Материалдар / Информатика пәнінен жаңартылған бағдарлама бойынша сабақ жоспары

Информатика пәнінен жаңартылған бағдарлама бойынша сабақ жоспары

Материал туралы қысқаша түсінік
Информатиктерге
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
23 Қаңтар 2019
660
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

§ 12. . Дыбыс әсері және оны өндеу.Мектеп: Б.Сүлейменов атындағы ЖОББМ
Күні:Мұғалімнің аты-жөні:Абдуллина.Л.А
Сынып:Қатысқандар саны:Қатыспағандар саны:
Оқу мақсаттары3.1.2.4 - компьютерлік программаларда меню командаларын қолдану;3.2.4.1 - арнайы программаны пайдалана отырып дыбысты жазу, өңдеу және шығару.3.1.1.1.- енгізу және шығару құрылғыларын ажырату.3.1.2.2- компьютерлік программаларда файлдарды ашу және сақтау командаларын пайдалану.
Сабақ мақсаттарыБарлықоқушыларүшін:Компьютерде дыбыстарды өңдеуді және оның әсерлерін реттеуді біледі.


Көптеген оқушылар үшін:Арнайы программаны пайдалана отырып дыбысты жазу, өңдеу және шығару құрылғылармен танысады. Енгізу, шығару құрылғыларын ажырата алады.


Кейбір оқушылар үшін:Дыбыс файлдарын тыңдауға арналған программалармен танысып, жазылған дыбысты программалардың көмегімен тыңдай алуға дағдылану.
Тілдік мақсаттарПәндік лексика және терминология: Дыбысты өңдеу- обработка звука - sound processing


Диалог/жазбаша жұмысқа қажетті пайдалы фразалар топтамасыТалқылау:Дыбысты жазу, дыбысты өңдеу ұғымдарына қатысты тіркестер мен сөйлемдердіпайдалану.
Тірек білім, білік, дағдыларДыбыс тыңдау программалары.
Жоспар
Сабақ кезеңдеріЖоспарланған іс-әрекетқосымша ресурстар





Басталуы

Оқушылармен амандасу.Зейін шоғырландыруға арналған жаттығуды орындау."Өзіме тілек" әдісі(түрлі түсті стикерлерге оқушы өзіне тілек жазып, ұшақ жасап, басқа оқушыға ұшыру арқылы сол оқушыға тілеген тілейді)Санамақ арқылы топқа бөлінеді.1. колонка2. топ Микрофон Топ басшысына оқушыларды бағалау үшін бағалау парағы таратылады. Бағалау критерийлері таныстырылып өтедіСабақтың тақырыбын дәптерге жазады.





Негізгі бөлім

Білу



















Түсіну















Талдау
Әрқайсысы әрқайсысын оқытады1. Қандай программалар дыбыс файлдарын тыңдауға арналған?2. Жазылған дыбысты қалай өңдейміз?3. Дыбыстық әсер деген не?Сұрақтарды талқыланып сұралады / бірлескен жұмыс/Топтар бірін - біріөзара бағалайды.Сүрақтарды "Бір минут" әдісі арқылы сұрау. Оқушылар сұрақтрға бір минуттың ішінде қысқа әрі нақты жауап береді / жеке жұмыс/1. Жазылған дыбысты өңдеу не үшін қажет№2. Дыбысты неліктен компьютердің көмегімен жазамыз?Оқушылар өздерін "бас бармақ" әдісі бойынша бағалайды.Оқушылар дискідегі тапсырмаларды орындайды / жеке жұмыс /Желкенді кеме әдісі арқылы оқушылар өзін-өзі бағалайды."Қар кесегі" әдісі бойынша талдайды / топтық жұмыс /Программада жазылған дыбыс пен табиғи дыбысты салыстыр.Топтар бір- бірін "шапалақ"әдісі арқылы бағалайды.



Стикер











оқулық









Диск

Оқулық


Аяқталуы
Жұмыс дәптеріндегі тапсырманы орындау.Оқушылардың орындаған жұмыстарын дескриптор бойыншаталдау және бағалау.



Рефлексия
Бүгінгі сабақтан не үйрендім? Келешекте қалай қолданамын?
Үйге тапсырма«Дыбысты өңдеу, дыбыстық әсерлер.


Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ