|
4-бөлім. «Мәтіндік құжатпен жұмыс жасау» |
|||||||
|
Метеп: |
Амангелді Иманов атындағы ЖББМ |
||||||
|
Күні: |
Мұғалімнің аты-жөні: Абишева Э.З |
||||||
|
Сыныбы: 6 «Д» |
Қатысқандар: |
Қатыспағандар: |
|||||
|
Сабақтың тақырыбы |
Интернеттегі авторлық құқық және плагиат мәселелері |
||||||
|
Осы сабақта қолжеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) |
6.4.2.2 «авторлық құқық», «плагиат» ұғымдарын түсіндіру |
||||||
|
Сабақтың мақсаты ЕББҚ |
Интернеттегі авторлық құқық, плагиат ұғымдарын біледі. Интернеттегі авторлық құқығы бар туындыларды пайдаланудың маңыздылығын біледі.
Иинтернетте авторлық құқықты қорғаудың жолдарын көрсетеді. |
||||||
|
Бағалау критерийлері |
Интернеттегі авторлық құқық, плагиат ұғымдарын мысалдар келтіреді. |
||||||
|
Жаңа сабақ |
|||||||
|
Сабақ кезеңі |
Педагог әрекеті |
Оқушы әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|||
|
Сабақтың басы
7 мин.
Функ.сауат. 3 мин |
Ұйымдастыру кезеңі: 1.Оқушылармен амандасу. 2.Сыныпта жағымды ахуал қалыптастыру. 3. Топқа бөлу: «Жұп немесе тақ» әдісі арқылы оқушыларды екі топқа бөлу (оқушылар стикер таңдап алады, стикерде жасырылған санның жұп немесе тақ екендігіне қарай екі топқа бөлінеді).
І-топ «Алғырлар» тобы; ІІ-топ «Тапқырлар» тобы.
4.Үйге берілген тапсырманы тексеру. Өткен сабақтағы тақырып бойынша сұрақтар қою: 1. Гиперсілтеме дегеніміз не? 2. Гиперсілтеменің неше түрі бар? 3. «Кім тапқыр?» әдісі. Кестедегі әріптерді пайдаланып, тақырыпқа қатысты сөздер құрастыру. |
Оқушылар мұғаліммен амандасады. Стикер таңдап алу арқылы екі топқа бөлінеді. Үй тапсырмасы бойынша сұрақтарға жауап береді. Тапсырманы орындаған |
Бағалау: Оқушылар бір – бірінің жауаптарын интерактивді тақтадағы жауаптар арқылы “жауаптарға келісемін”, ”жауаптарға келіспеймін”, ”ұсынысым бар” сөздері арқылы тексеріп «Бағдаршам» әдісімен топ ішінде бірін – бірі бағалайды.
|
Информатика оқулығы, 6-сынып Интерактивті тақта Презентация |
|||
|
Сабақтың ортасы
10 мин.
5 мин.
ЕББҚ 5 мин. |
Жаңа сабақ. Жаңа сабақтың тақырыбы мен мақсатын таныстыру. Тақырыптағы негізгі ұғымдарды түсіндіру. Тақырыпқа байланысты бейнеролик көрсету. Бейнероликті оқушармен қысқаша талқылау. 1-тапсырма. Топтық жұмыс «Постер қорғау». Оқушылар бейнероликтегі және оқулықтағы ақпаратты пайдаланып постер жасайды және оны келесі топқа түсіндіреді. «Алғырлар» тобы – «Плагиат дегеніміз не және оның түрлері» «Тапқырлар тобы» - «Авторлық құқық және оның түрлері». 2-тапсырма. Жеке жұмыс «Презентация жасау». Оқушылар жеке-жеке «Плагиат» немесе «Авторлық құқық» ұғымдарына 2 беттен |
Оқушылар бейнероликті мұқият қарап, өз ойларымен бөліседі.
Дескриптор: - берілген тақырып бойынша ақпарат жинайды; - ақпаратты постерге түсіреді; - өзге топтарға тақырыпты түсіндіреді.
Дескриптор: - «плагиат» немесе «авторлық құқық» ұғымдарына ақпарат жинақтайды; - екі беттен тұратын презентация жасайды; - презентацияға анимации еңгізеді |
Бағалау: Топтар бір-бірін Жарайсың Жақсы Орташа деп фигуралар арқылы бағалайды. Оқушыларды мадақтау сөздер арқылы бағалау. |
Ватман, стикерлер, маркерлер |
|||
|
10 мин. |
3-тапсырма: «Төрт сөйлем» әдісі. Оқушылар төменде берілген тапсырма бойынша жұмыс дәптерлеріне төрт сөйлемнен тұратын шағын эссе жазады. /Авторлық құқықты сақтамаудан қоғамға және жеке адамдарға келетін залалды бағала/.
|
Дескриптор: - Авторлық құқықты сақтамаудан қоғамға келетін залалды 2 сөйлеммен жазып жеткізеді. - Авторлық құқықты сақтамаудан жеке адамдарға келетін залалды 2 сөйлеммен жазып жеткізеді. |
Өз ойын дұрыс мағынада білдіріп, талқылауға белсенділікпен қатысқан оқушыға «Жарайсың!» деген мадақтау сөзімен ынталандыру. |
Тапсырма орындауға қажетті құралдары |
|||
|
Сабақтың соңы
5 мин.
|
Сабақты бекіту Сабақты бекіту. «Себебін анықтайық» әдісі. 1.Не себепті пайдаланылған әдебиеттерді, сілтемелерді көрсету керек? 2. Не себепті ақпараттарды тарату, көшіру заңсыз болып табылады? |
Рефлексия: «Үш түрлі күнделік» әдісін қолданып рефлексия парақшасын толтырады.
|
Қалыптастырушы бағалау: Өз ойын дұрыс мағынада білдіріп, талқылауға белсенділікпен қатысқан оқушыға «Жарайсың!» деген мадақтау сөзімен ынталандыру. |
Тапсырма орындауға қажетті құралдары |
|||
|
Үйге тапсырма |
26 оқу, оқулықтың 137-бетіндегі үй тапсырмасын дәптерге орындау. |
||||||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Интернеттегі авторлық құқық және плагиат мәселелері
Интернеттегі авторлық құқық және плагиат мәселелері
|
4-бөлім. «Мәтіндік құжатпен жұмыс жасау» |
|||||||
|
Метеп: |
Амангелді Иманов атындағы ЖББМ |
||||||
|
Күні: |
Мұғалімнің аты-жөні: Абишева Э.З |
||||||
|
Сыныбы: 6 «Д» |
Қатысқандар: |
Қатыспағандар: |
|||||
|
Сабақтың тақырыбы |
Интернеттегі авторлық құқық және плагиат мәселелері |
||||||
|
Осы сабақта қолжеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) |
6.4.2.2 «авторлық құқық», «плагиат» ұғымдарын түсіндіру |
||||||
|
Сабақтың мақсаты ЕББҚ |
Интернеттегі авторлық құқық, плагиат ұғымдарын біледі. Интернеттегі авторлық құқығы бар туындыларды пайдаланудың маңыздылығын біледі.
Иинтернетте авторлық құқықты қорғаудың жолдарын көрсетеді. |
||||||
|
Бағалау критерийлері |
Интернеттегі авторлық құқық, плагиат ұғымдарын мысалдар келтіреді. |
||||||
|
Жаңа сабақ |
|||||||
|
Сабақ кезеңі |
Педагог әрекеті |
Оқушы әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|||
|
Сабақтың басы
7 мин.
Функ.сауат. 3 мин |
Ұйымдастыру кезеңі: 1.Оқушылармен амандасу. 2.Сыныпта жағымды ахуал қалыптастыру. 3. Топқа бөлу: «Жұп немесе тақ» әдісі арқылы оқушыларды екі топқа бөлу (оқушылар стикер таңдап алады, стикерде жасырылған санның жұп немесе тақ екендігіне қарай екі топқа бөлінеді).
І-топ «Алғырлар» тобы; ІІ-топ «Тапқырлар» тобы.
4.Үйге берілген тапсырманы тексеру. Өткен сабақтағы тақырып бойынша сұрақтар қою: 1. Гиперсілтеме дегеніміз не? 2. Гиперсілтеменің неше түрі бар? 3. «Кім тапқыр?» әдісі. Кестедегі әріптерді пайдаланып, тақырыпқа қатысты сөздер құрастыру. |
Оқушылар мұғаліммен амандасады. Стикер таңдап алу арқылы екі топқа бөлінеді. Үй тапсырмасы бойынша сұрақтарға жауап береді. Тапсырманы орындаған |
Бағалау: Оқушылар бір – бірінің жауаптарын интерактивді тақтадағы жауаптар арқылы “жауаптарға келісемін”, ”жауаптарға келіспеймін”, ”ұсынысым бар” сөздері арқылы тексеріп «Бағдаршам» әдісімен топ ішінде бірін – бірі бағалайды.
|
Информатика оқулығы, 6-сынып Интерактивті тақта Презентация |
|||
|
Сабақтың ортасы
10 мин.
5 мин.
ЕББҚ 5 мин. |
Жаңа сабақ. Жаңа сабақтың тақырыбы мен мақсатын таныстыру. Тақырыптағы негізгі ұғымдарды түсіндіру. Тақырыпқа байланысты бейнеролик көрсету. Бейнероликті оқушармен қысқаша талқылау. 1-тапсырма. Топтық жұмыс «Постер қорғау». Оқушылар бейнероликтегі және оқулықтағы ақпаратты пайдаланып постер жасайды және оны келесі топқа түсіндіреді. «Алғырлар» тобы – «Плагиат дегеніміз не және оның түрлері» «Тапқырлар тобы» - «Авторлық құқық және оның түрлері». 2-тапсырма. Жеке жұмыс «Презентация жасау». Оқушылар жеке-жеке «Плагиат» немесе «Авторлық құқық» ұғымдарына 2 беттен |
Оқушылар бейнероликті мұқият қарап, өз ойларымен бөліседі.
Дескриптор: - берілген тақырып бойынша ақпарат жинайды; - ақпаратты постерге түсіреді; - өзге топтарға тақырыпты түсіндіреді.
Дескриптор: - «плагиат» немесе «авторлық құқық» ұғымдарына ақпарат жинақтайды; - екі беттен тұратын презентация жасайды; - презентацияға анимации еңгізеді |
Бағалау: Топтар бір-бірін Жарайсың Жақсы Орташа деп фигуралар арқылы бағалайды. Оқушыларды мадақтау сөздер арқылы бағалау. |
Ватман, стикерлер, маркерлер |
|||
|
10 мин. |
3-тапсырма: «Төрт сөйлем» әдісі. Оқушылар төменде берілген тапсырма бойынша жұмыс дәптерлеріне төрт сөйлемнен тұратын шағын эссе жазады. /Авторлық құқықты сақтамаудан қоғамға және жеке адамдарға келетін залалды бағала/.
|
Дескриптор: - Авторлық құқықты сақтамаудан қоғамға келетін залалды 2 сөйлеммен жазып жеткізеді. - Авторлық құқықты сақтамаудан жеке адамдарға келетін залалды 2 сөйлеммен жазып жеткізеді. |
Өз ойын дұрыс мағынада білдіріп, талқылауға белсенділікпен қатысқан оқушыға «Жарайсың!» деген мадақтау сөзімен ынталандыру. |
Тапсырма орындауға қажетті құралдары |
|||
|
Сабақтың соңы
5 мин.
|
Сабақты бекіту Сабақты бекіту. «Себебін анықтайық» әдісі. 1.Не себепті пайдаланылған әдебиеттерді, сілтемелерді көрсету керек? 2. Не себепті ақпараттарды тарату, көшіру заңсыз болып табылады? |
Рефлексия: «Үш түрлі күнделік» әдісін қолданып рефлексия парақшасын толтырады.
|
Қалыптастырушы бағалау: Өз ойын дұрыс мағынада білдіріп, талқылауға белсенділікпен қатысқан оқушыға «Жарайсың!» деген мадақтау сөзімен ынталандыру. |
Тапсырма орындауға қажетті құралдары |
|||
|
Үйге тапсырма |
26 оқу, оқулықтың 137-бетіндегі үй тапсырмасын дәптерге орындау. |
||||||
шағым қалдыра аласыз













