Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып көруге болады
Коучинг жоспарыСабақтың тақырыбы: Қазақстандық мектептер инклюзивті оқытуға дайын ба?Өткізілетін уақыты:30.10.15жСабақтың мақсаты:инклюзивті оқыту- барлығына қолжетімді оқыту екендігі туралы түсініктерін тереңдету.Мұғалімдердің коучинг барысындағы мүмкіндіктері:
топта ынтымақтастықта жұмыс жасауға дағдыланады;
мүмкіндігі шектеулі жандардың да қоғамның тең құқылы бір мүшесі екенін түсінеді;
Қазақстандық мектептерде инклюзивті оқытудың қажеттілігін біледі.
Сабақтың нәтижесі:мұғалімдеринклюзивті оқытудың заман талабы екендігін түсінеді, психологиялық тұрғыдан өздерін дайындайды.Коучинг өткізу әдісі:тақырыпты топпен жұмыста тапсырмалар орындау арқылы игерту.Ұсынылған ресурстар:бейнежазба,плакаттар,түрлі түсті маркерлер,суреттер.Сілтеме:
«Настольная книга учителя-коуча»– 89 бет, Алматы 2014ж.
«Қазақстан Республикасында білім беруді дамытудың 2011-2020 жылдарға арналған мемлекеттік бағдарламасы». А., 2010ж.
Тіл білімі терминдерінің түсіндірме сөздігі — Алматы. "Сөздік-Словарь", 2005.
ҚР-сы педагог қызметкерлерінің біліктілігін арттыру бағдарламасы МАН екінші деңгей, 2014.
Ғаламтор материалдары
Коучинг барысы
Уақыты
Коучтің іс-әрекеті
Мұғалімнің іс-әрекеті
Қолданылған құралдар
5мин
Сәлемдесу.Сурет арқылы топқа бөлу (жан жылуы, мейірімділік, адамгершілік, аялы алақан, ізгілік)
Берілген сурет бойынша топқа бөлінеді және сол суреттің мазмұнын ашады.
Түрлі түсті суреттер
5 мин
-Иклюзив деген не?Тақырып жарияланады.
Жауап береді.Әркім өз өмірімен байланыстырыпойларын айтады.
2 мин
Әр топтан бір адамды рөлдік ойынға қатыстыру(көзі көрмейтін,құлағы естімейтін,сөйлей алмайтын,жүре алмайтын,жаза алмайтын).
Әр топтан бір адам шығып рөлге кіреді(көзін байлау,құлағын тығындау,аузын буу,аяқ-қолын байлау)
Орамал,мақта,құлақ қап,скотч,жіп,шарф.
15 мин
Тақырыпты ашатын бейне жазба көрсету.
Бейне жазба көреді.
Бейнежазба
5 мин
Эссе жаздыру.
Эссе жазады.
6 мин
Әр топтан бір- бір адамнан шығару.
Әр топтан бір- бір адамнан шығып эссесін оқиды.
10мин
Рөлге бөлінген адамдарды ортаға шақыру.
Рөлге бөлінген адамдар ортаға шығып өз жұмыстарын оқиды.
10 мин
Кейіпкерлерге сұрақ:-Осы рөлді ойнау қаншалықты қиын болды?
Жауап береді.
7 мин
Мұғалімдерге сұрақ.-Кейіпкерлерге қандай қолдау көрсеттіңіздер?
Жауап береді.
10 мин
Слайд арқылы Қазақстандық мектептердің инклюзивті оқытуға қаншалықты дайындығын көрсету.
Көреді.
Слаид
5мин
Кері байланыс сұрақтары-Сіз үшін коучингтегі ең ұнаған сәт?-Сізинклюзивті оқытуға дайынсыз ба?-Бүгінгі сабақтан не үйрендіңіз?-Қандай әсер алдыңыздар?
Жауап береді.
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз