Ұйымдастыру
Өзін-өзі
тексеру
Өткен білімді еске
түсіру
Жаңа
білім
Практикалық
тапсырма
Сабақ
соңы
Рефлексия
|
Оқушылармен сәлемдесу,
түгендей, психологиялық ахуал
тудыру
Өткен сабақты
қайталау.
-
While сөзі қалай
аударылады?
-
Шартты алдын ала тексеру цикілінің жазылуы
қандай?
-
Шарт жалған болған жағдайда цикл денесі
қанша рет орындалады?
-
Шартты алдын ала тексеру цикілін қандай
жағдайда пайдаланған дұрыс?
«Миға
шабуыл» берілген блок-схемаға қарап
қадам-қадамдар бойынша нәтижеге қалай жетуге
болады? Тақтада көрсетілген сурет
бойынша ой қозғау мақсатында сұрақ қою арқылы жаңа сабақты
нақтылау.

.Қадам
|
Амалдар
|
M
|
N
|
Шарт
|
1
|
Енгізу
М
|
32
|
|
|
2
|
Енгізу
N
|
32
|
24
|
|
3
|
M
¹ N
|
|
|
32¹24,
иә
|
4
|
M
> N
|
|
|
32
> 24,иә
|
5
|
M=M-N
|
8
|
24
|
|
6
|
M
¹ N
|
|
|
8¹24,
иә
|
7
|
M
> N
|
|
|
8
> 24,жоқ
|
8
|
N=N-M
|
8
|
16
|
|
9
|
M
¹ N
|
|
|
8¹16,
иә
|
10
|
M
> N
|
|
|
8
> 16,
жоқ
|
11
|
N=N-M
|
8
|
8
|
|
12
|
M
¹ N
|
|
|
8¹8
жоқ
|
13
|
Шығару
М
|
8
|
|
|
14
|
Соңы
|
|
|
|
"Тапсырмалар
конвертінен" топтағы оқушы тапсырманы
суырып алады.
-
1-ден 5-ке дейінгі
сандардың қосындысын есептеу
алгоритмінің
трассировка кестесін құрыңыз.
-
128 және 156
сандарының ЕҮОБ табатын Евклид алгоритм трассировкасын
орындаңыз
Алгоритм
трассировкасын құрыңыз
Дискриптор: Білім
алушы
Өте
жақсы жақсы қанағаттанарлық
Жұптық
жұмыс
-
Берілген блок сызба
бойынша b айнымалысының мәнін есептеп, трассировка кестесін
жасаңыз.

Дескриптор: Білім
алушы

Жеке
жұмыс
“Эссе стратегиясы”
әдісі
Оқушы трассировка
кестесі нені модельдейтініне және не үшін қолданылатынына зерттеу
жасайды. Зерттеу нәтижелерін ғылыми мақала ретінде
ұсынады.
Дескриптор: Білім
алушы
- Трассировка
кестесі нені модельдейтінін
түсінеді
- Трассировка
кестесі не үшін қолданылатынын біледі

Ө
те жақсы Жақсы Орташа
Кері
байланыс.
|
Мұғаліммен
амандасады
Сұрақтарға жауап
береді
Берілген сұраққа жауап
береді.
Берілген тапсырманы орындап,
мұғалімге көрсетеді.
|