Иондық байланыс

Тақырып бойынша 31 материал табылды

Иондық байланыс

Материал туралы қысқаша түсінік
Бұл сабақ иондық байланысты ашып түсіндіруге арналған.
Материалдың қысқаша нұсқасы

Бөлім:

Химиялық байланыс түрлері

Педагогтің аты-жөні:


Күні:


Сыныбы:

Сабақтың тақырыбы:

Иондық байланыс

Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты

8.1.4.2 -иондық байланыстың түзілумеханизмін сипаттау және иондық қосылыстардың қасиеттерін болжау

Сабақтың мақсаты:

-иондық байланыстың түзілумеханизмін сипаттау және иондық қосылыстардың қасиеттерін болжайды.

Сабақтың барысы:



Сабақ кезеңі/Уақыты

Педагогтің іс-әрекеті

Оқушының іс-әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

Қызығушылықты ояту.

7 мин.





«Фонарик» әдісі





















Ой қозғау әдісі

Ұйымдастыру кезеңі Сәлемдесу.

Оқушылардың бір-біріне ыстық лебізін білдіру. Оқушылардың дайындығын тексеру.

«Фонарик» әдісі арқылы топқа бөлу:

Катиондар,аниондар

Өткенді қайталу:

Ол үшін оқушылардан атом құрылысын, молекулалар және элементтердің электрондық конфигурацияларын, ионды еске түсірулерін сұрау:


Оқушылар бір-біріне жақсы көңіл күй сыйлайды.

Бүгінгі сабаққа назарларын аударады.

Оқушылар өздеріне берілген суреттер пайдалану арқылы топқа бөлінеді.

Оқушылардың сабаққа назарын аудару үшін алдыңғы білімді өзектендіру және қайталау.

  1. Атом деген не?

  2. Атом құрылысын сипаттаңыздар.

  3. Атомдағы электрондар санын қалай анықтауға болады?

  4. Ион деген не? Атом қай кезде ионға айналады?

Осылайша өткен білімді еске түсіріп алған соң, слайд презентация арқылы оқушыларға сурет көрсетіледі. Сурет арқылы жаңа сабақ тақырыбын ашуға бағытталған жетелеуші сұрақтар қою. Кілттік сөздерді айқындап, жаңа сөдіктер мен терминдерді тақтаға жазып, үш тілде атау:анион, катион, химиялық формула, ион, иондық байланыс, иондық қосылыс, Льюис құрылымы (айқыштар мен нүктелер)

Оқушыларды жаңа сабақ тақырыбы мен оқу мақсаттарымен таныстыру

Мақсаты: Оқушылар бір-біріне тілек білдіреді, тыңдау дағдыларын дамытуға бағытталады, сондай-ақ барлық оқушылардың қатыстырылуы арқылы сабаққа белсенділігі артады.

Тиімділігі: Оқушылар бір-біріне тілек айту арқылы жақындасады, көңіл-күйін көтереді және бауырмалдығын оятады.
















Жаңа сабаққа кіріспе

10 мин

Жаңа сабақты меңгеру

«bilimclass.kz» платформасында Иондық байланыс тақырыбының видеосын көрсету.

Видеоны қортындылап түсіндіру.

Оқушылар видео сабақты көру арқылы, жаңа сабақты меңгереді. Өздеріне қажетті жерлерін дәптерге түсіред.

Мақсаты: Жылдам әрі функционалды түрде сыни ойлануды дамыту.

Тиімділігі: оқушының танымдық дағдысы артады. Сонымен қатар оқушыға сабақтың өмірмен байланысын көрсетеді және сабақтың тақырыбы мен мақсатын анықтауға мүмкіндік береді.

Қалыптастырушы бағалау: Өз ойын дұрыс мағынада білдіріп, талқылауға белсенділікпен қатысқан оқушыға «Жарайсың!» деген мадақтау сөзімен ынталандыру

.





Сабақтың ортасы



Тақтамен жұмыс



15 мин.

1 есен.

Массасы 1 г сутек газын хлормен синтезлеу аркылы 32г хлорсутск газы

алынды. Теорнялык мумкіндікнен салыстыргандаты онімнін массалык улесін (%)

аныктандар.

2 есеп

Егер енімнін шытымы 95% -ды курайтын болеа, 60 гр магнийге

суйытылган кукірт кышкылымен эсер сткенде канша колем (к.ж.) сутек

белініп шыгады?


Дескриптор

- Берілгенін жазады,

-Реакция теңдерін құрады,

-нәтижесін табады.


Саралау: Бұл жерде саралаудың

«Жіктеу» тәсілі көрінеді. Оқушылардың оқуға деген қызығушылығын арттыру мақсатында мүмкіндігінше оларға таңдау еркіндігі беріледі.




Топтық жұмыс

10 мин


Алған білімді бекіту үшін сыныпты екі топқа бөліп, тапсырма беріледі:




1-топ реакция теңдеуін сайкестендіріп қажетті өнімдерді орналастырады.

NСтрелка вправо 1 aOH+HNO3=NaNO3+H2O

KСтрелка вверх 1 2CO3+ HCl =KCl+ CO2 + H2O

AСтрелка вниз 1 Стрелка вправо 2 g+Cl2 AgCl

2-топ салыстырыңыздар

AСтрелка вправо 4 Стрелка вниз 2 g+Br=AgBr

CСтрелка вправо 5 u+S =Cu S

KСтрелка вправо 3 MnO4+ HCl=MnCl2+KCl+Cl2+H2O




Саралау: Бұл жерде саралаудың

«Диалог және қолдау көрсету» тәсілі көрінеді. Дұрыс мағынада жауап беруге бағыттау мақсатында кейбір оқушыларға ашық сұрақтар, ал кейбір көмек қажет ететін оқушыларға жетелеуші сұрақтар қойылады.





Жеке жұмыс

5 мин

Білімді бекіту үшін қалыптастырушы бағалау тапсымаларын орындайды

Жеке жұмыс

Қалыптастырушы бағалау тапсырмалары


wordwall.net платформасы арқылы викторина әдісімен әр топтағы оқушылар тақтаға шығып экранда көрсетілген сұрақтарға жауап береді.

Прямоугольник 1









https://wordwall.net/ru/resource/52082348



Сабақтың соңы

Ой толғаныс.

Рефлексия

7 мин.

Мақсаты: Оқушы алған білімін саралай білуге дағдыланады.

Тиімділігі: Тақырып бойынша оқушылардың пікірін анықтайды. Жинақталған деректердің құнды болуын қадағалайды.

Саралау: Бұл кезеңде саралаудың

«Қорытынды» тәсілі көрінеді.

Оқушылар бүгінгі сабақтың мақсаты, тақырыбы бойынша өз ойын айту арқылы сабаққа қорытынды жасайды.

Үй тапсырмасына

132бет

1,2

«Дұрыс келісемін», «Толықтырамын, басқа көзқарасым бар», «Менің сұрағым бар». Сонымен қатар 1-10 баллдық жүйе бойынша оқушылардың сабаққа қатысу белсенділігі бойынша бағаланады.




















Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
26.08.2025
98
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Жариялаған:
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі