Материалдар / Интербелсенді әдісті сабақта қолдану Аңқау арыстан

Интербелсенді әдісті сабақта қолдану Аңқау арыстан

Материал туралы қысқаша түсінік
Жаңа бағдарлама бойынша жасақталған сабақ жоспары.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
07 Тамыз 2018
526
1 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Инетебелсенді оқыту технологиясын сабақта қолдануСабақтың тақырыбы: Аңқау арыстанСабақтың мақсаты: 1. Ертегі түрлерімен таныстыра отырып, ертегіні түсініп оқу, ертегі кейіпкерлерінің іс - әрекетіне мінездеме беру, ертегідегі негізгі ойды ашып, қорытынды жасау;2. Ертегіні түсініп, мәнерлеп оқу дағдыларын қалыптастыра отырып, ой - пікірлерін қорытындылап айту шеберліктерін, сөйлеу әрекеттерін жетілдіре түсу, сөз байлықтарын дамыту;3. «анық - қанығына бармай іс істеме, асықпа» деген қағиданы басшылыққа ала отырып, алдау арбау жаман қасиет екенін түсіндіру, адалдыққа тәрбиелеу; Сабақтың әдісі: жаңа сабақ, «жұппен жұмыс», «ауыспалы үштіктер», «миға шабуыл» әдістері, жұмбақтар. Сабақтың түрі: аралас сабақСабақтың көрнекілігі: интербелсенді тақта, суреттер видиоролик, слайд.Сабақтың барысы: I. Ұйымдастыру бөлімі. Психологиялық дайындықII Үйге берілген тапсырманы тексеруIII. Жаңа сабақ
  • Қызығушылықты ояту
- Балалар, біз бүгін әдебиеттік оқу пәніміздің келесі тарауы «Атадан қалған тұяқ» деп аталатын бөлімін бастаймыз. Өткен бөлімде де ұлы ақын аталарымыздан қалған асыл мұралар, яғни нақыл сөздерге бай шығармаларымен таныссақ, бүгінгі бөлімде халықтың ауыздан - ауызға жеткен ертегі, аңыздарымен т. б. шығармаларымен танысамыз.- Қазақ халқының ауыз әдебиетінде көп кездесетін, «Ерте, ерте, ертеде...» деп басталатын қандай шығарма? Ертегі әр түрлі бағытқа құрылады. Мына сызбаға назар аударайық Ертегілер

Қиял-ғажайып Жан-жануарлар ШыншылЕртегі - халқымыздың ертеден бері келе жатқан мәдени мұраларының бірі, ауыз әдебиеті. Ертегіні мазмұнына қарай, әр алуан ерекшеліктеріне қарай бір неше түрге бөлуге болады.- жануарлар жайында (суреті, немесе кітабын көрсету)- қиял - ғажайып ертегілер- шыншыл ертегілерЕртегіден халқымыздың тұрмыс - салтын, әдеп - ғұрпын білеміз. Онда шындық оқиға мен қиял - ғажайып оқиға аралас келіп отырады. 2. Адамдардың мінез - құлықтары да әр түрлі болады. Ақын - жазушылар адамдардың мінезін мысалға алып, қу адамды түлкіге, қорқақ адамды қоянға, ашқарақ, аңқау адамды қасқырға, ақылды адамдарды жақсы кейіпкерлерге, батыл, өжет адамдарды арыстанға, бүркітке т. б. теңеп көптеген ертегілер жазған екен. біздің бүгінгі сабағымыздың басты кейіпкерлерін табу үшін мына жұмбақтарды алдымен шешіп алайық: 1. Өзі ширақ өзі қу, Жүрген жері айқай - шу (Түлкі)Түлкі – ит тұқымдасына жататын аң. Түсі жирен, сұрғылт сары. Жүні тығыз әрі жұмсақ. Орманда, өзен - көл жағалауларында, тау баурайларында мекендейді. Ол тауық, балық, тышқан және құстармен қоректенеді. Түлкі – қу, айлакер.3. Бір аң бар қайраты көп болған күшті, Басынан өткізеді әрбір істі (Арыстан)Аңдардың патшасы – арыстан. Арыстан – айбатты, жыртқыш аң. Көбінесе шөлді жерлерде кездеседі. 30 - 35 жыл өмір сүреді. Хайуанаттар бағында кездеседі.4. Әр түрлі, орта бойлы, ұзын құлақ, Өзіне міндеттесе, қызмет қылмақ. (Есек) Оқулықпен жұмыс:а)Есек – жылқы туысына жататын сүтқоректі жануар. Түсі қоңыр, күңгірт азық талғамайтын, құрғақшылыққа төзімді көлік малы. Есек 18 – 20 жыл тіршілік етеді.- Міне, біз бүгін «Аңқау арыстан» деген ертегісін өтеміз(Ертегіні дауыс ырғағын келтіре оқушыларға оқып беру, сөздік жұмыс жүргізу) талдау жасау:- Ертегі не жөнінде екен? Түлкі арыстанға неге келді деп ойлайсыңдар? Есектің адам өмірінде қандай пайдасы бар? Арыстан қандай аң екен? Есектің миы қайда кетті деп ойлайсыңдар?Сергіту сәті Ормандағы аюдың,Құлпынайы көп екен,Теріп – теріп салайық, Қалтамызға салайық.Шығармашылық жұмыс I топ жұппен жұмыс (топтық тапсырманы бірігіп орындайды)II топ он сұрақ (бір оқушы шығады мұғалім оған стикерге бір сөз жазады). оқушы басқа оқушыларға он сұрақ қояды олар иә немесе жоқ деп жауап беруі тиіс).III топ миға шабуыл (тақырыптың негізігі түпкі мағнасын ашу барысында басқа балаларға сұрақ дайындайды).IV Бағалаушы топ (I, II, III, топ оқушыларын бағалау бетшесі арқылы бағалайды).V. Дәптермен дұмыс«Қай қатар тез» ойыны. Балалар дәптеріне түсніксіз сөздерді жазып алып оған өз түсніктерін жазуы керек.VI. Сабақты бекітуVII. Қорытындылау   «Бестармақ» тәсілі. Бұл тәсілде оқушылар өз ойын қортындылау үшін тек 11 сөзді қолданады. Бестармақ бес жолдан тұрады. Мұнда жазбаша келесі сұрақтарға жауап беру керек.:   1.«Не?» – 1 сөз.2. «Қандай?» -2 сөз.3. «Не істейді?» -3 сөз.4. «Оның маңызы қандай?» – 4 сөз.5. «Оны басқаша қалай атауға болады?» - 1 сөзVIII. Үйге тапсырма IX. Бағалау.ЖШС Каспий өңірі «Болашақ колледжі»IV курс студенті Пиримбетова Сандуғаш



Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ