Материалдар / Инфороматика. 6 сынып. Интернеттегі авторлық құқық және плагиат мәселелері
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Инфороматика. 6 сынып. Интернеттегі авторлық құқық және плагиат мәселелері

Материал туралы қысқаша түсінік
ҚМЖ соңғы бұйрықпен дискрипторлары баллдық жүйемен жазылған
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
17 Сәуір 2024
59
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
450 тг 338 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Қысқа мерзімді жоспар

Педагогтің аты-жөні:

Толендиева А

Бөлім:

Мәтіндік құжатпен жұмыс істеу

Күні:


Сынып: 6

Қатысушылар саны

Қатыспағандар саны

Сабақтың тақырыбы:

Авторлық құқық және плагиат мәселелері

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

6.4.2.2 «авторлық құқық», «плагиат» ұғымдарын түсіндіру

6.4.2.3 авторға сілтеме жасайтын ақпаратпен ілестіру;


Сабақтың мақсаты

«авторлық құқық», «плагиат» ұғымдарына мысал келтіреді;

Авторға сілтеме жасай алады.

Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңдері

Педагогтің әрекеті

Білім алушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар


Сабақтың басы


















Сабақтың ортасы


Сәлемдесу, психологиялық жағымды ахуал туғызу. «Шапалақтау» ойыны

«Есептеу» әдісін қолданып, екі топқа бөлемін. «БББ» кестесін таратып, бірінші «Білемін» бағанын толтыруға кеңес беремін.


Өткен сабақты еске түсіру

Миға шабуыл әдісі

Мұғалімнің түсіндірмесі. Слайд материалдарын қолдану арқылы көрсету.








ТЖ. Джигсо әдісі.





ЖЖ. №1 тапсырма:

Интернет желісінде орналасқан қазақстандық сайттардың (*. kz) кез келген біреуін ашып онда орналасақан электрондық ресурстарға талдау жүргізіңдер. Назар аударыңдар:





ӨЖ. 2- тапсырма. Алдағы уақытта интернеттен көшіріп алатын әр түрлі туындылардың авторлық құқығын бұзбай пайдаланудың ережесін ұсыныңдар.

3- тапсырма. «Төрт сөйлем» әдісі.

Оқушылар төменде берілген тапсырма бойынша жұмыс дәптерлеріне төрт сөйлемнен тұратын шағын эссе жазады.


Шеңбер болып тұрып мұғалім бір деп бастайды, оқушылар ары қарай жалғастырады. Кім үшке бөлінетін санды айту керек болса қол шапалақтайды, ары қарай жалғастырады



Сұрақтарға жауап береді.

  • Авторлық құқық дегеніміз не?

  • Плагиат ұғымы қандай мағынада қолданылады?

  • Қалай ойлайсың авторлық құқық, плагиат және гиперсілтеме ұғымдары неге қатар жүреді?

Топтық талқылау жасайды





  • Сайтта орналсқан деректер авторлық құқықпен қорғалған ба?

  • Сайт басқа авторлардың құқытарын бұзбай ма?




Дәптерге ереже құрастырып жазады



Эссе жазады

/Авторлық құқықты сақтамаудан қоғамға және жеке адамдарға келетін залалды бағала/.



Қалыптастырушы бағалау Мұғалім оқушыларды сабаққа қатысу белсенділігі мен сұраққа жауап беру деңгейіне қарай «Қошеметтеу» әдісі арқылы бағалайды.












Дескриптор:

- Топ ішінде отырып, оқулықтағы ақпаратты оқиды.

- Өзінің оқыған ақпаратымен топ ішінде талқылауға белсенділікпен қатысады.

- Өзге топ мүшелеріне түсіндіру, баяндау жұмыстарын жүргізеді

Дескриптор:

- Интернет желісінен топтар кез-келген қазақстандық сайтты ашады. 1 балл

- Сайтта орналасқан ресурстарға топтық талқылау жүргізеді. 1 балл

- Сайтта орналсқан деректер авторлық құқықпен қорғалған ба? Көз жеткізеді. 1 балл

- Сайт басқа авторлардың құқықтарын бұзбай ма? Жауабын табады. 1 балл

Дескриптор:

- үш ереже құрастырады 3 балл

Дескриптор:

- Авторлық құқықты сақтамаудан қоғамға келетін залалды 2 сөйлеммен жазып жеткізеді. 1 балл

- Авторлық құқықты сақтамаудан жеке адамдарға келетін залалды 2 сөйлеммен жазып жеткізеді. 1 балл


Таратпа қағаздар

Оқулық

Дәптер



Қорытынды

  1. Авторлық құқықтың мағынасы не де?

  2. Интернеттегі авторлық құқығы бар туындыларды пайдалану қаншалықты маңызды?

  3. Бүгінгі таңда интернетте авторлық құқықты қорғаудың қандай мәселелері бар?


Оқушылар өз ойларын айтады.

Бір біріне кері байланыс береді



Сабақтың соңы



Рефлексия

Білемін

Білдім

Білгім келеді







Кесте толтырады

Мұғалімнің кері байланысы, бағалау











Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!