Материалдар / Интерьрге арналған сәндік бұйымдар (2D/3D форматта) 8 сынып
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Интерьрге арналған сәндік бұйымдар (2D/3D форматта) 8 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Интерьрге арналған сәндік бұйымдар (2D/3D форматта) сабақ жоспары
Материал тегін
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Бекітілді:


Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:

Бөлім 4 Үй мәдениеті.

Мектеп:Әл-Фараби атындағы № 21 мамандандырылған гимназиясы

Күні; 26.04.2023ж

Мұғалімі: Ахметкереева А.С.

Сынып: 8 « Б»

Қатысқандар саны: 16

Қатыспаған саны:0

Сабақ тақырыбы

Итерьерге арналған сәндік бұйымдар (2D/3D форматта)

Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

8.2.6.2-Өз бетінше материалдар мен техниканы анықтап, таңдай отырып, эстетикалық және техникалық техникаларға сай келетін интерьерге арналған сәндік бұйымдар дайындау.

8.3.4.1- Өзінің және жұмыстарын жетілдіру және адаптациялауда қолданылған идеяларды талдауда және бағалауда негізделген сыни ұсыныстар жасау.

8.2.6.1- Техника қауіпсіздігін қадағалап, оның маңыздылығын сезіне және демонстациялай отырып, материалдар мен құралдарды қолдану.


Сабақ мақсаттары

Композицияның негізгі заңдылықтарын сақтай отырып, заманауи және дәстүрлі емес материалдарды пайдаланып интерьерге арналған сәндік бұйымдарын жасайды.

Құндылықтарға баулу

Түрлі өнер туындылырына сүйене отырып, эстетикалық көзқарасын дамыту. Интерьерге арналға сәндік бұйымдарды қолдан жасау арқылы еңбек пен шығармашылыққа баулу.

Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңі/уақыты

Педагогтың әрекеті



Оқушылардың әрекеті


Бағалау


Ресурстар


1-сабақ

Басталуы

10 мин




Ұйымдастыру кезеңі.



1. Өткенді пысықтау.

-Интерьер дегеніміз не?




-Интерьерге арналған сәндік бұйымның қандай түрлері болады?




-2D дегеніміз не?





3D дегенімз не?



2. Сабақ мақсатын бірлесе анықтау.

- Ендеше, бүгінгі сабақтың мақсаты қандай деп ойлайсыздар ?





Түсіндіру:

- Олай болса, бүгінгі сабақта жасап жатқан бұйымдарымызды безендіріп, аяқтап қорғайтын боламыз.

Композицияның негізгі заңдылықтарын сақтай отырып, заманауи және дәстүрлі емес материалдарды пайдаланып интерьерге арналған сәндік бұйымдарды жасауға болады. Интерьерге арналған сәндік бұйымдарды жасау үшін әртүрлі элементтерді пайдалануға болады, тіпті шығармашылықпен ,талғаммен ойластырып тұрмыс қалдықтарынан керемет дүниелер шығаруға болады. Ең бастысы интерьер адамның мінезіне, дағдысына, дүниетанымына, сәйкес болуы керек. Интрьер дизайны тұтастай бір идеяға құрылып, жекелеген элементтері өзара үйлесуі тиіс.

3.Сұрақ-жауап әдісі. Суреттер ұсыну арқылы

2D , 3D суреттерін топтастыру, дәлелдеу.





Оқушылармен амандасып, бір-біріне сәтіттілк тілейді.


  • Интерьер-пәтердің белгілі бір ретпен қалыптастырылған әрі сәндеп жабдықталған ішкі кеңістігі.

- Интерьерді жабдықтаудың қажетті шарттары-қолайлылық пен әсемдік және барлық элементтері мен түстері өзара әдемі үйлесуі.

- 2 D форматындағы бұйымдарға айна, жапсырма, жазық понно, т.б тегіс бұйымдар жатады.

- 3 D форматындағы сәндік бұйымдарға көлемді картина, ваза, гүл өсіретін қыш құмыралар жатады



Интерьерге арналған (2D/3D форматта) сәнді бұйымдарды жасау








































Бірін-бірі бағалау






Бас бармақпен бағалау






слайд








































Сабақтың ортасы


25 мин

























































Сабақтың соңы


5 мин






























































4.ҰЖ.Тапсырма беру

Алдыңғы сабақтарда жасаған жұмыстарын практикалық жұмыс барысында жалғасыру.







5. Сергіту сәті. 

Музыка арқылы



5. Дескриптор: Композицияның негізгі заңдылықтарын сақтайды.


Заманауи және дәстүрлі емес материалдарды пайдаланып интерьерге арналған сәндік бұйымдарын жасайды.


Техника қауіпсіздігі ережелерін сақтайды.


6.Жұмысты қорғау:




7.Жұмысты бағалау.



8. Қорытынды:

Әр оқушының жұмысына жеке-жеке тоқталып әділ бағасын беріп сабақты қорытындылаймын.

-Сонымен бүгінгі сабақта барлығыңыз жауапкершілікпен белсеніп жұмыс жасадыңыздар,жарайсыздар. Бұл өнер, ал өнерлі адам әрқашан өзінің нәпақасын адал еңбекпен табады, яғни табыс көзі деген сөз.

Осындай қолөнермен айналысу үшін адам баласына қандай құндылықтар керек?







Кері байланыс

«Жетістік баспалдағы» тәсілі. Панноларды галереяға іліп, саяхат жасау.


















Практикалық жұмыс.

Интерьерге арналған (2D/3D форматта) сәнді бұйымдарды жасау

Әр оқушы тақырыпқа байланысты әр түрлі үлгілерге, суреттерге қарап, композицияның негізгі заңдылығын сақтай отырып жұмысты жасайды..




















Әр оқушы өз жұмысын ортаға салып қорғайды.





Оқушылар бір-бірінің жұмысына баға береді.































Жауапкершілік, еңбексүйгіштік, шыдамдылық, шығармашылық және эстетикалық талғам керек







Оқушылар жұмыстарын тақтаға іліп, көрме ұйымдастырады.










































































































































«Қазақ қызы әдемі»

Ж.Байырбекова

https://muztok.com/kazakhskie-pesni/4638-zhazira-bayrbekova-aza-yzy-dem-2019.html













































































Материалды жүктеу
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!