Пәні: информатика
Сынып: 6
Сабақтың
мақсаты:
Оқушылардың информатика
сабағына деген қызығушылығын арттыру,танымдық іс – әрекеті мен
ақпараттық мәдениетін қалыптастыру ,өз білімдерін дамытуға,бір –
бірін құрметтеуге,информатика пәнінің тарихын білуге
тәрбиелеу,ойлау қабілеттерін дамыту,сөз мәдениетін жетілдіру,
шығармашылық ізденістерін арттыру
Сабақтың
типі: сыныптан тыс
жұмыс
Сабақтың
түрі: сайыс
сабақ
Жабдықталуы: компьютер,интерактивті
тақта,тапсырмалар, викториналық сұрақтар
Көрнекілік: слайд
презентация
Пән аралық
байланыс: ағылшын тілі,қазақ
тілі,математика және орыс тілі
САБАҚ
БАРЫСЫ:
Солай,солай, достарым,
Компьютер болсын
достарың.
Меңгере алсаң сен
оны,
Өмірде озып тосқаның – дей
келе.
Сайысымызды
бастаймыз!!!
Қорабшаны таңдаңдар.
Қорабшаның астындағы сан бойынша жауап
бересіңдер.
Ойын
кезеңдері:
1.“Үш тіл білу-заман
талабы”
2.“Адасқан
әріптер”
3.“Көкпар”-логикалық
сұрақтар
4.“Техникалық дүкенге
саяхат”
5.“Бәйге”-12
сұрақ
6.Үй тапсырмасы: “
Компьютердің пайдасы мен зияны ” -эссе
7.“Марапаттау”
1.“Үш тіл білу-заман
талабы”
Ойын
шарттары
5 жұмбақ оқылады.Әр оқушыға
бір жұмбақ. Жұмбақтың жауабын тауып қазақ тілі,орыс тілі және
ағылшын тілдерінде айту керек. 3 тілде жауап берген оқушыға
–
30 ұпай, 2 тілде – 20 ұпай, 1
тілде – 10 ұпай. Жауап бере алмаған жағдайда қарсыластары жауап
бере алады
Төртбұрышты
әйнек,
Тұнып тұрған
әлек.
Қазақ тілінде – монитор
Орыс тілінде - монитор
Ағылшын тілінде - monutor
Ұзынтұра
Жалқаубек,
Тұрмай ылғи
жатады.
Қозғала қалса
артынан,
Ешбір белгі
қалмайды!!!
Қазақ тілінде – бос
орын
Орыс тілінде -
пробел
Ағылшын тілінде -
blank
Бұтақ орнында мың бір
инесі,
Компьютер жаны
мекені
Қазақ тілінде – тікенек
гүл
Орыс тілінде -
кактус
Ағылшын тілінде -
cactus
Тетігін бассаң
алаңсыз,
Жазады
қалам,қағазсыз
Қазақ тілінде – пернетақта
Орыс тілінде - клавиатура
Ағылшын тілінде - keyboord
Батырмасын
басасың.
Қажетті файлды
ашасың
Қазақ тілінде – тышқан
Орыс тілінде - мышка
Ағылшын тілінде - mouse
2.«Адасқан
әріптер» мына сайыста әр дұрыс жауапқа
5 ұпайдан беріледі. Шашырап орналасқан әріптердің орнын тауып,сөзді
дұрыстап құрау.
3.«Көкпар» мына сайыста логикалық есептер
беріледі . Дұрыс жауапқа 10 ұпай,жауап жоқ болған жағдайда қолын
бірінші болып көтерген ойыншы жауап бере
алады.
Осы сайыстан кейін ұпай саны
аз екі оқушы ойыннан шығарылады.
Бөлмедегі әр бұрышта
бір
мысықтан және оған қарама
-
қарсы үш мысықтан
отырса,
бөлмеде неше мысықтан
бар?/4/
Допты лақтырғанда доп
сол
ізімен кері қайту үшін
оны
қалай лақтыру керек?
/жоғары/
Қараңғы бөлмеде майшам мен
керосин лампасы бар. Бірінші не
жағасың?/сіріңке/
4.«Техникалық дүкенге
саяхат» мына сайыста компьютерлік
құралдарды немесе техниканы сатып алу үшін 5 сұраққа жауап беру
тиіс,әрбір дұрыс жауапқа 1 ұпайдан
беріледі.
Информатика дегеніміз
не?
Компьютер дегеніміз
не?
Монитор дегеніміз
не?
Пернетақта дегеніміз
не?
Жүйелік блок дегенімз
не?
Аналық тақша дегеніміз
не?
Процессор дегеніміз
не?
Жедел жады дегеніміз
не?
Қатті дискі дегеніміз
не?
Видеокарта дегенім
не?
Дыбыс карта дегеніміз
не?
Желілк карта дегеніміз
не?
Дыбыс колонкалары дегеніміз
не?
Принтер дегеніміз
не?
Модем дегенім
не?
Операциялық жүйе дегеніміз
не?
Жарлық дегеніміз
не?
Графикалық редактор дегеніміз
не?
Paint дегеніміз
не?
Сканер дегенім
не?
5.«Бәйге» мына сайыста 12 сұрақ
берілген. Әр дұрыс жауапқа 10 ұпайдан беріледі. Оқушылар кезек –
кезек таңдайды. Осы сайыстан кейін ұпай саны аз
бір
оқушы ойыннан
шығарылады
Ақпараттық үдерістің неше түрі
бар?
Компьютердің ауруы?
Вирустарды емдейтін программа?
Бірінші механикалық есептеу құрылғысы нешінші
жылы жасалды?
Алғашқы машинаны жасған кім?
Блез Паскаль жасаған машинаның аты
қалай?
Мәтінді еңгізу құрылғысы?
Графикалық мәтінді еңгізу
құрылғысы?
Мәтінді шығару құрылғысы?
Ол
машинаны орыстар «шоттар» деп атаған. Жапондықтар
ше?
6.Үй тапсырмасы: «Компьютердің
пайдасы мен зияны»-эссе
5 ұпаймен
бағаланады
7.Қорытынды,
марапаттау