Информатика пәнінен жаңартылған бағдарлама бойынша сабақ жоспары

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Информатика пәнінен жаңартылған бағдарлама бойынша сабақ жоспары

Материал туралы қысқаша түсінік
Информатиктерге
Материалдың қысқаша нұсқасы

Пән: 5 бөлім : Шығармашылық және компьютер

Күні:

Сынып: 3-сынып

Мектеп:Б.Сүлейменов атындағы ЖОББМ

Мұғалімнің аты-жөні: Абдуллина.Л.А

Қатысқандар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақ тақырыбы

Қайталанатын үлгілер

Осы сабақта қол жеткізілетін оқу

мақсаттары (оқу

бағдарламасына сілтеме)

3.1.2.1 компьютерлік программалар қолданушының міндеттерін шешу үшін қажет екенін түсіндіру;

3.1.2.2 компьютерлік программаларда файлдарды ашу және сақтау командаларын пайдалану;

Сабақ мақсаттары

Барлық білім алушылар үшін:

мәтіндік редакторды қолдана алады, тінтуірдің көрсеткіші мен меңзерді айыра алады

Көптеген білім алушылар үшін:

мәтінді өндейді, мәтінді бөліп, көшіріп, кесіп және қоя алады

Кейбір білім алушылар үшін:

мәтіндік редактордың пішімдеу құрал-жабдықтарын қолданады, азат жолын тегістейді

Бағалау критерийлері

графикалық редактордың мүмкіндіктерін сурет салуда және өзгертуде қолданады

графикалық редактордың құрал-жабдықдарын үзінділермен жұмыс жасағанда қолданады;

графикалық редактордың меню командаларын қолданады(мысалы: қиып алу, көшіру, кою, бұру, түстер палитрасы, т.б.);

графикалық редактормен жұмыс барысында дайын фотосуреттерді қолданады .

Тілдік мақсаттар

Пәндік лексика және терминология

графикалық элементі

бұру

палитра

фотосуреттер

қою

көшіру

Диалог құруға/жазылымға қажетті сөздер

Суретті бұру үшін ....

Суретті көрсету үшін ....

Суретті бұру үшін ...

Үзіндіні бөліпалуүшін ....

Оюдан ...тұрады

Мен пішіндерді пайдаланғанымның себебі ...

Мен ...бояу түсін таңдадым

Құндылықтарды дарыту

Оқушыларды бір-біріне деген құрмет көрсетуіне тәрбиелеу.

Пәнаралық байланыстар

Ауа райы, жыл мезгілі туралы әдебиеттік оқу пәнінен алған білімдерін қолданады.

АКТ қолдану дағдылары

Интернет-ресурстар, дерекқордан және интернеттен сабаққа қатысты ақпаратты іздеу;

Ресурстар

Топқа бөлуге арналған парақшалар, интерактивті тақта, жұмыс дәптері, қалам мен түрлі түсті қарындаш, стикер, видеоматериалдар., постер, кері байланыс парағы т.б

Бастапқы білім

Оқушы компьютер жұмысты жүргізуді білуі қажет. Мысалы,компьютерді қосу,өшіру,тінтуірмен жұмыс жасау ,программаларды іске қосужәне менюмен жұмыс істей алу сынды жұмыстар. 4 «Компьютірдегі сурет» бөлімде оқушылар графикалық редакторда суреттерді салу дағдыларын қалыптастырды.

Сабақтың барысы

Сабақтың

жоспарланған кезеңдері

Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет

Ресурстар

Сабақтың басы

Сергіту жаттығуы

«Мен ақылды баламын» әр бала өздерінің жақсы қасиеттерін атап, қалай өсіп келе жатқандарын айтады.

Мыс: Мен Балнұр, балдай тәтті үйдің еркесімін. Мен Асқар, барлығынан біліміммен барлығынан асып түссем деймін т.б.

«Бір сөзбен» әдісі барысында оқушылар берілген сөздердің ішінен бүгінгі сабақтағы жағдайын сипаттайтын үш сөзді таңдайды. (қуаныш, немқұрайлылық, шабыт, зерігу, сенімсіздік,сенімділік,рахаттану,алаңдау)

Жаңа топ құру.

Себетпен конфет әкелу. Оқушыларға себеттен конфет алуларын сұраймын.Конфеттің түрлеріне қарай 3 топқа бөлініп отырады.

1-топ «Сары кәмпиттер»

2-топ «Көк кәмпиттер»

3-топ «Қызыл кәмпиттер»

Жұмыс ережесін келісу

  • Сабақта бір-бірімізді сыйлаймыз, тыңдаймыз!

  • Уақытты үнемдейміз!

  • Нақты,дәл жауап береміз!

  • Сабақта өзіміздің шапшаңдығымызды, тапқырлығымызды көрсетеміз!

  • Сабаққа белсене қатысып, жақсы баға аламыз!

Оқу мақсатын таныстыру

Күтілетін нәтижені анықтау



«Мен ақылды баламын» сергіту жаттығуы.




Оқушыларды топтарға бөлуге арналған суреттер.


Сұраққа жауап берген оқушыны мадақтау,

толықтыру жасау, тиімді кері байланыс орнату.





Сабақтың ортасы

Ширату тапсырмасы.

ҚБ: Отшашу арқылы бір-бірін бағалау.

Белсенді оқу тапсырмалары(топта, ұжымда)

(Ұ, К, Қ) Сабақты өрнектер көрсетуден бастаңыз.

Оқушылардан өрнектердің ерекшеліктерінанықтауын сұраңыз. өрнектегі қайталанатын өрнектерге аса назар аударыңыз.

(Т) Оқушыларға геометриялық пішіндерді ұсынып өрнек құрастыруын ұсыныңыз.

(К,Э) Сондай-ақ графикалық редакторды іске қосып «көшіру» «қою» және «бұру», командаларымен зерттеу жүргізулерін ұйымдастырыңыз. Командаларды қайталап қолдануға болады.

(Ұ, К) Оқушаларға дайын элементтерден әшекей құрастыруды ұсыныңыз.

(Ө, Қ)Құрастырған өрнект қайда қолданысқа ие бола- алатыны туралы талқылауға уақыт беріңіз.

Дескриптор:

  • Алған білімін тәжірибе жүзінде дәлелдей алады.

ҚБ: Бас бармақ арқылы бір-бірін бағалау.

Жұмыс дәптеріндегі жазылым тапсырмаларын орындау



Тапсырманы орындаған оқушыны мадақтау,толықтыру жасау, тиімді кері байланыс орнату.


Белсенді оқу тапсырмалары.



Сергіту сәті

«Жақсылық тамшысы»

Әр бала тамшыға өзі жасаған жақсы істерін немесе өзінің бойындағы жақсы қасиеттерін стикерге жазып жеткізеді. Іліп жатқанда әрқайсысы өзгелерге, айналасына өзі жасаған жақсылықтарын, қасиеттерін жария етеді.

Оқушылар сергіту сәтін жасайды.

Сабақтың соңы

Жаңа білім мен тәжірибені қолдану

Топтық жұмыс. «Галлерияда ой шарлау»

Берілген тақырыпта топтық жұмысы жүргізіліп, әр топтың жұмысы қабырғаға ілінеді де, оқушылар жүріп, аралап, оған әр оқушылар кішкене жапсырма қағазға бағасын беріп, пікірін жазып жабыстырып кетеді. Ең  жақсы баға алған топтың жұмысы қаралады.

Электронды қосымшамен жұмыс

ҚБ: Бағдаршам көздері арқылы бір-бірін бағалау.

Рефлексия (жеке,жұпта,топта, ұжымда)






Оқулықтағы қосымша тапсырмалар.


Тапсырманы орындаған оқушыны мадақтау,толықтыру жасау, тиімді кері байланыс орнату.


«Нысана» кері байланыс парағы



Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
23.01.2019
397
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі