Инклюзивті балаларға арналған 2024-2025 ж психологиялық жаттығу ойындар
«Жақсылық әлеміне саяхат»
Мақсаты: Балалардың өзара қарым-қатынасын жақсарту, эмоцияларын тану, командалық жұмыс дағдыларын дамыту.
Уақыты: 45-60 минут
Қатысушылар: 5-10 бала (әртүрлі қабілет деңгейіндегі балалар)
Сценарийдің құрылымы:
1. Кіріспе (10 минут)
-
Жүргізуші (психолог немесе мұғалім): Балаларды ойынға шақырып, бүгінгі ойын «Жақсылық әлеміне саяхат» болатынын айтады. Бұл әлемде тек бір-бірімізге көмектесу арқылы, жақсы қарым-қатынас пен қолдауды қолдана отырып, кедергілерді жеңе алатынымызды түсіндіреді.
-
Қатысушылармен танысу: Әр бала кезекпен өз есімін айтып, бүгінгі ойында не күтетінін немесе қандай жақсы іс жасағысы келетінін бөліседі. Бұл танысу сәті балаларды бір-біріне жақындастыруға көмектеседі.
2. Жаттығу 1: «Эмоциялар көпірі» (15 минут)
-
Мақсаты: Балаларға өз эмоцияларын түсінуге және оларды білдіруге көмектесу.
-
Процесс: Ойынның шарты бойынша әр бала кезекпен эмоциялар көпірінен өтуі керек. Көпірден өту барысында олар әртүрлі эмоцияларды білдіретін карточкалар (қуаныш, қорқыныш, ашу, таңдану) алып, өздері осы эмоцияны басынан кешірген жағдайды айтуы қажет. Егер бала сөзбен жеткізе алмаса, суретпен немесе қозғалыс арқылы көрсетуге болады.
-
Инклюзия элементі: Карточкаларды көру мүмкіндігі шектелген балаларға суреттердің орнына, эмоциялардың сипаттамасы дауыстап оқылып беріледі.
3. Жаттығу 2: «Достық қолы» (15 минут)
-
Мақсаты: Қарым-қатынас орнату дағдыларын жақсарту және балалардың өзара сенімін нығайту.
-
Процесс: Балалар жұптарға бөлініп, бір-біріне «достық қолы» ретінде қолдау көрсетеді. Бір бала көзін жұмады (немесе көз байланады), ал оның жұбы оған залдағы «кедергілерді» (ойыншықтар немесе орындықтар) өтуге көмектеседі, оның бағытын айтып немесе қолмен бағыттап отырады.
-
Инклюзия элементі: Қозғалыс мүмкіндіктері шектелген балаларға олардың қажеттіліктеріне сәйкес жеке тапсырмалар беріледі, мысалы, бағыттаушы ретінде әрекет ету.
4. Жаттығу 3: «Бірге жасайық» (10 минут)
-
Мақсаты: Командалық жұмыс және бірлескен шешім қабылдау қабілетін дамыту.
-
Процесс: Балалар бірлесіп, үлкен пазл немесе сурет құрастырады. Әр бала өзіне бір бөлігін алып, оны басқалардың бөліктерімен дұрыс біріктіруі керек. Тапсырма – тек бірге жұмыс істегенде ғана суретті аяқтай алатынын түсіндіру.
-
Инклюзия элементі: Барлық балалардың суретке қосатын үлесі болады, суретке әртүрлі тәсілдермен қатысуға болады (жапсырмалар жапсыру, бояу, сурет сызу).
5. Қорытынды: «Жақсылық шеңбері» (5-10 минут)
-
Мақсаты: Балаларға ойыннан алған әсерлерін бөлісуге мүмкіндік беру.
-
Процесс: Барлық балалар шеңберге отырады. Әр бала бүгінгі ойында не ұнағанын, қандай жаңа достық жасағанын немесе қандай сезім алғанын айтады. Соңында, барлығы бірге бір-біріне жақсы тілектер айтады.
Қажетті материалдар:
-
Эмоциялар карточкалары (суреттер немесе сөздермен)
-
Орындықтар, ойыншықтар (кедергілер жасау үшін)
-
Үлкен пазл немесе сурет құрастыруға арналған қағаздар, жапсырмалар, фломастерлер
-
Көз байлайтын лента (егер қолданылса)
Нәтиже:
Бұл ойын балалардың эмоцияларын тану және білдіру, өзара қолдау көрсету, топта жұмыс істеу қабілеттерін дамытуға ықпал етеді. Сонымен қатар, әр бала ойынның белсенді қатысушысы болып, өз мүмкіндіктерін жүзеге асыра алады.
Бұл сценарийді балалардың ерекшеліктеріне қарай өзгертуге немесе бейімдеуге болады, ең бастысы — барлық балаға қатысуға қолайлы жағдай жасау.
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Инклюзивті балаларға арналған 2024-2025 ж психологиялық жаттығу ойындар «Жақсылық әлеміне саяхат»
Инклюзивті балаларға арналған 2024-2025 ж психологиялық жаттығу ойындар «Жақсылық әлеміне саяхат»
Инклюзивті балаларға арналған 2024-2025 ж психологиялық жаттығу ойындар
«Жақсылық әлеміне саяхат»
Мақсаты: Балалардың өзара қарым-қатынасын жақсарту, эмоцияларын тану, командалық жұмыс дағдыларын дамыту.
Уақыты: 45-60 минут
Қатысушылар: 5-10 бала (әртүрлі қабілет деңгейіндегі балалар)
Сценарийдің құрылымы:
1. Кіріспе (10 минут)
-
Жүргізуші (психолог немесе мұғалім): Балаларды ойынға шақырып, бүгінгі ойын «Жақсылық әлеміне саяхат» болатынын айтады. Бұл әлемде тек бір-бірімізге көмектесу арқылы, жақсы қарым-қатынас пен қолдауды қолдана отырып, кедергілерді жеңе алатынымызды түсіндіреді.
-
Қатысушылармен танысу: Әр бала кезекпен өз есімін айтып, бүгінгі ойында не күтетінін немесе қандай жақсы іс жасағысы келетінін бөліседі. Бұл танысу сәті балаларды бір-біріне жақындастыруға көмектеседі.
2. Жаттығу 1: «Эмоциялар көпірі» (15 минут)
-
Мақсаты: Балаларға өз эмоцияларын түсінуге және оларды білдіруге көмектесу.
-
Процесс: Ойынның шарты бойынша әр бала кезекпен эмоциялар көпірінен өтуі керек. Көпірден өту барысында олар әртүрлі эмоцияларды білдіретін карточкалар (қуаныш, қорқыныш, ашу, таңдану) алып, өздері осы эмоцияны басынан кешірген жағдайды айтуы қажет. Егер бала сөзбен жеткізе алмаса, суретпен немесе қозғалыс арқылы көрсетуге болады.
-
Инклюзия элементі: Карточкаларды көру мүмкіндігі шектелген балаларға суреттердің орнына, эмоциялардың сипаттамасы дауыстап оқылып беріледі.
3. Жаттығу 2: «Достық қолы» (15 минут)
-
Мақсаты: Қарым-қатынас орнату дағдыларын жақсарту және балалардың өзара сенімін нығайту.
-
Процесс: Балалар жұптарға бөлініп, бір-біріне «достық қолы» ретінде қолдау көрсетеді. Бір бала көзін жұмады (немесе көз байланады), ал оның жұбы оған залдағы «кедергілерді» (ойыншықтар немесе орындықтар) өтуге көмектеседі, оның бағытын айтып немесе қолмен бағыттап отырады.
-
Инклюзия элементі: Қозғалыс мүмкіндіктері шектелген балаларға олардың қажеттіліктеріне сәйкес жеке тапсырмалар беріледі, мысалы, бағыттаушы ретінде әрекет ету.
4. Жаттығу 3: «Бірге жасайық» (10 минут)
-
Мақсаты: Командалық жұмыс және бірлескен шешім қабылдау қабілетін дамыту.
-
Процесс: Балалар бірлесіп, үлкен пазл немесе сурет құрастырады. Әр бала өзіне бір бөлігін алып, оны басқалардың бөліктерімен дұрыс біріктіруі керек. Тапсырма – тек бірге жұмыс істегенде ғана суретті аяқтай алатынын түсіндіру.
-
Инклюзия элементі: Барлық балалардың суретке қосатын үлесі болады, суретке әртүрлі тәсілдермен қатысуға болады (жапсырмалар жапсыру, бояу, сурет сызу).
5. Қорытынды: «Жақсылық шеңбері» (5-10 минут)
-
Мақсаты: Балаларға ойыннан алған әсерлерін бөлісуге мүмкіндік беру.
-
Процесс: Барлық балалар шеңберге отырады. Әр бала бүгінгі ойында не ұнағанын, қандай жаңа достық жасағанын немесе қандай сезім алғанын айтады. Соңында, барлығы бірге бір-біріне жақсы тілектер айтады.
Қажетті материалдар:
-
Эмоциялар карточкалары (суреттер немесе сөздермен)
-
Орындықтар, ойыншықтар (кедергілер жасау үшін)
-
Үлкен пазл немесе сурет құрастыруға арналған қағаздар, жапсырмалар, фломастерлер
-
Көз байлайтын лента (егер қолданылса)
Нәтиже:
Бұл ойын балалардың эмоцияларын тану және білдіру, өзара қолдау көрсету, топта жұмыс істеу қабілеттерін дамытуға ықпал етеді. Сонымен қатар, әр бала ойынның белсенді қатысушысы болып, өз мүмкіндіктерін жүзеге асыра алады.
Бұл сценарийді балалардың ерекшеліктеріне қарай өзгертуге немесе бейімдеуге болады, ең бастысы — барлық балаға қатысуға қолайлы жағдай жасау.
шағым қалдыра аласыз













