Сабақтың
басы
|
Ұйымдастыру:
Сәлемдесу.
Түгендеу. Т 5
ережесін сақтау .
Сабақ мақсаттары мен
бағалау кретерийлері мен
таныстыру.
Өткен материалды
жалпылау.
|
Сұрақ-жауап
кезеңі
Белгілі бір
техникада құмыра жасай алу.
-түс үйлесімділігігн
ескере отырып құмыраларды бояу барысында бояу ауысу әдістерінің
қолдана білді.
- Ұқыптылық пен жұмысқа
қызығушылығын көрсете алды
|
Өзін-өзі
бағалау
|
оқулық
|
Сабақтың
ортасы
|
Топтық
жұмыс. Шығармашылық жұмыстың идеясын
жеткізу үшін материалды түс, форма және текстура (суретшілердің
жұмыстары негізінде) негізінде талқылау жүргізіп, ойластыру.
Бұйымды жасау үшін материал және техниканы таңда (трафареттік
баспа, коллаж, муляж, көлемді/рельефті
бейне)
Нобайға сәйкес
таңдалған техникада бұйым жасау. Суретшілердің туындыларынан ой
түйіп, оқушылар өздерінің бұйымдарын жасайды. Істен шыққан
материалдарды кәдеге жаратуға болады. Мысалы : қағаз, журнал,
пластик және электр құралдарының элементтерін және
т.б.
Бұйымның дайын
нобайы арқылы таңдаған құрал жабдықтарына байланысты құмыра
жасау.
Талқылауға арналған
сұрақтар:
-
Шығармашылық жұмысты
жасау үшін қандай техниканы таңдадыңыз?
Неліктен
-
Қандай суретшінің
шығармашылығын шығармашылығын ой салды? Неге
?
-
Қандай материалды
қолдандың?
|
Практикалық тапсырманы
орындаған соң, бұйымдардың көрмесін ұйымдастыру ұсынылады.
Әлдеқайда сәтті шыққан бұйымдардың критерийлерге сай орындалғанын
атап өтіп, қай тұсын жақсарта түсу керектігіне де қажет болса,
тоқталып өтіңіз.
|
Шығармашылық
тапсырманы талдау үшін критерийлер
ойластыр.
-
Берілген техниканы
пайдалана отырып бұйым
жасау;
-
Қабырға суретінің
сыртқы дизайны эстетикалық талғамға сай
болу;
-
Бояу түстерінің үйлесімді
болуы.
|
|
Сабақтың
соңы
|
Сабақ соңында
оқушылар рефлексия
жүргізеді:
Немен жұмысты
жалғастыру қажет
|
|
Оқушылар өздерінің жұмысы мен
сыныптастарының жұмысын белгілі бір критерийлер бойынша бағалай
алады.
|
|