Материалдар / Интегралдау тәсілдері
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Интегралдау тәсілдері

Материал туралы қысқаша түсінік
ҚМЖ мұғалімдерге көмек
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
24 Желтоқсан 2020
2133
1 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Қысқа мерзімді жоспар

Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:


11.1А Алғашқы функция және интеграл

Мектеп:


Күні:


Мұғалімнің аты- тегі :


Сынып:

11

Қатысқандар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы:

Интегралдау тәсілдері

Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

11.4.1.5 - бөліктеп интегралдау әдісімен интегралды есептеу

Сабақ мақсаттары

бөліктеп интегралдау әдісімен интегралды есептеу дағдысын қалыптастыру

Бағалау критерийлері

  • бөліктеп интегралдау ережесін біледі;

  • анықталмаған интегралды табу үшін бөліктеп интегралдау ережесін қолдана алады;


Тілдік мақсаттар

Тілдік мақсат

Оқушылар:

- анықталмаған интеграл қасиеттерін қорытып шығаруды түсіндіреді;

  • интегралдау әдістерін қолдану бойынша амалдарды ауызша түсіндіреді;

  • қисық сызықты трапециямен шектелген фигуралардың графиктерін салуды сипаттайды;

  • қисық сызықты трапеция ауданын, айналу денесінің көлемін, арақашықтық және жұмысты табу қадамдарын ауызша түсіндіреді.

  • Пәнге қатысты лексика мен терминология алғашқы функция;

  • алғашқы функциялар жиынтығы;

  • анықталмаған интеграл;

  • интеграл астындағы функция;

  • тікелей интегралдау;

  • айнымалыны алмастыру әдісі;

  • бөліктеп интегралдау;

  • анықталған интеграл;

  • анықталған интегралдың төменгі және жоғарғы шектері;

  • Ньютон-Лейбниц формуласы;

  • қисық сызықты трапеция;

айналу денесі.

Құндылықтарды дарыту

Ұжымдылыққа, өз бетімен жұмыс жасай білуге, тақырыптың өмірмен байланысын көрсету, тәрбиелеу.

АКТ қолдану дағдылары

Интерактивтік құралдарды қолдану, интернет ресурстар.


Пәнаралық байланыстар

Сызу

Бастапқы білім

Жазықтықтағы векторлар, оларға амалдар, скаляр көбейтінді, вектор ұзындығы

Сабақ барысы

Сабақтың жоспарланған кезеңдері

Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет


Ресурстар

1 сабақтың басы

2 мин

1.Ұйымдастыру кезеңі.

Оқушылармен амандасу.


2.Сабақтың тақырыбын, мақсатын, бағалау критерийлерін анықтау.


1 сабақты ортасы

5 мин



15 мин













16 мин















2 мин

3.Жаңа сабақты меңгеру.

Бөліктеп интегралдау әдісінің негізін түсіндіру

Слайд 3-4

4.Ұжымдық жұмыс .

Бөліктеп интегралдау әдісімен интегралды есептеу дағдысын қалыптастыру анықталмаған интегралды есептейді .

Слайдтар 5-12

Дескрипторлар :

  • бөліктеп интегралдау ережесін біледі;

  • анықталмаған интегралды табу үшін бөліктеп интегралдау ережесін қолдана алады;


Оқушылар бірін-бірі бағалайды.


5. Жеке жұмыс

Бөліктеп интегралдау әдісімен интегралды есептеу дағдысын қалыптастыру анықталмаған интегралды есептейді .

Қосымша 1

Дескрипторлар :

  • бөліктеп интегралдау ережесін біледі;

  • анықталмаған интегралды табу үшін бөліктеп интегралдау ережесін қолдана алады;


Оқушылар өзін-бірі бағалайды.


6. Сабақты қорытындылау.

Үй жұмысы . Қосымша 1

7.Рефлексия



Шыныбеков Ә.Н. Алгебра және анализ бастамалары. Жалпы білім беретін мектептің 11 – сыныбына арналған оқулық. – Алматы: Атамұра, 2013.



Мордкович А.Г., Семенов П.В. Алгебра и начала анализа, 11 класс. М.: «Мнемозина» 2007












Саралау – оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз?

Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз?

Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы




Оқушылардың қабілетіне қарай тапсырмалар беру. Жеңілден күрделіге қарай есептің мағынасын тереңдету.


Бірін – бірі бағалау, мұғалімнің бағалауы,

өзін-өзі бағалау түрлері қолданылады.

Сабақ басында оқушылар қауіпсіздік техникасымен таныстырылады.

Сабақ бойынша рефлексия


Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба?

Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді ме?

Жеткізбесе, неліктен?

Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме?

Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма?

Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен?


Жалпы баға



Сабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?

1:


2:


Сабақты жақсартуға не ықпал ете алады (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?

1:


2:


Сабақ барысында сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістік/қиындықтары туралы нені білдім, келесі сабақтарда неге көңіл бөлу қажет?




Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!