Абай облысы, Үржар ауданы, Ақжар ауылы «Б.Тұрлыханов атындағы орта мектеп-бақшасы» КММ-нің тарих пәні мұғалімі
Бутабаев Серик Ахметкановичтің
ИННОВАЦИЯЛЫҚ ПЕДАГОГИКАЛЫҚ ТӘЖІРБИЕ НӘТИЖЕСІ
Жұмыс тақырыбы: «Тарихи деректерді талдау әдістері» (тарих пәнінен) оқу-әдістемелік құрал
Мақсаты: Құралды теориялық және практикалық тұрғыдан қолдануда білім алушылардың сапалық өзгерістеріне оң әсеріне бақылау, талдау жасау.
Нәтижелердің объективті бағасы:
Сапалық өзгерістер-жұмыс тарихи деректерді зерттеудің заманауи әдістері: нарративтік талдау, салыстырмалы-тарихи әдіс, контекстуалды және квантификациялық тәсілдер, сондай-ақ деректанулық сын сынды әдістемелер жан-жақты қарастырылып, теориялық және практикалық тұрғыда берілген. Құралда оқушылардың қызығушылығы мен мотивациясын арттыратын нақты тарихи деректерге (мұрағат құжаттары, естеліктер, ресми актілер, шежірелер, мерзімді баспасөз материалдары) талдау жасауға арналған жаттығулар мен кестелер қолдануға ыңғайлы.
Сандық өзгерістер-құралды 8,9 сыныптарда тарих пәнінен тәжірбиеде қолдану барысында білім сапасы БЖБ талдауына сәйкес төмендегідей:

Диагностикалау нәтижесі:
Оқушылардың ғылыми дерекпен сауатты әрі жүйелі жұмыс істеу қабілетін қалыптастыруға, деректерге сыни көзқараспен қарауға, теориялық білімін тәжірибемен ұштастыруына септігін тигізуді анықтау мақсатында 8, 9 сыныптардың оқу процессіне бақылау түріндегі диагностика жүргізілді.
Оқушыларға қолдану тұрғысынан тиімділігі
|
Сынып |
Оқушы саны |
мотивациялық деңгейі |
Практикалық деңгейі |
Танымдық деңгейі |
|
8 сынып |
21 |
95% |
100% |
100% |
|
9 сынып |
18 |
100% |
100% |
100% |
Құзыреттерді дамытуда оқушылар нені үйренеді:
1.Тарихи деректердің типологиясын, құрылымын және қолдану ерекшеліктерін түсінуді;
2.Деректермен жұмыс істеудің заманауи әдістерін (нарративтік, контент-талдау, салыстырмалы-тарихи, квантификациялық, контекстуалды талдау және т.б.) үйрену;
3.Деректің шынайылығы мен құндылығын анықтай білуге бағытталған тәжірибелік дағдыларды дамыту;
4.Зерттеу жобаларын дайындау барысында тарихи деректерді тиімді қолданудың жолдарын көрсету;
5.Тиімді тәсілдің болуы жұмысты жеңілдететінін;
6. «Смарт мақсат» тиімділігін;
7.«Ұлттық құндылықты» сақтауды;
8.Коммуникативтіліктің дағдыларды қалыптастыруға;
9.Функционалдық сауатты болудың маңызын.
10. Сыни ойлауды
11. (ЖИ)Жасанды интеллектіні деректерді талдау әдістеріне қолдануды;
С
ауалнама
нәтижесі
Қорытынды:
Тәжірбие тиімділігінің дәлелі
Білім сапасы
8 сыныпта - 65%-72% артты 7%;
9 сыныпта - 68%-77% артты 9%;
Бұл әдістемелік құрал білім беруде педагогке тиімді көмекші құрал. Проблемалық жағдаяттарды, логикалық және шығармашылық жұмыстарға бағытталған. Тапсырмалары сыни ойлауды, функционалдық сауаттылықты қалыптастырады. Құралда берілген білім, білік, дағды білімалушының ақыл-ой дамуының жоғарғы сатысына көтерілуіне, ынта-жігерін, ізденісін және зерттеу жұмыстарына қызығушылығын оятады. Бақылау нәтижелері жоғарыда ұсынылғандай білім сапасының арту деңгейін көре алдым. Осы тұрғыда тәжірибені әрі қарай қолданудың және кеңейтудің орынды деп есептеймін.
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Инновациялық тәжірибені енгізу және қолдану туралы
Инновациялық тәжірибені енгізу және қолдану туралы
Абай облысы, Үржар ауданы, Ақжар ауылы «Б.Тұрлыханов атындағы орта мектеп-бақшасы» КММ-нің тарих пәні мұғалімі
Бутабаев Серик Ахметкановичтің
ИННОВАЦИЯЛЫҚ ПЕДАГОГИКАЛЫҚ ТӘЖІРБИЕ НӘТИЖЕСІ
Жұмыс тақырыбы: «Тарихи деректерді талдау әдістері» (тарих пәнінен) оқу-әдістемелік құрал
Мақсаты: Құралды теориялық және практикалық тұрғыдан қолдануда білім алушылардың сапалық өзгерістеріне оң әсеріне бақылау, талдау жасау.
Нәтижелердің объективті бағасы:
Сапалық өзгерістер-жұмыс тарихи деректерді зерттеудің заманауи әдістері: нарративтік талдау, салыстырмалы-тарихи әдіс, контекстуалды және квантификациялық тәсілдер, сондай-ақ деректанулық сын сынды әдістемелер жан-жақты қарастырылып, теориялық және практикалық тұрғыда берілген. Құралда оқушылардың қызығушылығы мен мотивациясын арттыратын нақты тарихи деректерге (мұрағат құжаттары, естеліктер, ресми актілер, шежірелер, мерзімді баспасөз материалдары) талдау жасауға арналған жаттығулар мен кестелер қолдануға ыңғайлы.
Сандық өзгерістер-құралды 8,9 сыныптарда тарих пәнінен тәжірбиеде қолдану барысында білім сапасы БЖБ талдауына сәйкес төмендегідей:

Диагностикалау нәтижесі:
Оқушылардың ғылыми дерекпен сауатты әрі жүйелі жұмыс істеу қабілетін қалыптастыруға, деректерге сыни көзқараспен қарауға, теориялық білімін тәжірибемен ұштастыруына септігін тигізуді анықтау мақсатында 8, 9 сыныптардың оқу процессіне бақылау түріндегі диагностика жүргізілді.
Оқушыларға қолдану тұрғысынан тиімділігі
|
Сынып |
Оқушы саны |
мотивациялық деңгейі |
Практикалық деңгейі |
Танымдық деңгейі |
|
8 сынып |
21 |
95% |
100% |
100% |
|
9 сынып |
18 |
100% |
100% |
100% |
Құзыреттерді дамытуда оқушылар нені үйренеді:
1.Тарихи деректердің типологиясын, құрылымын және қолдану ерекшеліктерін түсінуді;
2.Деректермен жұмыс істеудің заманауи әдістерін (нарративтік, контент-талдау, салыстырмалы-тарихи, квантификациялық, контекстуалды талдау және т.б.) үйрену;
3.Деректің шынайылығы мен құндылығын анықтай білуге бағытталған тәжірибелік дағдыларды дамыту;
4.Зерттеу жобаларын дайындау барысында тарихи деректерді тиімді қолданудың жолдарын көрсету;
5.Тиімді тәсілдің болуы жұмысты жеңілдететінін;
6. «Смарт мақсат» тиімділігін;
7.«Ұлттық құндылықты» сақтауды;
8.Коммуникативтіліктің дағдыларды қалыптастыруға;
9.Функционалдық сауатты болудың маңызын.
10. Сыни ойлауды
11. (ЖИ)Жасанды интеллектіні деректерді талдау әдістеріне қолдануды;
С
ауалнама
нәтижесі
Қорытынды:
Тәжірбие тиімділігінің дәлелі
Білім сапасы
8 сыныпта - 65%-72% артты 7%;
9 сыныпта - 68%-77% артты 9%;
Бұл әдістемелік құрал білім беруде педагогке тиімді көмекші құрал. Проблемалық жағдаяттарды, логикалық және шығармашылық жұмыстарға бағытталған. Тапсырмалары сыни ойлауды, функционалдық сауаттылықты қалыптастырады. Құралда берілген білім, білік, дағды білімалушының ақыл-ой дамуының жоғарғы сатысына көтерілуіне, ынта-жігерін, ізденісін және зерттеу жұмыстарына қызығушылығын оятады. Бақылау нәтижелері жоғарыда ұсынылғандай білім сапасының арту деңгейін көре алдым. Осы тұрғыда тәжірибені әрі қарай қолданудың және кеңейтудің орынды деп есептеймін.
шағым қалдыра аласыз













