|
Білім беру ұйымының атауы |
№204 Ы.Алтынсарин атындағы қазақ орта мектебі |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Пәні: |
Информатика |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Бөлім: |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Педагогтің аты-жөні: |
Абдиева Асель |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Күні: |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сынып: 8 б |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны: |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың тақырыбы: |
Алгоритм трассировкасы |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты: |
8.3.2.1 Алгоритм трассировкасын жүзеге асыру |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың мақсаты |
Барлық оқушылар:Трассировка ұғымын түсінеді Оқушылардың басым көпшілігі:Блок-схема бойынша трассировка кестесін толтыра алады Кейбір оқушылар:Трассировка кестесі нені модельдейтінін және не үшін қолданылатынын түсінеді |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың барысы |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың кезеңі//уақыты |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Ұйымдастыру Өзін-өзі тексеру
Өткен білімді еске түсіру
Жаңа білім
Практикалық тапсырма
Сабақ соңы
Рефлексия |
Оқушылармен сәлемдесу, түгендей, психологиялық ахуал тудыру Өткен сабақты қайталау.
«Миға шабуыл» берілген блок-схемаға қарап қадам-қадамдар бойынша нәтижеге қалай жетуге болады? Тақтада көрсетілген сурет бойынша ой қозғау мақсатында сұрақ қою арқылы жаңа сабақты нақтылау.
"Тапсырмалар конвертінен" топтағы оқушы тапсырманы суырып алады.
алгоритмінің трассировка кестесін құрыңыз.
Алгоритм трассировкасын құрыңыз Дискриптор: Білім алушы
Өте
жақсы Жұптық жұмыс
Дескриптор: Білім алушы
Жеке жұмыс “Эссе стратегиясы” әдісі Оқушы трассировка кестесі нені модельдейтініне және не үшін қолданылатынына зерттеу жасайды. Зерттеу нәтижелерін ғылыми мақала ретінде ұсынады. Дескриптор: Білім алушы - Трассировка кестесі нені модельдейтінін түсінеді - Трассировка кестесі не үшін қолданылатынын біледі
Ө Кері байланыс.
|
Мұғаліммен амандасады
Сұрақтарға жауап береді
Берілген сұраққа жауап береді.
Берілген тапсырманы орындап, мұғалімге көрсетеді.
ЖИ арқылы жасау
ЖИ арқылы жасау
Бөлісу 1 - айлық Материал тарифі-96% жеңілдік 00 05 00 ҚМЖ
Ашық сабақ
Тәрбие сағаты
Презентация
БЖБ, ТЖБ тесттер
Көрнекіліктер
Балабақшаға арнарлған құжаттар
Мақала, Эссе
Дидактикалық ойындар
және тағы басқа 400 000 материал
Барлық 400 000 материалдарды шексіз жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз 1 990 ₸ 49 000₸ 1 айға қосылу Материалға шағымдану Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз Жариялаған: Абдиева Асель ЖанатовнаШағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз Информатика 8 сынып 3 тоқсан қысқа мерзімді жоспарлар
Тақырып бойынша 11 материал табылды
Информатика 8 сынып 3 тоқсан қысқа мерзімді жоспарларМатериал туралы қысқаша түсінік
Білім беру ұйымының атауы № 204 Ы.Алтынсарин атындағы қазақ орта мектебі
Пәні: Информатика
Бөлім:
Педагогтің аты-жөні: Абдиева Асель
Күні:
Сынып: 8 б Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны:
Сабақтың тақырыбы: Break циклін басқару
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты: 8.3.3.3 цикл басқару нұсқаулығын қолдану continue , break ,else
Сабақтың мақсаты Python рограммасында break (брик) циклін қолданып, есептер шығару
Материалдың қысқаша нұсқасы
| |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||




те












