Материалдар / Информатика 9 сынып. ҚМЖ. Элементті өшіру және кірістіру
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Информатика 9 сынып. ҚМЖ. Элементті өшіру және кірістіру

Материал туралы қысқаша түсінік
Соңғы үлгіде жазылған ҚМЖ
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
19 Ақпан 2024
129
2 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
450 тг 338 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Бөлім

Pуthon программалау тілінде алгоритмдерді программалау

Педагогтың аты-жөні


Күні


Сынып: 9

Қатысушылар саны


Қатыспағандар саны


Сабақтың тақырыбы:

Элементті жою және кірістіру


Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

9.3.3.1 бір өлшемді массивтер пайдаланып Python программалау тілінде программаларды жасау;


Сабақтың мақсаты:

Элементтірді кірістіру және жою амалдарымен танысады. Бірөлшемді массивтерді пайдаланып есептер құрады


Сабақтың барысы:


Сабақтың кезені/ уақыт

Педагогтың әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы


Оқушылармен сәлемдесу, оқушыларды түгендеу.Сынып оқушыларына жағымды ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру.

«Көңілді саусақ» тәсілі арқылы оқушылар саусақтарымен көңіл-күйлерін білдіреді.



Үй тапсырмасын пысықтау "Тізімді жалғастыру" әдісі

Берілген массивті өсу ретімен сұрыптау алгоритмін көрсетіңдер

А=[banana, apple, cherry, avocado, orange]

___________________________________


___________________________________


___________________________________



1.Мұғаліммен амандасады.

2.Сабақтың тақырыбын дәптерге жазады.

3.Сабақтың мақсаттарымен танысады.

4.Сұрақтарды өзара талқылап, ойларымен бөлісіп,ортақ ойларын жазады, пікірлерін қорғайды.



Көпіршік әдісімен сұрыптау жолдарын жазады





Оқушылар сабаққа қатысу белсенділігіне қарай, ынталандыру мақсатында қалыптастырушы бағалау бойынша бағаланады





Дискриптор:

Көпіршік әдісін қолданады

Жұмыс дәптерлері, дербес компьютер, т.б.

Сабақтың ортасы

35 мин.

Жаңа сабаққа кіріспе:

1-тапсырма «Ойлан, жұптас, бөліс» әдісі арқылы тақырыпты оқуға тапсырмалар беріледі.

Кім жылдам?

1-кестені пайдаланып, кодтар құру.

a=[2,9,15]

a.append(10)

print(a)









1-топ: 1-мысалды талдайды

2-топ: 2-мысалды талдайды

3.топ: Күнделікті өмірден сұрыптауға мысал келтіру.

3 топқа берілген тақырыпты постер қорғауды ұсынамын.



ӨЖ.

A[n] (0<N<100) бірөлшемді массиві берілген. Нөлге тең элементті өшіріп, массив ұзындығын қысқарт.











«Бір минуттық әңгіме» әдісі Топтық жұмыс

  1. Бірөлшемді массив элементтерін жою және кірістіру қалай орындалады?

  2. Өмірде осы амалдарды қалай пайдалануға болады?



Қалыптастырушы бағалау: топпен

Мұғалімді тыңдайды







Командаларды жазады, тексереді

a=[2,9,15,10]

a.pop(2)

print(a)

a=[2,9,15,10]

a.remove(9)

print(a)

a=[2,9,15]

a.insert(1,7)

print(a)

a=[2,9,15,9]

print(a.count(9))






Тапсырманың кодтарын талқылайды














Оқушылар сабаққа қатысу белсенділігіне қарай, ынталандыру мақсатында қалыптастырушы бағалау бойынша бағаланады


Дескриптор.

  1. Өшірудің бірінші әдісін орындайды.

  2. Өшірудің екінші әдісін орындайды

  3. Кірістіруді орындайды

  4. Санын анықтауды қолданады







Дескриптор

  1. Python бағдарламасымен жұмыс жасай алады.

  • Бағдарламада массивтерді пайдалана отырып есеп құрады


Дескриптор

- а массивін енгізеді;

- нөлге тең элементті табу шартын жазады

- өшіру амалын орындайды.

Жұмыс дәптерлері, дербес компьютер, т.б.


(Алматы кітап баспасы 9 сынып, Р.А. Кадиркулов, Г.К.Нұрмұханбетова 103 бет)


Сабақтың соңы

5 мин.

Оқушылар сабақ соңында «Аяқталмаған сөйлем» әдісі арқылы рефлексия жүргізеді.
«Мұғалімге жеделхат» тақтасына оқушылар стикер жапсыру арқылы орындалады.
Оқушылар өздеріне жақын сөйлемді таңдап, айтылған ойды жалғастырады:
- бүгінгі сабақта мен....түсіндім, ...білдім, ....көзімді жеткіздім.
- бүгін сабақта қуантқаны.....
- мен өзімді.....үшін мақтар едім.
- маған ерекше ұнағаны.....
- сабақтан соң маған........келді.
- бүгін маған..........сәті түсті.
- қызықты болғаны.....
- ......қиындық тудырды.
- менің түсінгенім.....
- енді мен......аламын

Өзін-өзі бағалау.

Оқушылар сабаққа қатысу белсенділігіне қарай, ынталандыру мақсатында қалыптастырушы бағалау бойынша бағаланады

Жұмыс дәптерлері, дербес компьютер, т.б.








Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!