|
Бөлім: |
Химиялық байланыс түрлері |
|
Педагогтің аты-жөні: |
|
|
Күні: |
|
|
Сыныбы: |
8А |
|
Сабақтың тақырыбы: |
Иондық байланыс |
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты |
8.1.4.2 -иондық байланыстың түзілумеханизмін сипаттау және иондық қосылыстардың қасиеттерін болжау |
|
Сабақтың мақсаты: |
-иондық байланыстың түзілумеханизмін сипаттау және иондық қосылыстардың қасиеттерін болжайды. |
|
Сабақтың барысы: |
|
|
Сабақ кезеңі/Уақыты |
Педагогтің іс-әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
||
|
Сабақтың басы Қызығушылықты ояту. 7 мин.
«Фонарик» әдісі
Ой қозғау әдісі |
Ұйымдастыру кезеңі Сәлемдесу. Оқушылардың бір-біріне ыстық лебізін білдіру. Оқушылардың дайындығын тексеру. «Фонарик» әдісі арқылы топқа бөлу: Катиондар,аниондар Өткенді қайталу: Ол үшін оқушылардан атом құрылысын, молекулалар және элементтердің электрондық конфигурацияларын, ионды еске түсірулерін сұрау: |
Оқушылар бір-біріне жақсы көңіл күй сыйлайды. Бүгінгі сабаққа назарларын аударады. Оқушылар өздеріне берілген суреттер пайдалану арқылы топқа бөлінеді. Оқушылардың сабаққа назарын аудару үшін алдыңғы білімді өзектендіру және қайталау.
Осылайша өткен білімді еске түсіріп алған соң, слайд презентация арқылы оқушыларға сурет көрсетіледі. Сурет арқылы жаңа сабақ тақырыбын ашуға бағытталған жетелеуші сұрақтар қою. Кілттік сөздерді айқындап, жаңа сөдіктер мен терминдерді тақтаға жазып, үш тілде атау:анион, катион, химиялық формула, ион, иондық байланыс, иондық қосылыс, Льюис құрылымы (айқыштар мен нүктелер) Оқушыларды жаңа сабақ тақырыбы мен оқу мақсаттарымен таныстыру |
Мақсаты: Оқушылар бір-біріне тілек білдіреді, тыңдау дағдыларын дамытуға бағытталады, сондай-ақ барлық оқушылардың қатыстырылуы арқылы сабаққа белсенділігі артады. Тиімділігі: Оқушылар бір-біріне тілек айту арқылы жақындасады, көңіл-күйін көтереді және бауырмалдығын оятады. |
|
||
|
|
Жаңа сабаққа кіріспе 10 мин |
Жаңа сабақты меңгеру «bilimclass.kz» платформасында Иондық байланыс тақырыбының видеосын көрсету. Видеоны қортындылап түсіндіру. |
Оқушылар видео сабақты көру арқылы, жаңа сабақты меңгереді. Өздеріне қажетті жерлерін дәптерге түсіред. |
Мақсаты: Жылдам әрі функционалды түрде сыни ойлануды дамыту. Тиімділігі: оқушының танымдық дағдысы артады. Сонымен қатар оқушыға сабақтың өмірмен байланысын көрсетеді және сабақтың тақырыбы мен мақсатын анықтауға мүмкіндік береді. |
Қалыптастырушы бағалау: Өз ойын дұрыс мағынада білдіріп, талқылауға белсенділікпен қатысқан оқушыға «Жарайсың!» деген мадақтау сөзімен ынталандыру
|
|
|
|
|
Сабақтың ортасы
Тақтамен жұмыс
15 мин. |
№1 есен. Массасы 1 г сутек газын хлормен синтезлеу аркылы 32г хлорсутск газы алынды. Теорнялык мумкіндікнен салыстыргандаты онімнін массалык улесін (%) аныктандар. №2 есеп Егер енімнін шытымы 95% -ды курайтын болеа, 60 гр магнийге суйытылган кукірт кышкылымен эсер сткенде канша колем (к.ж.) сутек белініп шыгады? |
Дескриптор - Берілгенін жазады, -Реакция теңдерін құрады, -нәтижесін табады. |
Саралау: Бұл жерде саралаудың «Жіктеу» тәсілі көрінеді. Оқушылардың оқуға деген қызығушылығын арттыру мақсатында мүмкіндігінше оларға таңдау еркіндігі беріледі. |
|
|
|
|
Топтық жұмыс 10 мин |
Алған білімді бекіту үшін сыныпты екі топқа бөліп, тапсырма беріледі:
|
1-топ реакция теңдеуін сайкестендіріп қажетті өнімдерді орналастырады. N K
A 2-топ салыстырыңыздар
A
C
K
|
Саралау: Бұл жерде саралаудың «Диалог және қолдау көрсету» тәсілі көрінеді. Дұрыс мағынада жауап беруге бағыттау мақсатында кейбір оқушыларға ашық сұрақтар, ал кейбір көмек қажет ететін оқушыларға жетелеуші сұрақтар қойылады. |
|
|
|
|
Жеке жұмыс 5 мин |
Білімді бекіту үшін қалыптастырушы бағалау тапсымаларын орындайды Жеке жұмыс Қалыптастырушы бағалау тапсырмалары
|
wordwall.net платформасы арқылы викторина әдісімен әр топтағы оқушылар тақтаға шығып экранда көрсетілген сұрақтарға жауап береді.
|
|
|
|
|
|
Сабақтың соңы Ой толғаныс. Рефлексия 7 мин. |
Мақсаты: Оқушы алған білімін саралай білуге дағдыланады. Тиімділігі: Тақырып бойынша оқушылардың пікірін анықтайды. Жинақталған деректердің құнды болуын қадағалайды. Саралау: Бұл кезеңде саралаудың «Қорытынды» тәсілі көрінеді. |
Оқушылар бүгінгі сабақтың мақсаты, тақырыбы бойынша өз ойын айту арқылы сабаққа қорытынды жасайды. Үй тапсырмасына 132бет №1,2 |
«Дұрыс келісемін», «Толықтырамын, басқа көзқарасым бар», «Менің сұрағым бар». Сонымен қатар 1-10 баллдық жүйе бойынша оқушылардың сабаққа қатысу белсенділігі бойынша бағаланады. |
|
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Иондық байланыс
Иондық байланыс
|
Бөлім: |
Химиялық байланыс түрлері |
|
Педагогтің аты-жөні: |
|
|
Күні: |
|
|
Сыныбы: |
8А |
|
Сабақтың тақырыбы: |
Иондық байланыс |
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты |
8.1.4.2 -иондық байланыстың түзілумеханизмін сипаттау және иондық қосылыстардың қасиеттерін болжау |
|
Сабақтың мақсаты: |
-иондық байланыстың түзілумеханизмін сипаттау және иондық қосылыстардың қасиеттерін болжайды. |
|
Сабақтың барысы: |
|
|
Сабақ кезеңі/Уақыты |
Педагогтің іс-әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
||
|
Сабақтың басы Қызығушылықты ояту. 7 мин.
«Фонарик» әдісі
Ой қозғау әдісі |
Ұйымдастыру кезеңі Сәлемдесу. Оқушылардың бір-біріне ыстық лебізін білдіру. Оқушылардың дайындығын тексеру. «Фонарик» әдісі арқылы топқа бөлу: Катиондар,аниондар Өткенді қайталу: Ол үшін оқушылардан атом құрылысын, молекулалар және элементтердің электрондық конфигурацияларын, ионды еске түсірулерін сұрау: |
Оқушылар бір-біріне жақсы көңіл күй сыйлайды. Бүгінгі сабаққа назарларын аударады. Оқушылар өздеріне берілген суреттер пайдалану арқылы топқа бөлінеді. Оқушылардың сабаққа назарын аудару үшін алдыңғы білімді өзектендіру және қайталау.
Осылайша өткен білімді еске түсіріп алған соң, слайд презентация арқылы оқушыларға сурет көрсетіледі. Сурет арқылы жаңа сабақ тақырыбын ашуға бағытталған жетелеуші сұрақтар қою. Кілттік сөздерді айқындап, жаңа сөдіктер мен терминдерді тақтаға жазып, үш тілде атау:анион, катион, химиялық формула, ион, иондық байланыс, иондық қосылыс, Льюис құрылымы (айқыштар мен нүктелер) Оқушыларды жаңа сабақ тақырыбы мен оқу мақсаттарымен таныстыру |
Мақсаты: Оқушылар бір-біріне тілек білдіреді, тыңдау дағдыларын дамытуға бағытталады, сондай-ақ барлық оқушылардың қатыстырылуы арқылы сабаққа белсенділігі артады. Тиімділігі: Оқушылар бір-біріне тілек айту арқылы жақындасады, көңіл-күйін көтереді және бауырмалдығын оятады. |
|
||
|
|
Жаңа сабаққа кіріспе 10 мин |
Жаңа сабақты меңгеру «bilimclass.kz» платформасында Иондық байланыс тақырыбының видеосын көрсету. Видеоны қортындылап түсіндіру. |
Оқушылар видео сабақты көру арқылы, жаңа сабақты меңгереді. Өздеріне қажетті жерлерін дәптерге түсіред. |
Мақсаты: Жылдам әрі функционалды түрде сыни ойлануды дамыту. Тиімділігі: оқушының танымдық дағдысы артады. Сонымен қатар оқушыға сабақтың өмірмен байланысын көрсетеді және сабақтың тақырыбы мен мақсатын анықтауға мүмкіндік береді. |
Қалыптастырушы бағалау: Өз ойын дұрыс мағынада білдіріп, талқылауға белсенділікпен қатысқан оқушыға «Жарайсың!» деген мадақтау сөзімен ынталандыру
|
|
|
|
|
Сабақтың ортасы
Тақтамен жұмыс
15 мин. |
№1 есен. Массасы 1 г сутек газын хлормен синтезлеу аркылы 32г хлорсутск газы алынды. Теорнялык мумкіндікнен салыстыргандаты онімнін массалык улесін (%) аныктандар. №2 есеп Егер енімнін шытымы 95% -ды курайтын болеа, 60 гр магнийге суйытылган кукірт кышкылымен эсер сткенде канша колем (к.ж.) сутек белініп шыгады? |
Дескриптор - Берілгенін жазады, -Реакция теңдерін құрады, -нәтижесін табады. |
Саралау: Бұл жерде саралаудың «Жіктеу» тәсілі көрінеді. Оқушылардың оқуға деген қызығушылығын арттыру мақсатында мүмкіндігінше оларға таңдау еркіндігі беріледі. |
|
|
|
|
Топтық жұмыс 10 мин |
Алған білімді бекіту үшін сыныпты екі топқа бөліп, тапсырма беріледі:
|
1-топ реакция теңдеуін сайкестендіріп қажетті өнімдерді орналастырады. N K
A 2-топ салыстырыңыздар
A
C
K
|
Саралау: Бұл жерде саралаудың «Диалог және қолдау көрсету» тәсілі көрінеді. Дұрыс мағынада жауап беруге бағыттау мақсатында кейбір оқушыларға ашық сұрақтар, ал кейбір көмек қажет ететін оқушыларға жетелеуші сұрақтар қойылады. |
|
|
|
|
Жеке жұмыс 5 мин |
Білімді бекіту үшін қалыптастырушы бағалау тапсымаларын орындайды Жеке жұмыс Қалыптастырушы бағалау тапсырмалары
|
wordwall.net платформасы арқылы викторина әдісімен әр топтағы оқушылар тақтаға шығып экранда көрсетілген сұрақтарға жауап береді.
|
|
|
|
|
|
Сабақтың соңы Ой толғаныс. Рефлексия 7 мин. |
Мақсаты: Оқушы алған білімін саралай білуге дағдыланады. Тиімділігі: Тақырып бойынша оқушылардың пікірін анықтайды. Жинақталған деректердің құнды болуын қадағалайды. Саралау: Бұл кезеңде саралаудың «Қорытынды» тәсілі көрінеді. |
Оқушылар бүгінгі сабақтың мақсаты, тақырыбы бойынша өз ойын айту арқылы сабаққа қорытынды жасайды. Үй тапсырмасына 132бет №1,2 |
«Дұрыс келісемін», «Толықтырамын, басқа көзқарасым бар», «Менің сұрағым бар». Сонымен қатар 1-10 баллдық жүйе бойынша оқушылардың сабаққа қатысу белсенділігі бойынша бағаланады. |
|
шағым қалдыра аласыз


aOH+HNO
g+Cl
g+Br=AgBr
u+S
MnO















