Кіріспе
10
мин
|
1.Ұйымдастыру. Оқушылардың
психологиялық ахуалын реттеу.
Сергіту сәті Интерактивті
тақтадан видеоролик көрсетемін
2.Оқушыларды анион,катион,
атом, молекулалардың формулалары арқылы 4 топқа
бөлемін.
|
Оқушылар өзін-өздерін
реттейді.
Оқушылар жаттығу
жасайды
Оқушылар өздері таңдаған
формулаларға қарап топ құрады.
|
АКТ
|
Жаңа сабақ
15мин
|
Жаңа сабақ тақырыбымен
таныстырамын.
Иондардың
қасиеттері.
"Ой қозғау"стратегиясын
пайдаланып оқушыларға сұрақтар
беремін
Электролиттер дегеніміз
не?
Иондар дегеніміз
не?
Оң зарядталған иондар қалай
аталады?
Теріс зарядталған иондар қалай
аталады?
Белсенді қатысқан оқушыларды
мадақтап отырамын
Жаңа сабаққа байланысты
қысқаша мәлімет беремін.
Интерактивті тақтадан тәжірибе
көрсетемін (виртуальді )
Тәжірибеге байланысты сұрақ
беремін .
Тұрақты электр тогын
жібергенде не себепті ерітінді электр тогын нашар өткізеді немесе
өткізбейді ?
|
Оқушылар тақырыпты
дәптерлеріне жазады.
Оқушылар тәжірибені бақылайды
.Реакция теңдеуін жазады.
Оқушылар жұпта, топта,
талқылайды ,өз ойларын айтады
|
АКТ
Электрондық
оқулық
|
|
Сұрақ
беремін
Иондардың қасиеттері мен
атомдардың қасиеттінде айырмашылық бар
ма?
Оқулықтан оқуға тапсырма
беремін
|
Оқушылар жеке оқиды,жұпта,
топта талқылайды ,постер жазады ,қорғайды.Оқушыларстикерменбелгілеп
бағалайды.
|
Оқулық химия 9
сынып
Постер ,
маркер
|
Жаңа материалды қолдану
15мин
|
Оқулықтан тапсырма
беремін
1
жаттығу
Төменде формулалары
келтірілген электролиттердің диссоциациялану теңдеулерін жазып ,сол
ерітінділерге ортақ қандай иондар бар екенін
анықтаңдар
А)HCL,
H2SO4,
H3PO4
Ә)NaOH,LiOH,Ca(OH)2
Б)K2SO4 ,CuSO4,
AL2(SO4)3
2
жаттығу
Формулалары келтірілген
электролиттердің диссоциациялану теңдеулерін
жазыңдар
Na2SO4,
Zn(NO3)2,HCL
Оқушыларға деңгейлік тапсырма
беремін слайдта
1
деңгей
-
Иондар дегеніміз не
?
2.Катион мен анионды жіктеп
жазыңдар
Ag+
,
SO42-,
CL-,
H+, Ca2+, I-,S2-,OH-,Br-,
Ba2+,PO43-
AL3+
SO32-
2
деңгей
1.Суда ерігенде мынадай
иондар
А )
Ba2+және CL-
Б)AL3+және
NO3-
түзетін заттардың формуласын
жазыңдар
2.Мына сызба нұсқаларда
келтірілген
А )
Na2CO3+HCL
Б )
FeCL3+KOH
Заттардың арасында жүретін
химиялық реакцияларды аяқтап ,толық иондық, қысқартылған иондық
теңдеулерін жазыңдар.
-
Деңгей
1.Берілген қысқартылған
иондық теңдеулерге сәйкес келетін реакцияларға мысал
келтіріп,молекулалық, толық иондық теңдеулерін
жазыңдар.
А)
AL3+
+3OH-
=
AL(OH)3
Б)
2H++CO32-
=
H2O+CO2
В)
Cu2+
2OH -
=
Cu(OH)2
2.Бастапқы заттардың
біреуі натрий гидроксиді болатын реакция нәтижесінде
:
А) су
түзілетін
Ә) тұнба
түзілетін
Б) газ
түзілетін
Химиялық реакцияның
теңдеулерін молекулалық және иондық түрде
жазыңдар
Семантикалық карта
стратегиясын қолданып
Әр топқа таблица таратып
беремін .
Катиондар мен аниондарды
анықтау арқылытұнбаның түстерін жазып кестені толтырады .Қиындықтар
туындаса бағыт-бағдар беремін.
|
Ag+
|
NH4+
|
Zn2+
|
Cu2+
|
Ba2+
|
Fe2+
|
AL3+
|
Fe3+
|
OH-
|
|
|
|
|
|
|
|
|
CL-
|
|
|
|
|
|
|
|
|
S
2-
|
|
|
|
|
|
|
|
|
SO42-
|
|
|
|
|
|
|
|
|
CO32-
|
|
|
|
|
|
|
|
|
PO43-
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Br-
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Оқушылар жеке орындайды.
Бір-бірінің жұмысын тексереді.Стикерменбелгілеп бағалап
отырады.
Оқушылар өздері қалаған
деңгейін жазып шығарады. Өздері стикерменбелгілеп
бағалайды
Оқушылар топпен жұмыс
жасайды.Катиондарды ,аниондарды анықтап, түстерін жазады.Әр топтан
бір оқушы шығып қорғайды. Оқушылар бағалау парағына стикермен
бағалайды
|
Оқулық 19 сынып
химия
АКТ
АКТ
таблица
|