Күні
|
|
Аудандық семинар
|
Сабақтың атауы
|
«Инклюзивті оқытуды жүзеге асыру
мүмкіндіктері» тақырыбында өткізген
коучинг
|
Сілтеме
|
Жоспар
|
Жалпы мақсаты
|
Инклюзивті оқыту - барлығына қолжетімді оқыту
екендігі туралы түсінік беріледі.
Мектептегі инклюзивтік оқытудың міндеттерін
айқындау, кемшіліктері мен кездесетін қиындықтардан шығу жолдарын
қарастыру.
|
Сабақта туындаған негізгі
идеялар
|
Мұғалiм балалармен жұмыс iстегенде, оқушының жеке
қажеттiктерiн ғана емес, сонымен бiрге мүмкіндігі шектеулі баланың
білім алуға құқықтарын жүзеге асырудың басты мақсаты ретінде оның
дене және психологиялық ерекшеліктерін, балалардың білім алуы үшін
қажетті жағдайды жасау. Дені сау балалармен мүмкіндігі шектеулі
балалар бірге оқығанда олардың даму мүмкіндіктері жақсаратындығы
туралы түсінік алады.
|
Коучтің әрекеті\
уақыты
|
Мұғалімдердің
әрекеті
|
Ресурстар
|
Психологиялық
ахуал
2 мин
|
Видеоролик арқылы
амандасу
|
Стоп
әдісі
|
Топқа бөлу
1 мин
|
Үш
топқа бөлінеді, шашу
әдісі
|
Шашуды жинап алу арқылы
топқа бөлінеді
|
Кіріспе
тапсырма,
дереккөзді
пайдалану
4 мин
|
Видеоролик акция «Дети должны учиться
вместе»
(Фильмге комментарий арқылы әр топ өз
ойларының жеткізеді)
|
Стоп кадр тәсілі, өз жұмысын тоқтатқан
нүкте – көрінбейтін басы және аяғы болады (сонымен ол фотографиялық
суреттен ерекшеленеді). Топтар суретте не болып жатқанын талқылау
үшін, көрсетеді. Өз пікірлерін
жеткізу.
|
Бірлескен жұмысқа негізделген
тәсіл
9 мин
|
«Инклюзивтік оқыту мағынасына түсінік беру
»
Видео тікелей эфир «Елімізде инклюзивті білім
беру орны аз»
|
Тікелей эфир
(Бағдарламаны өздері тандап
алады)
|
теледидар, қоңырау, микрофон
теледидар жүргізушісі
талқыланатын тақырыты таңдайды.
Тыңдаушылар аудиториясы баға береді, сұрақ қою
үшін «қоңырау шалады», ескертпелер жасайды және
т.б.
|
Ойын
|
1.Көз байланып, тиын
санау
2. Сол қолмен берілген суретті
салу
|
|
|
Сергіту сәті
2 мин
|
Қаражорға
биі
|
Қимылдарды
кайталау
|
Тапсырмалар (тәсілдерді
топтастыру)
24 мин
|
Видеоролик
көрсетіледі. «ДЕТИ-ИНВАЛИДЫ»- социальный
ролик
|
Интерактивті
тақта
|
1-тапсырма
Инклюзивті білім беру орталығының моделін
жасау.
|
(постер,
маркерлер)
|
2-тапсырма
Инклюзивті білім беруге қандай жағдай
жасалуда?
|
Шағын зерттеу, презентация
құру.
|
3-тапсырма
Инклюзивтік білім берудегі
қиындықтар.
|
Театрландыру
Тақырыпқа байланысты көрініс
көрсету.
|
Кері байланыс\
рефлексия
2мин
|
Кері байланыс qr
код
арқылы
|
Әр қатысушының рефлексиясы
және тілегі
|