Материалдар / Интелектуалдық ойын Мектептен тыс жұмыс орталығы 4- сынып
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Интелектуалдық ойын Мектептен тыс жұмыс орталығы 4- сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Бастауыш мұғалімдерге, тәрбиешілерге, психологтарға
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
21 Маусым 2018
540
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Интелектуалдық ойынТақырыбы: «Тапқыр, достар» Мақсаты: Жан - жақты ақпараттануға, алған білімдерін өмірде қолдана білу шеберліктерін арттыруға үйрету. Оқушыларды ұйымшылдыққа достыққа, өзін - өзі тануға, айналасындағы ортамен қарым - қатынас жасауға, адамгершілікке, логикалық ойлауды дамыту, қастерлеуге тәрбиелеу. Тапқырлық, шапшаңдық, дарындылық, зейінділік, есте сақтау қабілеттерін шыңдау, сөздік қорын молайту. Сабақтың барысы:
  • Ұйымдастыру. Оқушыларды төрт топқа бөлу. Жеребе алып қай топ ойынды бірінші болып бастайтынын анықтау.
  • Жарыс ережесімен таныстыру.
Ойының барысы:
  • Сәлемдесу ойыны – Қәзір біз сендермен ойын ойнаймыз. Қимылды тез жасауларың керек. «Біз бастаймыз» деген белгі берілгенде, мен қалай амандасу керек екенін айтамын, сонда сендер бір-бірлерің мен тез – тез амандасыңдар әр адаммен әр түрлі амандасасыңдар. Сонымен көзбен, қолмен, иықпен, құлақпен, тіземен, иікпен, өкшемен, арқамен.
  • Корекутуралық сынақ –
Корректуралық сынақ әдісімен зейіннің таңдамалық сипатын зерттеу Кіріспе ескерту. Зейінді лабораториялық зерттеуде кең тараған әдістердің бірі жалпы «корректуралық сынақ» деп аталумен біріктірілген бланкілік әдістер. Корректуралық сынақ әр түрлі стимулдардан: әріптерден, сандардан, геометриялық фигуралардан, байланысты немесе байланыссыз мәтіндерден т.с.с. құрастырылған. Сыналушының міндеті берілген стимулды басқа стимулдардың арасынан тауып бланкіде бір немесе бірнеше жолмен белгілеу. Әр сөзге бір ұпайдан қосылады

  • Сергіту сәті – «Жануарды тап»
Мақсаты: балалардың мимикалық қабілетін дамыту.Топтық ойын, Қатысушы балаларға мимикалық әрекетпен қандай жануар екенін түсіндіру. Бірінші болып тапқан топқа бір ұпайдан қосылады.
  • «Логикалық сұрақтар»
1. Жылдың неше айында 28 күн бар? (барлық айда)2. Дайындауға болады, жеуге болмайды. Ол не? (Сабақ)3. Жұмыртқа қалайша 3 метр жерге ұшып, жарылмау мүмкін ? (жұмыртқа 4 метрге лақтырса, онда алғашқы 3 метрде жарылмайды.)4. 10 метрлік сатыдан секіріп, қалайша жараланбауға болады? (сатының ең төменгі сатысынан секіру керек.)5. Электр пойызы шығыстан батысқа қарай жүйткіп келеді. Қарсы бағыттан жел тұрса, жел пойыз түтінін қай жаққа айдап әкетеді?( Электр пойызында түтін болмайды)6. Елеуішпен суды қалай әкелуге болады? (мұз күйінде) 7. Айдың, аптаның күндерін атамай 5 күнді ретімен кім атап шығады.Ж: алдыңғы күн, кеше, бүгін, ертең, бүрсүгіні. 8. Түнгі сағат 10-да жауын жауып тұрса, 24 сағаттан кейін күннің жарқырап тұруы мүмкін бе? Ж: Өйткені түнде күн шығып тұрмайды. 9. Айдынның Асқардан бойы ұзын, бірақ Жанаттан кіші. Кім ұзын? Шешімі: Жанат - ұзын 10. Менің атым Медет Менің тәтемнің бір ғана інісі бар. Менің тәтемнің інісінің аты кім? Жауабы: Медет 11. Термометр аяз болғасын – үш градус көрсетіп тұр. Осындай екі термометр неше градус көрсетеді?Жауабы: үш12. 13. Бөлмедегі әр бұрышта бір мысықтан және оған қарама-қарсы үш мысықтан отырса, бөлмеде неше мысық бар?Жауабы: 4 мысық14. Үстел үстінде үш стакан шие тұр. Марат бір стакан шиені жеп қойды. Неше стакан қалды?Жауабы: үш стакан15. Жүгіру жарысынан Асет, Марат, Талғат үш орынды алды, егер: Марат екінші орын алмаса, ал Талғат –үшінші орын алмаса, кім қандай орын алдыЖауабы: 1-Марат, 2-Асет, 3-Талғат16. Бес шырпы таяқшасынан екі үшбұрыш құру керек. Құраңдар.17. Көшеде екі әкесі, екі баласы, және атасы немересімен қыдырып жүр. Көшеде неше адам жүр?Жауабы: үшеу18. Екі бала шахматты екі сағат ойнады. Олардың әрқайсысы неше сағат ойладыЖауабы: екі сағат19. Допты лақтырғанда, доп сол ізімен кері қайту үшін оны қалай лақтыру керек?Жауабы: жоғары20. Қараңғы бөлмеде майшам мен керосин лампасы бар. Бірінші не жағасыз? Жауабы: шырпы21. Суға қай кезде қолды кесіп алуға боладыЖауабы: егер оны мұз етіп қатырса22. Үш литрлік және бес литрлік суды қалай өлшеуге боладыЖауабы: 3+3=6 6-5=1 3+1=4л23. Бес гномға үш қызыл және төрт көк капюшонды көрсетеді. Қараңғыда үш қызыл және екі көк капюшонды гномдардың бастарына кигізеді. Қалған капюшондар жасырылады. Жарық жағылады. Гномдардың қайсылары өз бастарындағы капюшонның түсін таба аладыШешімі: екі көк түсті капюшон киген гномдар таба алады. Себебі көк капюшон киген гном алдында үш қызыл және бір көк капюшон киген гномдар түрады. Ал қызыл капюшон саны үш, қалғаны көк. Сондықтан өз басындағы да көк.24. Үш гном бар. Сол үш гномға үш қызыл және үш көк капюшонды көрсетеді. Қараңғыда үшеуіне екі қызыл және бір көк капюшонды кигізіп, қалғандарын жасырады. Гномдардың қайсысы өз басындағы капюшоның түсін таба алады?Жауабы: ешқайсысы

  • «Артық сөзді тап» əдістеме
Әр топқа төрт сөзден ұсынамыз, дұрыс жауапқа бір ұпайдан береміз. 
  • Кітап, портфель, чемодан, əмиян.
 
  • Пеш, керогаз, майшам, электр плитасы
 
  • Сағат, көзілдірік, таразы, термометр
 
  • Қайық, арба, мотоцикл, велосипед
 
  • Ұшақ, шеге, бал арасы, желдеткіш
 
  • Көбелек, циркуль, таразы, қайшы
 
  • Ағаш, кітап сөресі, сыпырғыш, шанышқы
 
  • Ата, мұғалім, əке, шеше
 
  • Қырау, шаң, жаңбыр, шық \роса\
 
  • Сау, жел, көмір, шөп
 
  • Алма, кітап, тон, раушан
 
  • Сүт, қаймақ, ірімшік, нан


13.Қайың, шырша, жеміс, емен 14. Минут, секунд, сағат, кеш

15.Стол, отырғыш, тақты, шәйнек 16. Торғай, бүркіт, есек, қарлығаш17. Парта, тақта, оқушы, кірпі

8. Қорытынды: Бүгінгі интелектуалдық ойынымыз өз мәресіне жетті, белсене қатысқандарың үшін рахмет! 













































Тасқала аудандық білім бөлімі Балалардың мектептен тыс жұмыс орталығы





























Интелектуалдық ойын « Тапқыр балалар»

















Педагог – психолог: Наджимова С.Ш



























2018 жылы
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!