Материалдар / Информатика пәнінен мұғалімдерге олимпиада
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Информатика пәнінен мұғалімдерге олимпиада

Материал туралы қысқаша түсінік
Информатика пәні мұғалімдеріне арналған олимпиада
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
19 Сәуір 2024
38
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
250 тг 188 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

АУДАНДЫҚ ИНФОРМАТИКА ПӘНІ МҰҒАЛІМДЕРІНІҢ АРАСЫНДА
ШЫҒАРМАШЫЛЫҚ БАЙҚАУ

Тегі:
Аты:
І КЕЗЕҢ
Бағдарламалау тілін пайдаланып берілген есептерді шығарыңыз!

≤ ≤

№ 1.
Ұзындығы
N
(1 N 20)
бүтін
сандар
тізбегі
берілген.Осы тізбек тек оң сандардан тұрса, онда тізбектің
қосындысын, әйтпесе “Tizbekte teris san bar” жауабы
экранға шығатын программа құрастыр.

≤ ≤

№ 2. Ұзындығы N (1 N 100) болған сандар тізбегі берілген.
Тізбектегі сандардың арасында тек біреуі нөлге тең. Нөл
саны орналасқан орынды табатын программа жаз.

@Jandos_mendeshuly

АУДАНДЫҚ ИНФОРМАТИКА ПӘНІ МҰҒАЛІМДЕРІНІҢ АРАСЫНДА
ШЫҒАРМАШЫЛЫҚ БАЙҚАУ

№3. «Өшіру және кірістіру» жобасы
Ұзындығы N-ге тең болатын (0 массивте
төмендегі
әрекеттерді
орындайтын
жоба
құрыңдар:
• массивтегі ең кіші элементті өшіретін;
• массивтегі ең үлкен элементті өшіретін;
• массивтің соңына ең кіші және ең үлкен санды қосатын.
Ал массив элементтері кездейсоқ сандардан құрылған.

№ 4. 9-сыныпта N параллель сыныптар білім алады. 3тоқсан бойынша осы сыныптардың жалпы үлгерім пайызы
А[N] массив түрінде берілген (N<102). 9-сыныптардағы білім
сапасы орташа және білім сапасы ең төмен сыныптың
пайызын экранға шығар. Білім сапасы ең төмен сынып өз
білімін 9-сыныптар бойынша орташа білім сапасына
жеткізу үшін қанша пайыз көтеру керек екенін анықтайтын
программа құрастыр.

І кезеңде жинаған ұпай:
@Jandos_mendeshuly

АУДАНДЫҚ ИНФОРМАТИКА ПӘНІ МҰҒАЛІМДЕРІНІҢ АРАСЫНДА
ШЫҒАРМАШЫЛЫҚ БАЙҚАУ

Тегі:
Аты:
ІІ КЕЗЕҢ
Контексті мұқият оқып, берілген тапсырмаларға дұрыс жауап беріңіз!
Жандосқа “Python программалау тілінде құрылған 1-ден n+1
-ге дейінгі сандардың қосындысын табу программасы
берілді және берілген программаның қызметін түсініп, 1ден n+1 -ге дейінгі жұп, тақ сандардың қосындысын және 1ден n+1 -ге дейінгі сандардың көбейтіндісін табатындай
етіп түрлендір” деген тапсырма берілді.
n=int(input(‘songy sandi engiz’))
s=0
for i in range (1, n+1):
s=s+i
print(‘1-den’, n, ‘-ge deingi sandardin kosindisi=’, s)
№ 5. Берілген программада егер n=10 болса, программаның
нәтижесі?

№ 6. 1-ден n+1 -ге дейінгі сандардың қосындысын табу
программасы берілген. Берілген программаны 1-ден n+1 -ге
дейінгі жұп сандардың қосындысын табатындай болу үшін
for циклына қандай өзгеріс енгіземіз?

@Jandos_mendeshuly

АУДАНДЫҚ ИНФОРМАТИКА ПӘНІ МҰҒАЛІМДЕРІНІҢ АРАСЫНДА
ШЫҒАРМАШЫЛЫҚ БАЙҚАУ

№ 7. 1-ден n+1 -ге дейінгі сандардың қосындысын табу
программасы берілген. Берілген программаны 1-ден n+1 -ге
дейінгі тақ сандардың қосындысын табатындай болу үшін
for циклына қандай өзгеріс енгіземіз?

№ 8. 1-ден n+1 -ге дейінгі сандардың қосындысын табу
программасы берілген. Берілген программаны 1-ден n+1 -ге
дейінгі сандардың көбейтіндісін табатындай болу үшін
қандай өзгеріс енгіземіз?

ІІ кезеңде жинаған ұпай:

@Jandos_mendeshuly
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!