Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Сіздің сұранысыңыз сәтті жіберілді!
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Материалдар / Информатика 7 сынып 3 тоқсан қысқа мерзімді жоспарлар
2024-2025 оқу жылына арналған
қысқа мерзімді сабақ жоспарларын
Жүктеп алғыңыз келеді ме?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен жасалған
Информатика 7 сынып 3 тоқсан қысқа мерзімді жоспарлар
Материал туралы қысқаша түсінік
Бөлімі: 4-бөлім. «Python тіліндегі алгоритмдерді программалау»
Педагогтің аты-жөні: Абдиева Асель Жанатовна
Күні:
Сыныбы: Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны:
Сабақтың тақырыбы: 4.1. Файлдармен жұмыс
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты 7.3.3.1 Python программалау тілінде файлды оқу және жазу
Сабақтың мақсаты: Барлық оқушы үшін: файлды жасау және ашу жолдарымен танысады.
Оқушылардың көбі үшін: Python программалау тілінде файлдардың екі типін қарастырады.
Кейбір оқушылар үшін: Python программалау тілінде деректерді файлдан оқу және жазуды жүзеге асырады.
Бағалау критерийлері Тапсырманың программа кодтарына талдау жасайды.
Файлға жазу және оқу әдістерін пайдаланып қарапайым тапсырманың мәтінін құрастырады.
Программалау барысында деректерді файлдан оқудың маңыздылығы түсінеді.
«Мозайка» әдісіарқылы үш топқа қима
қағаздар беріледі. Топ мүшелері қағаз қиындыларын
құрастырып,
І топ – сабақтың тақырыбын,
ІІ топ – сабақтың мақсатын,
ІІІ топ – сабақтың критерийлерін
жариялайды.
Бағалау
Топтар бір-бірін«Қошеметтеу»
әдісі
арқылы
бағалайды
Қағаз
қиындылары
(Ұ)Миға шабуыл
әдісі
Алдыңғы білім мен жаңа
сабақты байланыстыру мақсатында төменде берілген сұрақтарға жауап
береді.
Python-да программалау
кезінде деректерді қалай енгіздің?
Программаны орындау
кезінде айнымалылардың мәндерін енгізудің тағы қандай әдістерін
білесің?
Программаның деректерді файлдан оқу арқылы өңдеуінің қандай
тиімді жақтары бар деп ойлайсың?
7-сынып
оқулығы.
Жаңа сабаққа кіріспе
Оқушыларға жаңа білім бөлімі бойынша мұғалімнің түсіндіру
кіріспе сөзі жүргізіледі. Толығырақ ақпарат алу үшін оқулықтағы
ақпараттарды оқуға бағытталады.
(Ұ)Сөздікпен
жұмыс
«Түртіп алу»
әдісі
7-сынып
оқулығы.
Сабақтың ортасы
31 мин.
(Т) Талдау
Оқулықты оқып біткен соң, топтар арасында топтық жұмыс
жүргізіледі. Тапсырманың программа кодтарына талдау жасаңдар.
Төмендегі сұрақтарға жауап
іздеңдер.
Мақсаты:жаңа сабақ бөліміндегі
оқыған ақпараттарын топтық талқылау барысында тереңірек
түсінеді.
І топ: 1-суреттегі кіру файлын жасау кодымен тапсырманың
толық кодын бір программа кодына біріктірсек бола ма? Себебін
түсіндіріңдер.
ІІ топ:3-суреттегі программа
кодынанclose()командаларын алып
тастап орындасақ, қандай нәтиже
аламыз?
ІІІ топ:Программа
кодындаwrite()әдісінің
орнынаprint()функциясын
қолануға бола ма? Себебін
түсіндіріңдер.
Дескриптор:
*Кіру файлын жасау кодымен тапсырманың толық кодын бір
программа кодына біріктіру себебін
түсіндіреді.
*3-суреттегі программа кодынанclose()командаларын алып
тастап орындаса, қандай нәтиже алатынын
анықтайды.
*Программа кодындаwrite()әдісінің
орнынаprint()функциясын
қолануға болатынын түсіндіреді.
Файлға жазу және оқу
әдістерін пайдаланып қарапайым бір тапсырманың мәтінін құрап
ұсыныңдар. Тапсырма құрастыруда 1-кестедегіOpen()функциясының жұмыс
режімдерін пайдаланыңдар
Дескриптор:
*Файлға жазу және оқу
әдістерін жәнеOpen()функциясының жұмыс
режімдерін пайдаланады.
Мақсаты:Теориялық білімдерін
практикамен ұштастырып, программа жазуға
бағытталады.
Бағалау:Жұптар
бір-бірін«Қошеметтеу»
әдісі
арқылы
бағалайды.
Дербес жұмыс.
Бағалау
Төмендегі сұрақ бойынша
әрбір оқушы өз ойымен дербес
бөліседі.
Программалау барысында деректерді файлдан оқудың қандай
маңыздылығы бар?
Мақсаты:Файлдармен жұмыс
жасаудың маңыздылығын бағалайды.
Бағалау:Оқушы
өзін-өзі«Қошеметтеу»
әдісі
арқылы
бағалайды.
Сабақтың
соңы
7
мин.
Рефлексия
Сабақты бекіту
Оқушылар төменде берілген қорытынды сұрақтарға жауап
береді.
Write()жәнеprint()командаларын қолдануда
қандай айырмашылық бар? Себебін
түсіндір.
Read()жәнеInput()командаларын қолдануда
қандай айырмашылық бар? Себебін
түсіндір.
Файлды жазу үшін ашқанда міндетті түрдеclose()командасын қоюдың
себебі неде?
Деректерді пернетақта
арқылы енгізу мен файлдан енгізуді программалық тұрғыдан орындауда
қандай айырмашылықтарды көрсете
аласың?
Мақсаты:Сабақты
бекіту.
Бағалау:Мұғалімнің қорытынды
бағалауы.«Қошеметтеу»
әдісіарқылы жүзеге
асырылады.
Үй тапсырмасы
Төменде берілген программа коды орындалғанда шығу файлына
қандай нәтиже жазылады? (5-сурет). Программа кодына талдау
жүргізіп,
нәтижесіне түсініктеме жаз.
Мақсаты:Өткен сабақты
пысықтау.
Қысқамерзімді
жоспар
Бөлімі:
4-бөлім. «Python
тіліндегі алгоритмдерді
программалау»
Педагогтің
аты-жөні:
Күні:
Сыныбы:
Қатысушылар саны:
Қатыспағандар саны:
Сабақтың
тақырыбы:
4.2. Файлдық
функциялармен жұмыс
Оқу бағдарламасына
сәйкес оқу мақсаты
7.3.3.1 Python
программалау тілінде файлды оқу және
жазу.
Сабақтың
мақсаты
Барлық
оқушы үшін:файлдықфункциялармен танысады.
Оқушылардың көбі үшін:Python
программалау тілінде файлдық функциялардың екі типін
қарастырады.
Кейбір оқушылар
үшін:Python программалау
тілінде деректерді файлдан оқу және жазуды жүзеге
асырады.
Бағалау
критерийлері
Тапсырманың программа
кодтарына талдау жасайды.
Файлға жазу және оқу
әдістерін пайдаланып, қарапайым тапсырмаларды
орындайды.
Программалау барысында файлдық функцияларды пайдаланып
программа жазады.
Тілдік
мақсаттар
Пәндік
лексикаментерминология:
Шығару → Выход → Оutput
Іздеу→ Искать →Seek
Ашу → Открыт →Open
Диалогтер мен жазу үшін пайдалы сөз
тіркестері:
Файлдармен жұмыс
жасайтын қандай функция және әдістер
бар?
Файлға деректерді жазу
мен оқуда қандай жайттарға ерекше назар аудару
керек?
Python программалау тілінде файлмен жұмыс жасайтын қандай
функция және әдістер бар?
Құндылықтарға
баулу
“Мәңгілік ел” жалпыұлттық идеясы бойынша “Жалпыға бірдей
еңбек қоғамы” құндылығы
қалыптасады.
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз