Материалдар / «Информатика» пәнінен тоқсандық жиынтық бағалау спецификациясы 5-сынып
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

«Информатика» пәнінен тоқсандық жиынтық бағалау спецификациясы 5-сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
жаңа бағдарлама
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
21 Желтоқсан 2017
771
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Пәні: әдебиеттік оқу

Мектеп: Шамалған станциясындағы қазақ орта мектебі мектепке дейінгі шағын орталықпен коммуналдық мемлекеттік мекемесі

Күні: 8.12.17 ж

Мұғалімнің аты – жөні: Закирова М

Сынып: 3 «И»

Қатысқандар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы:

М.Тәнекеев.Қажымұқан.

Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары

Оқушыларды М.Тәнекеевтің «Қажымұқан» мәтінімен жан-жақты таныстыру; оқу

Сабақ мақсаттары

Барлық оқушылар М.Тәнекеевтің «Қажымұқан» мәтінімен жан-жақты танысып, оның маңызы туралы біледі.

Оқушылардың басым бөлігі оқып үйренгенін қолдана алуға , түсінгенін саралай алуға бағыт-бағдар алады.

Кейбір оқушылар мәтіндегі автордың негізгі ойына баға беріп, өз ойымен жеткізе алады.

Жетістік критерийлері

«Қажымұқан» мәтінімен танысу

Мәтінді оқу

Мәтін кейіпкерлерін ашу

Тілдік мақсаттар


Құндылықтарды дарыту

Еңбекқорлық, патриотизм

Пәнаралық байланыста

Қазақстан тарихы

АКТ қолдану дағдылары


Бастапқы білім

Қажымұқан жайлы біледі

Сабақ барысы

Сабақтың жоспарланған кезеңдері

Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет

Ресурстар

Сабақтың басы

10 мин

Психологиялық дайындық

Сабаққа әркез қатысып

Білімді шыңдап көрейік

Әрбір атқан таңменен

Бөленіп нұрға жүрейік..

Үй жұмысын мәтіннен сұрақ қою арқылы тексеремін.

Кейін жаңа тақырыпқа көшемін.

Бейнесөз шешу: Қажымұқан

Бұл кім? Ол жөнінде не білесіңдер?

2 сыныпта «Алып бала» әңгімесімен таныстық.

Ірі денелі, балуан, дәу, қайратты,төзімді, күрескер

Қ. Мұңайтпасов – тұңғыш қазақ балуаны, кәсіби күрескер, әлем чемпионы. Ақмола облысы Қараөткел аймағы Қоспа аулында дүниеге келген. Бала кезінен ол қайратты, алып болып өседі. Ол 28 мемлекетте күресіп, 48 алтын, күміс, қола медальдарын әйгілі сигизмунд белбеуін алған. Ұлы Отан соғысы жылдарында көшпелі циркпен өнер көрсетіп, өзі жинаған 100 мың сом қаражатын қорғаныс қорына жіберді.

1978 жылы «Қажымұқан» атты екі бөлімді көркем фильм түсірілді. Қ. Әбдіқадыровтың «Қажымұқан» кітаптары бар. «Қазақ даласының батыры» атағы берілді. «Құрмет белгісі» орденімен марапатталды. 1948 жылы Шымкент облысының Арыс ауданы Ленин туы колхозында қайтыс болды.


Сабақтың ортасы

20 мин

1. Оқушыларға тізбектей оқыту

2. Сұрақтарға жауап беру

Мәтінде кім туралы әңгімелейді?

Мұқанның бұл жолғы қарсыласы кім?(түрік балуаны Нұрлы)

Жекпе-жек немен аяқталды? (жеңіспен)

Ұлы Отан соғысы кезінде Қажымұқан балуан майданға өз қаражатымен жасалған не жіберіпті? (ұшақ).

3. Мәтіннің әр бөлігіне ат қою

а) Күрес алаңында

ә) Батыл шабуыл

4. Суретпен жұмыс: Сурет бойынша әңгіме жазу.

- Суретте кімдер бейнеленген?

- Осы сурет мәтіндегі қандай оқиғаға сәйкес келеді?

Суретпен мәтіннің байланысы бар ма?


Сабақтың соңы


Салауатты өмір салтын ұстану. Денің сау болу үшін не істеу керек?

- Ерте тұру

- Спортпен шұғылдану

- Денені таза ұстау керек

- Таза ауада серуендеу.

Қажымұқан туралы не білдік?

Үйге тапсырма беру.

Түсініп оқу, мазмұндау. 107-109 бет


Саралау – сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз?

Рефлексия

Сабақтың оқу мақсаты шынайы ма?

Бүгін оқушылар не білді?

Сыныптағы ахуал қандай болды?

Мен орындаған саралау шаралары тиімді болды ма?

Мен бүкіл уақыт ішінде үлгердім бе?

Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім және неліктен?


Қорытынды бағамдау

Қандай екі нәрсе табысты болды? (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)


1.

2.


Қандай екі нәрсе сабақты жақсарта алды? (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)

1.

2.


Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды жетілдіруге көмектесетін не білдім?

1.


2.




Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!