Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Интернетте жұмыс істеу қаншалықты қауіпті? презентациясымен
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Қысқа мерзімді жоспары |
||||
Бөлім |
Компьютер және қауіпсіздік |
|||
Педагогтың аты-жөні |
Жеткербаева Б |
|||
Күні |
|
|||
Сынып: 5 |
Қатысушылар саны |
|
Қатыспағандар саны |
|
Сабақтың тақырыбы: |
Интернетте жұмыс істеу қаншалықты қауіпті? |
|||
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары |
5.4.2.1 біреудің жұмысын көшіру заңсыздығы туралы айту; |
|||
Сабақтың мақсаты: |
Интернеттен ақпарат көшіру заңсыздығымен танысады; Авторлық құқықбұзушылық түрлерін біледі |
Сабақтың барысы:
Сабақтың кезеңі/ уақыт |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
Сабақтың басы 8 минут |
Ұйымдастыру кезеңі: Оқушылармен амандасу.
Психологиялық ахуал қалыптастыру: «Додекаэдр» әдісі арқылы шаттық шеңберін құрады
Топқа бөлу Classtools әдісі арқылы топқа бөліну
Өткен сабақты пысықтау: Genially платформасында сұрақтарға жауап береді
Цифрлық ақпараттарлы өңдейтін құрылғыларды қандай құрылғылар деп атайды? Цифрлық құрылғылар Алғашқы ноутбук қай жылы жасалды? 1979 жылы Алғашқы ноутбук қай жерде жасалды? АҚШ Ағылшын тіліндегі «note-book» сөзі қандай ұғымды білдіреді? Блокнот Сымсыз байланыс жасауға арналған құрал - Ұялы телефон Сенсорлы экранмен жұмыс істейтін құрылғы – Планшет Ақпарат тасымалдағыштар нешеге бөлінеді? 3 Ақпарат тасымалдағыш түрлерін ата: магнитті, оптикалық, флэш-тасымалдағыш Қатқыл диск не үшін қолданылады? Файлдар мен программаларды ұзақ уақыт сақтау үшін қолданылады Оптикалық диск нешеге бөлінеді? 3 Жаңа тақырыпты ашу: Интернеттен келетін қандай қауіп-қатерлерді білесің? Авторлық құқық дегенді қалай түсінесің? Плагиат ұғымы кездескен жерлерің бар ма? Үй тапсырмасын орындай алмасаң не істейсің? Сабақта берілген тапсырма, жобаларды орындауда интернеттен алынған ақпаратты қаншалықты пайдаланасың? |
Пән мұғалімімен амандасады;
Тыныштық сақтап сабаққа дайындалады Топқа бөлінеді
Дескриптор: Сұрақтарға жауап береді 1 ұпай |
Мұғалім: Оқушының белсенділігін арттыратын ынталандыру сөздер:
Әр тапсырма сайын оқушылар өздерін бағалап отырады |
https://www.classtools.net/random-group-generator/ https://view.genial.ly/661c227f9b2ec20013b964db/interactive-content-jigsaw-quiz |
Сабақтың ортасы 15 минут |
Жаңа сабақты түсіндіру: Жаңа сабақты түсіну оқушылар видео көреді Мұғалім браузерден кез келген құжатты көшіру жолын түсіндіреді. Интернеттен алынған мәліметтерге плагиат емес екенін көрсету үшін сілтеме қою жолдарын түсіндіреді |
Керек ақпарат бойынша оқулықпен жұмыс жасап негізгі ұғымдарды дәптерлеріне түртіп алады |
Мұғалім: Оқушының белсенділігін арттыратын ынталандыру сөздер:
|
https://youtu.be/nGJgpLapi0A?feature=shared
|
|
||||
Практикалық бөлім 10 минут |
1-тапсырма Топтық жұмыс Жасанды интеллект тапсырмаларын орында 1-топ: Плагиат дегеніміз не? 2-топ: Интернеттегі ақпаратты заңды бұзбай қалай пайдалануға болады? 3-топ: Интернеттегі қандай материалдар авторлық құқықпен қорғалмайды?
2-тапсырма Функционалдық сауаттылық Жұптық жұмыс Мағынаны таны әдісі арқылы авторлық құқық бұзушылық түрлерін талқылайды, алдын алу шараларын қарастыр 1-жұп: Интернеттегі қарақшылық: Авторлық құқықпен қорғалған мазмұнды (мысалы, фильмдер, музыка, кітаптар) заңсыз жүктеп алуды, таратуды немесе пайдалануды қамтиды.
2-жұп: Мәтінді немесе суреттерді рұқсатсыз көшіру: Автордың немесе авторлық құқық иесінің келісімінсіз басқа біреудің мәтінін немесе суреттерін пайдалану
3-жұп: Сауда белгілерін немесе логотиптерді рұқсатсыз пайдалану: Басқа компанияның сауда белгілерін немесе логотиптерін олардың рұқсатынсыз пайдалану
4-жұп: Музыканы немесе бейнені лицензиясыз коммерциялық мақсатта пайдалану: Музыкалық шығармаларды немесе бейнелерді тиісті лицензиясыз коммерциялық мақсатта пайдалану 5-жұп: Мазмұнды тиісті рұқсаттарсыз білім беру мақсатында пайдалану: Мазмұнды білім беру мақсатында пайдалану көзделсе де, оның авторлық құқық пен пайдалану ережелеріне сәйкес келетініне көз жеткізу керек.
6-жұп: Жалған тауарларды сату: Түпнұсқа авторлық құқықпен қорғалған өнімдерді көшіретін немесе түпнұсқа өнімді қайта жасау
3-тапсырма Жеке жұмыс Отан, туған жер туралы өлең және еліміздің кең байтақ жерін, табиғатын бейнелейтін сурет кірістірілген мәтіндік құжат дайында. |
Дескриптор: Плагиат не екенін біледі Интернеттегі ақпаратты заңді бұзбай пайдалану жолдарын біледі Интернеттегі авторлық құқықпен қорғалмайтын материалдарды біледі 2 ұпай Дескриптор: Авторлық құқыбұзушылық түрлерімен танысады 1 ұпай Алдын алу шараларын қарастырады 1 ұпай Дескриптор: Браузерден шығарманы көшіреді 1 ұпай Мәтіндік редакторда өңдейді 1 ұпай Шығарма авторын көрсетеді 1 ұпай Файлға сілтеме қояды 1 ұпай |
Әр тапсырма сайын оқушылар өздерін бағалап отырады Әр тапсырма сайын оқушылар өздерін бағалап отырады Әр тапсырма сайын оқушылар өздерін бағалап отырады |
Компьютер |
Сабақтың соңы 12 минут |
Бекіту кезеңі: Educaplay платформасында сабаққа қорытынды жасайды Сілтеме жасамай пайдаланған ақпарат қалай аталады? Плагиат Плагиат сөзі қай тілден енген? Латын Плагиат сөзі қандай мағына береді? ұрлау, ұрлық Басқа aвтордың әдеби, ғылыми туындысын немесе жазған еңбегінен үзінділерін өз еңбегінде авторын көрсетпей пайдалану қалай аталады? Плагиат Не үшін авторлық құқық белгісін қою керекпіз? Интернеттегі ақпаратты автор құқығын бұзбай қолдану үшін Интернеттен мәліметті алғанда не үшін дереккөзді көрсету керекпіз? Интернеттегі ақпаратты автор құқығын бұзбай қолдану үшін Не үшін ақпарат орналасқан түпнұсқа сайтқа тікелей сілтеме беру керек? Интернеттегі ақпаратты автор құқығын бұзбай қолдану үшін Кері байланыс: Livecloud.online бойынша сабаққа кері байланыс жасайды
Үй тапсырмасы 118 беттегі үйде орындайық |
Дескриптор: Сұрақтарға жауап береді 1 ұпай Сабаққа кері байланыс жасайды |
Әр тапсырма сайын оқушылар өздерін бағалап отырады |
https://www.educaplay.com/learning-resources/19102606-5.html
https://livecloud.online/#welcome |
https://view.genial.ly/661c2eeaba07cc001498ccb2/presentation-animated-sketch-presentation слайд
Аралбай |
Айым |
Аманжолқызы |
Бегімсұлу |
Асқар |
Бибінұр |
Әлдебай |
Айлина |
Бақберген |
Айша |
Бекжан |
Азиз |
Дәуренбек |
Раяна |
Ермекұлы |
Қуаныш |
Жандәулет |
Хабибі |
Жансерікқызы |
Дильназ |
Қазыбекқызы |
Диана |
Мергенбай |
Мариям |
Найзабек |
Амина |
Нұрадасыл |
Ермұрат |
Сағат |
Әлинұр |
Тұрсынбекұлы |
Қанжарбек |