Сабақ кезеңдеріуақыт | Мұғалімнің іс әрекеті | Оқушының іс- әрекеті
| Дереккөздер |
Кіріспе 10 мин
| 1.Ұйымдастыру. Оқушылардың психологиялық ахуалын реттеу.Сергіту сәті Интерактивті тақтадан видеоролик көрсетемін2.Оқушыларды анион,катион, атом, молекулалардың формулалары арқылы 4 топқа бөлемін. | Оқушылар өзін-өздерін реттейді.Оқушылар жаттығу жасайдыОқушылар өздері таңдаған формулаларға қарап топ құрады. |
АКТ
|
| Үй тапсырмасын сұраймын"Сұрақ-жауап" әдісі арқылыӘр топ үй тапсырмасы бойынша келесі топқа сұрақ дайындап сұрақ береді.
|
Оқушылар ауызша жауап береді .Химиялық реакция теңдеулерін жазады. Әр топтан бір оқушы жауап берген оқушыларды бағалау критерийіне қарап сыныптың тізімі жазылған плакатқа стикермен белгілеп бағалап отырады
|
АКТ
стикер
|
Жаңа сабақ 15мин | Жаңа сабақ тақырыбымен таныстырамын.Иондардың қасиеттері."Ой қозғау"стратегиясын пайдаланып оқушыларға сұрақтар беремінЭлектролиттер дегеніміз не?Иондар дегеніміз не?Оң зарядталған иондар қалай аталады?Теріс зарядталған иондар қалай аталады?Белсенді қатысқан оқушыларды мадақтап отырамынЖаңа сабаққа байланысты қысқаша мәлімет беремін.Интерактивті тақтадан тәжірибе көрсетемін (виртуальді )Тәжірибеге байланысты сұрақ беремін .Тұрақты электр тогын жібергенде не себепті ерітінді электр тогын нашар өткізеді немесе өткізбейді ?
| Оқушылар тақырыпты дәптерлеріне жазады.
Оқушылар тәжірибені бақылайды .Реакция теңдеуін жазады.Оқушылар жұпта, топта, талқылайды ,өз ойларын айтады |
АКТ
Электрондық оқулық |
| Сұрақ беремінИондардың қасиеттері мен атомдардың қасиеттінде айырмашылық бар ма?Оқулықтан оқуға тапсырма беремін |
Оқушылар жеке оқиды,жұпта, топта талқылайды ,постер жазады ,қорғайды.Оқушыларстикерменбелгілеп бағалайды. | Оқулық химия 9 сынып
Постер , маркер
|
Жаңа материалды қолдану 15мин
|
Оқулықтан тапсырма беремін 1 жаттығуТөменде формулалары келтірілген электролиттердің диссоциациялану теңдеулерін жазып ,сол ерітінділерге ортақ қандай иондар бар екенін анықтаңдарА)HCL, H2SO4, H3PO4Ә)NaOH,LiOH,Ca(OH)2Б)K2SO4 ,CuSO4, AL2(SO4)32 жаттығуФормулалары келтірілген электролиттердің диссоциациялану теңдеулерін жазыңдарNa2SO4, Zn(NO3)2,HCL
Оқушыларға деңгейлік тапсырма беремін слайдта1 деңгейИондар дегеніміз не ? 2.Катион мен анионды жіктеп жазыңдар
Ag+ , SO42-, CL-, H+, Ca2+, I-,S2-,OH-,Br-, Ba2+,PO43- AL3+ SO32-
2 деңгей1.Суда ерігенде мынадай иондар А ) Ba2+және CL- Б)AL3+және NO3-
түзетін заттардың формуласын жазыңдар2.Мына сызба нұсқаларда келтірілген А) Na2CO3+HCL Б) FeCL3+KOH
Заттардың арасында жүретін химиялық реакцияларды аяқтап ,толық иондық, қысқартылған иондық теңдеулерін жазыңдар.
Деңгей1.Берілген қысқартылған иондық теңдеулерге сәйкес келетін реакцияларға мысал келтіріп,молекулалық, толық иондық теңдеулерін жазыңдар.А) AL3+ +3OH- = AL(OH)3Б) 2H++CO32- = H2O+CO2В) Cu2+ 2OH - = Cu(OH)2
2.Бастапқы заттардың біреуі натрий гидроксиді болатын реакция нәтижесінде : А) су түзілетінӘ) тұнба түзілетін Б) газ түзілетінХимиялық реакцияның теңдеулерін молекулалық және иондық түрде жазыңдар
Семантикалық карта стратегиясын қолданыпӘр топқа таблица таратып беремін .
Катиондар мен аниондарды анықтау арқылытұнбаның түстерін жазып кестені толтырады .Қиындықтар туындаса бағыт-бағдар беремін.
|
Оқушылар жеке орындайды. Бір-бірінің жұмысын тексереді.Стикерменбелгілеп бағалап отырады.
Оқушылар өздері қалаған деңгейін жазып шығарады. Өздері стикерменбелгілеп бағалайды
Оқушылар топпен жұмыс жасайды.Катиондарды ,аниондарды анықтап, түстерін жазады.Әр топтан бір оқушы шығып қорғайды. Оқушылар бағалау парағына стикермен бағалайды
|
Оқулық 19 сынып химия
АКТ
АКТ таблица |
Қорытынды 5мин
|
Рефлексия. Кері байланыс.Екі тілек ,бір үміт. Оқушыларға стикер таратамын.
Бағалау. Формативті бағалау
Жиынтық бағалау. Бағалау критерийне қарап бағалаймын
| Оқушылар стикерлерге не ұнады? не ұнамады? деген сұрақтарға жауап жазады. | стикерлер |
| Үйге тапсырма беремін. 48-51бет оқу 3,4 жаттығу |
|
|