Жаңа сабақты слайд, видеоролик
арқылы түсіндіру.
Ғаламтор: пайдалы ма, зиянды
ма?
Бұл
жатығу тақырыпқа шығу үшін кіріспе болып табылады және
қатысушылардың ғаламтор желісінде әр түрлі ресурстарды қолданудың
оң тәжірибесін өзекті етеді.
Жаттығу шеңберде өткізіледі. «Сіз ғаламтордан ...
таба аласыз». «Менің ойымша ғаламторда қызықты және пайдалы ештеңе
жоқ».
Мазмұнды сызбамен жұмыс.
«Бірге ойлаймыз»
әдісі.
Әр
топқа: Интернет ұғымы туралы мазмұнды сызба дайындау және қорғау
тапсырмасы беріледі.
І топ. Интернет ұғымы.
(114-бет)
ІІ топ. Интернеттің зияны
(115-бет).
ІІІ топ. Интернеттің пайдасы.
(Оқулықпен жұмыс).
-Сабақта берілген тапсырма,
жобаларды орындауда интернеттен алынған ақпаратты қаншалықты
пайдаланасың?
-Не себепті интернеттен алынған
ақпаратқа сілтеме жасау керек?
Дексриптор:
-интернеттен алынған
ақпаратты қаншалықты пайдаланатының түсіндіреді;
-Интернеттен алынған
ақпаратқа сілтеме жасауға себептерін атап шығады.
Тапсырма: 2. Жағдаят
берілген.
«Өмірді
өзгерткен жаңалық» тақырыбындағы жобалар байқауы жарияланды. Байқау
шарты бойынша үлкен 3 жаңалық туралы жоба дайындау қажет. Азамат
интернеттен екі жаңалық туралы ақпарат алып, өз жобасына қосты. Ал
тағы бір жаңалық туралы ақпаратты рұқсат сұрамай-ақ сыныптасынан
алып, оны да өз жобасына қосты. Дайын жобаны Азамат әділқазылар
алқасына жіберді.
|
Азаматтың әрекетінің заңдылығын
анықтаңыз.
Азамат______________________________, себебі
_____________________________________
Дескриптор:
- көшірудің заңсыздығын
анықтайды;
-көшірудің заңсыздығына
қорытынды жасайды
Жеке жұмыс.
3-тапсырма.
Оқулық, 109-бет,
«Практикада қолдану» тапсырмасы.
Дескриптор:
-браузермен жұмыс істей
алады;
-ақпаратты табу үшін Найти батырмасын
пайдаланады;
-сайттардан
ақпаратты көшіреді, сақтайды.
4-тапсырма.
«Интернеттен ақпаратты
заңсыз көшіріп алу» деген не?
Дескриптор:
-интернеттен ақпаратты заңсыз көшіру
туралы түсінік береді.
|