«Инклюзивті білім
берудегі
логопед-дефектологтің рөлі»
Педагог-логопед: А.С.Султанова
Тақырыбы:«Инклюзивті білім берудегі логопед-дефектологтің рөлі»
Мақсаты: Инклюзивті білім беру жағдайында оқушылардың ауызекі сөйлеуін дамыту, дыбыстарды дұрыс айтуға үйрету, байланыстырып сөйлеуін дамыту.
Барысы:
Құрметті әріптестер, бүгінгі семинарға қош келдіңіздер!
Баршаңызды бүгінгі семинарда көргенімізге қуаныштымыз!
Баяндама мазмұны. 8 минут.
Педагог-логопед сөзі:
Логопед деген кім?
Логопед – сөйлеуге үйрететін, дұрыс сөйлеу дағдыларын қалыптастыратын, сөйлеу бұзылыстарын жоюшы маман.
Логопедтің мақсаты - кез келген жастағы балалардың сөйлеу қиындықтарын жеңуге, анық және сауатты сөйлеуге көмектесу. Сөйлеу бұзылыстарын диагностикалаумен, түзетумен және алдын алумен, сондай-ақ коммуникация саласындағы ақауларды түзетуге көмектеседі.
Логопед не істейді: сөйлеу бұзылыстарын анықтайды; жан-жақты диагностика жүргізеді; сабақтарды жоспарлайды, ұйымдастырады, өткізеді; ЕББҚ балалардың ата-аналарына және мұғалімдерге кеңес береді; алдын алу шараларын жүргізеді.
Бұйрықтары:
«Педагог қызметкерлер мен оларға теңестірілген тұлғалардың лауазымдарының үлгілік біліктілік сипаттамаларын бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2009 жылғы 13 шілдедегі № 338 бұйрығы.
6-параграф. Арнайы педагог (дефектолог-мұғалім, дефектолог, логопед- мұғалім, логопед, олигофренопедагог, сурдопедагог, тифлопедагог)
Лауазымдық міндеттері: Баланың дене, психикалық, сөйлеу, неврологиялық мәртебесін ескере отырып, ерекше білім беру қажеттілігін бағалауды жүзеге асырады, баланың сөйлеу және психофизикалық дамуына тексеру жүргізеді, құжаттаманы жүргізеді және талдайды.
Жеке оқу, жеке-дамыту бағдарламаларын әзірлейді, әртүрлі білім беру жағдайында ерекше білім беру қажеттілігі бар балаларды психологиялық-педагогикалық сүйемелдеуді жүзеге асырады.
Логопедтің құжаттары:
-
Бала құқықтары туралы конвенция;
-
"Қазақстан Республикасындағы баланың құқықтары туралы" Заңы; ҚР "Білім туралы"
-
«ЕББҚ балаларды әлеуметтiк және медициналық-педагогикалық түзеу арқылы қолдау туралы" Заңы;
-
ҚР әлеуметтік және инклюзивтік білім беру мәселелері бойынша заңнамасы;
-
Әрбір топқа арналған күнтізбелік-тақырыптық жоспарлар;
-
Балалардың логопедиялық сабақтарға келуін есепке алатын журнал;
-
Балалардың жеке дәптерлері; Жылдық рефлексиялық есеп;
-
Ата-аналармен жұмыс жоспары, мектеп мұғалімдерімен жұмыс жоспары;
-
Логопедиялық кабинет паспорты.
Нейрожаттығулар (ми гимнастикасы) — бұл ми жаттығулары. Мидың оң жақ және сол жақ жарты шарларының үйлесімді жұмыс жасауын жақсартады, ұсақ және ірі маториканы дамытады, ақпаратты тез қабылдап, қорытуға көмектеседі.

Логомассаж – бұл артикуляциялық аппараттың (бет, бас, мойын, тіл, щек, ерін, таңдай) жұмысына қатысатын бұлшықеттерге саусақтармен немесе арнайы құрылғылармен (зондтар, шпательдер, саптамалар) тікелей әсер ету әдісі. Оның мақсаты – бұлшықет тонусын қалыпқа келтіру.
Педагог-логопедтің жұмысының негізгі деген жұмыстарына тоқталдық.
Назар қойып тыңдағандарыңызға рахмет!
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
«Инклюзивті білім берудегі логопед-дефектологтің рөлі»
«Инклюзивті білім берудегі логопед-дефектологтің рөлі»
«Инклюзивті білім
берудегі
логопед-дефектологтің рөлі»
Педагог-логопед: А.С.Султанова
Тақырыбы:«Инклюзивті білім берудегі логопед-дефектологтің рөлі»
Мақсаты: Инклюзивті білім беру жағдайында оқушылардың ауызекі сөйлеуін дамыту, дыбыстарды дұрыс айтуға үйрету, байланыстырып сөйлеуін дамыту.
Барысы:
Құрметті әріптестер, бүгінгі семинарға қош келдіңіздер!
Баршаңызды бүгінгі семинарда көргенімізге қуаныштымыз!
Баяндама мазмұны. 8 минут.
Педагог-логопед сөзі:
Логопед деген кім?
Логопед – сөйлеуге үйрететін, дұрыс сөйлеу дағдыларын қалыптастыратын, сөйлеу бұзылыстарын жоюшы маман.
Логопедтің мақсаты - кез келген жастағы балалардың сөйлеу қиындықтарын жеңуге, анық және сауатты сөйлеуге көмектесу. Сөйлеу бұзылыстарын диагностикалаумен, түзетумен және алдын алумен, сондай-ақ коммуникация саласындағы ақауларды түзетуге көмектеседі.
Логопед не істейді: сөйлеу бұзылыстарын анықтайды; жан-жақты диагностика жүргізеді; сабақтарды жоспарлайды, ұйымдастырады, өткізеді; ЕББҚ балалардың ата-аналарына және мұғалімдерге кеңес береді; алдын алу шараларын жүргізеді.
Бұйрықтары:
«Педагог қызметкерлер мен оларға теңестірілген тұлғалардың лауазымдарының үлгілік біліктілік сипаттамаларын бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2009 жылғы 13 шілдедегі № 338 бұйрығы.
6-параграф. Арнайы педагог (дефектолог-мұғалім, дефектолог, логопед- мұғалім, логопед, олигофренопедагог, сурдопедагог, тифлопедагог)
Лауазымдық міндеттері: Баланың дене, психикалық, сөйлеу, неврологиялық мәртебесін ескере отырып, ерекше білім беру қажеттілігін бағалауды жүзеге асырады, баланың сөйлеу және психофизикалық дамуына тексеру жүргізеді, құжаттаманы жүргізеді және талдайды.
Жеке оқу, жеке-дамыту бағдарламаларын әзірлейді, әртүрлі білім беру жағдайында ерекше білім беру қажеттілігі бар балаларды психологиялық-педагогикалық сүйемелдеуді жүзеге асырады.
Логопедтің құжаттары:
-
Бала құқықтары туралы конвенция;
-
"Қазақстан Республикасындағы баланың құқықтары туралы" Заңы; ҚР "Білім туралы"
-
«ЕББҚ балаларды әлеуметтiк және медициналық-педагогикалық түзеу арқылы қолдау туралы" Заңы;
-
ҚР әлеуметтік және инклюзивтік білім беру мәселелері бойынша заңнамасы;
-
Әрбір топқа арналған күнтізбелік-тақырыптық жоспарлар;
-
Балалардың логопедиялық сабақтарға келуін есепке алатын журнал;
-
Балалардың жеке дәптерлері; Жылдық рефлексиялық есеп;
-
Ата-аналармен жұмыс жоспары, мектеп мұғалімдерімен жұмыс жоспары;
-
Логопедиялық кабинет паспорты.
Нейрожаттығулар (ми гимнастикасы) — бұл ми жаттығулары. Мидың оң жақ және сол жақ жарты шарларының үйлесімді жұмыс жасауын жақсартады, ұсақ және ірі маториканы дамытады, ақпаратты тез қабылдап, қорытуға көмектеседі.

Логомассаж – бұл артикуляциялық аппараттың (бет, бас, мойын, тіл, щек, ерін, таңдай) жұмысына қатысатын бұлшықеттерге саусақтармен немесе арнайы құрылғылармен (зондтар, шпательдер, саптамалар) тікелей әсер ету әдісі. Оның мақсаты – бұлшықет тонусын қалыпқа келтіру.
Педагог-логопедтің жұмысының негізгі деген жұмыстарына тоқталдық.
Назар қойып тыңдағандарыңызға рахмет!
шағым қалдыра аласыз













