1 Оқушылармен сабақта жеке жұмыс атқару |
Тәсілдің жақсы жақтары | Тәсіл кемшіліктері |
Оқушының жеке дайындығын толығымен ескеруге және бар мәселелерді шешуге болады | Ұйымдастырушылық:жеке жұмыс кезінде кіші балалармен қиыншылық тууы мүмкін.Психологиялық: толымсыздық комплексін қалыптасады. |
2. Жеке тапсырмалар(кеспе қағаздар) |
Жеке дайындығының деңгейін ескере отыра оқушыны жұмысқа жұмылдыру керек, оқушы өз күшіне сенуі керек. | Мұғалімнің сабаққа дайындалуына көп уақыт кетеді. |
3. Шағын топтарды ұйымдастыру жұмысы |
Әр оқушыны жұмысқа тарту арқылы сыныпта жұмыс жағдай туындайды | Белсенді оқушы белсенділігі төмен оқушыны басып тастайды, өз пікірін міңдеттейді |
4. Жұптық жұмыс |
Психологиялық кедергілерді жеңу, әр оқушының сөзі тыңдалады, оны түсінуге жағдай туады | Оқушылардың белсенділіктерінің төменділігі – оқу мотивациясының төменділігі |
5. Әдістер мен ойын түрлерін қолдану |
Психологиялық кедергілерді жеңу, әр оқушы тындалады, оны түсінуге жағдай туады | Танымдық әрекеттерге кедергі болып оқушы сабақты «ойынға» айналдыру қаупі бар |
6. Бұрынғы алынған тапсрымалармен байланысы жоқ шығармашылық жұмыстарды қолдану |
Психологиялық кедергілерді жеңу, танымдық әрекеттердің белсенділігі байқалады | Алған білімінің таяз, жеткіліксіз болуы |
7. Сыныптан тыс кезеңде оқушылармен жеке жұмыс |
Оқушының жеке дайындық деңгейін ескеруге жағдай туады, оқушы өз күшіне сенуі керек. | Уақытты талап етеді: көп жұмыс жүктеледі, мазасыздық туындап, өзін-өзі ыңғайсыз сезінеді. |
8. Оқушыларды үйірме және факультативтерге тарту |
Оқушының танымдық әрекеті, оқуға ынтасы жоғарылайды | Мектептің қаржылық базасының шектеулі болуы үлгерімі төмен оқушыларды тартуға қиындық туғызады |
9. Оқушыларды қоғамдық жұмыстарға тарту |
Кедергілерді жеңе білу | Қоғамдық жұмыспен және оқушы арасындағы тікелей байланыстың болмауы оқушыны танымдық және қоғамдық жұмыстарға тартуға қиындық туғызады |
10. Ата – аналардың педагогикалық деңгейін көтеру жұмыстары |
Мектеппен ата – аналар арасындағы байланысты нығайту, балаларды тәрбиелеу ісінде бірігіп жұмыс істеу | Ата – аналар балаларды тәрбиелеуде өздерін алшақ ұстауы және мектептің ата – аналардың мінез – құлқын жөндеу мүмкіншілігінің болмауы |