Информатика сабақтарында электрондық білім беру платформаларын қолдану тиімділігі

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Информатика сабақтарында электрондық білім беру платформаларын қолдану тиімділігі

Материал туралы қысқаша түсінік
Бұл материалда информатика пәнінде электрондық білім беру платформаларын қолданудың оқыту процесіне әсері зерттеледі. Зерттеу барысында Stepik сияқты танымал онлайн платформалар негізінде оқыту әдістері қарастырылып, олардың оқушылардың білім сапасы мен қызығушылығын арттырудағы ролі талданады. Автор тәжірибелік эксперимент ретінде екі 10-сынып оқушыларынан құралған топтарда дәстүрлі оқыту мен электрондық платформа арқылы оқытуды салыстырып, олардың тиімділігін анықтады. Нәтижелер көрсеткендей, электрондық білім беру платформаларын пайдалану оқушылардың веб-дизайн және информатика саласындағы теориялық білімдері мен практикалық дағдыларын жетілдіруге оң ықпал етеді. Материал болашақта цифрлық технологияларды кеңінен енгізу қажеттігін және педагогикалық әдістерді жаңарту жолдарын қарастырады.
Материалдың қысқаша нұсқасы

Сабитаева Майра Джамбуловна магистрант КГУТИ


ИНФОРМАТИКА САБАҚТАРЫНДА ЭЛЕКТРОНДЫҚ БІЛІМ БЕРУ ПЛАТФОРМАЛАРЫН ҚОЛДАНУ ТИІМДІЛІГІ

Қазіргі таңда цифрлық технологиялардың қарқынды дамуы білім беру жүйесіне жаңа сапалық деңгей енгізуде. Әсіресе информатика пәнінде электрондық білім беру платформаларын қолдану оқыту процесін жандандырып, оқушылардың білім алуына интерактивті және қолжетімді мүмкіндік береді. Бұл платформалар, оның ішінде Stepik, Moodle, Google Classroom сияқты онлайн ресурстар, оқушыларға теориялық материалды меңгеру мен практикалық дағдыларды дамыту үшін тиімді құрал болуда. Информатика сабақтарында электрондық платформаларды қолдану оқыту сапасын арттырып қана қоймай, білім алушылардың шығармашылық қабілеттерін, сыни ойлау және мәселе шешу дағдыларын қалыптастыруға да ықпал етеді. Бұл мақалада электрондық білім беру платформаларын қолданудың информатика пәніндегі тиімділігі қарастырылып, олардың оқу процесіндегі рөлі мен артықшылықтары талданады.

Түйінді сөздер: онлайн оқыту, білім беру технологиялары, қашықтықтан оқыту, оқу курсын әзірлеу

Қазақстандағы информатика пәнінде электрондық білім беру платформалары кеңінен қолданылады. Соның ішінде ең танымалдары - Stepik, Moodle, және Bilimland платформалары.

Stepik - ашық онлайн курстар құруға мүмкіндік беретін платформа. Мұнда оқытушылар видео дәрістер, интерактивті тапсырмалар, тесттер мен жобалық жұмыстарды біріктіре отырып, білім алушыларға оқыту процесін тиімді ұйымдастырады. Stepik оқушылардың оқу прогресін автоматты түрде бақылайды және бағалайды, бұл мұғалімдерге нақты талдау жүргізуге мүмкіндік береді.

Moodle - әлемге танымал ашық кодты оқу басқару жүйесі. Ол курстарды ұйымдастыруға, оқу материалдарын жүйелеуге, форумдар, тесттер және түрлі интерактивті құралдарды қолдануға мүмкіндік береді. Moodle-дың икемділігі мұғалімге әртүрлі педагогикалық әдістерді тиімді қолдануға жағдай жасайды.

Bilimland - Қазақстанға тән цифрлық білім беру платформасы, ол ұлттық білім беру стандарттарына сай әзірленген материалдар мен мультимедиа ресурстарын ұсынады. Бұл платформа мектеп оқушыларына арналған бейнематериалдар, тесттер, интерактивті тапсырмалар арқылы білім алуды қолдайды.

Информатика сабағында электрондық платформаларды қолдану барысында қолданылатын тиімді педагогикалық әдістер:

  • Проблемалық оқыту әдісі - оқушыларды нақты есептерді шешуге, ақпаратты зерттеуге, логикалық ойлауға ынталандырады. Бұл әдіс білімді терең меңгеруге және шығармашылық қабілеттерді дамытуға ықпал етеді.

  • Жобалық оқыту әдісі - оқушыларды өздігінен немесе топпен нақты тақырыпқа байланысты жобалар жасауға бағыттайды. Мысалы, Web-жобалау курсы аясында веб-сайт жасау, дизайн элементтерін құру сияқты практикалық жұмыстарды орындау.

  • Интерактивті тестілеу және кері байланыс жүйесі - электрондық тесттер оқушылардың білімін жедел бағалауға, әлсіз тұстарын анықтап, оларды түзетуге мүмкіндік береді.

  • Дәріс, вебинар және онлайн консультациялар - теориялық материалды онлайн форматта өткізу, сұрақ-жауап сессияларын ұйымдастыру арқылы оқытудың сапасын арттырады.


Жүргізілген зерттеулер нәтижесінде электрондық білім беру платформаларын қолдану дәстүрлі оқыту әдістерімен салыстырғанда оқушылардың пәнді меңгеру деңгейін 20-30% жақсартады деген мәліметтер алынған. Оқушылардың сабаққа қатысу белсенділігі, пәнге қызығушылығы артады, өз бетімен білім алу мүмкіндіктері кеңейеді. Менің диссертациялық жұмысым аясында Ақтау қаласындағы №25 мектептің 10-сынып оқушылары арасында педагогикалық эксперимент жүргізілді. Зерттеуге 60 оқушы қатысып, екі топқа бөлінді:

  • Бақылаушы топ - 29 оқушы, олар информатика сабағын дәстүрлі әдістермен оқыды;

  • Эксперименттік топ - 31 оқушы, олар Stepik платформасы негізінде әзірленген Web-жобалау курсын пайдаланды.

Эксперимент барысында оқушылардың теориялық білімдері, практикалық дағдылары мен оқу мотивациясы бағаланды. Нәтижелер көрсеткендей, эксперименттік топ оқушыларының білім деңгейі мен дағдылары бақылаушы топқа қарағанда едәуір жоғары болды. Stepik платформасының интерактивті мүмкіндіктері (видеодәрістер, тест тапсырмалары, жобалық жұмыстар) оқушылардың қызығушылығын арттырып, оларды өздігінен оқу мен зерттеуге ынталандырды.

Бұл зерттеу электрондық білім беру платформаларын қолданудың информатика сабақтарында тиімді оқыту әдісі екенін дәлелдеп, білім беру үрдісіне цифрлық технологияларды енгізудің маңыздылығын көрсетті.




Пайдаланылған әдебиеттер


  1. Әбдікерімова, Э.А., Дүйсекенова, А.М. (2024). Электрондық оқыту платформалары негізінде веб-жобалау курсын әзірлеу әдістемесі. Ақтау: Ш. Есенов атындағы Каспий мемлекеттік технологиялық университеті.

  2. Шамшадинова, М.С. (2021). Цифрлық білім беру технологиялары: онлайн оқытуды ұйымдастыру әдістемесі. Нұр-Сұлтан: Ұлттық білім академиясы.

  3. Stepik.org (2024). Stepik платформасында онлайн курстарды құруға арналған ресми нұсқаулық. [Электрондық ресурс]. Қолжетімді: https://stepik.org.

  4. Абылайқызы, Г.Б. (2023). Информатика сабақтарында электрондық платформаларды қолданудың педагогикалық тиімділігі. Журнал «Білім және технология», №2, 34-42 б.

  5. Нұрғалиева, С.А. (2022). Интерактивті оқыту әдістері және олардың білім сапасына әсері. Алматы: Білім саласы баспасы.


Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
09.06.2025
73
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі