Материалдар / Интернет дүкенінің макетін жасау ғылыми жоба
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Интернет дүкенінің макетін жасау ғылыми жоба

Материал туралы қысқаша түсінік
Интернет дүкенінің макетін жасау ғылыми жоба
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
18 Наурыз 2024
161
5 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
450 тг 338 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Қазақстан Республикасының Оқуғарту министрлігі.

мектебіңізді жазасыз



Тақырыбы: «Интернет дүкенінің макетін жасау»



Бағыты: «Информатика»

Секциясы – Информатика



Дайындаған: оқушының аты-жөні

« » сынып

оқушысы


Ғылыми жетекшісі: Аты-жөніңіз

Информатика пәні мұғалімі




Пікір берген: Аты-жөнін жазыңыз










қалаңыз -2023ж

Мектебіңіз жазасыз оқушысы Оқушы аты-жөні тақырыбы:

«Интернет дүкенінің макетін жасау»

атты ғылыми зерттеу жұмысына

Пікір

«Интернет -дүкеннің макетін құру» тақырыбында информатика бойынша зерттеу жұмысы аясында оқушылар интернет -дүкеннің макетін құру және жобалық өніммен қамтамасыз ету жолдарын бөлшектеу мақсатын қойып, іске асырды. сайттың макеті.

«Интернет -дүкеннің макетін құру» информатикадан дайын білім беру жобасында автор веб -дизайн негіздерін зерттейді және алынған ақпаратты талдайды, дүкеннің тақырыбын анықтайды және «Фигма» бағдарламасын зерттеу және құру бойынша практикалық жұмыстар жүргізеді. Интернет -дүкен функциясы бар сайт макеті ...

«Интернет -дүкеннің макетін құру» тақырыбында информатика бойынша жеке зерттеу жұмысы интернет -дүкен құру бағдарламасын зерттеуге арналған, оның өзектілігі сатып алулардың барлығы дерлік интернет -дүкендер арқылы жүзеге асатындығына байланысты, Сайттың макетін (немесе шамамен орналасуын) өзіңіз жасау мүмкіндігі өте пайдалы, сонымен қатар өз бизнесіңізді ашуға көмектеседі.

Оқушы аты зерттеу жұмысының тақырыбы өте өзекті болып табылады. Оқушы өзінің көргенін түйіндеп қорытынды жасаған.

Зерттеу әдістемесінің сапасына келетін болсақ, деректі, дәлелді, мысалдар келтірілген.

Ғылыми ізденістер арқылы тақырыпты ашуға тырысқан.Ауызша түсіндіруі жақсы. Жұмыс жақсы деңгейде орындалған. Оқырмандарды қызықтыратын фактілер кездеседі.

Оқушы аты өз жұмысын одан әрі әлі де зерттеп, толықтырады деп ойлаймын.



Пікір беруші: аты-жөні толық


Аннотация

«Интернет -дүкеннің макетін құру» тақырыбына жазылған зерттеу жұмысы – теориялық білімді, практикалық ұштастырудың дәлелі.

Осы ғылыми шығармашылық жобасында нақты ізденіп зерттеу барысында жеке идея негізінде жасақталған. Сол арқылы информатика ғылымына қызығушылығын көрсеткен.


Информатика пәнінің

мұғалімі, ғылыми жетекшісі: /аты-жөніңіз/


Аннотация

Исследовательская работа на тему " Создание макета интернет-магазина " - доказательство практического сочетания теоретических знаний. В этом научном творческом проекте четко изучены и разработаны на основе частной идеи. Тем самым проявил интерес к информатике.



научный руководитель: / ФИО/




Аnnotation


The research paper on the topic" Creating a layout of an online store " is evidence of a practical combination of theoretical knowledge. This project of scientific creativity was developed on the basis of an individual idea in the course of research. He also showed interest in Computer Science.

scientific supervisor: / full name/










Жоспары:

І. Кіріспе бөлім................................................................................................6бет


ІІ. Негізгі бөлім

1. Веб -сайтты құруға дайындық.....................................................................8бет

2. Веб -дизайнды құрудың жалпы теориясы................................................12бет

3. Фигма бағдарламасымен жұмыс................................................................17бет

ІІІ.Қорытынды...............................................................................................19бет

Құрылған идеяға байланысты жобаны сипаттау, суреттер арқылы қорытындылау.

Пайдаланған әдебиет...................................................................................20бет




































Кіріспе

Жобаның атауы: «Интернет -дүкеннің макетін құру.»

Жоба түрі: ақпараттық


Жобаның мақсаты: Интернет -дүкеннің макетін құру жолдарын түсіну және жобаланатын сайт макеті болып табылатын жоба өнімін беру.


Жобаның мақсаттары:


Веб -дизайнның негізін түсіну

Ақпаратты талдау

Дүкеннің тақырыбын шешу

Жобаның өнімін беру

Жобаның өзектілігі: Біз ХХІ ғасырда, технологиялар ғасырында өмір сүріп жатырмыз. Барлық дерлік сатып алу интернет -дүкендер арқылы жүзеге асырылады, сондықтан веб -сайттың макетін (немесе өрескел орналасуын) өзіңіз жасау мүмкіндігі өте пайдалы және өзекті.


Зерттеу әдістері: Осы тақырып бойынша әдебиеттер мен интернет -сайттарды зерттеу, талдау, жіктеу.

Жоба бойынша жұмыс кезеңдері:

жоба өнімі: әр түрлі көздерден алынған өз біліміміздің негізінде жасалған өрістің өрісінің макеті.








Веб -сайтты құруды бастамас бұрын келесі сұрақтарды қою керек.


1) Сайттың макеті деген не?


Автомобильдер мен ғимараттар сияқты сайттар алдымен макеттерде көрсетіледі, содан кейін ғана олар html көмегімен теріледі. Егер көп беттік порталдар туралы айтатын болсақ, онда ресурстардың орналасуы оның барлық беттерінің орналасуынан тұрады.

2) Веб -сайтты құрудың жалпы тұжырымдамасына қатысты орналасу қандай рөл атқарады?


Веб -сайттың макетін құру - негізгі даму кезеңдерінің бірі. Тапсырыс берушінің қалауын ескере отырып, жоба менеджері техникалық тапсырманы дайындайды. Содан кейін, графикалық редактордағы веб -дизайнер болашақ порталдың пайда болуының бірнеше нұсқасын жасайды.


Негізгі беттен басқа, барлық қайталама нұсқалардың бірнеше дизайн нұсқалары әзірленуде. Осыдан кейін олардың бірін алдымен жоба менеджері, сосын тапсырыс беруші қарап, бекітеді.


3) Интернет -дүкеннің макетін (дизайнын) құруды қалай бастау керек?


Барлық ұлы істер кішкентайдан басталады. Бастау үшін бізге идея, тілек пен қиял қажет. Біздің «құрылыс» басталатын үш бастапқы шарт бар. Біз сәл кейінірек оларға жүгінеміз.


4) Бұл білім кімге мүлде қажет?


Бұл мәселе бойынша білім клиент үшін де, жаңадан орындаушы үшін де қажет.


Тапсырыс беруші аз немесе аз нәрсені шынымен тырысқан жұмысынан ажырата алады.


Жаңадан келген орындаушы менің жұмысымда қызықты нәрсе таба алады, ол болашақта оған көмектесуі мүмкін.

Веб -сайт жасауға дайындық

Үш бастапқы шарт:


Бізде идея бар.

Бізде идея мен бос орын бар.

Бізде идея, бос орындар мен нақты мәліметтер бар.

Бұл жағдайда бос орындар - бұл блоктардың шамамен орналасуы, ал бөлшектер - тапсырыс беруші анықтаған сайттың дәл мәтіні мен мазмұны *.


* Мазмұн - сайт мазмұны


Мен өз басым 3 -тармақтың бастапқы жағдайын жиі кездестіремін, сондықтан мен сізге осы нүктеден бастап макет құру туралы айтып беремін.

Егер сіз дизайнды меңгеруге байсалды болсаңыз, Sketch, Figma немесе Adobe XD -ге өтіңіз. Егер сіз Windows қолданушысы болсаңыз, Figma немесе Adobe XD - қазіргі таңда ең жақсы шешім. Барлық үш құралдың интерфейсі ұқсас, бұл олардың арасында тез ауысуға мүмкіндік береді.


Үшеуінің де ұқсас ерекшеліктері бар, олар өте жылдам және интуитивті жұмыс жасайды, сонымен қатар дизайн мен әзірлеуге заманауи көзқарасты қолдайды. Мен үш құралдың да жеткілікті берік екеніне сенімдімін және ұзақ уақыт нарықта болады.


Сіз қай бағдарламаны таңдасаңыз да, ең бастысы құрал емес, дизайн теориясы мен техникасы екенін ұмытпаңыз. Құралдарды меңгеру кезінде дизайнерлік дағдыларды дамытуға назар аударыңыз. Бұл сізді бастау үшін жеткілікті.


Маған Фигма ұнайды, сондықтан мен ондағы барлық жұмысты жасаймын.


Фигмамен жұмыс


Фигма-өте ыңғайлы және түсінікті бағдарлама. Бірақ оның функциялары туралы айту үшін маған қарағанда көп уақыт қажет. Сондықтан мен дизайнды құру процесінде өте қолжетімді тілде айтуға тырысамын. Интернет -ресурстардың ішінен мен «Фигма» бағдарламасының функциялары туралы ең ақпарат көзін таптым.

Функциялар: кез келген графикалық редактор сияқты, Figma де ұқсас функциялар жиынтығына ие.


Шедеврлерді жасауды бастау үшін бізге келесідей білім қажет:


Рамка

Мәтін

Фигуралар

Бағаналар

Көлеңкелер

Прототиптеу

Біз Figma негізгі панелінде алғашқы үш функцияны көреміз:


Фрейм - бұл графикалық құрылымдағы өзіндік параметрлері бар белгілі бір аймақ. (графика әлемінде div)

F пернесін басу арқылы кадр конструкторын ашуға болады


Сіздің фоныңызды жасаңыз


Толтыру параметрі бұған жауап береді. Сіз оған түс немесе сурет орната аласыз:

Clip content мазмұны кадрдың шегінен шығуға мүмкіндік бермейді.


Сурет / блок көрсеткілерді,блоктарды,квадраттарды,жұлдыздарды,үшбұрыштарды және т. б. жасауға мүмкіндік береді


Ол frame сияқты қасиеттерге ие,тек аймақ емес , фигура болып табылады.

Мәтін мәтіндік блок құруға және өңдеуге мүмкіндік береді.


Көлеңке деп аталатын эффект пішіндерге де, кадрларға да қолданылады. Блоктарға ерекше әсер беретін көлеңке жасайды, түймені жасауға көмектеседі.



Біз үшбұрышты шертеміз.


Қалған графика пішіндерге қандай да бір әсер немесе әсер қосуы мүмкін. Мысалы, инсульт оны батыл етеді


Бағандар бетті блоктарға дұрыс орналастыруға көмектеседі, осылайша олар әдемі көрінеді.


Сіз олардың түсін, мөлшерін, шегіністерін орната аласыз



Мүмкін, Figma -ның басқа редакторларға қарағанда ең үлкен плюс - бұл интеграцияланған прототиптеу.


Бұл өте пайдалы нәрсе. Прототиптау кезінде функционалдылық орнатылады, сілтемелер құрылады және сайт картасында ойластырылған сценарийлердің ыңғайлылығы визуалды түрде бағаланады.


Сайтта элементтер үшін 3 анимациялық опция бар:

Шарлау - элементпен әрекеттесу кезінде пайдаланушы басқа экранға өтеді. Мысалы, сіз Каталогты нұқтыңыз - каталог беті ашылады.

Своп - бір элементті басқасымен алмастырады. Мысалы, сіз экранның төменгі жағындағы анықтама белгісін шертесіз - контекстік мәзір жойылады. Мұнда сіз Чатты таңдайсыз және контекстік мәзір контекстік мәзірмен бір жерде болатын чат терезесімен ауыстырылады.


Қабат - жаңа элементті интерфейстің барлық басқа элементтерінің үстіне қояды. Мысалы, сіз батырманы шертесіз және әрекеттер таңдалған диалогтық терезе пайда болады.


Қабат гамбургерлер мәзірлерін, қалқымалы модальдарды, жүйелік хабарларды, сонымен қатар құралдар кеңестері мен экрандағы пернетақтаны прототиптеуге жарамды.


Егжей -тегжейлі, сіз керемет сілтеме бойынша шеберлік қорабының сайтында прототиптермен таныса аласыз:


Менің өнім прототипінің торы

Көріп отырғаныңыздай, прототиптеу сіздің макетіңізге әмбебаптық әкеледі.


Теориялық блокпен таныса отырып, біз жұмысқа кірісе аламыз. Жұмысқа кіріспес бұрын, жан мен қызығушылық болмаса, сіздің дизайныңыздан практикалық ештеңе шықпайтынын айта кеткен жөн. Білім - жақсы, түсіністікпен қарау - сәттіліктің кепілі!


Біздің жұмыс барысы:


Тақырыптардың анықтамасы

Парақтағы орналасудың шамамен көрінісі

Масштабты анықтау

Қаріп анықтамасы

Түс анықтамасы

Тақырып құру

«Дене» элементін толтыру

Қосымша блоктарды құру

Жертөле құру

Өнім картасын жасау

Қосымша бөлімшелер құру

Сайт тақырыбы: көше аяқ киімдерінің интернет -дүкені.


































ОНЛАЙН ДҮКЕНДІҢ ЖАЛПЫ СХЕМАСЫ


Интернет арқылы тұтынушы шолушының көмегімен интернет -дүкеннің сайтына кіреді. Веб -сайтта электронды витрина бар, онда тауарлар каталогы (іздеу мүмкіндігі бар) және тіркеу ақпаратын енгізу, тапсырыс беру, интернет арқылы төлем жасау, жеткізуді өңдеу, сатушы туралы ақпарат алу үшін қажетті интерфейс элементтері бар. Көмектесіңдер.


Сатып алушыны тіркеу тапсырыс берген кезде немесе дүкенге кіре берісте жүргізіледі. Өнімді таңдағаннан кейін сатып алушы төлем мен жеткізілім қалай жасалатынын көрсететін форманы толтыруы қажет. Жеке ақпаратты қорғау үшін өзара әрекеттесу қауіпсіз арна арқылы жүргізілуі керек. Тапсырыс беру мен тіркеуді аяқтағаннан кейін сатып алушы туралы барлық жиналған ақпарат электронды дүкеннен интернет -дүкеннің сауда жүйесіне түседі. Сауда жүйесі қоймада сұралған өнімнің болуын тексереді, төлем жүйесіне сұранысты бастайды. Қоймада тауар болмаған жағдайда жеткізушіге сұраныс жіберіледі, ал сатып алушыға кешігу уақыты туралы хабарланады.


Егер тауар сатып алушыға тапсырылған кезде төлем жасалса: курьермен немесе жеткізілім бойынша қолма -қол ақшамен, тапсырыстың фактісін растау қажет. Көбінесе бұл электрондық пошта немесе телефон арқылы болады.


Егер Интернет арқылы төлеуге мүмкіндік болса, төлем жүйесі қосылған (PayPal, EasyPay, WebMoney және т.б.). Интернет -төлем туралы хабарландырудан кейін сауда жүйесі жеткізу қызметіне тапсырыс береді.


Іс жүзінде электронды дүкендердің сауда жүйелері сирек толық автоматтандырылған. Олар интернет -дүкен кәсіби түрде жасалған және онда қателер болмаған жағдайда ғана толық автоматтандырылған. Сатып алудың жеңілдігі көбінесе пайдаланушылардың қателіктерінің көбеюіне әкеледі (әсіресе, электронды дүкеннің сапасыз дизайнымен және онлайн көмегінің жоқтығымен)-бұл дүкен үшін айтарлықтай шығын. Сондықтан менеджер тапсырыстың әрбір жеке фак

Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!