Материалдар / ИНФОРМАТИКАНЫ ОҚЫТУДЫҢ ЗАМАНАУИ ТЕХНОЛОГИЯЛАРЫ

ИНФОРМАТИКАНЫ ОҚЫТУДЫҢ ЗАМАНАУИ ТЕХНОЛОГИЯЛАРЫ

Материал туралы қысқаша түсінік
.
ЖИ арқылы жасау
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады


ИНФОРМАТИКАНЫ ОҚЫТУДЫҢ ЗАМАНАУИ ТЕХНОЛОГИЯЛАРЫ


БАЛТАБАЕВ МАДИЯР МИРАМБЕКҰЛЫ

«Болашақ» жоғары медициналық колледжінің

информатика пән оқытушысы

Арба техниканың ең үлкен жетістігі болған кез болды. Машинаның немесе аспанда ұшып бара жатқан аэропланның артынан ватага жігіттер теледидар туралы естімеген кезде және компьютердің пайда болуы фантастикадан тыс болған кезде. Қазір көптеген адамдар өздерін теледидарсыз, дербес компьютерсіз, ұялы телефонсыз немесе MP3 ойнатқышсыз елестете алмайды және байланыс құралдарының эволюциясын бақылау қиын. Информатика — бұл ерекше пән-әр пән үшін балалар мұндай аңшылықпен және жаңа нәрсені үйренуге немесе жаңасымен бөлісуге дайын емес. Бұрынғы мектеп оқушысының әр секунд сайын өзгеріп отыратын әлемде өзін сенімді сезінуі және бейімделіп қана қоймай, оның дамуына қатысуы үшін информатиканы оқытудың екі негізгі міндеті бар. Бір жағынан, оқушыны күнделікті өмірде практикалық мәселелерді шешуге және ақпараттық технологияларды кәсіби қолдануға дайындау, екінші жағынан ғылыми дүниетаным мен ойлауды қалыптастыру үшін негіз құру. Осы міндеттерді шешуде ерекше проблемалар жиі көрінеді: балалардың информатика және ақпараттық технологиялар саласындағы білімдері, дағдылары мен дағдылары әртүрлі; компьютерде үй тапсырмаларын немесе қосымша тапсырмаларды орындаудың әртүрлі мүмкіндіктері; заманауи компьютерлік технологияларды қолданумен байланысты өз мүдделерін қанағаттандыру үшін компьютерге қол жеткізудің әртүрлі мүмкіндіктері. Осы мәселелерді ескере отырып, мен информатика мұғалімі ретінде білім беру процесінде оқушыларды шартты түрде келесі топтарға бөлуге тура келеді:

"темір мамандары" және "хакерлер" - А тобы (бірінші деңгей);

"құмар ойыншылар" - В тобы (екінші деңгей);

"қорқақтар" - С тобы (базалық деңгей).

Оқушылардың қызығушылықтарына сүйене отырып, олар оқудың соңында не алғысы келеді, мұғалімге оқу сызығын құру және олардың дағдылары мен дағдыларын түзету оңайырақ. А тобының білім алушылары үшін ақпаратпен жұмыс істеу дағдыларын қалыптастыру, коммуникативтік қабілеттерін дамыту бірінші орынға қойылады, өйткені олар "бәрін біледі" және басқаларды "үйретуге" дайын, бірақ өз білімдерін дұрыс жеткізе алмайды, оларға айтудан гөрі көрсету оңайырақ. В тобындағы оқушылар пернетақтада жылдам жұмыс істеу қабілетіне ие және барлық ойындарға құмар, сондықтан оқытудағы басты міндет-зерттеу дағдылары мен компьютермен жұмыс істеудің кәсіби дағдыларын қалыптастыру. С тобының оқушылары компьютерден қорқады және "күтуші" жанында болған кезде ғана сенімді жұмыс істейді, сондықтан олар үшін тәуелсіз және оңтайлы шешімдер қабылдау дағдыларын дамыту міндетін жүзеге асыру білім беру процесінде өзекті болып табылады. Осыған байланысты мен информатиканы оқытудың жалпы технологияларын қолданамын:

бейіндік бағдарланған оқытуды саралау-ақпараттық-технологиялық сынып және әмбебап;

теңестіру және дамытушылық оқыту;

жобалау технологиясы; оқытудың интерактивті технологиясы;

интегралдық технология.

Оқытуда заманауи технологияларды қолдана отырып, мен ерекше назар аударамын:

оқушылардың жобалық-зерттеу қызметі, сонымен бірге өзін-өзі оқытуға деген ұмтылысты тәрбиелеу. Мен барабар өзін-өзі бағалау жүйесін қалыптастырамын, оқуға деген ынтаның жоғары деңгейін үнемі қолдаймын; оқушылардың бақылау-бағалау қызметі,

оқушылардың кіріс деңгейін анықтау, жаңа материалды үйренумен қатар білімді түзету. Оқу үдерісі барысында білім мен дағдылардың, оқушылардың міндетті базалық деңгей талаптарына сәйкестігіне мониторинг жүргізіледі.

"Толық күн мектебі" инновациялық режимінде жұмыс істей отырып, күннің екінші жартысында қойылған міндеттерді іске асыруға қосымша мүмкіндігім бар, оқушылар қосымша бағдарламаларды игере алады. Оқу курсы 8-10 сағаттық блоктарға бөлінеді, әр блокты зерттеу оқу процесінің келесі формаларын қолдана отырып құрылады: дәріс, практикалық сабақ, оқушылардың өзіндік жұмысы, білімді тексеру. Теориялық материал жоғары деңгейде көрсетілген қиындықтар шоғырланған түрде. Бүкіл сынып үшін бірдей практикалық тапсырмалар арнайы концентрлік құрылымға ие. Әрбір оқу блогына дамудың базалық, бірінші және екінші деңгейіне арналған міндеттер, оқушылардың білім деңгейін ескеретін тексеру тесттері жүйесі әзірленеді. Бұл топтарда оқушылармен жұмыс жасайды. Қатысушылардың әрқайсысының жауабы бойынша қойылатын орташа баға. Оқушыға өзінің оқу қарқыны беріледі, өйткені тұлғаны даму және өзін-өзі дамыту режиміне шығару міндеті жүзеге асырылады.

Оқу іс-әрекетін бағалау осы дамуды көрсетеді, ал оның оқу іс-әрекетінің сапасы оқу материалын игерудің сәттілік дәрежесін анықтайды. Егер студент өз мүмкіндіктерінің шегінде жұмыс істесе, ол міндетті түрде жоғары бағаға лайық. Арнайы курстарды, олимпиадалар мен конкурстарды, сондай-ақ компьютерлік сыныптағы оқушылардың міндетті жұмысын қамтитын сыныптан тыс жұмыстарға ерекше назар аударамын. Мұнда студенттердің жобалық қызметі жүзеге асырылады, бұл оқушыға өз қызметін жоспарлауда, ұйымдастыруда және бақылауда дербестік танытуға, тапсырмаларды орындау кезінде шығармашылықпен айналысуға мүмкіндік береді. Ақпараттық технологияларды нақты моно-пәндік жоба бойынша жұмыс мысалында қарастырамын. Жобаға 9-10 сыныптардың жеті оқушысы қатысты, олар өздері таңдаған тақырып - " Процессор. Бұл не?"бұл алынған білімнің үлгісі, түпкілікті нәтиже — ақпараттық-иллюстрациялық Оқу материалы.

Таңдалған тақырып бойынша нақты материал Интернет желісін пайдалану кезінде жиналды. Photoshop бағдарламасының көмегімен негізгі логикалық элементтердің анимациясы жасалды. Сыртқы және ішкі параметрлерін өзгерткен кезде процессордың мүмкіндіктерін зерттеуге арналған бейнелер орнатылды. Архимед физикасының сандық зертханасын қолдана отырып, балалар салқындату болмаған кезде әр түрлі типтегі процессорлардың температурасының өзгеруін және компьютердің жалпы жұмысына (жылдамдығына) әсерін зерттеді. Процессордың сыртқы түрі мен орналасуын егжей-тегжейлі көрсететін фотосуреттер жасалды. Жиналған және зерттелген материалды көрсету MS PowerPoint бағдарламасы арқылы жүзеге асырылды. Топтағы жұмыс қызығушылықтары бойынша бөлінді: тарих туралы ақпаратты іздеу және іріктеу, жетекші өндірушілер мен олардың отандық аналогтары, құрылғысы мен жұмыс принципі, компоненттерді таңдау және эксперименттік қондырғыны құрастыру, сандық бейне түсіру және монтаждау, даму перспективалары. Анимация мен зерттеулерге бүкіл топ қатысты. Балалар бүкіл жұмыс барысында болған Атмосфера серіктестік пен өзара түсіністікке негізделген шығармашылық және достық болды. Жобаның әрбір қатысушысы: өз сыныбында, мектеп НОУ және қалалық конференция аясында Қоғамдық қорғау арқылы өтті. Жоғарыда аталған барлық іс-шаралардан кейін кемшіліктерге талдау жасалды, өз пікірі айтылды, осыны ескере отырып, жұмыс түзетілді және келесі жобаның жоспары жасалды.


Әдебиет


1. Семакин и. Г. және т. б. орта мектепте информатиканың негізгі курсын оқыту. – М.: базалық білім зертханасы, 2000.

2. Захарова Т. Е. мектептің жоғары сатысында информатика пәнін оқытудың бейіндік саралануы. – М., 1997.

3. Барыкова Н. а. Жалпы орта білім беру жүйесінде Информатиканы оқытудағы" жобалар әдісі " / / x "Білім берудегі ақпараттық технологиялар" Халықаралық конференциясы: Еңбек жинағы. II бөлім. - М.: МИФИ, 2000. – C.60- 61.

4. Фалина и. Н. информатиканы оқытудың теңестіру-дамыту әдістемесі / / Информатика, № 33/99.

5. http://www.agpi.itech.ru/institut/kaf.

ЖИ арқылы жасау
22 Мамыр 2025
83
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі