Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Сіздің сұранысыңыз сәтті жіберілді!
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Материалдар / Интерьер және экстерьердің суретін салу
2023-2024 оқу жылына арналған
қысқа мерзімді сабақ жоспарларын
жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып көруге болады
Мамандығы:1418000 «Сәулет өнері»«Бекітемін»Сабақ өткізілетін күніДиректордың оөу өндірістік«21» желтоқсан 2017 жыл жұмыстары жөніндегі орынбасарыӨндірістік оқыту шебері______________Қ. ОмароваГ. Ахметова
Панорамалық сабақ жоспарыСабақтың тақырыбы: Интерьер және экстерьердің суретін салуМақсаты: Оқытушыларға, өндірістік оқыту шеберіне сабақтың әдіс тәсілін көрсете отырып, тиімділігіне көз жеткізу. Тәжірибе алмасу, бөлісу, ой пікірлерін білу, теориялық сабақпен өндірістік сабақты ұштастыра отырып, интерьер мен экстерьердің суретін салу жұмыстарын көрсету, әдіс-тәсілдерін көрсету.Сабақтың тәрбиелік мақсаты:Жас мамандардың ізденңмпаздығын арттыру және маман иесі ретінде жауапкершілік қабілеттерін шыңдай отырып, кәсіби маман иесі болуға тәрбиелеуСабақтың дамытушылық мақсаты: Білім алушылардың кәсіби шеберліктерің арттыру.Сабақтың материалдық-техникалық жабдықталуы: Интерактивті тақтаны слайд көрсету барысында және плакаттар , сызбалар, бейне баяндама, тақта, таратпа көрсетілімдері, оқулық, технологиялық нұсқау карта, А3 форматы, қарындаш түрлері, сызғыш түрлері. Пән аралық байланыс:геометрия, сызба геометриясы, физикаСабақ барысы:І.Ұйымдастыру кезеңі:1.Жас мамандардың сабаққа қатысуы мен дайындығын тексеру.2.Арнаулы киімдерін тексеру.ІІ. Кіріспе нұсқау кезеңі:1.Жас мамандарға сабақтың тақырыбы мен мақсатын хабарлау және түсіну.2. Өткен сабақ бойынша білім алушылардың білімін тексеру.1.Натюрморт деген термин нені білдіреді?2.Натюрмортты салудың жүйелі кезеңдерін атаңыз?3.Суреттегі «конструкция термині нені білдіреді?4.Натуралық қойылымдарды құрастыру кезіндегі қандай негізгі талаптарды білесіңдер?5.Натюрморттың суретін салудағы жұмыстың әдістемелік жүйесі қандай болуы керек?6. Қауіпсіздік ерекшеліктері.Үй тапсырмасын сұрақ жауап арқылы қорытындыладым.
Білім алушыларға жаңа сабаққа нұсқау беру:1.Интерьер және экстерьер туралы мағлұмат беру.2.Интерьерлік дизайн және стильдері3.Бөлме интерьерін құру және түстердің үйлесімділігі
Интерьер және экстерьер туралы мағлұмат беру.
Интерьер — пәтердің белгілі бір ретпен қалыптастырылған әрі сәндеп жабдықталған ішкі кеңістігі.Пәтер интерьерін қалыптастыруда оның сәулеттік шешімі және құрылыс жабдықтары: бөлменің саны мен өзара ыңғайлы олардың көлемі мен габариті, терезе мен есіктің, үй жылытатын радиаторлардың, жап-сарластырып салынған шкафтың, санитарлық роль атқарады. Пәтер интерьері тұрмыстық аспаптардан, машиналар мен жарық түсіретін құралдардан және жиһазданқұралады.Интерьерді жабдықтаудың қажетті шарты — қолайлылық пен әсемдік. Интерьердің барлық элементтері өзара әдемі үйлесуі, ал интерьер бүтіндей алғанда бірін-бірі толықтырып, көз тартарлық әсем болуы тиіс. Пәтерді жабдықтарда үйге қандай заттар қажет, оларды қай жерге және қалай орналастыру, әшекейі мен түсі, бөлменің әшекей мен болуын өзгерту-өзгертпеу туралы мәселені алдын ала ойластыру керек.
Экстерьер деп –ғимараттың сыртқы келбетін айтамыз.Ғимаратты жобалау барысында бельгілі рольде жарнама жинақтары атқарады. Ғимаратт немесе комплекс қоршаған ортаға сай орналасуы және қала немесе ауыл ландштафына сай орналасуы тиіс.. Табиғат климаттарын , ауа температурасын, ауа дымұылдығын, жауын шашын мөлшерәін, жел бағытын ескерген жөн.Ғимараттың архитектуралық, құрылымдық жоспарлы шешңмң шектен тыс қымбат болмауы тиіс. Ғимарат жоспары эксплуатацияны үнемі пайдалануы тиіс.2 Интерьерлік дизайн және стильдеріИнтерьерлік дизайн – ғимарат ішіндегі элементтер өзара гармониямен орналасуының ыңғайлығы, түстік сәйкестік пен эстетикалық тұрғыдан көркемдік сыйлау мақсатында әзірленетін дизайн саласы. Салдарынанадамдарға жайлылық, әсемдік, көркемдік, тамаша көңіл күй немесе белгілі бір күйге енуіне жағдай жасайды.Дизайн түрлері романс (классика), модерн (жаңа заманғы стиль) және хай-тек (технологиялық) бағыттары бойынша кез келген объекттерге қолданылады. Мысалы, үй, пәтер, бөлме, мекеме, офис, өнеркәсіптік, өндірістік, тамақтану орындары (кафе, ресторан), дүкен, залл (холл) т.с.с. тақырыптық интерьерлер дизайндары көпшілікке таныс екен.Романс(Классикалық стиль)
Модерн стилі (фр. moderne – ең жаңа, қазіргі) – XIX ғасырдың соңы мен XX ғасырдың басында Еуропа және Америка елдері өнерінде орын алған стильдік ағым.Модерн Бельгия, Ұлыбритания мен АҚШ-та – “жаңа өнер”, Германияда – “югенд-стиль”, Австрияда – “сецессион стилі”, Италияда “либерти стилі”, Испанияда – “модернизм” деген атпен белгілі.Ол символизм мен эстетизм идеяларын, Ф.Ницшенің “өмір философиясын” дамытты.Модерн өкілдерінің (У. Морристің социалдық утопиясына сүйенген бельгиялық археологиялық әрі дизайнер Х.К. ван де Велде) пікірлеріне қарағанда ол қоғам құруға ықпал жасарлық жаңа өмір стилі, адам баласына эстетикалық ләззат алар орта мен тұрмыс жағдайын туғызу, байырғы дәстүрден бөлек, қазіргі конструкцияларды пайдалану арқылы өнерге жаңа жол салу болып табылады.
Хай тек технологиясыХай тек технологиясы-жоғарғы технологияларды пайдалана отырып, адамның өмір сүруіне жайлылық сыйлайды. Оның негізгі ерекшелігі:-ғимарат салуда жоғарғы технологияны пайдаланады;-шыны, металл, пластик материалдарын кеңінен пайдалану;-функционалды элементтерді қолдану(лифт, баспалдақ, ауа желдеткіш құралдары)-металдыкеңінен пайдалану;4.Бөлме интерьерін құру және түстердің үйлесімділігі Бөлме интерьерін құруда бөлменің ауданы, ұзындығы , биіктігі, жарыұ түсу бұрыштары, бөлме түрі, бөлмедегі элементтер мен обьектілер және олардың түсімен тапсырыс беруші қалаған түстерді ескере отырып, тақырыптық дизайн негізінде бөлмеге кірген адамның эмоциясына әсер ететіндей етіп орналастыру мен түстік комбинаторика заңдылықтарын қолдана отырып, аздаған иллюзиялық көріністерге жағдай жасайды.Түс интерьер дизайнының ең күрделі элементі және осыған қоса онда қолданылатын ең қуатты құралдардың бірі болар. Түсті кемшіліктерді жасырып және оның ерекшеліктерін бөліп көрсетіп, бөлмеге эмоционалдық қалып бере отырып, бөлменің сыртқы түрін өзгерту үшін қолдануға болады. Егер бөлінген қаражат шектеулі болса, түсті сәтті қолдану көп ақша құртпастан, бөлмені тиімді бояп шығуға мүмкіндік береді. Сонымен қатар түстердің адам баласының, әсіресе балалардың физиологиялық және психологиялық ішкі сезімдеріне қатты әсер ететіні әсте естен шығаруға болмайды. Интерьер құрылымының қарапайым болғаны дұрыс, ол адамдардың өздерін еркін де, әрі жеңіл сезінулеріне зор ықпал жасайды. Бұл жерде бөлме мен оның ішіндегі жиһаздардың да түстерінің үйлесімді болғаны мақұл.Түс – бізді қоршаған орта мен тұрмысыздағы басты құбылыстың бірі. Ал үй тұрмысында немесе тұтыну заттарында оны қалауынша өзгерту адамдардың өздерінің қолында.Ол біздің тұрғын үйлерімізді әрлеу барысында, әсіресе интерьерді көркемдеп безедіруде үлкен роль атқарады, сондай-ақ ол адамдарды ішкі жан сезімімен мінез құлықтарына да орасан зор әсер етеді.Мысалы жасыл түс - адамның көңіл-күйіне жағымды әсер етеді. Яғни мұндай бөлмеде бірқалыпты (ырғақты) жұмыс жасауға болады. Көк түс -суықтық пен салқындықтын нышаны іспеттес.Қызыл түс кей адамдардың әсіресе қызынуына әсер етеді, ол балалардың көзімен қарағанда бұған керісінше ұнамды болып келеді.Қызыл сары түс - бұл жоғарыда айтқандай балалар бөлмесін әрлегенде пайдалануға болады.Сары түс - күн сәулесі сияқтанғанмен адам жанын жаншитын кездері де болады. Ашық түстер негізінен адам жанына мінез-құлқына оң әсерін тигізеді.Егер бөлме тарлық жасап, оны ішкі сезімімізбен кеңіткіңіз келсе қабырғаға жабыстыратын қағаздың көгілдір немесе сұрлау түсін таңдағаныңыз дұрыс. Сонда арқа-басыңыз кеңіп қалғандай әсерде боласыз. Негізі бөлме ішіндегі барлық түстер бір-бірімен түстік гаммалар арқылы байланыста болуы қажет. Мысалы қабырға түсі үй жиһазымен, есік-терезе перделері еден түсімен деген сияқты. Мүмкіндігінше қарама-қарсы түстерден аулақ болған жөн.
CLIL технологиясы(үштілділікті) пайдалана отырып,осы тақырыптағы термин сөздердің аудармасын көрсеттім.Кіріспе нұсқауды пысықтау: Білім алушыларға А3 форматтары таратылады. Онда бөлме кеңістігі (қонақ бөлмесі, балалар бөлмесі, жатын бөлме, ас бөлмесі ) берілген және интерьер элементтері беріледі. Білім алушылар бөлмеге интерьер элементтерін бір-бірімен үйлесімді етіп орналастырады.Және А3 форматының артында (интерьер,экстерьер, интерьер дизайнның стилдері, түстер үйлесімділігі) деген сөздер жазылады Мысалы:Білім алушылар осы тапсырманы орындап, әр топтан бір баладан шығып, бөлмені қалай безендіргенін айтып, сұраққа жауап береді. Білім алушылар барлық бөлменің интерьерімен толық танысып, бір бірімен пікір алмасады.Мен бұл сабақта: Жаңа педагогикалық технологиялар
Педагогикалық қарым-қатынаста жеке тұлғаны қалыптастыру технологиясы;
Әдіс пен технологияның айырмашылықтарыӘдістеме-оқу процесін ұйымдастыру мен өткізу туралы нұсқаулар жиыны.Технология-күтілетін нәтижеге жетуді және оқытушының кәсіптік қызметін қамтамасыз ететін технологиялық құрылымдалған және реттелген процедуралар жиынтығыІІІ. Құрал-жабдықтарды пайдалана отырып жаттығу жұмыстарын көрсету:1.Дайындық жұмыстары2.Интерьер және экстерьердің суретін салуды үйрету
Тексеру мақсатында білім алушылардың жұмыс орындарын аралау.
Білім алушылардың жаттығу жұмыстарын орындау үшін технологиялық нұсқау картамен жұмыс жасауларын ұйымдастыру;
1-аралау.Білім алушылардың жұмыс орындарын ережеге сай ұйымдастырылуын тексеру2-аралау. Жұмыста қолданылатын жұмыс құралдарының жұмысқа жарамдылығын тексеру 3-аралау.Жұмыстың уақытылы басталуын білім алушылардың, іс-қимылдарының дұрыстығын, құралдарды қолдану әдіс-тәсілдерінің дұрыстығын тексеру 4-аралау.Жаттығу жұмыстарын орындау барысында қауіпсіздік ережелерінің сақталуын қадағалау5-аралау.Жұмысты орындау кезінде білім алушылардың жіберген қателіктерін ескертіп, түзету және қосымша нұсқау беру6-аралау.Білім алушылардың орындаған жұмыстарын қабылдап алу, тексеру 7-аралау.Жұмыс орындарының тазалығын, құрал аспаптардың дұрыс жиналуын тексеру
V. Қорытынды нұсқау:1. Сабақты қорытындылау2.Тапсырманы орындау және сабаққа қатысу белсенділігін сараптай отырып білім алушылардың жақсы жұмыстарын атап өту, бағалау.3.Үйге тапсырма беру: Экстерьердің суретін салу
Өндірістік оқыту щебері: Ахметова Г
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз