Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Сіздің сұранысыңыз сәтті жіберілді!
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Материалдар / Интелектуалдық ойын Мектептен тыс жұмыс орталығы 4- сынып
2023-2024 оқу жылына арналған
қысқа мерзімді сабақ жоспарларын
жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған
Интелектуалдық ойын Мектептен тыс жұмыс орталығы 4- сынып
Материал туралы қысқаша түсінік
Бастауыш мұғалімдерге, тәрбиешілерге, психологтарға
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып көруге болады
Интелектуалдық ойынТақырыбы: «Тапқыр, достар» Мақсаты: Жан - жақты ақпараттануға, алған білімдерін өмірде қолдана білу шеберліктерін арттыруға үйрету. Оқушыларды ұйымшылдыққа достыққа, өзін - өзі тануға, айналасындағы ортамен қарым - қатынас жасауға, адамгершілікке, логикалық ойлауды дамыту, қастерлеуге тәрбиелеу. Тапқырлық, шапшаңдық, дарындылық, зейінділік, есте сақтау қабілеттерін шыңдау, сөздік қорын молайту. Сабақтың барысы:
Ұйымдастыру. Оқушыларды төрт топқа бөлу. Жеребе алып қай топ ойынды бірінші болып бастайтынын анықтау.
Жарыс ережесімен таныстыру.
Ойының барысы:
Сәлемдесу ойыны – Қәзір біз сендермен ойын ойнаймыз. Қимылды тез жасауларың керек. «Біз бастаймыз» деген белгі берілгенде, мен қалай амандасу керек екенін айтамын, сонда сендер бір-бірлерің мен тез – тез амандасыңдар әр адаммен әр түрлі амандасасыңдар. Сонымен көзбен, қолмен, иықпен, құлақпен, тіземен, иікпен, өкшемен, арқамен.
Корекутуралық сынақ –
Корректуралық сынақ әдісімен зейіннің таңдамалық сипатын зерттеуКіріспе ескерту. Зейінді лабораториялық зерттеуде кең тараған әдістердің бірі жалпы «корректуралық сынақ» деп аталумен біріктірілген бланкілік әдістер. Корректуралық сынақ әр түрлі стимулдардан: әріптерден, сандардан, геометриялық фигуралардан, байланысты немесе байланыссыз мәтіндерден т.с.с. құрастырылған. Сыналушының міндеті берілген стимулды басқа стимулдардың арасынан тауып бланкіде бір немесе бірнеше жолмен белгілеу. Әр сөзге бір ұпайдан қосылады
Сергіту сәті – «Жануарды тап»
Мақсаты: балалардың мимикалық қабілетін дамыту.Топтық ойын, Қатысушы балаларға мимикалық әрекетпен қандай жануар екенін түсіндіру. Бірінші болып тапқан топқа бір ұпайдан қосылады.
«Логикалық сұрақтар»
1.Жылдың неше айында 28 күн бар? (барлық айда)2.Дайындауға болады, жеуге болмайды. Ол не? (Сабақ)3.Жұмыртқа қалайша 3 метр жерге ұшып, жарылмау мүмкін ? (жұмыртқа 4 метрге лақтырса, онда алғашқы 3 метрде жарылмайды.)4.10 метрлік сатыдан секіріп, қалайша жараланбауға болады? (сатының ең төменгі сатысынан секіру керек.)5.Электр пойызы шығыстан батысқа қарай жүйткіп келеді. Қарсы бағыттан жел тұрса, жел пойыз түтінін қай жаққа айдап әкетеді?( Электр пойызында түтін болмайды)6.Елеуішпен суды қалай әкелуге болады? (мұз күйінде)7. Айдың, аптаның күндерін атамай 5 күнді ретімен кім атап шығады.Ж: алдыңғы күн, кеше, бүгін, ертең, бүрсүгіні.8. Түнгі сағат 10-да жауын жауып тұрса, 24 сағаттан кейін күннің жарқырап тұруы мүмкін бе?Ж: Өйткені түнде күн шығып тұрмайды.9. Айдынның Асқардан бойы ұзын, бірақ Жанаттан кіші. Кім ұзын? Шешімі: Жанат - ұзын 10. Менің атым Медет Менің тәтемнің бір ғана інісі бар. Менің тәтемнің інісінің аты кім? Жауабы: Медет 11. Термометр аяз болғасын – үш градус көрсетіп тұр. Осындайекі термометр неше градус көрсетеді?Жауабы: үш12. 13. Бөлмедегі әр бұрышта бір мысықтан және оған қарама-қарсы үш мысықтан отырса, бөлмеде неше мысық бар?Жауабы: 4 мысық14. Үстел үстінде үш стакан шие тұр. Марат бір стакан шиеніжеп қойды. Неше стакан қалды?Жауабы: үш стакан15. Жүгіру жарысынанАсет, Марат, Талғат үш орындыалды, егер: Марат екіншіорыналмаса, ал Талғат –үшінші орыналмаса, кім қандай орыналды? Жауабы: 1-Марат, 2-Асет, 3-Талғат16. Бес шырпы таяқшасынан екі үшбұрыш құру керек. Құраңдар.17. Көшеде екі әкесі, екібаласы, және атасынемересімен қыдырып жүр. Көшеде нешеадам жүр?Жауабы: үшеу18. Екі бала шахматтыекі сағат ойнады. Олардың әрқайсысы неше сағат ойлады? Жауабы: екі сағат19. Допты лақтырғанда, допсолізіменкері қайту үшін оны қалай лақтыру керек?Жауабы: жоғары20. Қараңғы бөлмеде майшам мен керосин лампасы бар. Бірінші не жағасыз? Жауабы: шырпы21. Суға қай кезде қолды кесіп алуға болады? Жауабы: егер оны мұз етіп қатырса22. Үш литрлік және бес литрлік суды қалай өлшеуге болады? Жауабы: 3+3=6 6-5=1 3+1=4л23. Бес гномға үш қызыл және төрт көккапюшонды көрсетеді. Қараңғыда үш қызыл және екі көк капюшонды гномдардың бастарынакигізеді. Қалған капюшондаржасырылады. Жарық жағылады. Гномдардың қайсылары өз бастарындағы капюшонның түсін табаалады? Шешімі: екі көк түсті капюшон кигенгномдартабаалады. Себебі көк капюшон киген гном алдында үш қызыл және бір көк капюшон кигенгномдар түрады. Ал қызыл капюшон саны үш, қалғаны көк. Сондықтан өз басындағы да көк.24. Үш гном бар. Сол үш гномға үш қызыл және үш көккапюшонды көрсетеді. Қараңғыда үшеуіне екі қызыл және бір көк капюшондыкигізіп, қалғандарын жасырады. Гномдардың қайсысы өз басындағы капюшоның түсін табаалады?Жауабы: ешқайсысы
«Артық сөзді тап» əдістеме
Әр топқа төрт сөзден ұсынамыз, дұрыс жауапқа бір ұпайдан береміз.
8. Қорытынды: Бүгінгі интелектуалдық ойынымыз өз мәресіне жетті, белсене қатысқандарың үшін рахмет!
Тасқала аудандық білім бөлімі Балалардың мектептен тыс жұмыс орталығы
Интелектуалдық ойын « Тапқыр балалар»
Педагог – психолог: Наджимова С.Ш
2018 жылы
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз