Материалдар / Информатика. 8 сынып. Алгоритмді әзірлеу ҚМЖ
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Информатика. 8 сынып. Алгоритмді әзірлеу ҚМЖ

Материал туралы қысқаша түсінік
Соңғы бұйрықпен жазылған ҚМЖ. 10 баллдық дискрипторлар, дайын таратпа тапсырмалармен берілген
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
16 Сәуір 2024
84
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
450 тг 338 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Қысқа мерзімді жоспар

Педагогтің аты-жөні:

Толендиева А

Бөлім:

Практикалық программалау

Күні:


Сынып: 8

Қатысушылар саны

Қатыспағандар саны

Сабақтың тақырыбы:

Алгоритмді әзірлеу

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

8.3.1.1- Python программалау тілінде есептердің моделін құру

8.3.2.1- Алгоритмнің трассировкасын жүзеге асыру

Сабақтың мақсаты

Берілген есептердің математикалық моделін жасайды; трассировка кестесін құрады

Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңдері

Педагогтің әрекеті

Білім алушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

Сәлемдесу, оқушыларды түгендеу

І. Қызығушылықты ояту: «Бір қадам алға...» әдісі




Ой қозғау. «Миға шабуыл» әдісі

Тақырыпты ашу

Мақсатымен таныстыру


Оқушылар сұрақтарға жауап береді

Сұрақтарға жауап беру.

-есеп шығару кезеңдерін ата

-математикалық моделдеу деген не?

- алгоритмнің түрлері қандай?

- Циклдік алгоритм дегеніміз не?


Оқушылар берілген сұрақтар туралы пікірлерін еркін жеткізеді.

-Циклдер қай кезде қолданылады?

- программаларды қалай тексеруге болады?


Мадақтау


Қалыптастырушы бағалау Мұғалім оқушыларды сабаққа қатысу белсенділігі мен сұраққа жауап беру деңгейіне қарай «Қошеметтеу» әдісі арқылы бағалайды.

Бейнесабақ

Сабақтың ортасы

ТЖ. Үштік одақ әдісі

Топ: Шарбақты бояу есебінің шартын түсіндіру

Топ: Тестің басқа нұсқаларын жасау

Топ: программа кодына талдау жасау

ЖЖ. Ойлан жұптас бөліс әдісі

Есеп: N мүшесі бар тізбек берілген. Осы тізбекте P-шы орынға дейінгі тізбек мүшелерінің қосындысын табатын программа құрастыр (1≤Р, N<100).

  1. n ді енгіз;

  2. p ны енгіз

  3. 0 ден n ге дейінгі аралық циклын жаз және шығар;

  4. 0 ден p ға дейінгі аралық циклын жаз және қосынды есептеуішін жаз;

  5. Қосындыны шығар


Берілген код бойынша трассировка кестесін толтырады.

p=1; i=3

while i<=9:

p+=(i/2)

i=i+1

print(p)




Оқушылар оқулықпен жұмыс жасай отырып «Шарбақты бояу» есебін талдайды



Берілген алгоритм бойынша есептің кодын құрастырады:

n=int(input('n='))

p=int(input('p='))

s=0

for i in range(0,n):

print(i)

for i in range(0,p+1):

s=s+i

print('s=',s)










p

i

i<=9

p=p+(i/2)

i=i+1

p


1

3

3<=9

true

1+(3/2)=2.5

3+1=4

2.5


2.5

4

4<=9

True

2.5+(4/2)=4.5

4+1

4.5


4,5



























Дескрипторлар:

- программалау тілінде есептің моделін құрады.


Дескрипторлар:

-Есептің шартын анықтайды-1

-есептің математикалық қойылымын анықтайды-1

-eсептің тиімді алгоритмін талдайды -1

-программада цикл жазады -1

- программада қосындыны табады-1





Дескрипторлар:

-Есептің шартын анықтайды-1

-есептің математикалық қойылымын талдайды-1

- трассировка кестесінде шартты анықтайды-1

-қайталау санын анықтайды -1

- программа нәтижесін табады-1


А4 формат

Сабақтың соңы

Қосымша есеп трассировкасын жасайды




Рефлексия

Жетістік сатысы

Оқушылар рефлексия жасайды













Берілген код бойынша трассировка кестесін толтырады.

p=1; i=3

while i<=9:

p+=(i/2)

i=i+1

print(p)

Дескрипторлар:

-Есептің шартын анықтайды-1

-есептің математикалық қойылымын анықтайды-1

-eсептің тиімді алгоритмін талдайды -1

-программада цикл жазады -1

- программада қосындыны табады-1


p

i

i<=9

p=p+(i/2)

i=i+1

p


1

3

3<=9

true

1+(3/2)=2.5

3+1=4

2.5


2.5

4

4<=9

True

2.5+(4/2)=4.5

4+1

4.5


4,5










Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!