Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Информатика пәнінен сайыс сабақ "Информатика жұлдыздары"
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Сабақтыңтақырыбы:
«Информатика
жұлдыздары »
Сабақтыңмақсаты:
Білімділік: оқушылардың информатика
пәнінедегенқызығушылықтарынарттыру, танымдықіс-әрекеті мен
ақпараттықмәдениетінқалыптастыру.
Дамытушылық:
ойлауқабілеттеріндамыту, сөзмәдениетінжетілдіру,
шығармашылықізденістерінарттыру.
Тәрбиелік:өзбілімдеріндамытуға,
бір – бірінқұрметтеуге, информатика
пәнітуралыбілімінтолықтыру.
Сабақтыңтипі:Сыныптантысжұмыс
Жабдықталуы:Интерактивтітақта,
тапсырмалар, викториналықсұрақтар.
Көрнекілігі:
Слайд
презентация.
Пәнаралықбайланыс:қазақтілі,
математика,
Сабақтыңөтубарысы:
І.
Ұйымдастыру.
Командалар
І топ
– «Қыздарай»
ІІ
топ – «Жұлдыз»
Сайысжоспарынтаныстыру.
Айша
:Құрметтіұстаздар мен оқушылар!
«Информатика
жұлдыздары »
аттысайысымызғақошкелдіңіздер!
Компьютер –
сеніңкөмекшің
Қаламың,
әріқағазың!
Керек
емесдемессің,
Аздағанболсахабарың.
Үйрену
керек бәрін де –
Ақпараттықзаманың! – дей келе
«Информатика
жұлдыздары »
аттыойынымызғақатысушылардықошеметтейік.
Сайыс 6 кезеңнен тұрады:
1-кезең. Таныстыру
2-кезең. Ойлан, тап!
3-кезең. Айлалы ақыл-ой
4-кезең. Кім жылдам?
5-кезең. Ұшқыр ойдан ұтымды жауап
Алимұрат:Ғылымныңсырынұғына,
Шығыңдарбілімшыңына.
Ұқыптылық пен зеректік,
Жеткізерсіздердейөренді
Жеңістіңмынаушыңына – дей отырасайысқатөрелікетушіәділқазыларалқасыментанысболыңыздар.
Айша:Мәңгібақиестеқалар,
Қызықтыбіржиынболсын
Білімдірекшәкіртозар,
Сұрақтарықиынболсын
Соққолыңды, білімдіжасталантқа, – дей отырып, сайысымыздың «Таныстыру» бөлімінбастайық.
Алимұрат:Таныстырубөліміндеәр топ өздерінтаныстырып, ұрандарынайтады. Бұлсайыстыңжоғарғыұпай саны – 5 ұпай. Әділқазымүшелерісайыстыңжалпықорытындыбағасынсайыссоңындаесептепбарлығынбіраққорытындыласақ, әрсайыстыңбағасынөздеріңізалдыларыңыздаберілгенқағазғаесептеп, белгілепотырсаңыздар.
І- кезең «Таныстыру»
Айша:Қойылғансұрақесепке,
Ойланыпжауапіздейік.
Уақытты текке
өткізбей,
Қатесінанықтапберейік, - дей
келе
“ Ойлаңда тап” атты ІІ кезеңіміздібастайық.
Бұлбөлімдеекітопқа10 сұрақтан беріледідұрысжауапқа 1
ұпай.
1-топ «Қыздарай» тобына сұрақтар
1.Белгілі бір нәрсе (адам, жануар, зат, құбылыс т.б.)
туралы таңбалар мен сигналдар түрінде ұсынылатын
мәліметтер тобы.Ақпарат
2.Ресейде XVI-XVII ғасырда пайда болған есептеуіш құрал. Есепшот
3.Ақпаратты белгілі бір алфавит арқылы ұсынуды қалай атайды.Кодтау
4.Paintграфикалық редакторында неше құрал пайдалануға болады?16
5.Санның цифрына бөлінетін позицияны қалай атайды?Разряд
6.Берілген есептің шығару жолынреттелген амалдар тізбегі түріне келтіру.Алгоритм
7.“Кибернетиканың атасы” деп қай ғалымды атайды?Норберт Винер
8.Integer сөзі қандай типті білдіреді?Бүтін
9.Microsoft Word қандай редактор?Мәтіндік
10.Төмендегі суретте бейнеленген құрылғыны тауып, атқаратын қызметін сипаттаңдар.Сканер
Алимұрат: 2-топ “Windows”
1.Көрінетін бейнелер мен символдар арқылы берілетін ақпарат түрі?Визуалды
2.Графикалық редакторды табыңыз?Paint
3.Сандарды өрнектеудің қандай да бір тәсілі.Санау жүйесі
4.Мәтіннің пішінін оның параметрлеріарқылы қою.Мәтінді форматтау
5.“Қосу машинасын” ойлап тапқан ғалым?Блез Паскаль
6.Сандық кестелермен жұмыс істеуге арналған бағдарлама.Excel
7.Трансляторлар неше түрге бөлінеді?3
8.Паскаль тілін ұсынған швейцариялықғалым?НиклаусВирт
9.Графикалық файлдардың кеңейтілуіgif
10.Төмендегі суретте бейнеленген құрылғыны тауып, атқаратын қызметін сипаттаңдар.Принтер
Айша:АйналайыналғаұмтылғанДарындар!
Айналайынжеңісқұшқанқырандар!
Бізденқиынжағдайлардысұраңдар,
Сұрапқоймай, шешужолынтабыңдар–деп
ІІІ-бөлімдібастайық “Айлалы ақыл-ой”. Бұлбөлімдетоптарғаинформатикағабайланыстыаударылғанмақалдарберіледі, солмақалдардыңдұрысжағынайту керек, дұрысаударылғанмақалға5ұпайберіледі.
Ендешебастайық!
1.Жігітті компьютеріне қарап таны
2. Байт биттен құралады
3. Вирустан қорыққан, Интернетке – кірмейді
4. Компьютердің жұмысы, иесіне мәлім
5. Веб – дизайншының өз еркі, сайтты қалай жасасада.
6. Білмесең – «Анықтамадан» сұра
7. Бір ядролы процессор жақсы, ал екі ядролы одан да жақсы
8. Антивирусы күштіні – Вирус ала алмайды
9. Күлсең ескірген компьютерге күл
10. Компьютерде екі колонка, дауысы жер жарады.
Осымен «Айлалыақыл-ой» аттысайсымызаяқталды.
Алимұрат:Біз «Кімжылдам» атты 4-кезеңімізді бастаймыз. Бұлкезеңдеәртоптан 1 оқушыданшығып, ортадағыкомпьютерлердеменіңқолымдатұрған «Достық» тақырыбындағымәтіндіқатесіз, әрісуретпенәдемілептеру керек. Жылдамәріқатесізтергентопқа 5-ұпай беріледі.
Айша:Ортада 7 «Е» сыныбының оқушысы Нұрсұлтан Нұрай
Айша:Сайыс – толқын, айналғанқаттыағысқа,
Табылғандайтаным да, жат дауыс та.
Біреуозыпкеледіқатарынан,
Біреумініпжатқандааптығыста.- деп
5-кезең.Ұшқыр ойдан ұтымды жауап. Белгілі бір жүйемен реттелген сөздердің артығын табу: Әр дұрыс жауапқа 5 балл-дан есептеледі. Бұл тапсырмаға 3 минут уақыт беріледі.
Қыздарай тобына: тобына:
сорецпро - марамгроп -
оринмкафати - енюм -
ротинам - инрпрет -
рептьюкром - ныштақ -
тапееқтарн - нтиеретн -
Мәңгібақиестеқалар,
Ғажайыпбірсайысболды
Білімдірекшәкіртозып
Қиынырақтапсырмаболды
Осыменбұлқызықтытамамдасақ,
Бұлжайдыайтамыз ба жаманболсақ?
Үйрендікбілмегенді осы жолы,
Тағы да үйренеміз аман болсақ! – дей отырабүгінгісайысымыздаәнемінедегеншеөзмәресінежетті. Ал қазірәділқазымүшелерібағалардықорытындылапшығарғанша болғанша 3 «Г» сынып оқушысы Абишева Аруназды тыңдасақ. Ортада Абишева Аруназ
Қызықтыуақытөткізген
Бар ғылымдысыйдырып
Білетінікөпбізден
Жаңалықтыңжаршысы
Жұрттыелеңеткізген
Информатикағамыңалғыс! – деп, әділқазыларалқасынасөзбереміз.
Алимұрат:Жүреккеадалдықтыңескенгүлін
Ғажайыпкелешектіңтөккенүнін
Ардақтыұстаздарғашынкөңілден
Жолдаймызбізалғысбүгін.
Көңілқойыптыңдағандарыңызғакөп-көпрахмет. Келгенқонақтарымызғақанаттарыңызбиіккеқағылаберсін, бүгінгіжеңістеріңізқұттыболсын! Қош, сауболыңыздар!
Достық
Жақсыдос – жаназығы. Досқадегенсыйластықсезімі – әрадамныңбойында бар қасиет. Сыйластықсезімдостарарасындаберікорыналса, адамешқашанжалғыздықкөрмейді. Достардыңбір-бірінедегенқұрметізорболса, олқиындықтаншығуда да, өмірдегімақсатынажетуде де үлкендемеуболмақ.
Достарсыйластығыбір-бірінеқалтқысызсенген, риясызсенімсезімінеиеболғанадамдардыңарасындаболады. Олүлкенөміржолынанөткен, тәжірибедежинақталған, қиындықтасыналғансыйластықболса, анағұрлымберікболмақ.
Қазақта «Киімніңжаңасы, достыңескісіжақсы» депбекерайтпаған. Бала шағынанбір-бірініңмінезін, әдетін, ой-өрісінбіліпөскендостарарасындағысыйластықтыңорныбөлек, оланағұрлымберікәрітүбегейлі.