Материалдар / Инклюзивті оқыту. коучинг сабағы
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Инклюзивті оқыту. коучинг сабағы

Материал туралы қысқаша түсінік
мұғалімдерге көмегі бар себебі мектепте инклюзивті оқушылар бар
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
31 Қаңтар 2019
675
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Коучинг жоспарыСабақтың тақырыбы: Қазақстандық мектептер инклюзивті оқытуға дайын ба?Өткізілетін уақыты:30.10.15жСабақтың мақсаты: инклюзивті оқыту- барлығына қолжетімді оқыту екендігі туралы түсініктерін тереңдету. Мұғалімдердің коучинг барысындағы мүмкіндіктері:
  • топта ынтымақтастықта жұмыс жасауға дағдыланады;
  • мүмкіндігі шектеулі жандардың да қоғамның тең құқылы бір мүшесі екенін түсінеді;
  • Қазақстандық мектептерде инклюзивті оқытудың қажеттілігін біледі.
Сабақтың нәтижесі: мұғалімдер инклюзивті оқытудың заман талабы екендігін түсінеді, психологиялық тұрғыдан өздерін дайындайды.Коучинг өткізу әдісі:тақырыпты топпен жұмыста тапсырмалар орындау арқылы игерту.Ұсынылған ресурстар:бейнежазба,плакаттар, түрлі түсті маркерлер,суреттер.Сілтеме:
  • «Настольная книга учителя-коуча»– 89 бет, Алматы 2014ж.
  • «Қазақстан Республикасында білім беруді дамытудың 2011-2020 жылдарға арналған мемлекеттік бағдарламасы». А., 2010ж.
  • Тіл білімі терминдерінің түсіндірме сөздігі — Алматы. "Сөздік-Словарь", 2005.
  • ҚР-сы педагог қызметкерлерінің біліктілігін арттыру бағдарламасы МАН екінші деңгей, 2014.
  • Ғаламтор материалдары
Коучинг барысы
УақытыКоучтің іс-әрекетіМұғалімнің іс-әрекетіҚолданылған құралдар
5минСәлемдесу.Сурет арқылы топқа бөлу (жан жылуы, мейірімділік, адамгершілік, аялы алақан, ізгілік)Берілген сурет бойынша топқа бөлінеді және сол суреттің мазмұнын ашады.Түрлі түсті суреттер
5 мин-Иклюзив деген не?Тақырып жарияланады.Жауап береді. Әркім өз өмірімен байланыстырып ойларын айтады.

2 минӘр топтан бір адамды рөлдік ойынға қатыстыру(көзі көрмейтін, құлағы естімейтін, сөйлей алмайтын, жүре алмайтын, жаза алмайтын).Әр топтан бір адам шығып рөлге кіреді(көзін байлау, құлағын тығындау, аузын буу, аяқ-қолын байлау)Орамал, мақта, құлақ қап, скотч, жіп, шарф.
15 минТақырыпты ашатын бейне жазба көрсету.

Бейне жазба көреді.

Бейнежазба
5 минЭссе жаздыру.Эссе жазады.



6 минӘр топтан бір- бір адамнан шығару.Әр топтан бір- бір адамнан шығып эссесін оқиды.

10минРөлге бөлінген адамдарды ортаға шақыру.Рөлге бөлінген адамдар ортаға шығып өз жұмыстарын оқиды.

10 минКейіпкерлерге сұрақ:-Осы рөлді ойнау қаншалықты қиын болды?Жауап береді.

7 минМұғалімдерге сұрақ.-Кейіпкерлерге қандай қолдау көрсеттіңіздер?Жауап береді.

10 минСлайд арқылы Қазақстандық мектептердің инклюзивті оқытуға қаншалықты дайындығын көрсету. Көреді.Слаид
5минКері байланыс сұрақтары-Сіз үшін коучингтегі ең ұнаған сәт?-Сіз инклюзивті оқытуға дайынсыз ба?-Бүгінгі сабақтан не үйрендіңіз?-Қандай әсер алдыңыздар?Жауап береді.













Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!