Информатика "Біздің айналымыздағы ақпарат" тақырыбы бойынша ашық сабақ

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Информатика "Біздің айналымыздағы ақпарат" тақырыбы бойынша ашық сабақ

Материал туралы қысқаша түсінік
Матреиал информатика пәні мұғалімдеріне қажет болады деп ойлаймын.
Материалдың қысқаша нұсқасы


Пән: информатика

Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:

Мектеп: «Баратай негізгі мектебі» КММ

«Ақпарат және оны өндеу» бөлімі-5-сынып


Күні:

Мұғалімнің аты-жөні: Искендир Гульмира Алимовна

Сынып: 5

Қатысқандар саны:

Қатыспағандар саны:


Сабақ тақырыбы

Бізідің айналымыздағы ақпарат


Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары

5.2.1.1- әртүрлі ақпаратты атап шығу және көрсету


Сабақ мақсаттары

Барлық оқушылар: ақпарат түрлерін атайды, ажырата алады;

ақпарат беруші мен қабылдаушы айырмашылығын түсінеді.


Көптеген оқушылар: ақпарат түрлеріне мысалдар келтіре алады,

ақпарат беруші мен қабылдаушы арасындағы болып жатқан

процестерді түсіндіре алады;


Кейбір оқушылар: ақпаратты өмірде қалай тиімді түрлендіруге

болатыны туралы ұсыныстарын жасай алады.

Бағалау критерийлері

  • ақпарат түрлерін, ақпарат беруші мен қабылдаушы рөлдерін айта алады;

  • ақпараттың түрлерін қабылдау тәсілі, ұсыну формасы мен мағынасын түсіндіріп бере алады.

  • ақпаратты өмірде қалай тиімді түрлендіруге болатыны туралы өз пікірін айтады.

Тілдік мақсаттар


ақпарат, маңызды ақпарат, шынайы ақпарат,пайдалы ақпарат, ақпарат қабылдаушы, ақпарат беруші

Құндылықтарды

дарыту


Ынтымақтастық, экономикалық өсу, ұлтжандылық құндылықтары

Пәнаралық

байланыстар

әдебиет, география, математика

АКТ қолдану

дағдылары

интербелсенді тақта, презентация,бейнежазбалар, тестілеу(bilimland.kz, itest.kz,twig.kz,imektep.kz)

Бастапқы білім


интернеттегі қауіпздік, операциялық жүйелер

Сабақ барысы


Сабақтың жоспарланған кезеңдері


Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет


Ресурстар


Сабақтың басы













Ұйымдастыру кезеңі.

1. Бейнежазба арқылы оқушылардың сабаққа зейінін шоғырландыру. Абай Құнанбаев туралы бейнежазбадан үзінді көрсету.

Сұрақтар қойылады:

  • Қалай ойлайсығдар, бұл бейнежазба не үшін көрсетілді? (Абайдың-175 жылына орай)

  • Сіз үшін қандай ақпарат жаңа болды?

  • Ақпарат деген сөзді қалай түснесіздер? т.с.с


Топқа бөлу: Абай Құнанбаевтың өлең шумақтары арқылы екі топқа бөлінеді.


Үй тапсырмасын тексеру: bilimland.kz сайтынан тест орындайды, өтілген тақыырыптарға байланысты (5 және сынып оқушыларына бөлек)

ҚБ: bilimland.kz сайтында әрбір оқушыға берілген жауапқа байланысты бағалау парақтарына ұпайлары жазылады (топ мүшелері)










Twig.kz сайтынан бейнежазба көрсетілімі талқыланады (қандай ақпарат алдыңдар, қандай құрылғылар арқылы ақпаратты алдыңдар,қандай әсер тигізді және т.с.с деген сұрақтар қойылады).Осыдан сабақтың тақырыбы мен мақсаты таныстырылады.



https://imektep.kz/kz/abay








Қима қағаздар


https://bilimland.kz/kk/courses/informatika-kk/5-synyp/lesson/operacziyalyq-zhujeni-basqaru-tasilderi-men-negizgi-obektileri


https://bilimland.kz/kk/courses/informatika-kk/6-synyp/lesson/internetten-aqparatty-izdeu-tasilderi



https://twig-bilim.kz/kz/film/galtur-the-perfect-storm



Сабақтың ортасы




















Оқушыларға интерактивті тақтадан bilimland.kz сайтынан бейнематериалдар көрсетіледі.


Оқушылар жеке компьютерлерге отырып bilimland.kz сайтынан тест, жаттығуларды орындайды.


Дескриптор:

  • компьютермен жұмыс жасай алады;

  • тестілеуді толық өтеді;

  • жауаптарды дұрыс береді.





«Бағалау парақтарына сайтта алған ұпайларын жазады


«Дұрыс-бұрыс» әдісі:

  • Ақпаратты ұсынатын нысан- ақпаратты қабылдаушы;

  • Аұпаратты алушы нысан-ақпарат беруші;

  • Ақпарат арналары: биологиялық, техникалық;

  • Биологиялық арналарына жатады: телефон, теледидар, компьютер, интернет т.б.

  • Техникалық арналарға жатады: көз, мұрын, тіл, тері, құлақ.

  • Ақпарат түрлері: нрафикалық, мәтіндік, сандық

https://bilimland.uz/kk/courses/informatika-kk/6-synyp/lesson/aqparat-zhane-aqparattyq-zhuje

https://bilimland.uz/kk/courses/informatika-kk/5-synyp/lesson/aqparat-turleri

Бағалау парақтары









Сабақтың соңы




Үй тапсырмасы: 5-сынып 63 бет, кесте толтыру

Кері байланыс

Түсінгендері бойынша стикерлерді жабыстырады.

Shape1











Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
26.12.2020
688
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі