Материалдар / Информатика Алгоритмді әзірлеу 7 сынып

Информатика Алгоритмді әзірлеу 7 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Бөлім: V - бөлім Практикалық программалау Педагогтің Т.А.Ә. (болған жағдайда) Күні: Сынып: 7 Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны: Сабақтың тақырыбы 5.2. Алгоритмді әзірлеу Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары 7.3.2.1 Python программалау тілінде тармақталған алгоритмдерді жазу. Сабақтың мақсаты Баpлық оқушылаp: алгоритмді сипаттаудың түрлері және қасиеттерімен танысады.; Көптеген оқушылaр: алгоритмді сипаттаудың программалау барысындағы маңыздылығын біледі.; Кейбір оқушылар: есепті программалау барысында, оның алгоритмін әзірлейді; Бағалау критерийлері: • алгоритмді сипаттаудың түрлері және қасиеттерімен танысады.; • алгоритмді сипаттаудың программалау барысындағы маңыздылығын біледі.; • есепті программалау барысында, оның алгоритмін әзірлейді; Ерекше білім беруді қажет ететін оқушылар үшін Ерекше білім беру қажеттілігі бар балалардың жеке ерекшеліктерін қажетке алу: 1-топ: Зерде дамуының ауытқушылығы бар (жеңіл) • ерекше білім беруге қажеттілік туындайтын ба
Авторы:
.
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
08 Сәуір 2024
553
9 рет жүктелген
450 ₸
Бүгін алсаңыз
+23 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +23 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Бөлім:

V - бөлім Практикалық программалау

Педагогтің Т.А.Ә. (болған жағдайда)

Күні:


Сынып: 7

Қатысушылар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы

5.2. Алгоритмді әзірлеу

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

7.3.2.1 Python программалау тілінде тармақталған алгоритмдерді жазу.

Сабақтың мақсаты


Баpлық оқушылаp: алгоритмді сипаттаудың түрлері және қасиеттерімен танысады.;

Көптеген оқушылaр: алгоритмді сипаттаудың программалау барысындағы маңыздылығын біледі.;

Кейбір оқушылар: есепті программалау барысында, оның алгоритмін әзірлейді;

Бағалау критерийлері:


  • алгоритмді сипаттаудың түрлері және қасиеттерімен танысады.;

  • алгоритмді сипаттаудың программалау барысындағы маңыздылығын біледі.;

  • есепті программалау барысында, оның алгоритмін әзірлейді;

Ерекше білім беруді қажет ететін оқушылар үшін

Ерекше білім беру қажеттілігі бар балалардың жеке ерекшеліктерін қажетке алу:

1-топ: Зерде дамуының ауытқушылығы бар (жеңіл)

  • ерекше білім беруге қажеттілік туындайтын баланы алдыңғы орынға отырғызып, мұғалім сабақ кезеңдерінде жеке назарында алады.

Ойлау дағдыларының деңгейі

Білу және түсіну. Қолдану. Жоғары ойлау дағдылары(талдау, жинақтау, бағалау)



Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңі/ уақыт

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

8 минут













Ұйымдастыру кезеңі:

  • Білім беруші білім алушылармен амандасады;

  • Сыныпты түгендейді;


Психологиялық ахуал қалыптастыру:


  • Мұғалім оқушыларға сабаққа жағымды атмосфера қалыптастыру мақсатында «Шаттық шеңбері» әдісін қолданады. Бұл ойында барлық оқушылар шеңбер болып, бірінің жанына екіншісі тұрып, сап түзейді.Мұғалім бірінші болып ұлттық құндылықты дәріптей отырып, бүгінгі күнге сәттілік тілей отырып, оқушыларға жақсы,жағымды тілектер айтады. «Бар елде, әлем де тыныштық, Менде де, сенде де тыныштық!. Бар елде, әлемде тыныштық! Отбасы ішінде тыныштық! Отан отбасынан басталады». Одан кейін мұғалімнің оң жағынан бастап тұрған оқушы бастап бір-біріне сәттілік тілей отырып , бір-біріне жақсы тілектер айтады


Топқа бөлу:

  • Ынтымақтастық ортада рөлдік функцияны бөле отырып бірін-бірі жетілдіру мақсатында «Рандомус арқылы топтастыру» https://randomus.ru/ – топтастыру программасы, мұнда сізде есімдерді енгізуге, оларды сақтауға және оқушыларды кездейсоқ тәртіпте таңдауға мүмкіндік болады.


  • Пән мұғалімімен амандасады;


  • Сынып белсендісі сынып туралы ақпарат береді;




  • Бұл тапсырма талантты және дарынды балалардың қабілетін ашуға көмектеседі. Сонымен қатар оқушыларға психологиялық тұрғыдан жағымды әсер сыйлайды

























  • Оқушылар интер белсенді тақтадан өз есімдерін көріп топтасады.









Мұғалім: Оқушының белсенділігін арттыратын ынталандыру сөздер:

  • Тамаша!

  • Жарайсыздар!






















Презентация




























https://randomus.ru/split

Сабақтың ортасы


15 минут


Өткен сабақты пысықтау:


(Ұ) «Миға шабуыл» әдісі Алдыңғы білім мен бүгінгі сабақты байланыстыру мақсатында төменде берілген сұрақтарға жауап береді.Сұрақтар топтамасы интербелсенді тақтадан


Жаңа тақырыпты ашу:

  • Мұғалім жаңа тақырыпты ашу мақсатында «Айқын мақсат қоя отырып» әдісі арқылы пікір алмасамыз. Сабақ басталар алдында тақтаға мақсатты жазамыз. Қысқа мерзімді мақсаттарды ұзақ мерзімді мақсаттармен сәйкестендіреміз Оқушылар сабақтың мақсаттарын айқын түсіне отырып, мақсаттарға сүйене отырып оқушылармен бірлесіп ашамыз.

Жаңа тақырыпты түсіндіру:



  • Білу және түсіну деңгейін меңгерген соң алгоритмді сипаттаудың программалау барысындағы маңыздылығын білу мақсатында оқулықтың 146 беттіндегі алгоритмдерді сипаттаудың блок-схема түрін. интербелсенді тақтада көрсету.


  • есепті программалау барысында, оның алгоритмін әзірлеу мақсатында оқулықтың 146 беттіндегі тапсырманың түрі берілген. Арифметикалық ортаны табу алгоритмі Тестілеу кезеңдерін пайдаланып, есептіңмдұрыстығын анықтайтын 5 түрлі жағдайды қамтитын тест әзірлеу.




Теориялық жаңа тақырыпты пысықтау:

  • Python программалау тілінде тармақталған алгоритмдерді жазу тапсырманың жабық түрі: яғни сұрақтар көрінеді. «Сұрақ-жауаппен қатынас» әдісін қолдана отырып жаңа тақырыпты тереңдетуде интер белсенді тақтадан төмендегідей сұрақтар барлық топқа беріледі:

  • Алгоритмді сипаттаудың қандай түрлері бар?

  • Оларды программалау

  • барысында қолданудың маңызы қандай?



  • Оқушылар интербелсенді тақтаға қарап шығып сұрақтарға жауап береді.

  • ЖТ « топтық»

  • С «нәтиже,жылдамдық, қызығушылық»

  1. Проблеманы қою дегеніміз не ?

  2. Тармақталған алгоритм немесе жалпы программа құру қандай кезеңдерден тұрады?

  3. Проблеманы қою кезеңінде келесі әрекеттер орындалады:


  • Оқушылар сұрақтар бойынша өз ойларын айтып жаңа тақырыпты ашуға көмектеседі

  • ЖТ «жеке,топтық»

  • БТ «талдау»

  • С«диалог, сұрақтар қолдану»








  • Керек ақпарат бойынша оқулықпен жұмыс жасап негізгі ұғымдарды дәптерлеріне түртіп алады

  • ЖТ «жеке, топтық»

  • БТ «білу, түсіну»

  • С«қызығушылық»














  • Интербелсенді тақтадан 146 беттегі Есеп шығаруда қолданылатын негізгі алгоритмдер үлгі тапсырмасын Python программалау тілінде бірге отырып орындайды;

  • ЖТ «жеке,топтық»

  • БТ «талдау»

  • С«нәтиже,жылдамдық, қызығушылық»











  • Интербелсенді тақтадан 146 беттегі үлгі тапсырмасын Python программалау тілінде бірге отырып орындайды;

  • ЖТ «жеке,топтық»

  • БТ «талдау»

  • С«нәтиже,жылдамдық, қызығушылық»







Топта отырып ұжыммен жұмыс жасайды тақырып бойынша сұрақтарға жауап береді.

  • ЖТ «жеке,топтық»

  • БТ «талдау»

  • С«сұрақтарға жауап»















Мұғалім: Оқушының белсенділігін арттыратын ынталандыру сөздер:

  • Керемет!

  • Жарайсыздар!







Мұғалім: Оқушының белсенділігін арттыратын ынталандыру сөздер:

  • Керемет!

  • Жарайсыздар!

  • Тамаша!








Мұғалім: Оқушының белсенділігін арттыратын ынталандыру сөздер:

  • Керемет!

  • Жарайсыздар!

  • Тамаша!















Мұғалім: Оқушының белсенділігін арттыратын ынталандыру сөздер:

  • Керемет!

  • Жарайсыздар!

  • Тамаша!














Мұғалім: Оқушының белсенділігін арттыратын ынталандыру сөздер:

  • Керемет!

  • Жарайсыздар!

  • Тамаша!














Презентация











https://www.youtube.com/watch?v=BRiNaNx_9-s


Презентация














Презентация


















Презентация














Презентация





Практикалық

бөлім

10 минут


Тәжірибе алаңы:

  • Программаны тестілеу кезінде кездесетін қате түрлерін білу мақсатында жаңа тақырып бойынша топта алдын ала берілген ««Жалақы» атты жобасын топта орындайды. Осы есепті талдау барысында дайын алгоритмдерді дұрыс пайдаланудың қаншалықты маңызды екенін түсінесің.

Зауытта жұмыс істейтін 3 жұмысшының айлық жалақысының мөлшері берілген. Зауыт жұмысшыларының орташа жалақысын есепте. Осы жұмысшылардың алатын жалақысының

ең көп мөлшері ең аз жалақыдан неше процентке артық? 1 түрлі жағдайды қамтитын тестілеу орындайды






  • Оқушылар топта функциялары бөлінеді.

Оқушылар берілген жобаны зерттеп, нәтижесінде

1 Тестілеу кезінде кездесетін қате түрлерін анықтайды

2 Қанша

Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ