Математика және информатика
пәндерінен 5.6
сынып оқушыларына арналған
«INMATH» атты сайыс
Мақсаты: математика және
информатика пәндеріне оқушылардың қызығушылығын арттыру, логикалық
және теориялық білімдерін нығайту.
Көрнекіліктер: интерактивті тақта, проектор, үлестірмелі қазағдар,
қатысушылар орны.
Сайыс барысы:
Жүргізуші: Құрметті ұстаздар мен оқушылар, қымбатты
қонақтар!
Математика ғылымдар патшасы,
Информатика ақпараттар ғылымы
Физика табиғаттың патшасы
Бүгінгі «INMATH»
атты сайыстың қатысушылары 5 және 6
сынып оқушылары. Әр сыныптан 4 қатысушы келіп отыр. Топтың аттары:5
сынып АЛҒЫРЛАР ,6 сынып ҚЫРАН
Сайыс
кезеңдерімен таныстырып кетейін:
1.
«Ең мықты есептеуші»
2. «Венгр
сөзжұмбағы»
3.
«Зейінділікке тапсырмалар»
4.
«Өз саныныды тап»
Жүргізуші:Ақ
жол тілейміз! Сонымен, бірінші сайысымыздың алғашқы кезеңі
«Ең мықты есептеуші» деп аталады. Бұл білім жарысында сіздерге өткен пәндер
бойынша деңгейлік сұрақтар беріледі. Бір сұрақтың жауабы-5 ,10,15
ұпай. Қанша сұраққа жауап берсеңіз, сонша балға ие боласыз. Сұраққа
ойлануға 10 секунд уақыт беріледі. Егер қатысушы жауап бере алмаса,
келесі қатысушы жауап беруге құқығы бар.
5 баллдық
сұрақтар
1.Қай кезде екі санның қосындысы бірінші
қосылғышқа тең болады?
Жауап: Егер екінші қосылғыш
0-ге тең
2. Екі әке және екі бала 3 апельсин сатып алды
және оларды тең бөлді. Ол қалай болу мүмкін?
Жауап: Ата, әке, ұлы
3. Екі поез кездескенше 1 сағат бұрын қандай
қашықтықта болды, егер бірінші поездің жылдамдығы 60 км\сағ, ал
екіншісінікі 40 км\сағатына болса?
Жауап: 100 км
4. Бөренені 10 бөлікке
бөлу қажет. Оны неше рет кеседі?
Жауап: 9
5. Бес үйме және жеті
үймені шөпті бір жерге үйді. Неше үйме шөп шықты?
Жауап: Бір
6. Әдетте үнсіз
тұрамын
Белгі берсең ұғамын
Жазуы бар қағаздың
Құралы боп шығамын
Жауап : принтер
7. Барлық сурет ,
мәтінді
Компьютерге енгізген
Керек емес жерін де
Компьтерден өшірген
Жауап : сканер
8. Бар нәрсеге
жетік
Миы күшті тетік
Ол арқылы сөйлесіп
Кетесің шетелге де өтіп
Жауап: Компьютер
10
балдық сұрақтар:
1. Тізбектерді құру
ережесін тауып, келесі мүшесін есептеп көр:
А) 3,13,23,33,…
Б) 1,2,3,5,8,…
Жауап : а) 43
Жауап: б)13
2. Қанша тетік
тізілген
Саусағыңды сезінген
Барлық сенің ойыңды
Компьютерге енгізген
Жауап: пернетақта
3. Әсия алма сатып
алды. Оларды тарелкелерге бір-бірден салса, бір алма артық қалады,
ал егер тарелкеге екіден салса, онда 1 тарелке артық қалады. Әсияда
неше алма, неше тарелке бар?
Жауап : 4 алма, 3 тарелке
4. Пончиктің
комбинезонында 17 қалта бар: 10 қалта алдында, қалғаны артында.
Алдынғы қалталарында 2 пончиктен жатыр,ал артынғы қалталарында-3.
Пончикта барлығы неше пончик бар?
Жауап: 41
15 балдық сұрақтар:
1. Суретте неше
үшбұрыш бар?
Жауап: 28
2. Компьютердің
айнасы
Бағдарыңды таңдашы
Сурет, сөзін көрсетіп
Тиер саған пайдасы
Жауап: монитор
3. Сүті бар бидонның
салмағы 32 кг, сүтсіз 2 кг. Жартылай толтырылған бидонның салмағы
қанша?
4. Тіктөртбұрыштың
ұзындығы енінен 3 есе ұзын, ал периметрі 72см. Тіктөртбұрыштың
қабырғаларын тап.
Жауап: 17 кг
20
балдық сұрақтар:
1.
Жарыстың алдында төрт жанкүйер мынадай болжамдарын
айтты:
А) Марат жеңеді, Берік –
екінші орынға ие болады;
В) Берік – үшінші, Нұрлан –
бірінші болады;
С) Марат – соңғы, ал
бірінші – Олжас.
Жарыс біткеннен кейін әр
жанкүйердің болжамы жартылай дұрыс болғаны анықталды.
Жарыста Марат, Берік,
Нұрлан, Олжас қандай орындарға ие болды?
Жауап: Олжас -3, Нұрлан
-1, Берік - 2, Марат - 4
2. 3
тауық 3 күнде 3 жұмыртқа табады. 9 тауық 9 күнде неше жұмыртқа
табады?
Жауап:
3 тауық 1 күнде - 1 жұмыртқа
9 тауық 1 күнде 3 жұмыртқа табады
9 тауық 9 күнде - 27 жұмыртқа
3. Ребусты шеш (орыс тілде).Оның
жауабын қазақша және ағылшынша айт.
Жауап: дочка, қыз, daughter
4.
Ребусты шеш (орыс тілде).Оның жауабын қазақша және ағылшынша
айт.
Жауап: силач, палуан, strong
man
Жүргізуші: «Білекті бірді жығар, білімді мыңды жығар» демекші, одан әрі
сайысымызды жалғастырайық. «Венгр
сөзжұмбағы» . Бұл кезеннің ерекшелігі
сұрақтар информатика пәнінен ғана болады. Бұл кезеңде кестеден
информатика пәнімен байланысты сөздерді табу керек. Ойлануға 3
минут беріледі. Сөздерді көп жазған бала, көп ұпай
алады.
м
|
т
|
п
|
л
|
о
|
т
|
т
|
н
|
о
|
м
|
и
|
ы
|
п
|
р
|
р
|
т
|
е
|
и
|
д
|
е
|
к
|
ш
|
н
|
и
|
е
|
е
|
р
|
о
|
м
|
м
|
р
|
қ
|
а
|
н
|
т
|
р
|
н
|
н
|
и
|
т
|
о
|
н
|
т
|
с
|
ө
|
з
|
е
|
т
|
р
|
о
|
п
|
н
|
и
|
б
|
а
|
й
|
т
|
т
|
е
|
з
|
р
|
м
|
в
|
п
|
и
|
к
|
м
|
е
|
р
|
е
|
о
|
ә
|
и
|
а
|
р
|
с
|
о
|
ү
|
а
|
ф
|
ц
|
т
|
р
|
и
|
х
|
е
|
д
|
я
|
й
|
л
|
е
|
і
|
у
|
в
|
ж
|
л
|
и
|
я
|
и
|
ц
|
с
|
н
|
с
|
д
|
а
|
ь
|
ф
|
и
|
к
|
а
|
с
|
о
|
р
|
а
|
б
|
о
|
н
|
е
|
н
|
т
|
Жасырылған сөздер: Микропроцессор, тышқан, мәтін, плоттер, принтер, сөз, байт,
пиксель, архив, абонент, модификация, ұя, файл, терезе, монитор,
модем, интернет, байт, антивирус
Жүргізуші: Келесі
3-кезеңге көшетін уақыт та жетті. «Зейінділікке тапсырмалар» кезеңімізді бастайық. Ойыншыларға суреттермен берілген
сұрақтар ұсынылады. Шешімін тез тапқан топ таңбаларын
көтеріп,сұраққа жауап береді. Әр сұрақтың бағасы-10
ұпай.
Адамды тап
3
қоңыз бен 3 баланы тап
Суретте не көрдің?
Адамды, аюды тап, неше ит бар екенін сана
Жүргізуші:
Құрметті
қатысушылар, «Өз санынды тап » деп аталатын ендігі кезеңімізге қош
келдіңіздер. Бұл сында арқаларыңызға сан жабыстырылады, көршінің
сандарын көре отырып, өздерінің сандарынды тауып алу керек. Барлық
сандардың қосындысы 100-ге тең екені мәлім. Бірінші жауап берген
қатысушы максималды 8 ұпайға ие болады, қалғандары жауап беру
ретіне байланысты бір ұпай кем алады.
Жүргізуші: Енді, ортаға
сайысты қорытындылап, сайысқа қатысушыларды марапаттау үшін
әділқазылар алқасына сөз беріледі. (Әділқазылар сөйлейді)
Жүргізуші:
Тіліміз аман, еліміз тыныш болсын, ағайын. Бүгінгі танымды
зияткерлік сайыс көңілдеріңізден шықты деп сенеміз. Келген
қонақтарға мың да бір алғысымызды білдіреміз. Көріскенше.