Материалдар / Информатика пәнінен сайыс сабақ "Информатика жұлдыздары"
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Информатика пәнінен сайыс сабақ "Информатика жұлдыздары"

Материал туралы қысқаша түсінік
Информатика пәнінен 7 сынып оқушыларына арналған сайыс сабақ "Информатика жұлдыздары"
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
06 Қаңтар 2024
119
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
250 тг 188 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Сабақтыңтақырыбы: «Информатика жұлдыздары »
Сабақтыңмақсаты:
Білімділік: оқушылардың информатика пәнінедегенқызығушылықтарынарттыру, танымдықіс-әрекеті мен ақпараттықмәдениетінқалыптастыру.
Дамытушылық: ойлауқабілеттеріндамыту, сөзмәдениетінжетілдіру, шығармашылықізденістерінарттыру.
Тәрбиелік:өзбілімдеріндамытуға, бір – бірінқұрметтеуге, информатика пәнітуралыбілімінтолықтыру.
Сабақтыңтипі:Сыныптантысжұмыс
Жабдықталуы:Интерактивтітақта, тапсырмалар, викториналықсұрақтар.
Көрнекілігі: Слайд презентация.
Пәнаралықбайланыс:қазақтілі, математика,

Сабақтыңөтубарысы:
І. Ұйымдастыру.
Командалар
І топ – «Қыздарай»
ІІ топ – «Жұлдыз»
Сайысжоспарынтаныстыру.

Айша :Құрметтіұстаздар мен оқушылар! «Информатика жұлдыздары » аттысайысымызғақошкелдіңіздер!
Компьютер – сеніңкөмекшің
Қаламың, әріқағазың!
Керек емесдемессің,
Аздағанболсахабарың.
Үйрену керек бәрін де –
Ақпараттықзаманың! – дей келе «Информатика жұлдыздары » аттыойынымызғақатысушылардықошеметтейік.

Сайыс 6 кезеңнен тұрады:

1-кезең. Таныстыру
2-кезең. Ойлан, тап!
3-кезең. Айлалы ақыл-ой
4-кезең. Кім жылдам?

5-кезең. Ұшқыр ойдан ұтымды жауап

Алимұрат:Ғылымныңсырынұғына,

Шығыңдарбілімшыңына.

Ұқыптылық пен зеректік,

Жеткізерсіздердейөренді

Жеңістіңмынаушыңына – дей отырасайысқатөрелікетушіәділқазыларалқасыментанысболыңыздар.


Айша:Мәңгібақиестеқалар,
Қызықтыбіржиынболсын
Білімдірекшәкіртозар,
Сұрақтарықиынболсын

Соққолыңды, білімдіжасталантқа, – дей отырып, сайысымыздың «Таныстыру» бөлімінбастайық.

Алимұрат:Таныстырубөліміндеәр топ өздерінтаныстырып, ұрандарынайтады. Бұлсайыстыңжоғарғыұпай саны – 5 ұпай. Әділқазымүшелерісайыстыңжалпықорытындыбағасынсайыссоңындаесептепбарлығынбіраққорытындыласақ, әрсайыстыңбағасынөздеріңізалдыларыңыздаберілгенқағазғаесептеп, белгілепотырсаңыздар.

І- кезең «Таныстыру»

Айша:Қойылғансұрақесепке,
Ойланыпжауапіздейік.
Уақытты текке өткізбей,
Қатесінанықтапберейік, - дей келе
“ Ойлаңда тап” атты ІІ кезеңіміздібастайық. Бұлбөлімдеекітопқа10 сұрақтан беріледідұрысжауапқа 1 ұпай.

1-топ «Қыздарай» тобына сұрақтар

1.Белгілі бір нәрсе (адам, жануар, зат, құбылыс т.б.)

туралы таңбалар мен сигналдар түрінде ұсынылатын

мәліметтер тобы.Ақпарат

2.Ресейде XVI-XVII ғасырда пайда болған есептеуіш құрал. Есепшот

3.Ақпаратты белгілі бір алфавит арқылы ұсынуды қалай атайды.Кодтау

4.Paintграфикалық редакторында неше құрал пайдалануға болады?16

5.Санның цифрына бөлінетін позицияны қалай атайды?Разряд

6.Берілген есептің шығару жолынреттелген амалдар тізбегі түріне келтіру.Алгоритм

7.“Кибернетиканың атасы” деп қай ғалымды атайды?Норберт Винер

8.Integer сөзі қандай типті білдіреді?Бүтін

9.Microsoft Word қандай редактор?Мәтіндік

10.Төмендегі суретте бейнеленген құрылғыны тауып, атқаратын қызметін сипаттаңдар.Сканер

Алимұрат: 2-топ “Windows”

1.Көрінетін бейнелер мен символдар арқылы берілетін ақпарат түрі?Визуалды

2.Графикалық редакторды табыңыз?Paint

3.Сандарды өрнектеудің қандай да бір тәсілі.Санау жүйесі

4.Мәтіннің пішінін оның параметрлеріарқылы қою.Мәтінді форматтау

5.“Қосу машинасын” ойлап тапқан ғалым?Блез Паскаль

6.Сандық кестелермен жұмыс істеуге арналған бағдарлама.Excel

7.Трансляторлар неше түрге бөлінеді?3

8.Паскаль тілін ұсынған швейцариялықғалым?НиклаусВирт

9.Графикалық файлдардың кеңейтілуіgif

10.Төмендегі суретте бейнеленген құрылғыны тауып, атқаратын қызметін сипаттаңдар.Принтер

Айша:АйналайыналғаұмтылғанДарындар!

Айналайынжеңісқұшқанқырандар!

Бізденқиынжағдайлардысұраңдар,

Сұрапқоймай, шешужолынтабыңдар–деп


ІІІ-бөлімдібастайық  “Айлалы ақыл-ой”. Бұлбөлімдетоптарғаинформатикағабайланыстыаударылғанмақалдарберіледі, солмақалдардыңдұрысжағынайту керек, дұрысаударылғанмақалға5ұпайберіледі.

Ендешебастайық!



1.Жігітті компьютеріне қарап таны

2. Байт биттен құралады

3. Вирустан қорыққан, Интернетке – кірмейді

4. Компьютердің жұмысы, иесіне мәлім

5. Веб – дизайншының өз еркі, сайтты қалай жасасада.

6. Білмесең – «Анықтамадан» сұра

7. Бір ядролы процессор жақсы, ал екі ядролы одан да жақсы

8. Антивирусы күштіні – Вирус ала алмайды

9. Күлсең ескірген компьютерге күл

10. Компьютерде екі колонка, дауысы жер жарады.

Осымен «Айлалыақыл-ой» аттысайсымызаяқталды.

Алимұрат:Біз «Кімжылдам» атты 4-кезеңімізді бастаймыз. Бұлкезеңдеәртоптан 1 оқушыданшығып, ортадағыкомпьютерлердеменіңқолымдатұрған «Достық» тақырыбындағымәтіндіқатесіз, әрісуретпенәдемілептеру керек. Жылдамәріқатесізтергентопқа 5-ұпай беріледі.

Айша:Ортада 7 «Е» сыныбының оқушысы Нұрсұлтан Нұрай

Айша:Сайыс – толқын, айналғанқаттыағысқа,

Табылғандайтаным да, жат дауыс та.

Біреуозыпкеледіқатарынан,

Біреумініпжатқандааптығыста.- деп


5-кезең.Ұшқыр ойдан ұтымды жауап. Белгілі бір жүйемен реттелген сөздердің артығын табу: Әр дұрыс жауапқа 5 балл-дан есептеледі. Бұл тапсырмаға 3 минут уақыт беріледі.

Қыздарай тобына: тобына:

сорецпро - марамгроп -

оринмкафати - енюм -

ротинам - инрпрет -

рептьюкром - ныштақ -

тапееқтарн - нтиеретн -



Мәңгібақиестеқалар,

Ғажайыпбірсайысболды

Білімдірекшәкіртозып

Қиынырақтапсырмаболды

Осыменбұлқызықтытамамдасақ,

Бұлжайдыайтамыз ба жаманболсақ?

Үйрендікбілмегенді осы жолы,

Тағы да үйренеміз аман болсақ! – дей отырабүгінгісайысымыздаәнемінедегеншеөзмәресінежетті. Ал қазірәділқазымүшелерібағалардықорытындылапшығарғанша болғанша 3 «Г» сынып оқушысы Абишева Аруназды тыңдасақ. Ортада Абишева Аруназ

Қызықтыуақытөткізген

Бар ғылымдысыйдырып

Білетінікөпбізден

Жаңалықтыңжаршысы

Жұрттыелеңеткізген

Информатикағамыңалғыс! – деп, әділқазыларалқасынасөзбереміз.

Алимұрат:Жүреккеадалдықтыңескенгүлін

Ғажайыпкелешектіңтөккенүнін

Ардақтыұстаздарғашынкөңілден

Жолдаймызбізалғысбүгін.

Көңілқойыптыңдағандарыңызғакөп-көпрахмет. Келгенқонақтарымызғақанаттарыңызбиіккеқағылаберсін, бүгінгіжеңістеріңізқұттыболсын! Қош, сауболыңыздар!























































Достық

Жақсыдос – жаназығы. Досқадегенсыйластықсезімі – әрадамныңбойында бар қасиет. Сыйластықсезімдостарарасындаберікорыналса, адамешқашанжалғыздықкөрмейді. Достардыңбір-бірінедегенқұрметізорболса, олқиындықтаншығуда да, өмірдегімақсатынажетуде де үлкендемеуболмақ.

Достарсыйластығыбір-бірінеқалтқысызсенген, риясызсенімсезімінеиеболғанадамдардыңарасындаболады. Олүлкенөміржолынанөткен, тәжірибедежинақталған, қиындықтасыналғансыйластықболса, анағұрлымберікболмақ.

Қазақта «Киімніңжаңасы, достыңескісіжақсы» депбекерайтпаған. Бала шағынанбір-бірініңмінезін, әдетін, ой-өрісінбіліпөскендостарарасындағысыйластықтыңорныбөлек, оланағұрлымберікәрітүбегейлі.





























1. Әріптер мен сандардыенгізуқұрылғысы (Пернетақта)
2. Өшірілгенқұжаттарқайдасақталады (Қоқысжәшігі)
3. Бас әріптіжазуүшінқандайпернені басу керек (Shift)
4. Компьютердіңалдынақандайөсімдіктіқоюқажет (Кактус)

II топ.
1. Тінтуірдің (тышқан) нешебатырмасыболады? (2)
2. Интернеткеқосылуғаарналғанқұрылғы (Модем )
3. Word Padбағдарламасындакелесіжолғаөтуүшінқайпернені басу керек? ( Ентер)
4. Дыбысшығаруқұрылғысықалайаталады? (Колонка)
Жүргізуші: Топтардыңжауапбергендерінебайланыстыұпайларынбереміз.

“ Жұмбақтарды тап” атты ІІ кезеңіміздібастайық. Бұлкезеңдежұмбақберіледі. Жауабынтауып, сөздіорыс, ағылшынтілдерінеаударасыздар. Біртілдежауап берсе 1 ұпай, екітілдежауап берсе 2 ұпай, 3 тілдежауап берсе 3 ұпайқосылады.
1 - топ
1. Төртбұрыштыәйнек,
Тұныптұрғанәлек. (монитор - монитор)
2. ҰзынтұраЖалқаубек,
Тұрмайылғижатады.
Қозғалақалсаартынан,
Ешбірбелгіқалмайды. (бос орынпернесі - пробел - blank)
3. Бұтақорнындамыңбіринесі,
Компьютер жанымекені (кактус - cactus - тікенекгүл)
2 - топ
4. Батырмасынбасасың
Қажеттіфайлдыашасың (тышқан - мышка - maus)
5. Тетігінбассаңалаңсыз,
Жазадықалам, қағазсыз (пернетақта - клавиатура - keyboard)
6. Жақтауларарқылышектеледі
Бейнебеттетөртбұрышболыпбейнеленеді. (терезе, окно, windows)

Жүргізуші:
Қойылғансұрақесепке,
Ойланыпжауапіздейік.
Уақытты текке өткізбей,
Қатесінанықтапберейік, - дей келе
“ Ойлаңда тап” атты ІІІ кезеңіміздібастайық. Бұлбөлімдеекітопқа ребус шешуберіледідұрысжауапқа 1 ұпай.

Жүргізуші:
Жарысайықсайыста,
Кімніңойымықтыекен?!
Кімніңкүшіаздаубоп,
Кімозыпалғашықтыекендеп,
ІІІ кезеңбойыншатоптардыңұпайынсанаймыз.

Жүргізуші: Ойынымыздың IV кезеңі “Адасқанәріптер” бұлкезеңдеинформатикағақатыстысөздерберілген. Осы адасқанәріптерарқылыдұрыссөзқұрастыру, әртопқа 4 сұрақтан. 4 минут уақытберіледі. Дұрысжауапқа 5 ұпай.
1. Нимотор ----------- Монитор
2. Пьюромтек ------- Компьютер
3. Енрепатқат -------- Пернетақта
4. Лайф ---------------- Файл
5. Рльоукятакл ------ Калькулятор
6. Атқсуа -------------- Сақтау
7. Аэкторикелн ----- Электроника
8. Дңеөу -------------- Өңдеу

Жүргізуші:
V. «Кімжылдам?» аттыбесіншікезеңіміздібастайық. Берілгенторкөздердегіәріптерденкімжылдамжәнеинформатикағақатыстыатауларынтабарекен?

М К А К О М П
О Н К С Т Н Ь
В И Т У Ы А Ю
И Т О Р Ш Қ Т
Р П С К А Р Е
У Е Е Т Н Е Р
С Р Н А Қ Т А

Жауап: бұлжерде 7 информатикағақатыстысөзжасырылған (МОНИТОР, КОМПЬЮТЕР, ВИРУС, КАКТУС, ПЕРНЕТАҚТА, СКАНЕР, ТЫШҚАН)
Топтардыңтапқансөздерінебайланыстыұпайларынбереміз.
VI. Жарысымыздыңкелесікезеңі «Кімжылдам» кезеңі.
Word Padмәтіндік редакторы арқылытөмендегіөлеңжолдарындұрысжазып, қалағантүсіңізгебояңыз.
Отан - сенің, ата - анаң,
Отан - досың, бауырың.
Отан - өлкең, астанаң,
Отан - аудан, ауылың.

Отан - тарих, Отан - тіл,
Жасағанелің, ер халқың.
Отан - өлең, Отан - жыр,
Көтергенкөкке ел даңқын...

Отан осы, достарым,
Көңілгемұнытүйебіл.
«Отан» депөс, жасқауым,
Оны ардақтап, сүйебіл

Әділқазыларғасөзберіледі. Ойынныңқорытындысыайтылады.
Жүргізуші. Бүгінгікөріптамашалаған «Информатика әлемінде» аттысайысымызөзмәресінежетті. Зейінқойыптыңдағандарыңызүшіналғысымызшексіз!




Сайыссабақтыңтақырыбы:   «Информатика әлемінде»

Мақсаттары:

Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!