Бағалау
критерийі
|
-АКТны қолдана отырырып,
графикалық тәсілдермен
технологиялық құжатты құру
тәсілін меңгереді.
-Интерьерде мерекеге сай
безендіруді , декор түрлерін біледі
-Графикалық сызбаларды
пайдалана отырып, интерьер орындайды.
- Интерьерді мерекеге сай
безендірудің көркемдік және
композициялық жолдарын
біледі
|
Басталуы
|
Ұйымдастыру
Сыныппен амандасу,
түгелдеу.
Сыныпта жағымды психологиялық
ахуал қалыптастыру.
Өткен
сабақты «Веер»
әдісі арқылы сұрау
1.Минимализм стилі дегеніміз
не?
2.Ландшафт дизайнның қандай
түрлерімен таныстық
3.Ландшафт дизайны дегеніміз
не?
4.Сән дегеніміз
не?
5.Ландшафт дизайнері дегеніміз
кім?
6.Декоратор дегеніміз
кім?
7.Минимализм қай ғасырда пайда
болған?
Оқушыларды сабақ тақырыбымен,
мақсатымен таныстыру.
Сыныпты топқа
бөлу
1 топ «Дизайн»
гүлдер
2 топ «Интерьер»
баскиім
|
Оқушылар амандасып, бір-біріне
сәттілік тілейді.
Веер әдісі арқылы оқушылар үй
тапсырмасын қайталау сұрақтарына жауап
береді
1 топ 2
топ
«Бас
киім»«Гүлдер»
|
Қалыптас-тырушы бағалау: Бірін
–бірі бағалау.
|
Топтарға бөлу
Гүлдермен,баскиім арқылы бөлу
|
Жаңа
сабақ
Ортасы
|
1 .Жаңа сабақты
түсіндіру.
№1. Слайд
көрсету
«Мерекеге
дайындаламыз» таныстырлымы арқылы интерьерді
мерекеге орай безендірудің бірнеше стильдерін көрсетіп, олардың
қажеттілігін, безендіру ерекшеліктерін сипаттап беру арқылы жаңа
тақырыпты түсіндіру.
Интерьер дегеніміз пәтердің
белгілі бір ретпен қалыптастырылған әрі сәндеп жабдықталған ішкі
кеңістігі.
Мейрамға дайындалған кезде
алдымен ғимараттарды безендіру қажет.Сонда ғана мерекелік көңіл күй
қалыптасады.Ең алдымен безендірудің жоспар- жобасын ойластыру
керек.
Мерекенің тақырыбын-қандай
мерекеге арнап безендірілетінін
-Интерьерде мерекелік көңіл
күйді қалай қалыптастыратынын
-Интерьерде мерекеге сай
безендіруге қандай сәндік бұйымдар қолданылғанын анықтау
керек.
Енді қыздар мерекеге арнап
безендіруді бастаймыз.Алдарында мына сиқырлы сандық тұр.Осыны ашып
қай топ қай мерекеге арнап безендіретінімізді
көрейік.
Тапсырма
Интерьер мерекеге орай
безендіру орны;
-Интерьер сәндеу үшін
қолданған заттың қайсысы қалай
пайдаланатыны;
-Интерьерді мерекеге сай
безендірудің композициялық үйлесімін
табуы;
-жарықтықтың түсуін
ескеруі;
Оқушылар мерекеге орай
жасалатын интерьер, бөлме стилін, оған сәндік бұйымды орналастыру
тәсілі мен орнын (қабырғаға ілінген гүлдер, шарлар орналасқан және
т.б.) таңдайды. Сәндік бұйым түрін (панно, коллаж, композиция,
сәндік сағат және т.б.) анықтап, эскиздің жоғарғы жағына
жазады.
Практикалық
жұмыс
1.Сәндік бұйым эскизін
салады.
2.Алдымен еркін масштабта
нобай дайындауға, сонан соң бұйымның пішінін, өлшемі мен түстік
гаммасын анықтай отырып, болашақ жұмыстың эскизін форматта
орындайды. 3.Эскиз композиция элементтерінің өзара байланысын
көрнекі түрде көрсетеді.
4.Эскизге материалдардың атауы
мен олардың болжаулы түсін енгізеді.
5.Сәндік бұйым жасау
техникасын жазады.
|
Оқулық және қосымша
ақпараттармен жұмыс жасау .
Кітаптан тыс берілген
тапсырмаарды орындай алады.
Жаңа тақырыпты мұғалімнің
пысықтауы бойынша тыңдайды, сұрақтарға жауап
береді.
1. «Дизайн» топ:
гүлдер
2. «Интерьер»
топ:баскиім
Оқушылар берілген тапсырманы
плакатқа орындап бөлменің бір бұрышына орналастырып
қорғайды
|
Дескриптор.
1.Суреттерді
ажыратады,
сипаттайды,
безендіреді
|
Слайд
Алуан түрлі қағаздар мен катты
картон қағаздары,қайшы,
желім.
|