Бекітілді:
|
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: Бөлім 4 Үй мәдениеті. |
Мектеп:Әл-Фараби атындағы № 21 мамандандырылған гимназиясы |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Күні; 26.04.2023ж |
Мұғалімі: Ахметкереева А.С. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сынып: 8 « Б» |
Қатысқандар саны: 16 |
Қатыспаған саны:0 |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақ тақырыбы |
Итерьерге арналған сәндік бұйымдар (2D/3D форматта) |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) |
8.2.6.2-Өз бетінше материалдар мен техниканы анықтап, таңдай отырып, эстетикалық және техникалық техникаларға сай келетін интерьерге арналған сәндік бұйымдар дайындау. 8.3.4.1- Өзінің және жұмыстарын жетілдіру және адаптациялауда қолданылған идеяларды талдауда және бағалауда негізделген сыни ұсыныстар жасау. 8.2.6.1- Техника қауіпсіздігін қадағалап, оның маңыздылығын сезіне және демонстациялай отырып, материалдар мен құралдарды қолдану. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақ мақсаттары |
Композицияның негізгі заңдылықтарын сақтай отырып, заманауи және дәстүрлі емес материалдарды пайдаланып интерьерге арналған сәндік бұйымдарын жасайды. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Құндылықтарға баулу |
Түрлі өнер туындылырына сүйене отырып, эстетикалық көзқарасын дамыту. Интерьерге арналға сәндік бұйымдарды қолдан жасау арқылы еңбек пен шығармашылыққа баулу. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың барысы |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың кезеңі/уақыты |
Педагогтың әрекеті |
Оқушылардың әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
1-сабақ Басталуы 10 мин
|
Ұйымдастыру кезеңі. 1. Өткенді пысықтау. -Интерьер дегеніміз не? -Интерьерге арналған сәндік бұйымның қандай түрлері болады? -2D дегеніміз не? 3D дегенімз не? 2. Сабақ мақсатын бірлесе анықтау. - Ендеше, бүгінгі сабақтың мақсаты қандай деп ойлайсыздар ? Түсіндіру: - Олай болса, бүгінгі сабақта жасап жатқан бұйымдарымызды безендіріп, аяқтап қорғайтын боламыз. Композицияның негізгі заңдылықтарын сақтай отырып, заманауи және дәстүрлі емес материалдарды пайдаланып интерьерге арналған сәндік бұйымдарды жасауға болады. Интерьерге арналған сәндік бұйымдарды жасау үшін әртүрлі элементтерді пайдалануға болады, тіпті шығармашылықпен ,талғаммен ойластырып тұрмыс қалдықтарынан керемет дүниелер шығаруға болады. Ең бастысы интерьер адамның мінезіне, дағдысына, дүниетанымына, сәйкес болуы керек. Интрьер дизайны тұтастай бір идеяға құрылып, жекелеген элементтері өзара үйлесуі тиіс. 3.Сұрақ-жауап әдісі. Суреттер ұсыну арқылы 2D , 3D суреттерін топтастыру, дәлелдеу. |
Оқушылармен амандасып, бір-біріне сәтіттілк тілейді.
- Интерьерді жабдықтаудың қажетті шарттары-қолайлылық пен әсемдік және барлық элементтері мен түстері өзара әдемі үйлесуі. - 2 D форматындағы бұйымдарға айна, жапсырма, жазық понно, т.б тегіс бұйымдар жатады. - 3 D форматындағы сәндік бұйымдарға көлемді картина, ваза, гүл өсіретін қыш құмыралар жатады Интерьерге арналған (2D/3D форматта) сәнді бұйымдарды жасау
|
Бірін-бірі бағалау Бас бармақпен бағалау |
слайд
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың ортасы 25 мин
Сабақтың соңы 5 мин |
4.ҰЖ.Тапсырма беру Алдыңғы сабақтарда жасаған жұмыстарын практикалық жұмыс барысында жалғасыру.
Музыка арқылы
Заманауи және дәстүрлі емес материалдарды пайдаланып интерьерге арналған сәндік бұйымдарын жасайды. Техника қауіпсіздігі ережелерін сақтайды. 6.Жұмысты қорғау: 7.Жұмысты бағалау. 8. Қорытынды: Әр оқушының жұмысына жеке-жеке тоқталып әділ бағасын беріп сабақты қорытындылаймын. -Сонымен бүгінгі сабақта барлығыңыз жауапкершілікпен белсеніп жұмыс жасадыңыздар,жарайсыздар. Бұл өнер, ал өнерлі адам әрқашан өзінің нәпақасын адал еңбекпен табады, яғни табыс көзі деген сөз. Осындай қолөнермен айналысу үшін адам баласына қандай құндылықтар керек? Кері байланыс «Жетістік баспалдағы» тәсілі. Панноларды галереяға іліп, саяхат жасау. |
Практикалық жұмыс. Интерьерге арналған (2D/3D форматта) сәнді бұйымдарды жасау Әр оқушы тақырыпқа байланысты әр түрлі
үлгілерге, суреттерге қарап, композицияның негізгі заңдылығын
сақтай отырып жұмысты
жасайды..
Әр оқушы өз жұмысын ортаға салып қорғайды.
Оқушылар бір-бірінің жұмысына баға береді.
Жауапкершілік, еңбексүйгіштік, шыдамдылық, шығармашылық және эстетикалық талғам керек
Оқушылар жұмыстарын тақтаға іліп, көрме ұйымдастырады.
|
|
«Қазақ қызы әдемі» Ж.Байырбекова https://muztok.com/kazakhskie-pesni/4638-zhazira-bayrbekova-aza-yzy-dem-2019.html
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
ЖИ арқылы жасау
ЖИ арқылы жасау
Бөлісу 1 - айлық Материал тарифі-96% жеңілдік 00 05 00 ҚМЖ
Ашық сабақ
Тәрбие сағаты
Презентация
БЖБ, ТЖБ тесттер
Көрнекіліктер
Балабақшаға арнарлған құжаттар
Мақала, Эссе
Дидактикалық ойындар
және тағы басқа 400 000 материал
Барлық 400 000 материалдарды шексіз жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз 1 990 ₸ 49 000₸ 1 айға қосылу Материалға шағымдану Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз Жариялаған: Ахметкереева Акжаркын СахиповнаШағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз Интерьрге арналған сәндік бұйымдар (2D/3D форматта) 8 сынып
Тақырып бойынша 11 материал табылды
Интерьрге арналған сәндік бұйымдар (2D/3D форматта) 8 сыныпМатериал туралы қысқаша түсінік
Интерьрге арналған сәндік бұйымдар (2D/3D форматта) сабақ жоспары
Материалдың қысқаша нұсқасы Бекітілді:
| |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||




















