Материалдар / Информатика пәнінен 5-11 сыныпқа арналған қмж
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Информатика пәнінен 5-11 сыныпқа арналған қмж

Материал туралы қысқаша түсінік
Информатика пәнінен 5-11 сыныпқа арналған қмж
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
29 Қараша 2024
142
0 рет жүктелген
700 ₸
Бүгін алсаңыз
+35 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +35 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады





Құрметті әріптес!

Қазақстан Республикасының «Авторлық құқық және сабақтас құқықтар туралы» заңына сәйкес авторлық құқық заңмен қорғаланатынын ескертеміз. Сатып алған ҚМЖ – ны тарату туралы факт анықталған жағдайда әкімшілік айыппұл салынады.

«USTAZ tilegi» ғылыми әдістемелік орталығының әкімшілігі



472 бұйрығы бойынша жасалған ҚМЖ келесі бетте

Бұл ҚМЖ ust.kz сайтында жасалынған. «USTAZ tilegi» ғылыми-әдістемелік орталығының сайтынының ҚМЖ бөлімінде кез-келген пән, кез-келген сынып бойынша ҚМЖ және презентацияны жүктеп ала аласыз. Ол үшін сілтеме арқылы өтіңіз.

https://ust.kz/qmg






Қысқа мерзімді жоспар

10– сынып, 2-тоқсан

1-сабақ

Сабақтың тақырыбы: Пайдаланушы функциялары мен процедуралары

Бөлім:

10.2А Алгоритмдеу және программалау

Педагогтің аты-жөні


Күні:


Сынып:

Қатысушылар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы

Пайдаланушы функциялары мен процедуралары

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

10.5.1.1 функциялар мен процедураларды пайдаланып бағдарламалау тілінде код жазу

Сабақтың мақсаты

Барлық оқушы: «Функция» ұғымын анықтайды

Көпшілік оқушы: Функция мен процедураны салыстырады

Кейбір оқушы: Функцияларды есептерді программалауда қолданады

Ойлау дағдылары

Білу, түсіну, қолдану, талдау

Бағалау критерийі

  1. «Функция» ұғымын анықтайды.

  2. Функция мен процедураны салыстырады.

  3. Функцияларды есептерді программалауда қолданады.

Тілдік мақсаттар

Пәндік лексика және терминология:

Программа-программа-program, функция-функция-function, функция денесі, аргумент, процедура-процедура-procedure

Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңі/ уақыт

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

Ұйымдастыру

Кезеңі

Қызығушылықты ояту

8 мин


  1. Ұйымдастыру кезеңі.

Сәлемдесу, түгендеу

Шаттық шеңбері: Оқушылар бір-біріне жақсы тілектер айтып, сабаққа көңілді қатысады.

Топқа біріктіру: Бағдаршам түстері арқылы топтарға біріктіру.


Өткен сабақты пысықтау: «Зигзаг» әдісі Оқушылар плакатқа зигзаг сызықтарын сызады. Ермексаздан домино жасайды. Зигзаг бөліктеріне сұрақтар жазылып, нөмірленеді. Домино қай сұраққа түссе, оқушылар сол сұраққа жауап береді.

Оқушылардың жауаптарын ауызша бағалау

Оқушылар өз ойларын ортаға салады.

Оқушылар жауаптары арқылы жаңа тақырыпқа көшу

Оқушылар өз болжамдарын айтып, талқылау жүргізеді

ҚБ

«Мадақтау сэндвичі»


Бағдаршам

Сабақтың ортасы

Жаңа сабақ

30 мин

«Миға шабуыл» әдісі

  • «Функция» дегеніміз не? Оны қалай түсінесің?

  • Функцияның математикада және өмірде маңызы қандай?

Функцияның программадағы қызметі қандай деп ойлайсың?

«Джигсо» әдісі

Оқушылар тақырыпты оқып, түсінгендерін ортада талқылайды. Мұғалім оқушылардың білімдерін толықтырады.

Ауызша мадақтау, ынталандыру

1-тапсырма.

- Функция қызметін пайдаланып берілген төрт санның ең кішісін анықтайтын программа кодын ұсыныңдар:

min={t,p,q,l}

3-тапсырма.

- Программалауда функцияның қызметін процедура қызметімен салыстыра отырып бағалаңдар.

Тақырыпқа байланысты берілген тапсырманы орындайды












Дескриптор:

Процедураларды қолданып есептерді программалайды.



Дескриптор:

Python программалау тілінде функцияларды қолданудың маңыздылығын тұжырымдайды. Оқушылардың іс-әрекеттері бояу арқылы бағаланады. Оқушылардың аты-жөні жазылған кесте ұяшықтарын қызыл, сары, жасыл түспен бояу.

ҚБ Мұғалім оқушылар жауабын мұқият тыңдап кері байланыс беріп отырады






ҚБ «Алақан-жұлдыз»





ҚБ «Ең үздік жауап»







Ақпараттық мәтін


Үлестірмелі қағаздар







Суреттер





Тірек-сызбалар

Кесте


Карта




ҚБ парағы

Сабақтың соңы

Қорытынды

Ой толғаныс.

Рефлексия

7 мин.


  1. Программалауда функцияның қандай қызметі бар?

  2. Функцияны программада қалай таныстырады?

  3. Return-ның қызметі қандай?

  4. Функция мен процедура қызметіндегі негізгі айырмашылық қандай?


Тақырып бойынша не білетінін, не білгісі келетінін, не білгенін жазады


Оқушылар бағалай критерийлерімен өз деңгейлерін бағалайды


А4, конспект
































Қысқа мерзімді жоспар

10– сынып, 2-тоқсан

2-сабақ

Сабақтың тақырыбы: Пайдаланушы функциялары мен процедуралары

Бөлім:

10.2А Алгоритмдеу және программалау

Педагогтің аты-жөні


Күні:


Сынып:

Қатысушылар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы

Пайдаланушы функциялары мен процедуралары

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

10.5.1.1 функциялар мен процедураларды пайдаланып бағдарламалау тілінде код жазу

Сабақтың мақсаты

Барлық оқушы: «Функция» ұғымын анықтайды

Көпшілік оқушы: Функция мен процедураны салыстырады

Кейбір оқушы: Функцияларды есептерді программалауда қолданады

Ойлау дағдылары

Білу, түсіну, қолдану, талдау

Бағалау критерийі

  • «Функция» ұғымын анықтайды.

  • Функция мен процедураны салыстырады.

  • Функцияларды есептерді программалауда қолданады.

Тілдік мақсаттар

Пәндік лексика және терминология:

Программа-программа-program, функция-функция-function, функция денесі, аргумент, процедура-процедура-procedure

Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңі/ уақыт

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

Ұйымдастыру

Кезеңі

Қызығушылықты ояту

8 мин


  1. Ұйымдастыру кезеңі.

Сәлемдесу, түгендеу

Шаттық шеңбері: Оқушылар бір-біріне жақсы тілектер айтып, сабаққа көңілді қатысады.

Топқа біріктіру: Бағдаршам түстері арқылы топтарға біріктіру

Оқушылар өз ойларын ортаға салады.

Оқушылар жауаптары арқылы жаңа тақырыпқа көшу

Оқушылар өз болжамдарын айтып, талқылау жүргізеді

ҚБ

«Мадақтау сэндвичі»


Бағдаршам

Сабақтың ортасы

Жаңа сабақ

30 мин

«Миға шабуыл» әдісі арқылы сұрақтар қою.

Python программасының құрылымы қандай?

Айнымалыларды қалай сипаттауға болады?

Қандай деректер типтерін біесіңдер?

Тәжірибе жасау.

1.Жұлдызша жолдар туралы программаны «=» символдан, ал жолдың ұзындығы20 символдан тұратындай етіп қайта жасау.

2.«Процедура жұмыс істеп тұр» хабарламасын экранға абсып шығаратын showmwssage процедурасын программаға қосу.


Тақырыпқа байланысты берілген тапсырманы орындайды





Дескриптор:

Процедураларды қолданып есептерді программалайды.



Дескриптор:

Python программалау тілінде функцияларды қолданудың маңыздылығын тұжырымдайды. Оқушылардың іс-әрекеттері бояу арқылы бағаланады. Оқушылардың аты-жөні жазылған кесте ұяшықтарын қызыл, сары, жасыл түспен бояу.

ҚБ Мұғалім оқушылар жауабын мұқият тыңдап кері байланыс беріп отырады






ҚБ «Алақан-жұлдыз»





ҚБ «Ең үздік жауап»







Ақпараттық мәтін


Үлестірмелі қағаздар







Суреттер





Тірек-сызбалар

Кесте


Карта




ҚБ парағы

Сабақтың соңы

Қорытынды

Ой толғаныс.

Рефлексия

7 мин.


  • Программалауда функцияның қандай қызметі бар?

  • Функцияны программада қалай таныстырады?

  • Return-ның қызметі қандай?

  • Функция мен процедура қызметіндегі негізгі айырмашылық қандай?


Тақырып бойынша не білетінін, не білгісі келетінін, не білгенін жазады


Оқушылар бағалай критерийлерімен өз деңгейлерін бағалайды


А4, конспект











Қысқа мерзімді жоспар

10– сынып, 2-тоқсан

3-сабақ

Сабақтың тақырыбы: Пайдаланушы функциялары мен процедуралары

Бөлім:

10.2А Алгоритмдеу және программалау

Педагогтің аты-жөні


Күні:


Сынып:

Қатысушылар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы

Пайдаланушы функциялары мен процедуралары

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

10.5.1.1 функциялар мен процедураларды пайдаланып бағдарламалау тілінде код жазу

Сабақтың мақсаты

Барлық оқушы: «Функция» ұғымын анықтайды

Көпшілік оқушы: Функция мен процедураны салыстырады

Кейбір оқушы: Функцияларды есептерді программалауда қолданады

Ойлау дағдылары

Білу, түсіну, қолдану, талдау

Бағалау критерийі

  • «Функция» ұғымын анықтайды.

  • Функция мен процедураны салыстырады.

  • Функцияларды есептерді программалауда қолданады.

Тілдік мақсаттар

Пәндік лексика және терминология:

Программа-программа-program, функция-функция-function, функция денесі, аргумент, процедура-процедура-procedure

Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңі/ уақыт

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

Ұйымдастыру

Кезеңі

Қызығушылықты ояту

8 мин


Ұйымдастыру кезеңі.

Сәлемдесу, түгендеу

Шаттық шеңбері: Оқушылар бір-біріне жақсы тілектер айтып, сабаққа көңілді қатысады.


Оқушылар өз ойларын ортаға салады.

Оқушылар жауаптары арқылы жаңа тақырыпқа көшу

Оқушылар өз болжамдарын айтып, талқылау жүргізеді

ҚБ

«Мадақтау сэндвичі»


Бағдаршам

Сабақтың ортасы

Жаңа сабақ

30 мин

«Миға шабуыл» әдісі

  • Негізгі программадан прцедураға параметрлерді жіберудің қандай әдістерін білесіңдер? Жергілікті және жаһандық айнымалылар арасындағы айырмашылық қандай?

1-тапсырма.

- Функция қызметін пайдаланып берілген төрт санның ең кішісін анықтайтын программа кодын ұсыныңдар:

min={t,p,q,l}

2-тапсырма.

Оқулықтың 84 бетіндегі «Тәжірибе жасаңдар» айдарындағы тапсырманы орыдап, тексерту

Тақырыпқа байланысты берілген тапсырманы орындайды



Дескриптор:

Процедураларды қолданып есептерді программалайды.



Дескриптор:

Python программалау тілінде функцияларды қолданудың маңыздылығын тұжырымдайды. Оқушылардың іс-әрекеттері бояу арқылы бағаланады. Оқушылардың аты-жөні жазылған кесте ұяшықтарын қызыл, сары, жасыл түспен бояу.

ҚБ Мұғалім оқушылар жауабын мұқият тыңдап кері байланыс беріп отырады






ҚБ «Алақан-жұлдыз»





ҚБ «Ең үздік жауап»







Ақпараттық мәтін


Үлестірмелі қағаздар







Суреттер





Тірек-сызбалар

Кесте


Карта




ҚБ парағы

Сабақтың соңы

Қорытынды

Ой толғаныс.

Рефлексия

7 мин.


  1. Программалауда функцияның қандай қызметі бар?

  2. Функцияны программада қалай таныстырады?

  3. Return-ның қызметі қандай?

  4. Функция мен процедура қызметіндегі негізгі айырмашылық қандай?


Тақырып бойынша не білетінін, не білгісі келетінін, не білгенін жазады


Оқушылар бағалай критерийлерімен өз деңгейлерін бағалайды


А4, конспект













Қысқа мерзімді жоспар

10- сынып, 2-тоқсан

4-сабақ

      Сабақтың тақырыбы: Жолдармен жұмыс жасау

Бөлім:

10.2А Алгоритмдеу және программалау

Педагогтің

аты-жөні


Күні:


Сынып:

Қатысушылар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы

Жолдармен жұмыс жасау

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

10.5.1.2 жолдарды өңдеу үшін процедуралар мен функцияларды пайдалану

Сабақтың мақсаты

Барлық оқушы: Python программалау тілінде жолдық функцияларды анықтайды

Көпшілік оқушы: Жолдық функциялардың қызметтерін салыстырады

Кейбір оқушы: Жолдық функцияларды қолданып есептерді программалайды

Ойлау дағдылары

Білу, түсіну, қолдану, жинақтау

Бағалау критерийі

  1. Python программалау тіліндегі жолдық функциялардың қызметтерін біледі.

  2. Жолдық функцияларды қолданып есептерді программалай алады.

  3. Жолдық функцияларға есеп құрастырып, программасын ұсына алады.

Тілдік мақсаттар

Пәндік лексика және терминология:

Жол, әріптер, символдар, жолдың ұзындығы

Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңі/ уақыт

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

Ұйымдастыру

Кезеңі

Қызығушылықты ояту

8 мин


Ұйымдастыру: Сәлемдесу, түгендеу

Шаттық шеңбері: Оқушылар шеңбер құрып тұрады,

«Мен керемет адаммын» деп айтады.


Топқа біріктіру: Оқушылар «мен», «керемет»,

«адаммын» сөздерін айту арқылы топтарға бірігеді.


Өткен сабақты пысықтау: «Бинго» әдісі

Әр адамға шаршыға бөлінген Бингоға арналған карточка беріледі.

  1. «Ішкі программа» деген не?

  2. «Процедура» деген не?

  3. «Функция» деген не?

  4. Процедураның жазылу ережесі

  5. Функцияның жазылу ережесі

  6. Функцияның процедурадан айырмашылығы

Оқушылар өз ойларын ортаға салады.

Оқушылар жауаптары арқылы жаңа тақырыпқа көшу

Оқушылар өз болжамдарын айтып, талқылау жүргізеді

ҚБ «Мадақтау сэндвичі»


Тақырыптық суреттер

Сабақтың ортасы

Жаңа сабақ

30 мин

«Миға шабуыл» әдісі

  • Функция, процедура дегеніміз не? Есіңе түсір!

  • Жолды өңдейтін операторларды «процедура» және

«функция» деп неге екіге бөліп қарайды?

  • Қандай айырмашылығы бар деп ойлайсыңдар?

  • Мәтіндік ақпараттарды программалау арқылы өңдеу әдістерінің қайсысымен таныссыңдар?


«Джигсо» әдісі

Оқушылар кітаппен жұмыс істейді. Түсінгендерін ортада талқылайды.

Ауызша мадақтау, ынталандыру


1-тапсырма.

2-тапсырма.

- Оқулықта берілген практикалық тапсырманы компьютерде орындаңдар.

Qazaqstan Respublikasy сөзінен Qazaqstan және Respublikasy сөздерін жеке-жеке қатарларда баспаға бер. Respublikasy сөзі Respublika болып баспаға берілсін. Әр сөздің жанына ұзындығын қосып баспаға берілсін.


3-тапсырма.

- Python программалау тілінде өздерің танысқан функцияларды пайдалануға бағытталған тапсырма мәтінін құрастырыңдар. Құрастырған тапсырма- ларыңның шешу жолын ұсынып, программасын жазыңдар.

Оқушылардың жұмыстары бағалау парағына балл қою арқылы бағаланады.

































Дескриптор:

Жолдық функцияларды қолданып есептерді программалай алады.

Фигуралар арқылы бағалау














Дескриптор:

Жолдық функцияларға есеп құрастырып, программасын ұсынады.


ҚБ Мұғалім оқушылар жауабын мұқият тыңдап кері байланыс беріп отырады






ҚБ «Алақан-жұлдыз»





ҚБ «Ең үздік жауап»







ҚБ «Өзін-өзі бағалау»




Ақпараттық мәтін


Үлестірмелі қағаздар







Суреттер





Тірек-сызбалар

Кесте


Карта




ҚБ парағы

Сабақтың соңы

Қорытынды

Ой толғаныс.

Рефлексия

7 мин.


Сұрақтар:

  1. «Жол» дегеніміз не?

  2. Python программалау тілінде программа көмегімен қанша символға дейін өңдеуге болады?

  3. ASCІІ кестесіндегі символдың орнын білу үшін қандай функция қолданылады?

  4. Python-да сандық жолды санға айналдыру үшін және керісінше орындау үшін қандай функция қызметін пайдалану керек?

Фигуралар арқылы бағалау


Кері байланыс: «Сенім ағашы» әдісі

Оқушылар сабақта не білгенін және не білгісі келетінін стикерге жазып, сенім ағашына

жапсырады.

Оқушылар бағалай критерийлерімен өз деңгейлерін бағалайды

А4, конспект










































Қысқа мерзімді жоспар

10- сынып, 2-тоқсан

5-сабақ

      Сабақтың тақырыбы: Жолдармен жұмыс жасау

Бөлім:

10.2А Алгоритмдеу және программалау

Педагогтің

аты-жөні


Күні:


Сынып:

Қатысушылар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы

Жолдармен жұмыс жасау

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

10.5.1.2 жолдарды өңдеу үшін процедуралар мен функцияларды пайдалану

Сабақтың мақсаты

Барлық оқушы: Python программалау тілінде жолдық функцияларды анықтайды

Көпшілік оқушы: Жолдық функциялардың қызметтерін салыстырады

Кейбір оқушы: Жолдық функцияларды қолданып есептерді программалайды

Ойлау дағдылары

Білу, түсіну, қолдану, жинақтау

Бағалау критерийі

  • Python программалау тіліндегі жолдық функциялардың қызметтерін біледі.

  • Жолдық функцияларды қолданып есептерді программалай алады.

  • Жолдық функцияларға есеп құрастырып, программасын ұсына алады.

Тілдік мақсаттар

Пәндік лексика және терминология:

Жол, әріптер, символдар, жолдың ұзындығы

Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңі/ уақыт

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

Ұйымдастыру

Кезеңі

Қызығушылықты ояту

8 мин

Ұйымдастыру: Сәлемдесу, түгендеу

1.Python-да қандай деректер типін білесіңдер?

ASCII кодтарын сақтау үін қандай тип қолданылады?

        1. Python

Оқушылар өз ойларын ортаға салады.

Оқушылар жауаптары арқылы жаңа тақырыпқа көшу

Оқушылар өз болжамдарын айтып, талқылау жүргізеді

ҚБ «Мадақтау сэндвичі»


Оқулық, жұмыс дәптерлері

ДК экраны

Сабақтың ортасы

Жаңа сабақ

30 мин

(Ұ) «Миға шабуыл» әдісі арқылы өткен тақырыппен жаңа сабақты байланыстыру мақсатында ой қозғау сұрақтарын ұжымдық талқылау. Бір-біріне сұрақтар қояды. Сыныптастырының пікірін толықтырады.

Өз ойымен бөліседі.


Оқушылар сұрақтарға жауап беріп, өзара ұжымдық талқылау жасағаннан кейін мұғалім оқушыларға сабақтың тақырыбы, мақсатымен таныстырады.

1-тапсырма. Оқулықтың 92 бетіндегі тапсырманы орындау

2-тапсырма

Оқулықтың 93 бетіндегі тапсырманы орындау

Сұрақтарға жауап береді





Дескриптор:

Жолдық функцияларды қолданып есептерді программалай алады.

Фигуралар арқылы бағалау












ҚБ Мұғалім оқушылар жауабын мұқият тыңдап кері байланыс беріп отырады









Оқулық, жұмыс дәптерлері

ДК экраны

Сабақтың соңы

Қорытынды

Ой толғаныс.

Рефлексия

7 мин.


Сұрақтар:

1. Символдық жол деген не?

2.Жолдарды құрудың түрлі әдістеріне мысал келтіріңдер

Кері байланыс: «Сенім ағашы» әдісі

Оқушылар сабақта не білгенін және не білгісі келетінін стикерге жазып, сенім ағашына

жапсырады.

Оқушылар бағалай критерийлерімен өз деңгейлерін бағалайды

А4, конспект














Қысқа мерзімді жоспар

10- сынып, 2-тоқсан

6-сабақ

      Сабақтың тақырыбы: Жолдармен жұмыс жасау

Бөлім:

10.2А Алгоритмдеу және программалау

Педагогтің

аты-жөні


Күні:


Сынып:

Қатысушылар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы

Жолдармен жұмыс жасау

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

10.5.1.2 жолдарды өңдеу үшін процедуралар мен функцияларды пайдалану

Сабақтың мақсаты

Барлық оқушы: Python программалау тілінде жолдық функцияларды анықтайды

Көпшілік оқушы: Жолдық функциялардың қызметтерін салыстырады

Кейбір оқушы: Жолдық функцияларды қолданып есептерді программалайды

Ойлау дағдылары

Білу, түсіну, қолдану, жинақтау

Бағалау критерийі

  • Python программалау тіліндегі жолдық функциялардың қызметтерін біледі.

  • Жолдық функцияларды қолданып есептерді программалай алады.

  • Жолдық функцияларға есеп құрастырып, программасын ұсына алады.

Тілдік мақсаттар

Пәндік лексика және терминология:

Жол, әріптер, символдар, жолдың ұзындығы

Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңі/ уақыт

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

Қызығушылықты ояту

7 мин.

Ұйымдастыру кезеңі:

(Ұ)

  • Жаңа сабақтың мақсаты мен бағалау критерийін таныстырады «Бинго» әдісін ұсыну


Мақсаты: оқушылар бойында идея немесе тілек білдіру, тыңдау дағдыларын дамытуға бағыттау, сондай-ақ барлық оқушыларды қатыстыру арқылы оқыту жағдайларын теңестіру.

Тиімділігі: оқушыны бір-біріне тілек айту арқылы жақындастырады, көңіл күйін көтереді, бауырмалдығын оятады.

Оқулық, жұмыс дәптерлері

ДК экраны

Сабақтың ортасы

Жаңа сабақ

30 мин

1-тапсырма.

- Оқулықта берілген практикалық тапсырманы компьютерде орындаңдар.

Qazaqstan Respublikasy сөзінен Qazaqstan және Respublikasy сөздерін жеке-жеке қатарларда баспаға бер. Respublikasy сөзі Respublika болып баспаға берілсін. Әр сөздің жанына ұзындығын қосып баспаға берілсін.


2-тапсырма.

- Python программалау тілінде өздерің танысқан функцияларды пайдалануға бағытталған тапсырма мәтінін құрастырыңдар. Құрастырған тапсырма- ларыңның шешу жолын ұсынып, программасын жазыңдар.

Оқушылардың жұмыстары бағалау парағына балл қою арқылы бағаланады.

Оқулықтағы тапсырмаларды орындайды


Дескриптор:

Жолдық функцияларды қолданып есептерді программалай алады.

Фигуралар арқылы бағалау












ҚБ Мұғалім оқушылар жауабын мұқият тыңдап кері байланыс беріп отырады






ҚБ «Алақан-жұлдыз»





ҚБ «Ең үздік жауап»







ҚБ «Өзін-өзі бағалау»




Ақпараттық мәтін


Үлестірмелі қағаздар







Суреттер





Тірек-сызбалар

Кесте


Карта




ҚБ парағы

Сабақтың соңы

Қорытынды

Ой толғаныс.

Рефлексия

7 мин.


Сұрақтар:

  1. «Жол» дегеніміз не?

  2. Python программалау тілінде программа көмегімен қанша символға дейін өңдеуге болады?

  3. ASCІІ кестесіндегі символдың орнын білу үшін қандай функция қолданылады?

  4. Python-да сандық жолды санға айналдыру үшін және керісінше орындау үшін қандай функция қызметін пайдалану керек?

Фигуралар арқылы бағалау


Кері байланыс: «Сенім ағашы» әдісі

Оқушылар сабақта не білгенін және не білгісі келетінін стикерге жазып, сенім ағашына

жапсырады.

Оқушылар бағалай критерийлерімен өз деңгейлерін бағалайды

А4, конспект











































Қысқа мерзімді жоспар

10– сынып, 2-тоқсан

7-сабақ

      Сабақтың тақырыбы: Файлдармен жұмыс жасау

Бөлім:

10.2А Алгоритмдеу және программалау

Педагогтің

аты-жөні


Күні:


Сынып:

Қатысушылар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы

Файлдармен жұмыс жасау

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

10.5.1.3 Ақпаратты оқу және жазу үшін файлдарды пайдалану

Сабақтың мақсаты

Барлық оқушы: Python программалау тілінде файлдардың түрлерін анықтайды

Көпшілік оқушы: Файлмен жұмыс істеу кезеңдерін қолданады

Кейбір оқушы: Файлдармен жұмыс істеудің тиімділігін тұжырымдайды

Бағалау критерийі

  1. Python программалау тілінде файлдардың түрлерін анықтайды.

  2. Файлмен жұмыс істеу кезеңдерін қолданады.

  3. Файлдармен жұмыс істеудің тиімділігін тұжырымдайды.

Тілдік мақсаттар

Пәндік лексика және терминология:

файл-мәтіндік файл-екілік файл-оқу-жазу-ашу-жабу-файл жолы-

Құндылықтарға

баулу

Топта бірлесіп жұмыс істеу, топ ережесіне бағыну, бір-бірінің пікірін тыңдау

Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңі/ уақыт

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

Ұйымдастыру

Кезеңі

Қызығушылықты ояту

8 мин


Ұйымдастыру: Сәлемдесу, түгендеу

Шаттық шеңбері: Оқушылар бір-біріне жақсы тілектер айтып, сабаққа көңілді қатысады.

Топқа біріктіру: конфеттер арқылы топтарға бірігеді.

Оқушылар өз ойларын ортаға салады.

Оқушылар жауаптары арқылы жаңа тақырыпқа көшу

Оқушылар өз болжамдарын айтып, талқылау жүргізеді

ҚБ «Мадақтау сэндвичі»


http://festival.1september.ru/articles/606232/ - «Мәтіндік редакторда кесте құру» сабағы


Сабақтың ортасы

Жаңа сабақ

30 мин

«Миға шабуыл» әдісі

  • Программалау үдерісінде файлдан оқу немесе файлға жазуды не үшін пайдаланады деп ойлайсың?

  • Программалау үдерісінде ақпаратты файлдан оқудың немесе өңделген ақпаратты файлға жазудың қандай маңызы бар?

1-тапсырма.

5-программа кодын талдаңдар. Егер output.txt файлын қайта ашып, әртүрлі әріптер санынан соң оған t жолын жазу керек болса, осы программа кодына қандай өзгерістер енгізу қажет? Анықтаңдар.

3-тапсырма.

output.txt файлына өз атың мен жасыңды жазып қою үшін программа кодын құрастырып, ұсыныңдар.

(Д) «Жасап көрсет және әңгімеле» әдісі арқылы практикалық жұмыс орындап, бітірген кезде қалай жасағаны жайлы түсінік береді





Дескриптор:

Python программалау тілінде файл түрлерін анықтайды.

Фигуралар арқылы бағалау


Дескриптор:

Файл түрлерін қолданып есеп құрастырады. Оқушылардың жұмыстарын бағалау парақшасына балл қою арқылы бағалау.

ҚБ Мұғалім оқушылар жауабын мұқият тыңдап кері байланыс беріп отырады






ҚБ «Алақан-жұлдыз»





ҚБ «Ең үздік жауап»







ҚБ «Өзін-өзі бағалау»




Ақпараттық мәтін


Үлестірмелі қағаздар







Суреттер





Тірек-сызбалар

Кесте


Карта




ҚБ парағы

Сабақтың соңы

Қорытынды

Ой толғаныс.

Рефлексия

7 мин.


Кері байланыс: «Тазалық» әдісі

Оқушылар тақырып бойынша қажет деген ақпараттарды қоржынға салады, толықтыру керек ақпараттарды еттартқышқа салады, қажет емес ақпараттарды қоқыс шелегіне салады.

Тақырып бойынша не білетінін, не білгісі келетінін, не білгенін жазады


Оқушылар бағалай критерийлерімен өз деңгейлерін бағалайды

А4, конспект







Қысқа мерзімді жоспар

10– сынып, 2-тоқсан

8-сабақ

      Сабақтың тақырыбы: Файлдармен жұмыс жасау

Бөлім:

10.2А Алгоритмдеу және программалау

Педагогтің

аты-жөні


Күні:


Сынып:

Қатысушылар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы

Файлдармен жұмыс жасау

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

10.5.1.3 Ақпаратты оқу және жазу үшін файлдарды пайдалану

Сабақтың мақсаты

Барлық оқушы: Python программалау тілінде файлдардың түрлерін анықтайды

Көпшілік оқушы: Файлмен жұмыс істеу кезеңдерін қолданады

Кейбір оқушы: Файлдармен жұмыс істеудің тиімділігін тұжырымдайды

Бағалау критерийі

  • Python программалау тілінде файлдардың түрлерін анықтайды.

  • Файлмен жұмыс істеу кезеңдерін қолданады.

  • Файлдармен жұмыс істеудің тиімділігін тұжырымдайды.

Тілдік мақсаттар

Пәндік лексика және терминология:

файл-мәтіндік файл-екілік файл-оқу-жазу-ашу-жабу-файл жолы-

Құндылықтарға

баулу

Топта бірлесіп жұмыс істеу, топ ережесіне бағыну, бір-бірінің пікірін тыңдау

Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңі/ уақыт

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

Қызығушылықты ояту

7 мин.

Ұйымдастыру кезеңі:

(Ұ)

  • Жаңа сабақтың мақсаты мен бағалау критерийін таныстырады

Мақсаты: оқушылар бойында идея немесе тілек білдіру, тыңдау дағдыларын дамытуға бағыттау, сондай-ақ барлық оқушыларды қатыстыру арқылы оқыту жағдайларын теңестіру.

Тиімділігі: оқушыны бір-біріне тілек айту арқылы жақындастырады, көңіл күйін көтереді, бауырмалдығын оятады.

Оқулық, жұмыс дәптерлері

ДК экраны

Сабақтың ортасы

Жаңа сабақ

30 мин

«Миға шабуыл» әдісі арқылы сұрақтар қою:

1.Функия, процедура дегеніміз не?

2.Жолды өңдейтін операторларды процедура және фунция деп неге екіге бөлеміз?

Қолдану. Баланың аты мен жасы жазылған «Асхт 16» жолы берілген. Асхаттың жасын 1 жасқа арттырып, нәтижені экранға шығар

Жинақтау.

Python программалау тілінде танысқан фунцияларды пайдалануға бағытталған тапсырма мәтінін құрастыру. Құрастырылған тапсырманың шешу жолын ұсынып, программасын жасау.

Оқушылар сұрақтарға жауап беру арқылы, өткен тақырыпты пысықтап алады


Дескрипторлар:

Кесте құра алады.

Кесте құрастыру амалдарын біледі






Дескриптор:

Файл түрлерін қолданып есеп құрастырады. Оқушылардың жұмыстарын бағалау парақшасына балл қою арқылы бағалау.

ҚБ Мұғалім оқушылар жауабын мұқият тыңдап кері байланыс беріп отырады






ҚБ «Алақан-жұлдыз»





ҚБ «Ең үздік жауап»







ҚБ «Өзін-өзі бағалау»




Ақпараттық мәтін


Үлестірмелі қағаздар







Суреттер





Тірек-сызбалар

Кесте


Карта




ҚБ парағы

Сабақтың соңы

Қорытынды

Ой толғаныс.

Рефлексия

7 мин.


Кері байланыс: «Тазалық» әдісі

Оқушылар тақырып бойынша қажет деген ақпараттарды қоржынға салады, толықтыру керек ақпараттарды еттартқышқа салады, қажет емес ақпараттарды қоқыс шелегіне салады.

Тақырып бойынша не білетінін, не білгісі келетінін, не білгенін жазады


Оқушылар бағалай критерийлерімен өз деңгейлерін бағалайды

А4, конспект















Қысқа мерзімді жоспар

10– сынып, 2-тоқсан

9-сабақ

      Сабақтың тақырыбы: Файлдармен жұмыс жасау

Бөлім:

10.2А Алгоритмдеу және программалау

Педагогтің

аты-жөні


Күні:


Сынып:

Қатысушылар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы

Файлдармен жұмыс жасау

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

10.5.1.3 Ақпаратты оқу және жазу үшін файлдарды пайдалану

Сабақтың мақсаты

Барлық оқушы: Python программалау тілінде файлдардың түрлерін анықтайды

Көпшілік оқушы: Файлмен жұмыс істеу кезеңдерін қолданады

Кейбір оқушы: Файлдармен жұмыс істеудің тиімділігін тұжырымдайды

Бағалау критерийі

  • Python программалау тілінде файлдардың түрлерін анықтайды.

  • Файлмен жұмыс істеу кезеңдерін қолданады.

  • Файлдармен жұмыс істеудің тиімділігін тұжырымдайды.

Тілдік мақсаттар

Пәндік лексика және терминология:

файл-мәтіндік файл-екілік файл-оқу-жазу-ашу-жабу-файл жолы-

Құндылықтарға

баулу

Топта бірлесіп жұмыс істеу, топ ережесіне бағыну, бір-бірінің пікірін тыңдау

Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңі/ уақыт

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

Қызығушылықты ояту

7 мин.

Ұйымдастыру кезеңі:

(Ұ)

  • Жаңа сабақтың мақсаты мен бағалау критерийін таныстырады «Бинго» әдісін ұсыну


Мақсаты: оқушылар бойында идея немесе тілек білдіру, тыңдау дағдыларын дамытуға бағыттау, сондай-ақ барлық оқушыларды қатыстыру арқылы оқыту жағдайларын теңестіру.

Тиімділігі: оқушыны бір-біріне тілек айту арқылы жақындастырады, көңіл күйін көтереді, бауырмалдығын оятады.

Оқулық, жұмыс дәптерлері

ДК экраны

Сабақтың ортасы

Жаңа сабақ

30 мин

«Миға шабуыл» әдісі

  • Жолдық функцияларды қолданудың қандай түрлерімен таныстың?

  • Адам мен программаның жолдарды өңдеуге қандай ұқсастық пен айырмашылық бар?



(Д) «Жасап көрсет және әңгімеле» әдісі арқылы практикалық жұмыс орындап, бітірген кезде қалай жасағаны жайлы түсінік береді





Дескрипторлар:

Кесте құра алады.

Кесте құрастыру амалдарын біледі

ҚБ Мұғалім оқушылар жауабын мұқият тыңдап кері байланыс беріп отырады






ҚБ «Алақан-жұлдыз»




Оқулық, жұмыс дәптерлері

ДК экраны

Сабақтың соңы

Қорытынды

Ой толғаныс.

Рефлексия

7 мин.


Кері байланыс: «Тазалық» әдісі

Оқушылар тақырып бойынша қажет деген ақпараттарды қоржынға салады, толықтыру керек ақпараттарды еттартқышқа салады, қажет емес ақпараттарды қоқыс шелегіне салады.

Тақырып бойынша не білетінін, не білгісі келетінін, не білгенін жазады


Оқушылар бағалай критерийлерімен өз деңгейлерін бағалайды

А4, конспект




























Қысқа мерзімді жоспар

10– сынып, 2-тоқсан

10-сабақ

      Сабақтың тақырыбы: Сұрыптау әдістері

Бөлім:

10.2А Алгоритмдеу және программалау

Педагогтің

аты-жөні


Күні:


Сынып:

Қатысушылар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы

Сұрыптау әдістері

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

10.5.1.4 практикалық есептерді шешу үшін сұрыптау алгоритмдерін іске асыру

Сабақтың мақсаты

Барлық оқушы: Python программалау тіліндегі сұрыптау ұғымы мен функцияларын анықтайды

Көпшілік оқушы: Сұрыптау функцияларын программалауда қолданады

Кейбір оқушы: Сұрыптау әдістерінің тиімділігін тұжырымдайды

Бағалау критерийі

  1. Python программалау тіліндегі сұрыптау ұғымы мен функцияларын анықтайды.

  2. Сұрыптау функцияларын программалауда қолданады.

  3. Сұрыптау әдістерінің тиімділігін тұжырымдайды.

Тілдік мақсаттар

Пәндік лексика және терминология:

сұрыптау-массив-сыртқы сұрыптау-ішкі сұрыптау-көбік-кірістіру- таңдау-жылдам сұрыптау-кему ретімен сұрыптау-өсу ретімен сұрыптау


Диалог /жазбаша жұмысқа қажетті пайдалы фразалар топтамасы

Сұрыптау деген не? Есіңе түсір!

Қандай сұрыптау әдістерімен таныссың? Программалауда сұрыптау жүргізудің маңызы неде?

Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңі/ уақыт

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

Ұйымдастыру

Кезеңі

Қызығушылықты ояту

8 мин


Ұйымдастыру: Сәлемдесу, түгендеу

Шаттық шеңбері: Оқушылар бір-біріне жақсы тілектер айтып, сабаққа көңілді қатысады.

Топқа біріктіру: Оқушылар сандар арқылы топтарға бірігеді.

Оқушылар өз ойларын ортаға салады.

Оқушылар жауаптары арқылы жаңа тақырыпқа көшу

Оқушылар өз болжамдарын айтып, талқылау жүргізеді

ҚБ «Мадақтау сэндвичі»


Тақырыптық суреттер

Сабақтың ортасы

Жаңа сабақ

30 мин

«Миға шабуыл» әдісі

  • «Сұрыптау» деген не? Есіңе түсір!

  • Қандай сұрыптау әдістерімен таныссың?

Программалауда сұрыптау жүргізудің маңызы неде?

1-тапсырма.

Берілген сұрыптау әдістерін талдаңдар (1-кесте). Бұл әдістердің негізгі ұқсастықтары мен айырмашылық- тарын анықтаңдар. Бұл сұрыптау алгоритмдерінің қайсысы тиімді? Неге? Себебін түсіндіріңдер. 2-тапсырма.

1-мысалдағы сұрыптауға арналған есепті Python тілінің сұрыптау функцияларына ауыстырып, программа кодын қайта жазып, ұсыныңдар.

Оқулықпен жұмыс

Оқушылар оқулықтан тақырыпты оқиды.

Мұғалім слайд, бейнекөрсетілім арқылы білімдерін толықтырады.




Дескриптор:

«Сұрыптау» ұғымы мен түрлерін анықтайды.

Фигуралар арқылы бағалау











Дескриптор:

Сұрыптау функцияларын программалауда қолданады


ҚБ Мұғалім оқушылар жауабын мұқият тыңдап кері байланыс беріп отырады






ҚБ «Алақан-жұлдыз»





ҚБ «Ең үздік жауап»







ҚБ «Өзін-өзі бағалау»




Ақпараттық мәтін


Үлестірмелі қағаздар







Суреттер





Тірек-сызбалар

Кесте


Карта




ҚБ парағы

Сабақтың соңы

Қорытынды

Ой толғаныс.

Рефлексия

7 мин.


Кері байланыс

Жалғастырыңыз:

Маған ... қызықты болды

Бұл ... қиындық туғызды

Осы ... мені ойландырды

Тақырып бойынша не білетінін, не білгісі келетінін, не білгенін жазады


Оқушылар бағалай критерийлерімен өз деңгейлерін бағалайды

А4, конспект







Қысқа мерзімді жоспар

10– сынып, 2-тоқсан

11-сабақ

      Сабақтың тақырыбы: Сұрыптау әдістері

Бөлім:

10.2А Алгоритмдеу және программалау

Педагогтің

аты-жөні


Күні:


Сынып:

Қатысушылар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы

Сұрыптау әдістері

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

10.5.1.4 практикалық есептерді шешу үшін сұрыптау алгоритмдерін іске асыру

Сабақтың мақсаты

Барлық оқушы: Python программалау тіліндегі сұрыптау ұғымы мен функцияларын анықтайды

Көпшілік оқушы: Сұрыптау функцияларын программалауда қолданады

Кейбір оқушы: Сұрыптау әдістерінің тиімділігін тұжырымдайды

Бағалау критерийі

1.Python программалау тіліндегі сұрыптау ұғымы мен функцияларын анықтайды.

2.Сұрыптау функцияларын программалауда қолданады.

3.Сұрыптау әдістерінің тиімділігін тұжырымдайды.

Тілдік мақсаттар

Пәндік лексика және терминология:

сұрыптау-массив-сыртқы сұрыптау-ішкі сұрыптау-көбік-кірістіру- таңдау-жылдам сұрыптау-кему ретімен сұрыптау-өсу ретімен сұрыптау


Диалог /жазбаша жұмысқа қажетті пайдалы фразалар топтамасы

Сұрыптау деген не? Есіңе түсір!

Қандай сұрыптау әдістерімен таныссың? Программалауда сұрыптау жүргізудің маңызы неде?

Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңі/ уақыт

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

Қызығушылықты ояту

7 мин.

Ұйымдастыру кезеңі:

(Ұ)

  • Жаңа сабақтың мақсаты мен бағалау критерийін таныстырады


Мақсаты: оқушылар бойында идея немесе тілек білдіру, тыңдау дағдыларын дамытуға бағыттау, сондай-ақ барлық оқушыларды қатыстыру арқылы оқыту жағдайларын теңестіру.

Тиімділігі: оқушыны бір-біріне тілек айту арқылы жақындастырады, көңіл күйін көтереді, бауырмалдығын оятады.

Оқулық, жұмыс дәптерлері

ДК экраны

Сабақтың ортасы

Жаңа сабақ

30 мин

«Миға шабуыл» әдісі

Қандай сұрыптау әдістерін білесің?

Осы әдістер бір-бірінен қандай параметрлермен ерекшеленеді?

1-тапсырма.

Оқулықтың 96 бетіндегі 1-тапсырманы орындау


2-тапсырма.

Оқулықтың 98 бетіндегі 2- тапсырманы орындайды

Оқулықпен жұмыс

Оқушылар оқулықтан тақырыпты оқиды.

Мұғалім слайд, бейнекөрсетілім арқылы білімдерін толықтырады.




Дескриптор:

«Сұрыптау» ұғымы мен түрлерін анықтайды.

Фигуралар арқылы бағалау

ҚБ Мұғалім оқушылар жауабын мұқият тыңдап кері байланыс беріп отырады






ҚБ «Алақан-жұлдыз»





ҚБ «Ең үздік жауап»

Оқулық, жұмыс дәптерлері

ДК экраны

Сабақтың соңы

Қорытынды

Ой толғаныс.

Рефлексия

7 мин.


Кері байланыс

Жалғастырыңыз:

Маған ... қызықты болды

Бұл ... қиындық туғызды

Осы ... мені ойландырды

Тақырып бойынша не білетінін, не білгісі келетінін, не білгенін жазады


Оқушылар бағалай критерийлерімен өз деңгейлерін бағалайды

А4, конспект

























Қысқа мерзімді жоспар

10– сынып, 2-тоқсан

12-сабақ

      Сабақтың тақырыбы: Сұрыптау әдістері

Бөлім:

10.2А Алгоритмдеу және программалау

Педагогтің

аты-жөні


Күні:


Сынып:

Қатысушылар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы

Сұрыптау әдістері

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

10.5.1.4 практикалық есептерді шешу үшін сұрыптау алгоритмдерін іске асыру

Сабақтың мақсаты

Барлық оқушы: Python программалау тіліндегі сұрыптау ұғымы мен функцияларын анықтайды

Көпшілік оқушы: Сұрыптау функцияларын программалауда қолданады

Кейбір оқушы: Сұрыптау әдістерінің тиімділігін тұжырымдайды

Бағалау критерийі

  • Python программалау тіліндегі сұрыптау ұғымы мен функцияларын анықтайды.

  • Сұрыптау функцияларын программалауда қолданады.

  • Сұрыптау әдістерінің тиімділігін тұжырымдайды.

Тілдік мақсаттар

Пәндік лексика және терминология:

сұрыптау-массив-сыртқы сұрыптау-ішкі сұрыптау-көбік-кірістіру- таңдау-жылдам сұрыптау-кему ретімен сұрыптау-өсу ретімен сұрыптау


Диалог /жазбаша жұмысқа қажетті пайдалы фразалар топтамасы

Сұрыптау деген не? Есіңе түсір!

Қандай сұрыптау әдістерімен таныссың? Программалауда сұрыптау жүргізудің маңызы неде?

Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңі/ уақыт

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

Қызығушылықты ояту

7 мин.

Ұйымдастыру кезеңі:

(Ұ)

  • Жаңа сабақтың мақсаты мен бағалау критерийін таныстырады


Мақсаты: оқушылар бойында идея немесе тілек білдіру, тыңдау дағдыларын дамытуға бағыттау, сондай-ақ барлық оқушыларды қатыстыру арқылы оқыту жағдайларын теңестіру.

Тиімділігі: оқушыны бір-біріне тілек айту арқылы жақындастырады, көңіл күйін көтереді, бауырмалдығын оятады.

Оқулық, жұмыс дәптерлері

ДК экраны

Сабақтың ортасы

Жаңа сабақ

30 мин

«Миға шабуыл» әдісі

  • Есептерді дұрыс шешуге сұраптау әдістерінің дұрыс қолданудың қандай ықпалы бар?

  • Python-да қандай сұрыптау функциялары бар?


Оқулықпен жұмыс

Оқушылар оқулықтан тақырыпты оқиды.

Мұғалім слайд, бейнекөрсетілім арқылы білімдерін толықтырады.




Дескриптор:

«Сұрыптау» ұғымы мен түрлерін анықтайды.

Фигуралар арқылы бағалау

ҚБ Мұғалім оқушылар жауабын мұқият тыңдап кері байланыс беріп отырады






ҚБ «Алақан-жұлдыз»





ҚБ «Ең үздік жауап»

Оқулық, жұмыс дәптерлері

ДК экраны

Сабақтың соңы

Қорытынды

Ой толғаныс.

Рефлексия

7 мин.


Кері байланыс

Жалғастырыңыз:

Маған ... қызықты болды

Бұл ... қиындық туғызды

Осы ... мені ойландырды

Тақырып бойынша не білетінін, не білгісі келетінін, не білгенін жазады


Оқушылар бағалай критерийлерімен өз деңгейлерін бағалайды

А4, конспект

























Қысқа мерзімді жоспар

10– сынып, 2-тоқсан

13-сабақ

      Сабақтың тақырыбы: Графтардағы алгоритмдер

Бөлім:

Есептерді электронды кестелердің көмегімен шешу

Педагогтің

аты-жөні


Күні:


Сынып:

Қатысушылар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы

Графтардағы алгоритмдер

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

10.5.1.5 практикалық есептерді шешу үшін графтардағы алгоритмдерді іске асыру

Сабақтың мақсаты

Барлық оқушы: Граф және граф түрлерін анықтайды

Көпшілік оқушы: Графтарды программалауда жүзеге асырады

Кейбір оқушы: Графтарға арналған есептер құру, сызбасын ұсынады

Тілдік мақсаттар

Пәндік лексика және терминология:

граф-графтың қабырғалары-бағдарланған граф-бағдарланбаған граф-доға- граф элементі-граф дәрежесі-граф өлшемі-матрица-


Диалог /жазбаша жұмысқа қажетті пайдалы фразалар топтамасы

«Граф» дегеніміз не? Оны не үшін қолданады?

Құндылықтарға баулу

Өмір бойы білім алу

Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңі/ уақыт

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

Ұйымдастыру

Кезеңі

Қызығушылықты ояту

8 мин


Ұйымдастыру: Сәлемдесу, түгендеу

Шаттық шеңбері: Оқушылар бір-біріне жақсы тілектер айтып, сабаққа көңілді қатысады.

Топқа біріктіру: Оқушылар компьютер құрылғылары арқылы топтарға бірігеді.

Өткен сабақты пысықтау: «Айналдыру» әдісі Оқушылар өткен сабақ бойынша тақырып жазылған плакатқа білетіндерін жазады. Келесі топқа ұсынады, ол топ толықтырады. Жұмыстарын қорғайды.

Оқушылардың жауаптарын ауызша мадақтау, ынталандыру.

Оқушылар өз ойларын ортаға салады.

Оқушылар жауаптары арқылы жаңа тақырыпқа көшу

Оқушылар өз болжамдарын айтып, талқылау жүргізеді

ҚБ «Мадақтау сэндвичі»


Оқулық, жұмыс дәптерлері

ДК экраны

Сабақтың ортасы

Жаңа сабақ

30 мин

«Миға шабуыл» әдісі

- «Граф» дегеніміз не? Оны не үшін қолданады?


«Көршіңе әңгімелеп бер» әдісі

Оқушылар тақырыпты кітаптан оқиды, түсінгендерін жұпта талқылайды. Мұғалім білімдерін толықтырады.


1 тапсырма. Сызбасын салу

Берілген байланыс матрицаларына қарап, графтың сызбасын сал.


3-тапсырма.

  • Графтарға арналған есеп құрастырып, ұсыныңдар.

  • Есептің мәтінін құрыңдар және сызбасын салыңдар.


Дескриптор:

  • Графтардың түрлерін анықтайды.

  • Графтарды программалауда қолданады.





Дескриптор:

  • Графтарға арналған есеп құрастырады.

  • Сызбасын салады.

Оқушылардың жұмыстарын бағалау парағына балл қою арқылы бағалау.

ҚБ Мұғалім оқушылар жауабын мұқият тыңдап кері байланыс беріп отырады






ҚБ «Алақан-жұлдыз»





ҚБ «Ең үздік жауап»


Оқулық, жұмыс дәптерлері

ДК экраны

Сабақтың соңы

Қорытынды

Ой толғаныс.

Рефлексия

7 мин.


Сабақ соңында оқушылар рефлексия жүргізеді:

- нені білді, нені үйренді

- не түсініксіз қалды

- немен жұмыс жасау қажет

Тақырып бойынша не білетінін, не білгісі келетінін, не білгенін жазады


Оқушылар бағалай критерийлерімен өз деңгейлерін бағалайды

А4, конспект













Қысқа мерзімді жоспар

10– сынып, 2-тоқсан

14-сабақ

      Сабақтың тақырыбы: Графтардағы алгоритмдер

Бөлім:

Есептерді электронды кестелердің көмегімен шешу

Педагогтің

аты-жөні


Күні:


Сынып:

Қатысушылар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы

Графтардағы алгоритмдер

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

10.5.1.5 практикалық есептерді шешу үшін графтардағы алгоритмдерді іске асыру

Сабақтың мақсаты

Барлық оқушы: Граф және граф түрлерін анықтайды

Көпшілік оқушы: Графтарды программалауда жүзеге асырады

Кейбір оқушы: Графтарға арналған есептер құру, сызбасын ұсынады

Тілдік мақсаттар

Пәндік лексика және терминология:

граф-графтың қабырғалары-бағдарланған граф-бағдарланбаған граф-доға- граф элементі-граф дәрежесі-граф өлшемі-матрица-


Диалог /жазбаша жұмысқа қажетті пайдалы фразалар топтамасы

«Граф» дегеніміз не? Оны не үшін қолданады?

Құндылықтарға баулу

Өмір бойы білім алу

Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңі/ уақыт

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

Ұйымдастыру

Кезеңі

Қызығушылықты ояту

8 мин


Ұйымдастыру: Сәлемдесу, түгендеу

Шаттық шеңбері: Оқушылар бір-біріне жақсы тілектер айтып, сабаққа көңілді қатысады.

Топқа біріктіру: Оқушылар компьютер құрылғылары арқылы топтарға бірігеді.

Өткен сабақты пысықтау: «Айналдыру» әдісі Оқушылар өткен сабақ бойынша тақырып жазылған плакатқа білетіндерін жазады. Келесі топқа ұсынады, ол топ толықтырады. Жұмыстарын қорғайды.

Оқушылардың жауаптарын ауызша мадақтау, ынталандыру.

Оқушылар өз ойларын ортаға салады.

Оқушылар жауаптары арқылы жаңа тақырыпқа көшу

Оқушылар өз болжамдарын айтып, талқылау жүргізеді

ҚБ «Мадақтау сэндвичі»


Оқулық, жұмыс дәптерлері

ДК экраны

Сабақтың ортасы

Жаңа сабақ

30 мин

«Миға шабуыл» әдісі

- Графта қандай алгоритм түрлері бар?

Графтар теориясы адам өмірінің қай салаларында қолданыладыдеп ойлайсыңдар?


«Көршіңе әңгімелеп бер» әдісі

Оқушылар тақырыпты кітаптан оқиды, түсінгендерін жұпта талқылайды. Мұғалім білімдерін толықтырады.

Дескриптор:

  • Графтардың түрлерін анықтайды.

  • Графтарды программалауда қолданады.




Дескриптор:

  • Графтарға арналған есеп құрастырады.

  • Сызбасын салады.

Оқушылардың жұмыстарын бағалау парағына балл қою арқылы бағалау.

ҚБ Мұғалім оқушылар жауабын мұқият тыңдап кері байланыс беріп отырады






ҚБ «Алақан-жұлдыз»





ҚБ «Ең үздік жауап»


Оқулық, жұмыс дәптерлері

ДК экраны

Сабақтың соңы

Қорытынды

Ой толғаныс.

Рефлексия

7 мин.


Сабақ соңында оқушылар рефлексия жүргізеді:

- нені білді, нені үйренді

- не түсініксіз қалды

- немен жұмыс жасау қажет

Тақырып бойынша не білетінін, не білгісі келетінін, не білгенін жазады


Оқушылар бағалай критерийлерімен өз деңгейлерін бағалайды

А4, конспект














Қысқа мерзімді жоспар

10– сынып, 2-тоқсан

15-сабақ

      Сабақтың тақырыбы: Графтардағы алгоритмдер

Бөлім:

Есептерді электронды кестелердің көмегімен шешу

Педагогтің

аты-жөні


Күні:


Сынып:

Қатысушылар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы

Графтардағы алгоритмдер

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

10.5.1.5 практикалық есептерді шешу үшін графтардағы алгоритмдерді іске асыру

Сабақтың мақсаты

Барлық оқушы: Граф және граф түрлерін анықтайды

Көпшілік оқушы: Графтарды программалауда жүзеге асырады

Кейбір оқушы: Графтарға арналған есептер құру, сызбасын ұсынады

Тілдік мақсаттар

Пәндік лексика және терминология:

граф-графтың қабырғалары-бағдарланған граф-бағдарланбаған граф-доға- граф элементі-граф дәрежесі-граф өлшемі-матрица-


Диалог /жазбаша жұмысқа қажетті пайдалы фразалар топтамасы

«Граф» дегеніміз не? Оны не үшін қолданады?

Құндылықтарға баулу

Өмір бойы білім алу

Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңі/ уақыт

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

Қызығушылықты ояту

7 мин.

Ұйымдастыру кезеңі:

(Ұ)

  • Жаңа сабақтың мақсаты мен бағалау критерийін таныстырады


Мақсаты: оқушылар бойында идея немесе тілек білдіру, тыңдау дағдыларын дамытуға бағыттау, сондай-ақ барлық оқушыларды қатыстыру арқылы оқыту жағдайларын теңестіру.

Тиімділігі: оқушыны бір-біріне тілек айту арқылы жақындастырады, көңіл күйін көтереді, бауырмалдығын оятады.

Оқулық, жұмыс дәптерлері

ДК экраны

Сабақтың ортасы

Жаңа сабақ

30 мин

«Миға шабуыл» әдісі

Графтардың және граф алгоритмдерінің ғылым мен техникада қандай маңыздылығы бар?


1-Тапсырма.

Зерттеу тапсырмасы

Оқулықтың 104 бетіндегі 1-тапсырманы орындау


2-тапсырма. 104 беттегі 2-тапсырма «Қысқа жолды анықтау» тапсрымасын орындау.

Дескриптор:

  • Графтардың түрлерін анықтайды.

  • Графтарды программалауда қолданады.





Дескриптор:

  • Графтарға арналған есеп құрастырады.

  • Сызбасын салады.

Оқушылардың жұмыстарын бағалау парағына балл қою арқылы бағалау.

ҚБ Мұғалім оқушылар жауабын мұқият тыңдап кері байланыс беріп отырады


ҚБ «Алақан-жұлдыз»





ҚБ «Ең үздік жауап»


Оқулық, жұмыс дәптерлері

ДК экраны

Сабақтың соңы

Қорытынды

Ой толғаныс.

Рефлексия

7 мин.


Сабақ соңында оқушылар рефлексия жүргізеді:

- нені білді, нені үйренді

- не түсініксіз қалды

- немен жұмыс жасау қажет

Тақырып бойынша не білетінін, не білгісі келетінін, не білгенін жазады


Оқушылар бағалай критерийлерімен өз деңгейлерін бағалайды

А4, конспект






Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!