Материалдар / Информатика. 9 сынып. Артқы фон мен ойын кейіпкері.
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Информатика. 9 сынып. Артқы фон мен ойын кейіпкері.

Материал туралы қысқаша түсінік
Соңғы бұйрықпен жазылған ҚМЖ. Тапсырмалар дискрипторлары баллдық шкаламен берілген
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
18 Сәуір 2024
71
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
450 тг 338 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Қысқа мерзімді жоспар

Педагогтің аты-жөні:

Толендиева А

Бөлім:

Python программалау тілінде 2D ойынын құру

Күні:


Сынып: 9

Қатысушылар саны

Қатыспағандар саны

Сабақтың тақырыбы:

Артқы фон мен ойын кейіпкері

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

9.3.3.5 ойынның артқы фонын құру

9.3.3.6 ойынға арналған дайын кейіпкерлер жүктеу

Сабақтың мақсаты

Ойын терезесіне артқы фон жүктеуді, ойынның кейіпкерлерін жүктеуді үйренеді

Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңдері

Педагогтің әрекеті

Білім алушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

Сәлемдесу, оқушыларды түгендеу

І. Қызығушылықты ояту: «Бір қадам алға...» әдісі

«Атомдар мен молекулалар» әдісімен топқа бөлу



Ой қозғау. «Миға шабуыл» әдісі

Тақырыпты ашу

Мақсатымен таныстыру


Оқушылар сұрақтарға жауап береді

Сұрақтарға жауап беру

  • Pegame кітапханасы не үшін қажет?

  • Қандай модульдерді білесің?

  • Шеңбер сызу командасы?

  • Түзу сызу командасы?

  • Тіктөртбұрыш сызу командасы?

  • Түстерді қалай береміз?

Ойын құру кезінде дизайн мен безендіру қалай жүзеге асады? 2D суреттерді қайдан алуға болады?


Мадақтау


Қалыптастырушы бағалау Мұғалім оқушыларды сабаққа қатысу белсенділігі мен сұраққа жауап беру деңгейіне қарай «Қошеметтеу» әдісі арқылы бағалайды.

Бейнесабақ

Сабақтың ортасы

ТЖ. «Мен сценариші» тапсырмасы

1-топ: «Көкпар» ойынының сценариін жазыңыз

2-топ: «Бәйге» ойынының сценариін жазыңыз

ЖЖ. Берілген кодты теріп талдау жасау



















ӨЖ.

Қарапайым бір ойынның сценарийін ұсыныңдар. Сол ойынға кейіпкер таңдап, ойын терезесіне фон мен кейіпкерді орналастырыңдар.

Оқушылардың жұмыстарын бағалау парағына балл қою арқылы бағалау


Топтар сценари жазып, қорғайды






1-код

import pygame

pygame.init()

screen = pygame.display.set_mode((400, 300))

jaulay_surf = pygame.image.load('001.bmp').convert()

jaulay_surf.set_colorkey((255, 255, 255))

jaulay_rect = jaulay_surf.get_rect(center=(200, 150))

screen.blit(jaulay_surf, jaulay_rect)

bala_surf = pygame.image.load('bala.png')

bala_rect = bala_surf.get_rect(bottomright=(300, 270))

screen.blit(bala_surf, bala_rect)

pygame.display.update()

wpygame.display.update()

running = True

while running:

for event in pygame.event.get():

if event.type == pygame.QUIT:

running = False

pygame.quit()


Дескриптор

- Артқы фонға сурет таңдайды;

- кейіпкерлер таңдайды;

-ойын идеясын анықтайды.


Дескриптор

- Артқы фонға сурет кірістіруді анықтайды-1

- Артқы фонға сурет кірістіру программасын

Құрады-1

-Программаға талдау жасайды-3













-Ойын идеясын анықтайды-1

-Кейіпкер таңдайды-1

-Кейіпкерді орналастыру командасын атайды-1

-Фон таңдайды-1

-Фон қою командасын атайды-1


Сабақтың соңы








Рефлексия

1. Фон дегеніміз не?

2. Ойынға фон кірістірудің қандай жолдарын

айта аласың?

3. Рygame-де фондық сурет жүктеу үшін қандай

команда қолданамыз?

4. Бір суретті екіншісінің үстіне орналастыру

үшін қолданылатын команда?


Бүгінгі сабақтан не үйрендім?

Қандай тапсырма қызықты болды?

Көңіл күйім қандай?


Сұрақтарға жауап береді

Өзін-өзі бағалау.






Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!