу.

    Сыныпта көңілді ахуал орнату.


    Өткен сабақты пысықтау

    «Сынған вагон» ойыны. Оқушылар арасынан төрт сарапшы тағайындалады. Оқушылар нөмірленеді. Нөмірленген оқушылар вагон болып саналады. Сарапшылар нөмір бойынша вагондарды шақырады. Вагондар тараудың басынан білгендерін айтады, сарапшылар тоқтатып сұрақ қояды. Сұраққа жауап бере алмаған оқушы сынық вагон болып табылады. Ол оқушыға соңына дейін жөнделуге мүмкіндік беріледі. Барлық сұрақтарға жауап берген вагон рельске қосылады.

    Ауызша мадақтау, қолдау көрсету.

    Жаңа тақырып туралы білім деңгейлерін анықтау үшін ынталандыру сұрақтарын қою

    • Компьютерде жұмыс істегенде қандай қауіпсіздік ережелерін сақтау керек? Естеріңе түсіріңдер.

    • Қауіпсіздік ережелерін бұзу, орындамау компьютерді пайдаланушы үшін қандай зияндарын тигізеді деп ойлайсыңдар? Ойларыңмен бөлісіңдер.

    «Иә және жоқ» ойыны. Оқушылар «Иә» немесе «Жоқ» деп жауап береді.

    1. Компьютермен қанша уақыт болса да жұмыс жасай беруге болады. (Жоқ)

    2. Компьютердің алдында сусын ішіп, тамақтануға болады. (Жоқ)

    3. Компьютер құрылғылары электр тогымен жұмыс істейді. (Иә)

    4. Кабинетте техникалық қауіпсіздік ережесі бар ма? (Иә)

    Оқушылар сабаққа қатысу белсенділігіне қарай қалыптастырушы бағалау арқылы бағаланады.

    Тапсырма орындауға қажетті, қолжетімді құралдар.

    Сабақтың ортасы

    3 мин


    Оқулықпен жұмыс

    Оқушылар оқулықтағы мәліметтермен танысады. Мұғалім оларды жаңа ақпаратпен таныстырады, бірге талдайды (бейнежазба, презентация, флипчарт қолдануға болады).


    Топтық жұмыс

    Бүгінгі таңда балаларды компьютер алдында тапжылмай отыруға тәуелді ететін қандай программалар бар (ойын, әлеуметтік желі және т.б)? Талдаңдар. Себебін түсіндіріңдер.

    Дескриптор:

    • компьютерге тәуелділік себептерін анықтайды;

    • компьютерге тәуелділік түрлерін салыстырады.

    Жұптық жұмыс

    Оқушылардың білімдерін жинақтау үшін қолданылады.

    Төмендегі сұрақтарға өз жауаптарыңды ұсыныңдар:

    • Компьютерде жұмыс істегенде нені істеуге болмайды?

    • Компьютерде жұмыс істеудің қауіпсіздік ережелерін бұзу

    адамға қалай әсер етеді?

    • Компьютердің зиянды әсерінен қалай қорғану керек?

    Дескриптор:

    • компьютермен жұмыс кезіндегі қауіпсіздік ережелерін анықтайды;

    • қауіпсіздік ережелерін бұзудың салдарын анықтайды;

    зиянды әсерлерден қорғану жолын анықтайды.

    Оқушылар сабаққа қатысу белсенділігіне қарай қалыптастырушы бағалау арқылы бағаланады.

    Тапсырма орындауға қажетті, қолжетімді құралдар.

    Сабақтың соңы

    5 мин


    Жеке жұмыс

    Өзіңнің компьютер алдында бір күнде, бір аптада, бір айда өткізетін уақытыңды есепте. Компьютерді пайдалану уақытың компьютерді пайдаланудың қауіпсіздік ережесіне қайшы келмей ме? Бағала.

    Kahoot, plickers программалармен тест дайындап орындату.

    «Тазалық» әдісі. Оқушылар өте қажет ақпараттарды чемоданға, ойланатын ақпараттарды еттартқышқа, қажет емес ақпараттарды қоқысқа салады.


    Оқушылар сабаққа қатысу белсенділігіне қарай қалыптастырушы бағалау арқылы бағаланады.

    Тапсырма орындауға қажетті, қолжетімді құралдар.



    5-бөлім. Компьютер және қауіпсіздік

      1. Ақпаратты цифрлық тасымалдағыштар


    Мектеп:




    Күні:


    Мұғалімнің аты-жөні:



    Сынып:

    Қатысқандар саны:

    Қатыспағандар саны:



    Оқу мақсаттары

    5.1.1.1 сандық ақпараттың цифрлық тасымалдау құралдарын сипаттау;



    Сабақтың мақсаттары

    Барлық оқушылар:

    • цифрлық құрылғылар мен ақпарат тасымалдаушыларды анықтайды.



    Көптеген оқушылар:

    • цифрлық құрылғылар мен ақпарат тасымалдаушыларды салыстырады.



    Кейбір оқушылар:

    • цифрлық құрылғыларды қолданудың маңыздылығын сипаттайды.





    Тілдік мақсаттар

    Cабақта қолданылатын термин сөздер.

    Цифрлық құрылғы - цифровое устройство - digital device

    жад карталары

    цифрлық құрылғы

    карты памяти

    цифровое устройство

    memory cards

    digital device


    Цифровое устройство

    Digital device


    Жазу.

    Заманауи цифрлық құрылғыларды жазыңдар.





    Алдыңғы алған білімі

    Компьютерде жұмыс істеген кезде өзіңе қалай зиян келтірмеуге болады?







    Пәнаралық байланыс

    Орыс тілі, Ағылшын тілі.





    Құндылықтарға баулу

    «Мәңгілік ел» ұлттық идеология құндылықтарын іске асыру.





    Сабақ кезеңі

    Педагог әрекеті

    Оқушы әрекеті

    Бағалау

    Ресурстар





    Сабақтың басы

    3 мин



    7 мин


    Ұйымдастыру кезеңі:

    Сәлемдесу, түгендеу.

    Сыныпта көңілді ахуал орнату.


    Өткен сабақты пысықтау: «Кілтті сөздер» әдісі.

    Техникалық диктант

    Копьютерде орындаңдар.

    1. Компьютермен жұмыс істеу кезіндегі қауіпсіздік ережелерін толықтырыңдар.

    • Экранның ортасы мен оқушының көзінің арақашықтығы….. см-ден кем болмауы тиіс.

    • Копьютерде жасалатын үзіліссіз жұмыс …. минуттан артық болмауы тиіс, одан кейін міндетті түрде жаттығу жасауға үзіліс болуы керек.

    • Компьютермен жүмыс істеу кезінде .... болмайды.

    2. Информатика кабинетіндегі оқушы мынаны орындауға міндетті:

    • Тәртіп пен тазалықты, қауіпсіздік техникасы ережелерін ... керек.

    • Жұмыс орнына мұғалімнің нұсқаулығымен отырып, өздігінен орын .... керек.

    • Құрылғының кез келген ақауы білінгенде немесе программаның дұрыс жұмыс істемей тұрғанын көргенде жылдам .... керек.

    • Кабинетте алынған кез келген жарақат кезінде, әсіресе электр тогына түскенде міндетті түрде....керек.

    3. Тыйым салынады:

    1) … . 3) ... .

    2) … . 4) … .

    Ауызша мадақтау, қолдау көрсету.

    Жаңа тақырып туралы білім деңгейлерін анықтау үшін ынталандыру сұрақтарын қою.

    • Дербес компьютерден басқа қандай цифрлық құрылғыларды білесіңдер?

    • Цифрлық құрылғылардың қайсысын жиі пайдаланасыңдар?

    • Цифрлық құрылғылардағы ақпаратты қалай сақтап, тасымалдауға болады?

    Оқулықпен жұмыс.

    Оқушылар оқулықтағы мәліметтермен танысады. Мұғалім оларды жаңа ақпаратпен таныстырады, бірге талдайды. (Бейнежазба, презентация, флипчарт қолдануға болады.)


    Оқушылар сабаққа қатысу белсенділігіне қарай қалыптастырушы бағалау арқылы бағаланады.

    Тапсырма орындауға қажетті, қолжетімді құралдар.





    Сабақтың ортасы

    3 мин


    Жеке практикалық жұмыс.

    1- тапсырма

    1. Жұмыс үстеліндегі Компьютер батырмасын тышқанның оң жақ батырмасымен шерт.

    2. Пайда болған терезедегі Свойства батырмасын тышқанның сол жақ батырмасымен шертіп, өзің жұмыс жасап жатқан компютердің жадының көлемін анықта.

    3. Компьютер батырмасын тышқанның сол жақ батырмасымен шерт. Дискжетекке салынған оптикалық дисктің көлемін анықтаңдар.

    2- тапсырма

    1. Мұғалім берген флеш-жадты компьютердің USB портына орналастырыңдар.

    2. Компьютер батырмасын басып, шыққан сұхбат терезесінен флеш-жадты табыңдар.

    3. Флеш-жадты тышқанның оң жақ батырмасы көмегімен шертіп, Свойства терезесінен оның көлемін анықтаңдар.

    Өзің пайдаланып отырған компьютердегі қатты диск флеш-жадтан неше есе үлкен екенін анықтаңдар.

    Дескриптор:

    • компьютер жадының көлемін анықтайды;

    • оптикалық дискі көлемін анықтайды;

    • флеш-жадтың көлемін анықтайды;

    • ақпарат тасымалдаушылардың көлемін салыстырады.

    Жеке жұмыс

    Сені басқа қалада оқушылар арасында өтетін жобалар жарысына қатысуға таңдады. Жоба презентациясы, қосымша графиктік және бейнефайлдардың жалпы көлемі – 1 Гб. Осы ақпаратты қандай тасымалдаушымен алып жүрген дұрыс? Ақпаратты қай тасымалдаушымен алып жүрсек, оның жойылып кетпеуіне сенімдірек боламыз. Не себепті? Өз тұжырымдарыңды ұсыныңдар.

    Дескриптор:

    • ақпарат тасымалдаушылардың көлемін анықтайды;

    • ақпарат тасымалдаушылардың сенімділігін салыстырады.


    Топтық жұмыс. «Кластер» әдісі.

    • Цифрлық құрылғылар біздің өмірімізге қалай ықпал етті? Талдаңдар.

    Заманауи цифрлық құрылғыларды ортақ ұқсастықтарына қарай топтастырыңдар.

    Дескриптор:

    • цифрлық құрылғылардың қызметін анықтайды;

    • цифрлық құрылғыларды салыстырады;

    цифрлық құрылғыларды қолданудың маңыздылығын тұжырымдайды.

    Оқушылар сабаққа қатысу белсенділігіне қарай қалыптастырушы бағалау арқылы бағаланады.

    Тапсырма орындауға қажетті, қолжетімді құралдар.





    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    Информатика Сабақ жоспары 5 сынып
    04.02.2024
    382
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Айгерим
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации