Сабақтың
басы
|
Оқушылармен сәлемдесу,
оқушыларды түгендеу.Сынып оқушыларына жағымды ынтымақтастық
атмосферасын қалыптастыру.
«Көңілді саусақ»
тәсілі арқылы оқушылар
саусақтарымен көңіл-күйлерін білдіреді.
Үй тапсырмасын пысықтау
"Тізімді жалғастыру" әдісі
Берілген массивті өсу
ретімен сұрыптау алгоритмін көрсетіңдер
А=[banana, apple,
cherry, avocado, orange]
___________________________________
___________________________________
___________________________________
|
1.Мұғаліммен
амандасады.
2.Сабақтың тақырыбын
дәптерге жазады.
3.Сабақтың
мақсаттарымен танысады.
4.Сұрақтарды өзара
талқылап, ойларымен бөлісіп,ортақ ойларын жазады, пікірлерін
қорғайды.
Көпіршік әдісімен
сұрыптау жолдарын жазады
|
Оқушылар сабаққа қатысу
белсенділігіне қарай, ынталандыру мақсатында қалыптастырушы бағалау
бойынша бағаланады
Дискриптор:
Көпіршік
әдісін қолданады
|
Жұмыс
дәптерлері, дербес компьютер, т.б.
|
Сабақтың
ортасы
35
мин.
|
Жаңа сабаққа
кіріспе:
1-тапсырма «Ойлан, жұптас, бөліс»
әдісі арқылы тақырыпты оқуға тапсырмалар
беріледі.
Кім
жылдам?
1-кестені пайдаланып,
кодтар құру.
a=[2,9,15]
a.append(10)
print(a)
1-топ: 1-мысалды талдайды
2-топ: 2-мысалды
талдайды
3.топ: Күнделікті
өмірден сұрыптауға мысал келтіру.
3 топқа берілген
тақырыпты постер қорғауды ұсынамын.
ӨЖ.
A[n] (0<N<100)
бірөлшемді массиві берілген. Нөлге тең элементті өшіріп, массив
ұзындығын қысқарт.
«Бір минуттық
әңгіме» әдісі Топтық жұмыс
-
Бірөлшемді массив
элементтерін жою және кірістіру қалай
орындалады?
-
Өмірде осы амалдарды
қалай пайдалануға болады?
Қалыптастырушы бағалау:
топпен
|
Мұғалімді
тыңдайды
Командаларды жазады,
тексереді
a=[2,9,15,10]
a.pop(2)
print(a)
|
a=[2,9,15,10]
a.remove(9)
print(a)
|
a=[2,9,15]
a.insert(1,7)
print(a)
|
a=[2,9,15,9]
print(a.count(9))
|
Тапсырманың кодтарын
талқылайды
|
Оқушылар сабаққа қатысу
белсенділігіне қарай, ынталандыру мақсатында қалыптастырушы бағалау
бойынша бағаланады
Дескриптор.
-
Өшірудің бірінші әдісін
орындайды.
-
Өшірудің екінші әдісін
орындайды
-
Кірістіруді
орындайды
-
Санын анықтауды
қолданады
Дескриптор
-
Python бағдарламасымен
жұмыс жасай алады.
Дескриптор
- а массивін
енгізеді;
- нөлге тең элементті
табу шартын жазады
- өшіру амалын
орындайды.
|
Жұмыс дәптерлері,
дербес компьютер, т.б.
(Алматы кітап баспасы 9
сынып, Р.А. Кадиркулов, Г.К.Нұрмұханбетова 103
бет)
|
Сабақтың
соңы
5
мин.
|
Оқушылар сабақ соңында «Аяқталмаған сөйлем» әдісі арқылы
рефлексия жүргізеді.
«Мұғалімге жеделхат» тақтасына оқушылар стикер жапсыру арқылы
орындалады.
Оқушылар өздеріне жақын сөйлемді таңдап, айтылған ойды
жалғастырады:
- бүгінгі сабақта мен....түсіндім, ...білдім, ....көзімді
жеткіздім.
- бүгін сабақта қуантқаны.....
- мен өзімді.....үшін мақтар едім.
- маған ерекше ұнағаны.....
- сабақтан соң маған........келді.
- бүгін маған..........сәті түсті.
- қызықты болғаны.....
- ......қиындық тудырды.
- менің түсінгенім.....
- енді мен......аламын
|
Өзін-өзі
бағалау.
|
Оқушылар сабаққа қатысу
белсенділігіне қарай, ынталандыру мақсатында қалыптастырушы бағалау
бойынша бағаланады
|
Жұмыс дәптерлері,
дербес компьютер, т.б.
|