Инновациялық оқыту технологиясы арқылы жоғарғы сынып оқушыларына экологиялық білім беру

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Инновациялық оқыту технологиясы арқылы жоғарғы сынып оқушыларына экологиялық білім беру

Материал туралы қысқаша түсінік
Инновациялық оқыту технологиясы арқылы жоғарғы сынып оқушыларына экологиялық қосымша білім беру материалы
Материалдың қысқаша нұсқасы


Инновациялық оқыту технологиясы арқылы жоғарғы сынып оқушыларына экологиялық білім беру


Алмабекова Гульмира Кадырбековна

«№20 орта мектеп» МКМ,

биология пәні мұғалімі

Алматы облысы, Іле ауданы, М.Түймебаев ауылы


Қазіргі заманғы қоғамда экологиялық мәселелер өте өзекті болып отыр. Жер бетіндегі климаттың өзгеруі, атмосфералық ластану, су ресурстарының таусылуы – бұл баршамызды толғандыратын мәселелер. Сондықтан, экологиялық білім беру – әрбір адамның, әсіресе жас ұрпақтың болашағы үшін өте маңызды.

Инновациялық оқыту технологиясының маңызы

Жоғарғы сынып оқушыларына экологиялық білім беру кезінде инновациялық оқыту технологияларын қолдану арқылы оқу процесін жаңа деңгейге көтеруге болады. Бұл технологиялар:

Оқушылардың белсенді қатысуын арттырады: оқушылар өздері ізденіс жүргізеді, пікірлеседі, шешім қабылдайды және өздерінің идеяларын ұсынады.

Оқудың практикалық бағытын күшейтеді: оқушылар өздерінің білімдерін нақты өмірдегі жағдайларға қолдана алады.

Оқу процесін қызықты және тиімді етеді: оқушылардың қызығушылығын арттырады және олардың білім деңгейін арттырады.

Экологиялық білім берудегі инновациялық әдіс-тәсілдер мен технологиялар

Проблемалық оқыту: Оқушыларға экологиялық проблемаларды талқылауға, шешім іздеуге және ұсыныстар жасауға мүмкіндік береді.

Жобалық оқыту: Оқушылар топтарға бөлініп, нақты экологиялық проблемаларға байланысты жобаларды орындайды.

Оқытушылардың жұмысын жаңа технологиялармен байланыстыру: интерактивті тақталар, онлайн-ресурстар, видеоматериалдар, виртуалды турлар және т.б. қолдану арқылы оқу процесін жаңа деңгейге көтеруге болады.

Қоршаған ортаға шығару: оқушыларды орманға, көлге, ашық ауаға апарып, табиғатпен тікелей байланыс орнатуға мүмкіндік беру.

Экологиялық жаңалықтармен таныстыру: оқушыларға экология саласындағы жаңалықтар, сонымен қатар экологиялық жетістіктер туралы ақпарат беру.


Инновациялық әдіс-тәсілдер

Проекттік оқу: Оқушылар нақты проекттер арқылы экология проблемаларын зерттеп, шешімдер ұсынады. Бұл тәсіл сын тұрғысынан ойлауды дамытады.

Problem-based learning (PBL): Оқушыларға экологиялық мәселелер қойылып, оларды шешу жолдарын іздеу тапсырылады. Бұл әдіс белсенді оқытуды ынталандырады.

Кооперативтік оқыту: Оқушылар топта жұмыс істеп, бірлесіп экологиялық жобалар жасау арқылы өзара тәжірибе алмасады.

Инновациялық технологиялар

Цифрлық ресурстар: Виртуалды зертханалар, интерактивті платформалар арқылы экология сабақтарын өткізу. Мысалы, Khan Academy, Google Earth.

Геймификация: Оқыту процесіне ойын элементтерін қосу. Оқушылар экологиялық тақырыптар бойынша ойындар арқылы білімдерін тереңдетеді.

Мультимедиа контент: Визуализация мен анимациялар арқылы информацияны баяндау. Мысалы, экосистема туралы видеолар.

Қорытынды

Жоғары сынып оқушыларына инновациялық оқыту технологиясы арқылы экологиялық білім беру – олардың экологиялық сана-сезімін қалыптастыруға және қоршаған ортаны қорғауға белсенді қатысуға мүмкіндік береді. Бұл технологиялар оқушылардың білім деңгейін арттыруға, сонымен қатар олардың экологиялық проблемаларды шешуге дайындықтарын арттыруға көмектеседі.

Инновациялық әдіс-тәсілдер мен технологияларды қолданып, экология пәнін оқыту оқушылардың қызығушылығын арттырып, қоғамдық мәселелерге назар аударады. Бұл әдістер білім беру процесін тиімді әрі қызықты етуге мүмкіндік береді.


Әдебиеттер тізімі

Бейсенова, Г. (2020). Инновациялық оқыту технологиялары. Алматы: Қазақ университеті.

Сейітов, А. (2019). Экология және білім: жаңа көзқарастар. Астана: Елордалық баспа.

Нұрғалиева, А. (2021). Жобалық оқыту әдістері. Шымкент: Оңтүстік Қазақстан мемлекеттік университеті.

Кенжебаев, А. (2018). Ақпараттық технологиялар және экологиялық білім. Алматы: Қазақ ұлттық педагогикалық университеті.

Тұрсынова, М. (2022). Геймификация: оқытудағы жаңа тәсілдер. Қарағанды: Қарағанды мемлекеттік университеті.


































«БІЛІМ БЕРУДЕГІ ЗАМАНАУИ ТЕНДЕНЦИЯ- МЕКТЕП ОҚУШЫСЫНЫҢ ИНТЕЛЛЕКТУАЛДЫ ТҰЛҒАСЫН ТӘРБИЕЛЕУ»

Қатысушының аты-жөні

Жұмыс орны, лауазымы

Секция (бөлім) атауы

Мақаланың атауы

Электронды поштасы

Ұялы телефоны

Ұйымдастыру жарнасының төлем көшірмесі

(скриншот)

1

Алмабекова Гульмира Кадырбековна

Іле ауданы, №20 орта мектеп, биология пәні мұғалімі

ЗАМАНАУИ МЕКТЕПТЕ ОҚЫТУДЫҢ ИННОВАЦИЯЛЫҚ ӘДІС-ТӘСІЛДЕРІ МЕН ТЕХНОЛОГИЯЛАРЫ

Инновациялық оқыту технологиясы арқылы жоғарғы сынып оқушыларына экологиялық білім беру


gulmira-almabekova@bk.ru

87471870711














Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
30.10.2024
230
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі