Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Инновациялық технологиялар
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Қысқа мерзімді жоспар
Сабақтың тақырыбы:Электр энергиясын өндіру, тасымалдау және қолдану, трансформатор
Бөлімі: |
|
Педагогтің аты-жөні: |
|
Күні: |
|
Сыныбы: |
Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны: |
Сабақтың тақырыбы: |
Электр энергиясын өндіру, тасымалдау және қолдану, трансформатор |
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты |
11.4.3.12 - электр энергиясын тасымалдауда жоғары вольтты айнымалы токтың экономикалық артықшылығын түсіну |
Сабақтың мақсаты: |
Барлық оқушылар істей алады:электр энергиясының қайда өндірілетін біледі; Көптеген оқушылар істей алады:трансформатор түрлерін ажырата алады; Кейбір оқушылар істей алады: трансформатордың жұмыс істеу принципін түсіндіре алады;
|
Бағалау критерийлері |
|
Құндылықтарға баулу |
Тақырып бойынша меңгерген білімдерін өмірдегі қолдану аймағын, қайда қолданылатындығы және дамытатындығы туралы түсіндіру арқылы өмір бойы білім алу құндылығы қалыптасады. |
Сабақтың барысы:
Сабақ кезеңі/Уақыты |
Педагогтің іс-әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
Сабақтың басы 2 мин.
6мин |
Ұйымдастыру кезеңі Сәлемдесу арқылы сыныпта жайлы атмосфера орнату. Ол үшін мысалы мұғалім мынадай сұрақ қоюы мүмкін: «Бүгінгі көңіл күйің қалай?» Оқушылар жауаптарын жабысқақ дәптерге жазады және апта сайын оқушылардың көңіл-күйіне бақылау жасалады. Өтілген тақырыпты еске түсіру: Жұптық жұмыс • Оқушылар электр және магнит құбылысына қатысты кем дегенде 10 сөз/терминді табады. • Оқушылар өздері анықтаған сөздер мен терминдерді басқа оқушылармен салыстырады. • Оқушылар өз тізімінде жоқ сөздер мен терминдерді жаттайды. -Мұғалім оқу мақсатымен таныстырады, оқушылар тарапынан қойылған сұрақтарға жауап береді. Сонымен қатар жетістік критерийі және сабақ соңында күтілетін нәтижемен таныстырады. |
Оқушылар өткен тақырыпты еске түсіреді. |
Дискриптор: Электромагниттік индукция құбылысын біледі: Жалпы балл -3 |
Оқулық 11 – сынып
|
|
Сабақтың ортасы 8 мин |
Білім дағдысы: Түсіну(D) (W) «мағынаны ашу» Оқылым: оқушыларға тақырыпты ашу үшін сұрақтар беріледі. Трансформатор дегеніміз не? Трансформатор жасау және оны қолдану Трансформатордың жұмыс істеу принципі Транформатор теңдеуі Электр энергиясын өндіруде трансформаторды қолдану |
Оқушылар сұраққа кітап көмегімен жауап береді. |
Дескриптор
|
Презентация Оқулық 11 – сынып
|
|
Топтық жұмыс 16 мин |
2-тапсырма Білім дағдысы: Қолдану Практикалық жұмыс (топтық жұмыс) Мақсаты: Трансформатордың шығыс кернеуі екінші ретті орамдағы орама санына тәуелділігін зерттеу; Қолданылатын құралдар: 400 және 1600 орам сымы бар соленоид, "крокодил" қыстырғышы, мультиметр, темір өзекше, ток көзі. Жалпы нұсқаулық: құрылғы төмендегі суретте көрсетілгендей жиналады. Практикалық жұмысты аяқтаған соң, оқушлылар талдау сұрақтарына жауап береді. |
Оқушылар қатар бойынша топқа бөлініп тапсырманы орындайды. |
Дескриптор:
• трансформатордың кіріс және шығыс кернеуін есептейді.
Жалпы балл -5 |
ДК экраны Жұмыс парағы ДМ |
|
5 мин |
3-тапсырма Электр энергиясын өндіру және тасмалдау жолдарын талқылау • Мұғалім оқушыларға тақырыпқа сәйкес видео көруді ұсынады.
|
Оқушылар видеоны мұқият көруі қажет |
|
https://www.youtube.com/watch?v=aPsetQ9Nt48 |
|
Сабақтың соңы. Рефлексия 3мин |
Оқушыларға нұсқаулық Төмендегі сұрақтарды жұбыңмен пікір алмасып жауап бер: A. Бүгінгі сабақтан қандай маңызды мәлімет алдыңыз? B. Бүгінгі сабақтан алған білімді күнделікті тұрмыста қалай қолданған болар едіңіз? C. Қайтақырыптигеруоңайболды? D. Егерсіздеқиындықтудырған, игерілмейқалғанақпаратболса оны игерудіқалайжүзегеасыраредіңіз? Үйге тапсырма:10 жаттығу |
Нәтижені талдайды. |
|
ДК экраны |
|
Саралау. Сіз қандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз? Сіз қабілетті оқушылардың алдына қандай тапсырмалар қоясыз? |
Бағалау. Сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз? |
Денсаулық және қауіпсіздік
техникасын сақтау |
|||
Оқушылар тақырып мазмұнын ашу үшін сұрақтарға жауап береді. Практикалық жұмыс орындай отырып, трансформатор түрлерін ажырата алады. |
|
Физика кабинетіндегі қауіпсіздік ережесі еске салынады. |
|||
Жалпы бағалау Сабақтың қандай екі аспектісі жақсы өтті? Оқыту туралы да, сабақ беру туралы да ойланыңыз. 1: 2: Сабақты жақсартуға не жәрдемдесер еді? Оқытутуралы да, сабақ беру туралы да ойланыңыз. 1: 2: Сабақкезінде, сыныпнемесежекелегеноқушылардыңжетістіктері/қиыншылықтарытуралы мен неніанықтадым? Келесісабақтарда неге назараударукерек? 1: 2: |
Қысқа мерзімді жоспар
Сабақтың тақырыбы:Электр энергиясын өндіру, тасымалдау және қолдану, трансформатор
Бөлімі: |
|
Педагогтің аты-жөні: |
|
Күні: |
|
Сыныбы: |
Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны: |
Сабақтың тақырыбы: |
Электр энергиясын өндіру, тасымалдау және қолдану, трансформатор |
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты |
11.4.3.12 - электр энергиясын тасымалдауда жоғары вольтты айнымалы токтың экономикалық артықшылығын түсіну |
Сабақтың мақсаты: |
Барлық оқушылар істей алады:электр энергиясының қайда өндірілетін біледі; Көптеген оқушылар істей алады:трансформатор түрлерін ажырата алады; Кейбір оқушылар істей алады: трансформатордың жұмыс істеу принципін түсіндіре алады;
|
Бағалау критерийлері |
|
Құндылықтарға баулу |
Тақырып бойынша меңгерген білімдерін өмірдегі қолдану аймағын, қайда қолданылатындығы және дамытатындығы туралы түсіндіру арқылы өмір бойы білім алу құндылығы қалыптасады. |
Сабақтың барысы: