Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Информатикадан "Мультимедиялық технологиялар әлемі" факультатив сабақтар топтамасы
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Бекітемін: Мектеп директоры Комчабаева Б. Т
|
Келісемін: Аудан әдіскерлер кабинетінің меңгерушісі: Қайрақбаева Г.Т |
«Мультимедиалық технологиялар әлемі»
(Таңдау пәні )
Облыс: Шығыс Қазақстан
Қала : Зайсан
Мектеп: «Шағын жинақталған Саржыра негізгі орта мектебі»
Сыныбы : 5
Сағат саны: 1
Пән мұғалімі: Маркабаева Г.Б
2018-2019 оқу жылы
Түсінік хат
Бұл бағдарлама 5-сыныпқа информатика пәнінен факультативтік сабақтарды оқытуға арналған. Мәтіндік құжаттар құру, өңдеу,презентация, бейнемонтаж жасау, есептеуіш техниканы жөндеу және техникалық қызмет көрсету арқылы оқушылардың техникалық білімдерін және логикалық ойлау қабілетін дамытуға, шығармашылықпен жұмыс жасауға бағыттау.
5 сыныптар үшін «Мультимедиялық технологиялар әлемі» тақырыбында факультативтік сабақтары жүргізіледі. Мынадай тарауларды қамтиды:
-
Microsoft Word мәтіндік редакторы
-
Пернетақталық жаттығулар
-
Компьютерлік презентациялар тақырыптарынан тұрады.«Мәтіндік редактор және презентация» - тақырыбында құрылға сабақтарда мәтіндік редакторде құжаттар құру, өңдеу, сақтау жұмыстарын , ал презентация құру арқылы слайд ұғымы, анимация қою , дыбыс , бейне файлдарды орнатуды көркемдеуге үйренеді. MS Word және Power Point бағдарламаларын қолданады.
.
Негізгі мақсаты:
Қазіргі заман талабына сай бәсекеге қабілетті, қарқынмен дамып келе жатқан қоғамда кәсіби маман болып қалыптасуына бағыт беру, компьютерлік технологияның мүмкіндіктерін өздерінің кәсіби дайындық деңгейіне еркін пайдалана білуге үйрету; нәтижелі жұмыс жасауға баулу; оқушыларға білім алудың қарапайым түрлерін қолдана отырып,мәтіндік редакторда еркін жұмыс жасауды, таныстырылым жасаауды меңгеру,бейнемонтаж жасауды, есептеуіш техниканы жөндеу және техникалық қызмет көрсету арқылы техникалық, логикалық, шығармашылық қабілеттерін арттыру.
Негізгі міндеттер:
Бағдарламаны үйрету арқылы оқушылардың танымдық, біліктілік қабілеттерін дамыту;
Оқушылардың пәнге деген қызығушылығын арттырып, кәсіби бағдар беру.
Оқушылардың компьютерлік сауаттылығын дамыта отырып, кәсіби маман болып қалыптасуына ықпал жасау;
Алдыға қойылған мақсат нәтижеге бағытталуы қажет.
Оқушылардың өз бетінше жұмыс жасауға дағдысын қалыптастыру.
Күтілетін нәтиже:
Проблеманы көре алатын және оны шеше алатын, барлық ақпарат түрлерімен жұмыс істеп, алған білімдерін өмірде кездескен нақты жағдайда пайдалана алатын тұлға қалыптасады.
Оқу үрдісінде репродуктивтік, эвристикалық және зерттеушілік тапсырмаларды қолдану оқушылардың белсенділігін арттыру.
Өз заманына сай білімді, іскер, шығармашыл, жан-жақты дамыған, терең білімді шығармашыл тұлға қалыптастыру.
Тақырыптық жоспар
(5 сынып, 34 сағат-аптасына 1 сағат)
№ |
Сабақтың тақырыбы |
Сағат саны |
Мерзімі |
1 –бөлім. Мәтіндік редактордың жалпы сипаттамасы |
3 |
|
|
1.1 |
Мәтіндік құжаттарды өңдеу тарихы. |
1 |
|
1.2 |
Мәтіндік редакторлардың сипаттамалары |
1 |
|
1.3 |
Мәтіндік құжаттардың объектілер және олардың параметрлері |
1 |
|
2 –бөлім. Блокнот мәтіндік редакторы. |
6 |
|
|
2.1 |
Блокнот редакторында мәтін теру |
1 |
|
2.2 |
Мәтінді редакторлеу. |
1 |
|
2.3 |
Мәзір қатарында не жасырынып тұр? |
1 |
|
2.4 |
Мәтін фрагменттерімен жұмыс |
1 |
|
2.5 |
Комьютерде берілгендерді сақтау. |
1 |
|
2.6 |
Практикалық жұмыс |
1 |
|
3-бөлім. Word Pad мәтіндік редакторы. |
7 |
|
|
3.1 |
Абзацтарды безендіру. |
1 |
|
3.2 |
Қарып өлшемін өзгерту. Тегістеу әдістері. |
1 |
|
3.3 |
Пішімдеу панелі. Абзацты пішімдеу. |
1 |
|
3.4 |
Мәтінді енгізу және жүктеу. |
1 |
|
3.5 |
Тізімді нөмірлеу және маркерлеу |
1 |
|
3.6 |
Пернетақтамен жұмыс |
1 |
|
3.7 |
Практикалық жұмыс |
1 |
|
4-бөлім. Microsoft Word мәтіндік редакторы. |
10 |
|
|
4.1 |
Microsoft Word мәтіндік редакторымен танысамыз.
|
1 |
|
4.2 |
Мәтіндік құжат объектілерін бөліп алу тәсілдері |
1 |
|
4.3 |
Мәтіндік құжат құру және редакторлеу |
1 |
|
4.4 |
Мәтінді пішімдеу |
1 |
|
4.5 |
Кесте түрінде мәтінді безендіру |
1 |
|
4.6 |
Құжатты баспадан шығару |
1 |
|
4.7 |
Мәтінге сурет кірістіру |
1 |
|
4.8 |
Тақырыптарды безендіру |
1 |
|
4.9 |
Практикалық жұмыс |
1 |
|
4.10 |
Тест жұмысы |
1 |
|
5-бөлім. Практикалық тапсырмалар |
8 |
|
|
5.1 |
Мәтінді редакторлеу және пішімдеу |
1 |
|
5.2 |
Мәтінді кестеге орналастыру |
1 |
|
5.3 |
Құттықтау ашық хаттарды құру |
1 |
|
5.4 |
Құттықтау ашық хаттарды құру |
1 |
|
5.5 |
Шығармашылық жұмыс |
1 |
|
5.6 |
Шығармашылық жұмыс |
1 |
|
5.7 |
Шығармашылық жұмыс |
1 |
|
5.8 |
Қорытынды сабақ |
1 |
|
|
Барлығы |
34 |
|
Бекітемін: Мектеп директоры Комчабаева Б. Т
|
Келісемін: Аудан әдіскерлер кабинетінің меңгерушісі: Қайрақбаева Г.Т |
«Мультимедиалық технологиялар әлемі»
(Таңдау пәні )
Облыс: Шығыс Қазақстан
Қала : Зайсан
Мектеп: «Шағын жинақталған Саржыра негізгі орта мектебі»
Сыныбы : 6
Сағат саны: 1
Пән мұғалімі: Маркабаева Г.Б
2018-2019 оқу жылы
Түсініктеме хат
Қазіргі уақытта информатиканың мектеп оқушыларын еңбекке, кәсіптік қызметке баулуда, жастардың кәсіптік бағдарды өздері айқындауында рөлі өте зор. Ақпарат қызметінің өсе түскен мәні еңбек ресурстарының материалдық жүйеден ақпараттыққа ауысуына ықпал етеді. Тікелей ақпаратты өндеумен қатар жаңа мамандықтар пайда болуда. Ақпараттық құрам адамның болашақтағы технологиялық дайындығының басты құрамдас бөлігіне айналады.
Қоғамдық – гуманитарлық бейімге арналған информатиканың ұсынылып отырған курсы информатиканың базалық курсынан жалғасы болып табылады. Ол маңызы бар жалпы мәдени және жалпы білім мәселелеріне арналған. Информатика оқушылардың бұдан бұрын оқып – үйренген аспектілеріне неғұрлым тереңірек игеруіне және гуманитарлық саладағы кәсіби қызметте немесе оқуда қажетті дағдыларды иеленуіне мүмкіндік береді.
Қоғамдық – гуманитарлық бағытқа арналған информатика бойыша білім берудің мазмұны: теориялық информатика, ақпараттандыру құралдары, ақпараттық технологиялар,нақты жұмыс істеуді уйрету. ЭЕМ-де жұмыс істеп отырған әрбір адам үшін мәтіндік және графикалық интерфейстің принциптері толық баяндалған, технологияны баяндау барысында көптеген есептермен тапсырмаларда информатиканың негізгі идеялары мен жеке қолданылатын дербес компьютердің жұмыс істеу принциптері қарастырылады.
Кіріспе
«Информатика» пәнін оқыту үдерісінде оқытушы «Қазақстан Республикасында жалпы орта білім берудің мемлекеттік міндетті стандарттарын» басшылыққа алуы тиіс. Аталған стандарт «Информатика» пәні бойынша білім берудің міндетті минимум мазмұны мен оқушының дайындық деңгейіне талаптарды белгілейді және төмендегілерді айқындайды:
Информатиканы оқып-үйренудің негізгі мақсаты:
Оқушы дүниетанымының ғылыми негіздерін қалыптастыру;
Оқушының ойлау қабілеттерің дамыту;
Оқушының ақпараттандыру құралдарын, ақпараттық технологияларды меңгеруі;
Оқушыны өмірге, еңбекке және білімін жалғастыруға дайындау.
Информатиканы оқып-үйренудің негізгі міндеттері:
Қоғамның дамуында, адам еңбегінің сипаты мен мазмұнының өзгеруінде жаңа ақпараттық технологиялардың ролін айқындау, қоғамның постиндустриялық, ақпараттық даму сатысына өтуініңалғышарттары;
Оқушының теориялық, шығармашылық ойлау қабілетін дамыту;
Ойлаудың жаңа типін-онтайлы шешімдерді тандауға бағытталған операциялық ойлауды қалыптастыру;
Ақпараттандыру құралдары, ақпараттық технологиялар саласында білімді, дағдылар мен тәжірибелерді қалыптастыружәне дамыту;
Формалдылық, модельдеу, компьютерлік тәжірибе және т.б. тәрізді ғылыми танымның қазіргі заманғы әдістерін меңгеру;
Оқушыны еңбекке, кәсіптік өзін-өзі бағдарлауға баулу.
Оқудың мазмұны
Қазіргі заманғы компьютерді бағдарламалық қамтамасыз ету. Операциялық жүйелер және оларды дамыту. Интергацияланған жүйелер. Мәтіндік процессорлар, құжаттармен жұмыс істеу, тізімдерді жасау, мәтінді кесте түрінде ресмдеу. Құжатқа сүреттерді қосу. Компьютерлік графика. Құжаттарды ажырата білу және онын технологиясы.. бейнелердің түрлері. Бейнелерді өндеу. Құжаттарды ажырата білудің жүйелері. Мәтінді тексеру және түзету бағдарламалары. Слайд-фильмді тексеру, түзету технологиясы. Слайд-фильмдерді жасаудың технологиясы.баспа жүйелер. Мәтіндік процессорлар мен баспа жүйелерінің ерекшеліктері. Қос орта үшін бірдей функциялар.
Қазіргі заманғы офистің техникалық құралдар. Құжаттарды өндеудің құралдары.
Көшірме жасайтын техника.жедел полиграфия және байланыс құралдар. Ақпараттық жүйелердің шеткері құралдары.Ақпараттық желілерде жұмыс істей білу. Интернетте жұмыс істеу, ақпаратты іздей білу.
Тақырыптық жоспар
(6 сынып, 34 сағат-аптасына 1 сағат)
№ |
Сабақтың тақырыбы |
Сағат саны |
Мерзімі |
1 –бөлім. Power Point бағдарламасы |
5 |
|
|
1.1 |
Power Point бағдарламасының мүмкіндіктері |
1 |
|
1.2 |
Презентация обьектілері |
1 |
|
1.3 |
Power Point ортасының құралдары |
1 |
|
1.4 |
Power Point ортасын іске қосу жолдары |
1 |
|
1.5 |
Құралдар панелінің атқаратын қызметтері |
1 |
|
2-бөлім. Презентация құрудың негізгі технологиясы |
10 |
|
|
2.1 |
Презентация құрудың негізгі кезеңдері |
1 |
|
2.2 |
Презентация фонын құру |
1 |
|
2.3 |
Текст құру |
1 |
|
2.4 |
Презентацияға сурет енгізу |
1 |
|
2.5 |
Мәтін анимациясын құру |
1 |
|
2.6 |
Сурет анимациясын құру |
1 |
|
2.7 |
Сурет анимациясын құру |
1 |
|
2.8 |
Дайын презентацияны іске қосу |
1 |
|
2.9 |
Шығармашылық жұмыс. «Сағат» презентациясын құру |
1 |
|
2.10 |
Шығармашылық жұмыс. «Сағат» презентациясын құру |
1 |
|
3-бөлім. Бірнеше слайдтардан тұратын презентация құру |
10 |
|
|
3.1 |
Обьектіні ерекшелеу |
1 |
|
3.2 |
Сценариге байланысты бірнеше слайдтарды құру |
1 |
|
3.3 |
Слайд іріктегішімен жұмыс |
1 |
|
3.4 |
«Жыл мезгілдері» тақырыбында презентация құру |
1 |
|
3.5 |
«Жыл мезгілдері» тақырыбында презентация құру |
1 |
|
3.6 |
«Жыл мезгілдері» тақырыбында презентация құру |
1 |
|
3.7 |
«Жыл мезгілдері» тақырыбында презентация құру |
1 |
|
3.8 |
«Әткеншек» тақырыбында презентация құру |
1 |
|
3.9 |
«Әткеншек» тақырыбында презентация құру |
1 |
|
3.10 |
Қорытынды тест |
1 |
|
4-бөлім. Компьютерлік практика |
8 |
|
|
4.1 |
Қорытынды «Қызықты информатика» жобасымен жұмыс |
1 |
|
4.2 |
Қорытынды «Қызықты информатика» жобасымен жұмыс |
1 |
|
4.3 |
Қорытынды «Қызықты информатика» жобасымен жұмыс |
1 |
|
4.4 |
Қорытынды «Қызықты информатика» жобасымен жұмыс |
1 |
|
4.5 |
Қорытынды «Қызықты информатика» жобасымен жұмыс |
1 |
|
4.6 |
Қорытынды «Қызықты информатика» жобасымен жұмыс |
1 |
|
4.7 |
Жобаны қорғау |
1 |
|
4.8 |
Жобаны қорғау |
1 |
|
|
Барлығы |
34 |
|
Бекітемін: Мектеп директоры Комчабаева Б. Т
|
Келісемін: Аудан әдіскерлер кабинетінің меңгерушісі: Қайрақбаева Г.Т |
«Мультимедиалық технологиялар әлемі»
(Таңдау пәні )
Облыс: Шығыс Қазақстан
Қала : Зайсан
Мектеп: «Шағын жинақталған Саржыра негізгі орта мектебі»
Сыныбы : 7
Сағат саны: 1
Пән мұғалімі: Маркабаева Г.Б
2018-2019 оқу жылы
Түсінік хат
Заманауи әлемде өзің мен өз жұмысыңды көрсете білу маңызды болып келеді. Сол себептен де аталмыш факультатив бағдарламасы 7 сынып оқушыларының басқа сабақтарда қосымша материал ретінде қолдануға болатын мультимедиялық нысандар жасауға деген қажеттілігі көрінісін береді.
Мультимедиялық презентациялаудың басты міндеті – тыңдаушыны таң қалдыру, оны қызықтыру, қажетті эмоция шақыра білу және тыңдаушыға өзінің басты ойын жеткізе білу болып табылады.
Бағдарлама «Мультимедиялық технологиялар әлемі» деп аталады, себебі бұл мультимедиялық технологияларды нағыз көркем туынды ретінде қолданудағы мол мүмкіндіктер болып табылады.
Оқу үрдісінде ақпаратты экранда бейнелеудің түрлі формаларын (график, қозғалыс, мәтін, дыбыс) қолдану «мультимедия» идеясын туғызды. Оның көмегі арқылы оқытушы бағдарламаларды пайдалануды жүзеге асыруға болады. Мысалы, географияны, ағылшын тілін, не информатиканы оқытуда компьютер мұғалім рөлін атқарады. Жоғарыда келтірілген құралдардың әрқайсысының өзінің оқу үрдісінде қолданылатын ерекшеліктері мен орындары, функциялары бар. Бұл құралдарды біріктіріп, кешен (комплекс) жасап колданылса, оқушылармен атқарылатын жұмыс өнімді де тиімді, нәтижелі болмақ.
Мақсаты:
-
Информатика пәні бағдарламасының маңызды элементтерімен тереңірек танысу және ерекшеліктерін ашу;
-
Оқушылардың бойына графика және мультимедиямен байланысты практикалық міндеттердің шешімін табу құралы ретінде компьютерді игеру;
-
Машығын қалыптастыру арқылы оларды технологиялық дамыған қоғам жағдайындағы белсенді толыққанды өмірге және еңбекке дайындау.
Міндеті:
-
оқушыларды мультимедиялық технологияларды қолдана отыра ақпарат өңдей білуге үйрету;
-
оқушыларды практикалық зерттеушілік жұмысқа тарту;
-
оқушылардың ақпарат жинау мотивациясын ояту;
-
оқушыларды Интернетті қолдана білуге үйрету;
-
оқушылардың өзін-өзі дамыту белсенділігін көтеру қажеттілігін сезіндіру;
-
белсенді өмірлік ұстанымын қалыптастыру;
-
қарым-қатынас мәдениетін дамыту.
-
дербес жұмыс істей білу, жауаптылық, белсенділік, мұқияттылық сияқты іскерлік қасиеттерін дамыту;
-
жоғары эстетикалық сезімдерін дамыту.
|
|
|
|
Кіріспе сабақ – 2 сағат. |
|||
1. |
Презентация туралы жалпы мәліметтер. |
1 |
|
2. |
Мультимедиялық технологияларконструкторы. |
1 |
|
Ақпараттық-коммуникациялық технологиялық-16 сағат |
|||
3. |
MS PowerPoint интерфейсімен танысу. |
1 |
|
4. |
Қарау режимдері. |
2 |
|
5. |
MS PowerPoint-ке слайдтар қосу және олармен жұмыс істеу. |
2 |
|
6. |
Практикалық жұмыс. |
1 |
|
7. |
Анимация эффектілерін күйге келтіру. |
1 |
|
8. |
Практикалық жұмыс. |
1 |
|
7. |
Сурет, диаграмма, графика, дыбыс, гиперсілтеме кірістіру. |
2 |
|
8. |
Презентацияны демонстрациялау. |
2 |
|
9. |
Өзін-өзі презентациялау (өзі туралы презентация жасау). |
2 |
|
10. |
Өзін-өзі презентациялауды демонстрациялау (көрсету). |
2 |
|
Мультимедиялық технологиялар-16 сағат |
|||
11. |
MS PowerPoint-ті безендіру. |
2 |
|
12. |
Практикалық жұмыс. |
2 |
|
13. |
Нысандарды компьютерлік MS PowerPoint-ке кірістіру. |
2 |
|
14. |
Практикалық жұмыс. |
1 |
|
15. |
«Мультфильм» слайдтық фильмін жасау. |
2 |
|
16. |
Практикалық жұмыс. |
1 |
|
17. |
Слайдтық фильмдер жасау теориясы. |
2 |
|
18. |
Практикалық жұмыс. |
1 |
|
19. |
Слайдтық фильмдер конкурсы. |
2 |
|
20. |
Қорытынды сабақ. |
1 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Бекітемін: Мектеп директоры Комчабаева Б. Т
|
Келісемін: Аудан әдіскерлер кабинетінің меңгерушісі: Қайрақбаева Г.Т |
«Мультимедиалық технологиялар әлемі»
(Таңдау пәні )
Облыс: Шығыс Қазақстан
Қала : Зайсан
Мектеп: «Шағын жинақталған Саржыра негізгі орта мектебі»
Сыныбы : 9
Сағат саны: 1
Пән мұғалімі: Маркабаева Г.Б
2018-2019 оқу жылы
Түсінік хат.
Интернет ресурстарымен жұмыс жасау – бұл әлемдегі кез-келген ақпарат көздеріне қол жеткізу тәсілі. Өз қажеттіліктері және қызығушылықтарына қарай оқушылар интернет кеңістігінде шарлай жүріп, әр түрлі сайттардан қажетті ақпараттарды ала алады. Ақпарат алу және Web моделі өзінің толық еркіндігімен, шектеусіз және барлық қызығушылықтанытқан оқушыларға тұрғылықты жеріне тәуелсіз қолжетімдігімен сипатталады.
Интернетті оқып үйренудің басты міндеті – ақпарат алу, ақпаратты іріктеу және ақпарат алмасу.
Интернет – бұл компьютерлік модельдеу ортасы болғандықтан тұтынушылар бір-бірімен қарым-қатынасқа түсе алатындықтан бағдарлама «Виртуалды әлем» деп аталады.
Курс мақсаты:
Информатика бағдарламасын тереңдетіп оқу және бағдарламаның аса маңызды элементтерін ашу. Ақпаратты іздеу және өңдеу үшін оқушылардың компьютерді жақсы меңгерту дағдысын қалыптастыру.
Міндеттері:
Біліктілік: 1) Оқушыларды ақпаратты іздеу және өңдей білуге үйрету
2) Оқушылардың практикалық зерттеу дағдысын қалыптастыру
3) Ақпаратты жинақтау мотивтерін дамыту
4) Оқушыларды интернетті қолдануды меңгерту
Тәрбиелік:
-
Өзін-өзі дамыту қабілетін қалыптастыру;
-
Өмірлік ұстанымдарын қалыптастыру
-
Қарым-қатынас дағдыларын дамыту
Дамытушылық:
-
Өз бетінше жұмыс жасау, жауапкершілікке, ұқыптылыққа, белсенділік қасиеттерін дамыту
-
Оқушылардың логикалық ойлау дағдысын дамыту
Бұл бағдарлама 9 сынып оқушыларына арналған. Аптасына 1 реттен барлығы 34 сағат өткізіледі.
Тақырыптық жоспар
9 сынып (34 сағат – аптасына 1 сағат)
№ |
Сабақтың тақырыбы |
Сағат саны |
Мерзімі |
|
8а |
8ә |
|||
1 |
ЕТ қабинетінлдегі қауіпсіздік ережесі |
1 |
|
|
2 |
Интернет деген не? |
1 |
|
|
3 |
ІР адрес. Оны қалай анықтайды? |
1 |
|
|
4 |
Гиперссылка, браузерлер |
1 |
|
|
5 |
Интернеттен ақпарат іздеу әдістері |
1 |
|
|
6 |
Интернет желісіндегі ақпаратты қолдану. Авторлық құқық. |
1 |
|
|
7 |
Ақпаратты іріктеу. Сақтау және көшіру |
1 |
|
|
8 |
Ақпаратты іріктеу. Сақтау және көшіру |
1 |
|
|
9 |
Почта деген не? Тарихы және қазіргі жағдайы |
1 |
|
|
10 |
Электрондық поштаны өңдеу және оның мүмкіндіктері |
1 |
|
|
11 |
Қапшық және файлдарды архивтеу және электрондық поштамен жіберу |
1 |
|
|
12 |
Skype интерактивті сұхбат |
1 |
|
|
13 |
Интернет сервистері. Ойындар |
1 |
|
|
14 |
Интернет сервистері |
1 |
|
|
15 |
Интернет сервистері |
1 |
|
|
16 |
WWW. Web парақтар |
1 |
|
|
17 |
Оффистік бағдарламалардың негізінде Web беттерді құру |
1 |
|
|
18 |
Оффистік бағдарламалардың негізінде Web беттерді құру |
1 |
|
|
19 |
Құралдар негізінде Web беттерді құру |
1 |
|
|
20 |
Web парақтағы гиперссылкалар |
1 |
|
|
21 |
Кестелерді қолдану |
1 |
|
|
22 |
Кестелерді қолдану |
1 |
|
|
23 |
Сайтты құру |
1 |
|
|
24 |
HTMLжәне тарихы |
1 |
|
|
25 |
HTMLбетін құру әдістері |
1 |
|
|
26 |
Мәтін енгізу әдістері |
1 |
|
|
27 |
Суреттерді орналастыру және гиперссылкаларды құру |
1 |
|
|
28 |
Сайттар қандай болуы керек |
1 |
|
|
29 |
Тақырыпты таңдау. Проект құру құралдарын таңдау. |
1 |
|
|
30 |
Проектімен жұмыс |
1 |
|
|
31 |
Проектімен жұмыс |
1 |
|
|
32 |
Проектілерді қорғау |
1 |
|
|
33 |
Проектілерді қорғау |
1 |
|
|
34 |
Қорытынды сабақ |
1 |
|
|