№ 31 жалпы орта білім беру мектебі
Әдістемелік құрал
3-сынып
Жетекшісі: Сейтенова Ү.Б.
Аптасына сағат саны -1, барлығы-34 сағат
2024-2025 оқу жылы
Түсінік хат
– орта мектептің 3-сынып оқушыларына арналған төрт деңгейлі ағылшын тілі курсы. A1-B1+ (Beginner-Intermediate) деңгейіне сәйкес келеді. Бұл курста оқушылар ағылшын тілін үйреніп, әлемді үйренеді. Discovery Education ™ - мен бірлесіп жасалған курста қызықты бейнероликтер бар, әлемдік жаңалықтар мен оқушылардың қызығушылығын ояту үшін маңызды тақырыптар талқыланады. Әр сабақтағы төрт бейне оқу процесін өзекті етеді және материалды тереңірек түсінуге мүмкіндік береді.
Ауызша және жазбаша сөйлеу тапсырмаларының күрделілігі артып келеді. Курс оқушылардың үлгерімін бақылаудың ыңғайлы құралдарын, соның ішінде тесттер мен практикалық тапсырмаларды қамтиды. Курста аудио және бейне мазмұны бар оқулықтың электронды нұсқасы, қосымша жаттығуларымен қамтылған. Мұғалім үшін сонымен қатар барлық деңгейдегі материалдарды электронды түрде қамтитын Presentation Plus сабақтарына арналған қосымша қол жетімді. CLIL қосымша жаттығулары оқушылардың басқа салалардағы (ғылым, математика және т. б.) білімдерін кеңейтеді.
Мақсаты – сөйлеу, тілдік, әлеуметтік-мәдени, оқу-танымдық құрамдас бөліктерінің жиынтығында шет тіліндегі коммуникативтік құзыреттілікті дамыту.
Міндеттері:
- мектеп оқушыларының лингвистикалық ой-өрісін кеңейту; шет тілінде ауызша және жазбаша сөйлеуді (A1-B1)қосымша деңгейде меңгеру үшін қажетті бұрын зерттелген тілдік материалды қорыту;
- екі тілді және бір тілді (түсіндірме) сөздіктер мен басқа да анықтамалық әдебиеттерді қолдану;
- шет тіліндегі жазбаша және аудиотексте бағдарлану білігін дамыту;
- ақпаратты жалпылау, оны әртүрлі көздерден бөлу дағдыларын дамыту.
білу / түсіну
- зерттелген лексикалық бірліктердің негізгі мағыналары( сөздер, сөз тіркестері); сөзжасамның негізгі әдістері (аффиксация, сөзжасам, конверсия);
- оқытылатын шет тілінің қарапайым және күрделі сөйлемдері құрылымының ерекшеліктері; сөйлемнің әртүрлі коммуникативтік типтерінің интонациясы;
- зерттелген грамматикалық құбылыстардың белгілері (етістіктердің, модальды етістіктердің және олардың баламаларының, мақалалардың, зат есімдердің, сын есімдер мен есімдіктерді, есімдіктерді, предлогтарды салыстыру дәрежелері);
-Оқытылатын тіл елінде қабылданған сөйлеу этикетінің негізгі нормалары (клише-репликалар, ең көп таралған бағалау лексикасы) .
меңгеру/сөйлеу
- қарым-қатынастың стандартты жағдайларында сөйлесуді бастау, жүргізу/қолдау және аяқтау, сөйлеу этикетінің нормаларын сақтау, қажет болған жағдайда қайта сұрау, нақтылау;
-зерттелген тақырыпқа және меңгерілген лексика-грамматикалық материалға сүйене отырып, сұхбаттасушыдан сұрау және оның сұрақтарына жауап беру, өз пікірін, өтінішін білдіру, әңгімелесушінің ұсынысына келісім/бас тарту арқылы жауап беру;
- өзіңіз, отбасыңыз, достарыңыз, мүдделеріңіз және болашақ жоспарларыңыз туралы айтып беріңіз, өз қалаңыз/ауылыңыз, өз еліңіз және тіл үйренетін еліңіз туралы қысқаша ақпарат беру.
Сөйлеу
Диалогтік сөйлеу. Олар этикет сипатындағы Диалогтар, іс-әрекетке шақыру, диалог-сұрау, диалог-пікір алмасу жүргізе алады. Диалог көлемі әр оқушы тарапынан 4-5 репликаға дейін. Диалогтың ұзақтығы-1-2 минут.
Монологиялық сөйлеу. Олар сөйлеудің негізгі коммуникативті түрлерін қолдана алады:
сипаттама, хабар, әңгіме (эмоционалды-бағалау пайымдауларын қамтитын), өз пікірін білдіре отырып, оқылған немесе естілген мәтінге не берілген коммуникативтік жағдайға сүйеніп және сүйенбей, қысқаша дәлелдеп пайымдау (мінездеме). Монологиялық мәлімдеменің көлемі 10 фраза. Ұзақтығы, ал монолог – 1– 1,5 мин.
Тыңдалым. Олар коммуникативті тапсырмаға және мәтіннің функционалды түріне байланысты олардың мазмұнына ену тереңдігі әртүрлі (негізгі мазмұнды түсіну, есту арқылы қабылданатын мәтінді таңдамалы және толық түсіну) түпнұсқа аудио және бейне мәтіндерін қабылдай және түсіне алады.
Оқылым. Мәтіндердің жанрлары: прагматикалық, публицистикалық.
Мазмұнына ену тереңдігі мен дәлдігі әртүрлі түпнұсқалық мәтіндерді (оқу түріне байланысты): негізгі мазмұнын түсіне отырып (таныстыру оқуы); мазмұнын толық түсіне отырып (оқып үйрену оқуы); қажетті немесе қызықтыратын ақпаратты іріктеп түсіне отырып (қарап шығу/іздестіру оқуы) оқи және түсіне алады.
Жазылым. Мерекелермен қысқа құттықтаулар жазуды, тілектер айтуды (көлемі 15-25 сөз); жеке хат жазуды – шамамен 50-80 сөз, жоспар құруды, ауызша немесе жазбаша хабарламаның тезистерін, жобалау қызметінің нәтижелерін қысқаша баяндауды үйренеді.
1. Сөздік қорды дамыту: Оқушылар күнделікті өмірде қолданатын сөздер мен фразаларды үйренеді.
2. Тілдік дағдыларды дамыту: Оқушылар ағылшын тілінде өз ойларын еркін жеткізіп, қарапайым сөйлемдер құрастыра отырып, өздерінің арман, мақсаттары туралы ағылшынша айтуға дағдыланады.
3. Креативті ойлау мен сөйлеу дағдылары: Әр оқушы жеке немесе топтық жұмыс барысында өздерінің шығармашылық қабілеттерін дамытады.
4. Әлеуметтік және коммуникативті дағдыларды жетілдіру: Оқушылар бір-бірімен пікір алмасып, топ ішінде жұмыс істей отырып, ағылшын тілінде еркін қарым-қатынас жасай алады.
Оқушылар пікірлерін ашық және сенімді түрде білдіруге, басқа оқушылардың ойларын тыңдауға және құрметтеуге үйренеді.
Курстың мазмұны
Курс негізгі тақырыптарды қамтиды және 34 сағатқа есептелген. Әр тақырып күрделілігіне байланысты 2-3 сабаққа арналған, оған ауызекі тақырыптар, диалогтық және монологиялық сөйлеуді, ойындар мен әндерді дамытуға арналған жаттығулары бар грамматикалық ережелер кіреді. Әр тақырып танымдық мәтіндер мен оларға арналған оқу тапсырмаларынан тұрады. Тақырыпты зерделеу аяқталғаннан кейін тақырыпты қайталау және жалпылау жүргізіледі.
-
Hello English!
1. Hello English! Alphabet 2. Greetings and names: What's Your Name?
-
Best friends
-
A new friend 2. My best friend 3. My friend can roller-skate 4. Review 1
-
My family
-
Liz`s family tree 2. Meet my family 3. What do you want to be 4. I want to work
-
Daily life
1. Twinky`s clock 2. In the morning 3. Breakfast, lunch and dinner 4. What do you do in the evening
-
A day off
-
Where can you spend your day off? 2. Do you do any housework? 3. Review 2
-
Pet of the family
-
Aren`t pets great? 2. At the pet shop 3. A pet show 4. I feed my pet
-
Tasty treats
1.Pirate`s fruit salad 2. Make a meal of it 3. On the shelf 4. Review 3
VIII. At the zoo
1.Funny animals 2. Wild about animals 3. Animal tastes 4. Zoo rules
IX. We had a concert
-
The concert 2. Festival day
-
Places to go
-
Good times ahead 2. Countries and Costumes 4. Revision lesson
Пайдаланылған әдебиеттер:
1. Негізгі:
-
Cambridge University Press, Discovery Educations, Ceri Jones, Ben Goldstein
-
Longman “New opportunities” Pre-intermediate / Patricia Reilly, Michael Dean, Anna Sikorzynska, Hanna Mrozowska
-
.‘Grammar and Vocabulary Pre-intermediatetointermediate’MalcolmMann,SteveTaylore-Knowles:MacmillanEducation 2012
2.Қосымша:
1. Prepare 3 Joanna Kosta, Melanie Williams, Annette Capel, 2017 (Students book, workbook)
2. Pearson Education Limited, 2004 “English grammar book. Round up New and updated”.
3.Сөздіктер:
1. Мюллер В.К., Англо-русский словарь, М., «Дрофа», 2001.
2.Т.А.Сиротина, Современный англо-русский, русско-английский словарь, Ростов-на Дону, «Феникс», 2009.
4. Интернет-ресурстар:
Қорытынды
3 сыныптардың ағылшын тілі пәнінен «Inspiration» тақырыбы бойынша өткізілген сабақтар оқушылардың ағылшын тіліндегі сөздік қорын кеңейтуге, тілдік дағдыларын дамытуға және шығармашылық ойлау қабілеттерін арттыруға бағытталған. Мақсаты – сөйлеу, тілдік, әлеуметтік-мәдени, оқу-танымдық құрамдас бөліктерінің жиынтығында шет тіліндегі коммуникативтік құзыреттілікті дамыту.
Тақырыптың маңыздылығы
Сабақ оқушылардың күнделікті өмірінде маңызды рөл атқаратын позитивті эмоциялар мен қиялдың маңыздылығын түсіндіруге көмектесті.
Әдіс-тәсілдер
Оқытудың белсенді әдіс-тәсілдері: ойындар, тапсырмалар және
шығармашылық тапсырмалар қолданылды. Бұл әдіс оқушылардың
қызығушылығын арттырып, оқу процесін интерактивті
етті.
-
Оқушыларға өздерінің шабыттандыратын кейіпкерлер немесе оқиғаларын ағылшын тілінде сипаттауға тапсырмалар берілді.
-
Оқушылардың тұлғалық дамуында өз армандары мен мақсаттарын айқындауға мүмкіндік берілді.
Нәтижелер:
-
Оқушылардың тілдік дағдыларының дамуы: Тақырып бойынша жүргізілген сабақтар оқушылардың ағылшын тіліндегі сөздік қорын кеңейтіп, сөйлеу дағдыларын жақсартуға ықпал етті. Оқушылар өз ойларын ағылшын тілінде еркін және нақты жеткізе бастады.
-
Шығармашылық дамуы: Оқушылар өздерінің шығармашылық қабілеттерін танытып, қиялдарын ағылшын тілінде жеткізе алды.
-
Қатысу белсенділігі: Топтық жұмыстар мен жұптық талқылаулар оқушылардың бір-бірімен қарым-қатынас жасау дағдыларын дамытуға мүмкіндік берді. Сабақтар қызықты әрі белсенді өтті.
«Inspiration» тақырыбы бойынша өткізілген сабақтар оқушыларды тек
ағылшын тілін үйретуге ғана емес, олардың шығармашылық және
танымдық қабілеттерін дамытуға ықпал етті. Оқушыларды өздеріне
сенімді болуға, мақсатқа ұмтылып, ағылшын тілінде жеткізуге
шабыттандырады.
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
«INSPIRATION»
«INSPIRATION»
№ 31 жалпы орта білім беру мектебі
Әдістемелік құрал
3-сынып
Жетекшісі: Сейтенова Ү.Б.
Аптасына сағат саны -1, барлығы-34 сағат
2024-2025 оқу жылы
Түсінік хат
– орта мектептің 3-сынып оқушыларына арналған төрт деңгейлі ағылшын тілі курсы. A1-B1+ (Beginner-Intermediate) деңгейіне сәйкес келеді. Бұл курста оқушылар ағылшын тілін үйреніп, әлемді үйренеді. Discovery Education ™ - мен бірлесіп жасалған курста қызықты бейнероликтер бар, әлемдік жаңалықтар мен оқушылардың қызығушылығын ояту үшін маңызды тақырыптар талқыланады. Әр сабақтағы төрт бейне оқу процесін өзекті етеді және материалды тереңірек түсінуге мүмкіндік береді.
Ауызша және жазбаша сөйлеу тапсырмаларының күрделілігі артып келеді. Курс оқушылардың үлгерімін бақылаудың ыңғайлы құралдарын, соның ішінде тесттер мен практикалық тапсырмаларды қамтиды. Курста аудио және бейне мазмұны бар оқулықтың электронды нұсқасы, қосымша жаттығуларымен қамтылған. Мұғалім үшін сонымен қатар барлық деңгейдегі материалдарды электронды түрде қамтитын Presentation Plus сабақтарына арналған қосымша қол жетімді. CLIL қосымша жаттығулары оқушылардың басқа салалардағы (ғылым, математика және т. б.) білімдерін кеңейтеді.
Мақсаты – сөйлеу, тілдік, әлеуметтік-мәдени, оқу-танымдық құрамдас бөліктерінің жиынтығында шет тіліндегі коммуникативтік құзыреттілікті дамыту.
Міндеттері:
- мектеп оқушыларының лингвистикалық ой-өрісін кеңейту; шет тілінде ауызша және жазбаша сөйлеуді (A1-B1)қосымша деңгейде меңгеру үшін қажетті бұрын зерттелген тілдік материалды қорыту;
- екі тілді және бір тілді (түсіндірме) сөздіктер мен басқа да анықтамалық әдебиеттерді қолдану;
- шет тіліндегі жазбаша және аудиотексте бағдарлану білігін дамыту;
- ақпаратты жалпылау, оны әртүрлі көздерден бөлу дағдыларын дамыту.
білу / түсіну
- зерттелген лексикалық бірліктердің негізгі мағыналары( сөздер, сөз тіркестері); сөзжасамның негізгі әдістері (аффиксация, сөзжасам, конверсия);
- оқытылатын шет тілінің қарапайым және күрделі сөйлемдері құрылымының ерекшеліктері; сөйлемнің әртүрлі коммуникативтік типтерінің интонациясы;
- зерттелген грамматикалық құбылыстардың белгілері (етістіктердің, модальды етістіктердің және олардың баламаларының, мақалалардың, зат есімдердің, сын есімдер мен есімдіктерді, есімдіктерді, предлогтарды салыстыру дәрежелері);
-Оқытылатын тіл елінде қабылданған сөйлеу этикетінің негізгі нормалары (клише-репликалар, ең көп таралған бағалау лексикасы) .
меңгеру/сөйлеу
- қарым-қатынастың стандартты жағдайларында сөйлесуді бастау, жүргізу/қолдау және аяқтау, сөйлеу этикетінің нормаларын сақтау, қажет болған жағдайда қайта сұрау, нақтылау;
-зерттелген тақырыпқа және меңгерілген лексика-грамматикалық материалға сүйене отырып, сұхбаттасушыдан сұрау және оның сұрақтарына жауап беру, өз пікірін, өтінішін білдіру, әңгімелесушінің ұсынысына келісім/бас тарту арқылы жауап беру;
- өзіңіз, отбасыңыз, достарыңыз, мүдделеріңіз және болашақ жоспарларыңыз туралы айтып беріңіз, өз қалаңыз/ауылыңыз, өз еліңіз және тіл үйренетін еліңіз туралы қысқаша ақпарат беру.
Сөйлеу
Диалогтік сөйлеу. Олар этикет сипатындағы Диалогтар, іс-әрекетке шақыру, диалог-сұрау, диалог-пікір алмасу жүргізе алады. Диалог көлемі әр оқушы тарапынан 4-5 репликаға дейін. Диалогтың ұзақтығы-1-2 минут.
Монологиялық сөйлеу. Олар сөйлеудің негізгі коммуникативті түрлерін қолдана алады:
сипаттама, хабар, әңгіме (эмоционалды-бағалау пайымдауларын қамтитын), өз пікірін білдіре отырып, оқылған немесе естілген мәтінге не берілген коммуникативтік жағдайға сүйеніп және сүйенбей, қысқаша дәлелдеп пайымдау (мінездеме). Монологиялық мәлімдеменің көлемі 10 фраза. Ұзақтығы, ал монолог – 1– 1,5 мин.
Тыңдалым. Олар коммуникативті тапсырмаға және мәтіннің функционалды түріне байланысты олардың мазмұнына ену тереңдігі әртүрлі (негізгі мазмұнды түсіну, есту арқылы қабылданатын мәтінді таңдамалы және толық түсіну) түпнұсқа аудио және бейне мәтіндерін қабылдай және түсіне алады.
Оқылым. Мәтіндердің жанрлары: прагматикалық, публицистикалық.
Мазмұнына ену тереңдігі мен дәлдігі әртүрлі түпнұсқалық мәтіндерді (оқу түріне байланысты): негізгі мазмұнын түсіне отырып (таныстыру оқуы); мазмұнын толық түсіне отырып (оқып үйрену оқуы); қажетті немесе қызықтыратын ақпаратты іріктеп түсіне отырып (қарап шығу/іздестіру оқуы) оқи және түсіне алады.
Жазылым. Мерекелермен қысқа құттықтаулар жазуды, тілектер айтуды (көлемі 15-25 сөз); жеке хат жазуды – шамамен 50-80 сөз, жоспар құруды, ауызша немесе жазбаша хабарламаның тезистерін, жобалау қызметінің нәтижелерін қысқаша баяндауды үйренеді.
1. Сөздік қорды дамыту: Оқушылар күнделікті өмірде қолданатын сөздер мен фразаларды үйренеді.
2. Тілдік дағдыларды дамыту: Оқушылар ағылшын тілінде өз ойларын еркін жеткізіп, қарапайым сөйлемдер құрастыра отырып, өздерінің арман, мақсаттары туралы ағылшынша айтуға дағдыланады.
3. Креативті ойлау мен сөйлеу дағдылары: Әр оқушы жеке немесе топтық жұмыс барысында өздерінің шығармашылық қабілеттерін дамытады.
4. Әлеуметтік және коммуникативті дағдыларды жетілдіру: Оқушылар бір-бірімен пікір алмасып, топ ішінде жұмыс істей отырып, ағылшын тілінде еркін қарым-қатынас жасай алады.
Оқушылар пікірлерін ашық және сенімді түрде білдіруге, басқа оқушылардың ойларын тыңдауға және құрметтеуге үйренеді.
Курстың мазмұны
Курс негізгі тақырыптарды қамтиды және 34 сағатқа есептелген. Әр тақырып күрделілігіне байланысты 2-3 сабаққа арналған, оған ауызекі тақырыптар, диалогтық және монологиялық сөйлеуді, ойындар мен әндерді дамытуға арналған жаттығулары бар грамматикалық ережелер кіреді. Әр тақырып танымдық мәтіндер мен оларға арналған оқу тапсырмаларынан тұрады. Тақырыпты зерделеу аяқталғаннан кейін тақырыпты қайталау және жалпылау жүргізіледі.
-
Hello English!
1. Hello English! Alphabet 2. Greetings and names: What's Your Name?
-
Best friends
-
A new friend 2. My best friend 3. My friend can roller-skate 4. Review 1
-
My family
-
Liz`s family tree 2. Meet my family 3. What do you want to be 4. I want to work
-
Daily life
1. Twinky`s clock 2. In the morning 3. Breakfast, lunch and dinner 4. What do you do in the evening
-
A day off
-
Where can you spend your day off? 2. Do you do any housework? 3. Review 2
-
Pet of the family
-
Aren`t pets great? 2. At the pet shop 3. A pet show 4. I feed my pet
-
Tasty treats
1.Pirate`s fruit salad 2. Make a meal of it 3. On the shelf 4. Review 3
VIII. At the zoo
1.Funny animals 2. Wild about animals 3. Animal tastes 4. Zoo rules
IX. We had a concert
-
The concert 2. Festival day
-
Places to go
-
Good times ahead 2. Countries and Costumes 4. Revision lesson
Пайдаланылған әдебиеттер:
1. Негізгі:
-
Cambridge University Press, Discovery Educations, Ceri Jones, Ben Goldstein
-
Longman “New opportunities” Pre-intermediate / Patricia Reilly, Michael Dean, Anna Sikorzynska, Hanna Mrozowska
-
.‘Grammar and Vocabulary Pre-intermediatetointermediate’MalcolmMann,SteveTaylore-Knowles:MacmillanEducation 2012
2.Қосымша:
1. Prepare 3 Joanna Kosta, Melanie Williams, Annette Capel, 2017 (Students book, workbook)
2. Pearson Education Limited, 2004 “English grammar book. Round up New and updated”.
3.Сөздіктер:
1. Мюллер В.К., Англо-русский словарь, М., «Дрофа», 2001.
2.Т.А.Сиротина, Современный англо-русский, русско-английский словарь, Ростов-на Дону, «Феникс», 2009.
4. Интернет-ресурстар:
Қорытынды
3 сыныптардың ағылшын тілі пәнінен «Inspiration» тақырыбы бойынша өткізілген сабақтар оқушылардың ағылшын тіліндегі сөздік қорын кеңейтуге, тілдік дағдыларын дамытуға және шығармашылық ойлау қабілеттерін арттыруға бағытталған. Мақсаты – сөйлеу, тілдік, әлеуметтік-мәдени, оқу-танымдық құрамдас бөліктерінің жиынтығында шет тіліндегі коммуникативтік құзыреттілікті дамыту.
Тақырыптың маңыздылығы
Сабақ оқушылардың күнделікті өмірінде маңызды рөл атқаратын позитивті эмоциялар мен қиялдың маңыздылығын түсіндіруге көмектесті.
Әдіс-тәсілдер
Оқытудың белсенді әдіс-тәсілдері: ойындар, тапсырмалар және
шығармашылық тапсырмалар қолданылды. Бұл әдіс оқушылардың
қызығушылығын арттырып, оқу процесін интерактивті
етті.
-
Оқушыларға өздерінің шабыттандыратын кейіпкерлер немесе оқиғаларын ағылшын тілінде сипаттауға тапсырмалар берілді.
-
Оқушылардың тұлғалық дамуында өз армандары мен мақсаттарын айқындауға мүмкіндік берілді.
Нәтижелер:
-
Оқушылардың тілдік дағдыларының дамуы: Тақырып бойынша жүргізілген сабақтар оқушылардың ағылшын тіліндегі сөздік қорын кеңейтіп, сөйлеу дағдыларын жақсартуға ықпал етті. Оқушылар өз ойларын ағылшын тілінде еркін және нақты жеткізе бастады.
-
Шығармашылық дамуы: Оқушылар өздерінің шығармашылық қабілеттерін танытып, қиялдарын ағылшын тілінде жеткізе алды.
-
Қатысу белсенділігі: Топтық жұмыстар мен жұптық талқылаулар оқушылардың бір-бірімен қарым-қатынас жасау дағдыларын дамытуға мүмкіндік берді. Сабақтар қызықты әрі белсенді өтті.
«Inspiration» тақырыбы бойынша өткізілген сабақтар оқушыларды тек
ағылшын тілін үйретуге ғана емес, олардың шығармашылық және
танымдық қабілеттерін дамытуға ықпал етті. Оқушыларды өздеріне
сенімді болуға, мақсатқа ұмтылып, ағылшын тілінде жеткізуге
шабыттандырады.
шағым қалдыра аласыз













